مطالب آموزنده درباره ازدواج در ویکی روان

15 راه بازگشت به زندگی قبلی بعد از طلاق

راه بازگشت به ازدواج بعد از طلاق چیست؟

بازگشت به زندگی قبلی بعد از طلاق شاید کمی سخت باشد اما ممکن است. پشیمانی بعد از طلاق خیلی وقت ها رایج است و افراد تمایل به بازگشت به ازدواج بعد از طلاق دارند. در جلسات مشاوره ازدواج آنلاین و تلفنی هم توضیحات کاملی درباره برگشت بعد از طلاق داده می شود تا افراد راحت تر مسیر رجوع بعد از طلاق را طی کنند. در ادامه این مطلب سایت ویکی روان به بررسی دقیق این مسیر می پردازیم.

آیا پس از جدایی امکان بازگشت به هم وجود دارد؟

با مطالب روانشناسی در سایت ویکی روان همراه باشید.

وقتی ازدواج می کنید، تصمیم به جدایی سخت است. این تصمیم باعث می‌ شود که اعتماد خود را به رابطه خود از دست بدهید و انتخاب های خود را زیر سوال ببرید. بیش از هر چیز، می تواند نشان دهد که ازدواج شما رو به پایان است.

واقعا مایه دل‌ شکستگی است، اما جدایی به شما اجازه می‌ دهد تا درون‌ بینی کنید. وقتی با شریک زندگی خود زیر یک سقف هستید، مشاجره های مداوم و فاصله عاطفی شما را تحت تاثیر قرار می‌ دهد. اگر تصمیم بگیرید برای مدتی جدا زندگی کنید، وقت دارید تا بفهمید که آیا هنوز هم می خواهید با همسرتان باشید یا خیر.

قبلا در ویکی روان در مقاله تعریف ازدواج از دیدگاه روانشناسی گفتیم که ازدواج یک تعهد است و شما از نظر عاطفی نه تنها روی این پیوند، بلکه بر روی همسرتان نیز سرمایه گذاری می کنید

با این حال، جدایی نباید پایان کار باشد. اگر هر دوی شما مایل به دادن فرصت به دیگری هستید، می توانید به خوبی این کار را انجام دهید. بسیاری از زوج ها قبلا این کار را انجام داده اند و شما نیز می توانید. با این حال، باید آماده باشید که گذشته را پشت سر بگذارید و به راه خود ادامه دهید.

بازگشت به زندگی قبلی بعد از طلاق تصمیمی است که نمی توان عجولانه گرفت. در حین ارزیابی موقعیت و در صورت امکان به آن زمان فکر کنید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
معصومه چوبین معصومه چوبین
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
مهندس محمد خانی مهندس محمد خانی
مهندس آی تی
از 150,000 هزار تومان
نیایش مسلمیان نیایش مسلمیان
مشاور روانشناس
از 120,000 هزار تومان
مژگان افضلی مژگان افضلی
دکتری روانشناسی
از 62,500 هزار تومان
فرشته علی هاشمی فرشته علی هاشمی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
مهناز شاه مرادی مهناز شاه مرادی
دکترای روانشناسی
از 125,000 هزار تومان
نیلوفر رستگاری نیلوفر رستگاری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
سمیرا رضایی سمیرا رضایی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان

راه بازگشت به ازدواج بعد از جدایی چیست؟

برای اینکه این انتقال آسانتر شود، در اینجا چند نکته مهم برای بازگشت بعد از طلاق وجود دارد که می توانید بررسی کنید. اما یادتان باشد حتما باید طی چند جلسه موضوع را با مشاور روانشناس ازدواج درمیان بزارید.

1. به قلب خود گوش دهید

هیچ راهی وجود ندارد که بدانید رابطه شما برای بار دوم بهتر خواهد شد یا خیر! به احتمال زیاد، هر دوی شما قبل از جدایی تمام تلاش خود را می کردید تا این کار را انجام دهید. اکنون که از هم جدا هستید، ممکن است به دنبال تضمین موفقیت آمیز بودن تلاش خود باشید.

در حالی که هیچ اطمینانی وجود ندارد، گوش دادن به صدای درونی شما ممکن است کمک کند. این صدای شهود شماست و بیشتر اوقات درست است. اگرچه ذهن شما ممکن است آماده باشد که باور کند همه چیز تمام شده، سعی کنید به آن صدایی که از درون می آید گوش دهید.

اگر می گوید رجوع بعد از طلاق کار درستی است، با تمام وجود به آن فکر کنید.

2. از خود بپرسید که آیا می توانید ببخشید و فراموش کنید

بدون توجه به دلایل طلاق گرفتن، اگر از همسرتان جدا شوید، آسیب می بینید. به احتمال زیاد، این تصمیم با استدلال های بدی همراه بوده است. اگر به رجوع بعد از جدایی فکر می کنید، ممکن است از خود بپرسید که آیا آماده حرکت هستید و می‌ توانید آنچه اتفاق افتاده را فراموش کنید. اگر نیستید، برگشتن به هم ارزشش را ندارد.

یک از تکنیک های زندگی بعد از طلاق همین است، باید فراموش کنید تا خود را نجات دهید.

در مسیر بازگشت به ازدواج قبلی اگر بقایای دعواها و مشاجرات شما هنوز در ذهن شما باقی مانده است، نمی توانید همسرتان را به طور کامل دوست داشته باشید

البته گفتن آن آسانتر از انجام آن است و یک شبه اتفاق نخواهد افتاد و باید به خودتان زمان بدهید تا بهبود پیدا کنید. بخشش آسان نیست، اما غیرممکن هم نیست. شما می توانید به شریک زندگی خود بگویید که آماده اید تا پس از جدایی به هم برگردید، اما به زمان نیاز دارید تا گذشته را پشت سر بگذارید.

با این حال، اگر خیانت یا سو استفاده در کار بود، ممکن است بخواهید یک تصمیم آگاهانه بگیرید. در هر صورت شرکت در جلسات مشاوره قبل ازدواج بهترین راهکار برای کم کردن ریسک این تصمیم است.

۳. برای بازگشت به زندگی قبلی بعد از طلاق با خودتان صادق باشید

مشاوره آنلاین قبل از ازدواج در ویکی روان

هنگامی که کودکان در ازدواج دخیل هستند موضوع کمی متفاوت است! علاوه بر این، وابستگی عاطفی به همسر شما وجود دارد که ممکن است شما را به سمت او بکشاند.

اگر از هم جدا شده اید و قصد دارید به هم برگردید، سوالات سختی از خود بپرسید:

  • آیا می خواهید با همسرتان باشید زیرا ماندن در یک موقعیت آشنا آسانتر از جدایی برای همیشه است؟
  • آیا نگران این هستید که خانواده یا جامعه شما چه فکری می کنند؟
  • فکر می کنید با بخشش می توانید همه چیز را فراموش کنید؟

اگر اینها دلایل شما هستند، ممکن است بخواهید یک قدم به عقب بردارید و در تصمیم خود تجدید نظر کنید! همیشه بازگشت به زندگی قبلی بعد از طلاق به این آسانی نیست.

از خود بپرسید چه چیزی شما را خوشحال می کند. آیا هنوز همسرتان را دوست دارید ؟ اگر نمی توانید پاسخ را بیابید، سعی کنید با یکی از نزدیکان صحبت کنید. ممکن است یکی از دوستان یا یکی از اعضای خانواده شما همسرتان را بشناسد پس بازگشت بعد از طلاق آسان تر می شود. گاهی اوقات، زمانی که شما قادر به دیدن بعضی چیزها نیستید، شخص دیگری می تواند آنها را به شما نشان دهد.

4. به طور واضح با همسر خود ارتباط برقرار کنید

اگر قصد آشتی بعد طلاق دارید، وقت آن است که خطوط ارتباطی خود را با همسرتان باز کنید. ممکن است بخواهید درباره آنچه از آنها انتظار دارید صحبت کنید.

اگر واقعا قصد بازگشت به زندگی قبلی بعد از طلاق را دارید، در مورد آنچه که بار اول اشتباه رخ داده است، صحبت کنید. زوج هایی که از هم جدا شده اند باید در مورد وضعیت خود صحبت کرده و تمام احساسات خود را ابراز کنند. اگر این اتفاق نیفتد، ادامه کار سخت خواهد بود.

ممکن است در مسیر بازگشت بعد از طلاق یادآوری زمانی که تازه یکدیگر را ملاقات کرده بودید کمک‌ کننده باشد. هر دوی شما سعی می کردید مخفیانه در هر لحظه ممکن برای کنار هم بودن وقت بگذارید. ارتباطات پایه و اساس رابطه شما را تشکیل می‌ داد. اگر می خواهید آن را احیا کنید، به آن روزها برگردید. برای هم وقت بگذارید و با هم ارتباط برقرار کنید.

در کل با توجه به جنسیت خود تصمیم گیری کنید. چون گاهی دلایل طلاق مردان با خانم ها متفاوت است، چون دنیای آنها فرق دارد.

5. سرعت خود را کاهش دهید و آرام بازگشت بعد از طلاق را انجام دهید

حتی اگر تصمیم به آشتی بعد طلاق گرفتید، انتظار نداشته باشید که همه چیز دقیقا قبل از جدایی باشد. هر دوی شما اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته اید و برای فراموش کردن گذشته، یادگیری از آن و ادامه دادن به آن به زمان و مکان نیاز دارید.

وقتی دنبال آشتی بعد طلاق هستید، مراقب باشید که در انجام کارها عجله نکنید!

به عنوان مثال، در تمام طول روز از تماس یا ارسال پیامک خودداری کنید. شاید همسرتان هنوز برای آن آماده نیست. به یکدیگر فرصت دهید تا از نظر عاطفی بهبود پیدا کنند. بیش از هر چیز، هنگام آشتی پس از جدایی، عجولانه تصمیم گیری نکنید.

طبق نتایج به دست آمده از جلسات مشاوره پیش از ازدواج تلفنی و آنلاین، یکی از دلایل ایجاد مشکل در بازگشت به ازدواج بعد از جدایی عجله کردن زوجین است.

6. بپذیرید که اختلافات ناپدید نمی شوند

زوج هایی که از هم جدا شده اند و قصد رجوع بعد از طلاق  دارند نباید انتظار داشته باشند که تمام اختلافات آنها به سادگی از بین برود!

این اختلاف‌ ها همچنان اتفاق خواهند افتاد، زیرا شما افراد متفاوتی هستید و عقاید متفاوتی دارید. با این حال، شما نمی خواهید احساسات یا افکار خود را فراموش کنید

انجام این کار فقط باعث فوران شما در زمان بعدی می شود. اختلافات بخشی از زندگی زناشویی است، اما آنچه مهم است نحوه برخورد با آنهاست. آیا تصمیمات عجولانه می گیرید و به نتایجی می رسید که همیشه درست نیستند؟ آیا سعی می کنید تفاوت های خود را از طریق ارتباطات حل کنید؟

۷. برای بازگشت بعد از طلاق باید از گذشته بیاموزید

زوج هایی که از هم جدا شده اند باید بدانند که آنچه اتفاق افتاده، گذشته است. اگر مدام به خشم، ناامیدی و استرس گذشته فکر کنید، به هیچ وجه به شما کمکی نخواهد کرد. با این حال، قبل از اینکه همه چیز را پشت سر بگذارید، بهتر است از آن حوادث درس بگیرید.

به عنوان مثال، قبل از رجوع بعد از جدایی بررسی کنید که آیا در گذشته اجازه داده بودید احساسات شما را تحت تأثیر قرار دهد یا خیر؟ به طور مشابه، آیا شریک زندگی شما به طور آنی واکنش نشان می دهد و اجازه می دهد احساساتش بهتر شود؟

زمانی که هنوز به طور جداگانه زندگی می کنید، سعی کنید ارزیابی کنید که چه اتفاقی افتاده و کجا می توانید پیشرفت کنید. وقت آن رسیده که از اشتباهات خود درس بگیرید و مطمئن شوید که آن ها را در آینده تکرار نمی کنید. آن ها را با شریک زندگی خود در میان بگذارید تا هر دوی شما این بار برای عملی کردن ازدواج تلاش کنید.

برای مثال می توانید تصمیم بگیرید که دعواهای خود را قبل از رفتن به رختخواب حل کنید نه اینکه آن ها را برای روز بعد نگه دارید. مخصوصا اگر نشانه های طلاق عاطفی را قبلا تجربه کرده اید.

8. برای بازگشت به ازدواج بعد از طلاق باید شریک زندگی خود را بشناسید و قدردانی کنید

تلاش های شما برای آشتی و به هم پیوستن پس از جدایی نمی تواند یک طرفه باشد. هر دوی شما باید کار جدی انجام دهید تا دوباره با هم ارتباط برقرار کنید. اگر می بینید که همسرتان تلاش می کند، او را تصدیق کنید. همچنین از او قدردانی کرده و بگویید که رسیدن به اهدافش از طریق اعمالشان به دست می آید.

در مقاله پشیمانی زنان بعد از طلاق در ویکی روان گفتیم که زوج‌ هایی که از هم جدا شده‌ اند باید ذهنی باز داشته باشند تا متوجه این تغییرات شوند. همانطور که از تلاش‌ های آن‌ها قدردانی می‌ کنید، به او بگویید که شما نیز مایلید برای نجات ازدواج خود حرکت کنید. گاهی اوقات، ابراز امیدواری به آینده و گفتن اینکه مایلید یک بار دیگر تلاش کنید، می تواند برای بازگشت به ازدواج بعد از جدایی کمک‌ کننده باشد.

9. با هم قرار ملاقات بزارید

بازگشت به ازدواج بعد از جدایی و متارکه چیزی به غیر از ایجاد صمیمیت عاطفی نیست. پس ضروری است که وقتی پس از جدایی دوباره با هم آشتی می‌ کنید، از نو شروع کنید. به احتمال زیاد در گذشته زمان زیادی را با همسرتان سپری نکرده اید. ممکن است ارتباط خود را از دست داده باشید و ندانید که در زندگی آن ها چه اتفاقی می افتد. سعی کنید بپذیرید که بیشتر شبیه غریبه ها هستید.

در این مرحله، بهترین کار این است که آهسته پیش روید و یک بار دیگر شریک زندگی خود را بشناسید. برای احیای دوباره رابطه عاشقانه از دست رفته قرار ملاقات بگذارید. اگر برنامه‌ تان به شما اجازه نمی‌ دهد که در قرارهای بداهه شرکت کنید، می‌ توانید یک روز در هفته را برای او تعیین کنید.

در حالی که به قرار ملاقات می روید، تلاش کنید و لباس خوب بپوشید. این نشان می دهد که شما در مورد عملی کردن تصمیمتان جدی هستید.

10. کم کم برای بازگشت به ازدواج قبلی باید رابطه خود را دوباره برقرار کنید

زوج هایی که از هم جدا شده اند دوباره به یکدیگر متعهد می‌ شوند، این اتفاق نادری در بازگشت بعد از طلاق نیست. اما مسیر بازگشت به ازدواج قبلی باید به آرامی طی شود.

برای اطمینان از اینکه یک بار دیگر در همان نقطه قرار نمی گیرید، بهتر است مرزهای رابطه خود را ارزیابی کنید

وقتی چند سالی است که ازدواج کرده اید، ممکن است هر دوی شما همدیگر را بدیهی فرض کنید. ممکن است از کارهای کوچکی که همسرتان برای آسان کردن زندگی شما انجام می دهد قدردانی نکنید. اکنون که در حال احیای ازدواج قبلی خود هستید، ممکن است بخواهید از نو شروع کنید. همچنین می توانید مرزهای خود را مجددا ایجاد کنید تا در نهایت به یکدیگر آسیب نرسانید.

11. برای صمیمیت فیزیکی عجله نکنید

اگر قصد بازگشت به زندگی قبلی بعد از طلاق را دارید این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا پس از جدایی به دلیل احساس تنهایی دوباره به زندگی قبلی بر می‌گردید؟
  • آیا دلتان برای حضور یک همراه همیشگی در زندگیتان تنگ شده است؟

اگر بله، ممکن است این کار را به دلایل اشتباه انجام دهید. معمولا تمایلات جنسی می توانند دلیلی برای بازگشت به ازدواج بعد از جدایی و طلاق باشند، پس خوب دقت کنید!

زوج هایی که از هم جدا شده‌‌ اند و به هم نزدیک می شوند باید زمانی را برای شکوفایی دوباره رابطه اختصاص دهند. قبل از اینکه یک بار دیگر صمیمی شوید، در یک سطح احساسی با هم ارتباط برقرار کنید

همچنین به شما این امکان را می دهد تا بفهمید که آیا به دلایل درست به ازدواج خود فرصت دوباره ای می دهید یا نه؟ دوم اینکه، پرهیز زمانی که در نهایت تصمیم می گیرید از نظر فیزیکی صمیمی شوید، همه چیز را برای شما دو چندان می کند. دوستان عزیز، لطفا دلیل رجوع بعد از طلاق را نیاز جنسی نگذارید! یکبار ازدواج تان شکست خورده پس دوباره سر آن ریسک بی جا نکنید. نیاز جنسی بدترین دلیل برای رجوع بعد از جدایی است!

۱۲. برای آشتی بعد طلاق باید دنبال مشاوره باشید

گاهی اوقات، درد و رنج ممکن است بیش از حد باشد که بتوان آن را کنترل کرد. هنگامی که از هم جدا می شوید، می توانید برای درک اینکه آیا بازگشت کار درستی است یا نه، تلاش کنید.

زوج هایی که از هم جدا شده‌‌ اند می توانند در این شرایط مشاوره آنلاین ازدواج را در نظر بگیرند. یک مشاور ازدواج خوب واجد شرایط به شما کمک می‌ کند تا دیدگاه متفاوتی نسبت به مسائل موجود داشته باشید. با مشاوره می توانید الگوهایی که در رابطه شما وجود دارد را درک کنید و روی شکستن آن ها کار کنید.

مشاوره آنلاین پیش از ازدواج همچنین به شما کمک می کند از تجربیات گذشته درس بگیرید و در روابط خود رشد کنید. علاوه بر این، وضوح بیشتری به ارمغان می آورد و به شما کمک می کند تصمیمی از صمیم قلب بگیرید

با این حال، برای عملی کردن آن، هر دوی شما باید مایل باشید که مشاوره را به طور جدی امتحان کنید. هر دوی شما باید به متخصص اعتماد کنید تا به شما کمک کند قلب شکسته خود را التیام بخشید، تعارض را از بین ببرید و درک کنید که چرا قطع ارتباط در وهله اول اتفاق افتاد.

۱۳. قبل از بازگشت به ازدواج قبلی سعی کنید جنبه مثبت زندگی را ببینید

قبلا در ویکی روان گفتیم که برگشت به ازدواج بعد از طلاق آسان نیست، اما ممکن است.

اگر تصمیم خود را برای بازگشت بعد از طلاق گرفته اید، بهترین راه برای پیشرفت این است که دردی را که هنوز درگیرش هستید رها کنید. سعی کنید حوادثی را که شما را به این مکان سوق داد فراموش کنید

خنده می تواند این روند درمانی را برای شما و همسرتان آسان تر کند. سعی کنید به جنبه مثبت زندگی نگاه کنید و از آن لذت ببرید و عشقی را که به نظر می رسد از دست رفته دوباره زنده کنید. اگر به معنای ماندن و تماشای یک فیلم است، این کار را انجام دهید. سعی کنید با دوستانی ملاقات کنید که از همراهی آنها لذت می برید.

همچنین سعی کنید همان فردی باشید که در زمان قرار ملاقات با همسرتان بودید. آیا در آن زمان جذابیت بیشتری نداشتید؟ این مراحل به شما کمک می کند تا رابطه خود را به مسیر اصلی بازگردانید. پیشنهاد می کنیم حتما مقاله راه مثبت اندیشی را در ویکی روان مطالعه کنید.

14. فرزندان خود را درگیر کنید

اگر بچه دارید، جدایی شما و تصمیم برای برگشت به زندگی قبلی پیچیده‌ تر می شود. اگر آنها برای درک آنچه اتفاق می افتد خیلی کوچک هستند، شما خوش شانس هستید. با این حال، اگر بالغ باشند، سوالات زیادی در ذهنشان به وجود خواهد آمد.

در این صورت طبق روانشناسی کودکان طلاق ممکن است این جدایی به آنها آسیب وارد کرده باشد. اگرچه تصمیم شما برای برگشت به زندگی قبلی ممکن است به فرزندانتان پرتو امید بدهد، اما باید بدانید که آنها نیز آسیب دیده اند.

بهترین کار این است که به عنوان یک خانواده کنار هم بنشینید و به جای نادیده گرفتن موضوع به آن بپردازید

شما و شریک زندگیتان باید فرزندانتان را تشویق کنید تا احساساتشان را بیان کنند و هر سوالی که باعث آزارشان شده بپرسند.

بیش از هر چیز، آنها می خواهند بدانند که بعد از بازگشت به ازدواج بعد از طلاق آیا احتمال جدایی مجدد شما وجود دارد یا خیر؟؟؟ اگرچه ممکن است در این مرحله پاسخی نداشته باشید، اما می توانید به آنها بگویید که تمام تلاش خود را می کنید تا مسائل را حل کنید.

15. حتما برای رجوع بعد از طلاق باید برای ماه عسل برنامه ریزی کنید!

شاید عجیب باشد، اما بازگشت به ازدواج بعد از جدایی مراحلی دارد که تماما باید انجام شوند.

اکنون زمان مناسبی برای برنامه ریزی برای ماه عسل دوم است. از این گذشته، هیچ چیز به اندازه یک تعطیلات یک زوج را به هم نزدیک نمی کند. به جایی بروید که از مسئولیت های خود رها شوید و بتوانید زمان با کیفیتی را با یکدیگر بگذرانید

سفر به شما این امکان را می دهد که روی همسر و رابطه خود تمرکز کنید. زمانی که از فشارهای کاری و استرس ناشی از اداره خانواده دور هستید، می توانید برای احیای مجدد رابطه زمان و تلاش بیشتری را به کار برید. از این زمان برای صحبت و ارتباط مجدد استفاده کنید.

اگر نمی توانید به یک سفر طولانی بروید، سعی کنید یک روز را تعطیل کنید و آن را با تعطیلات آخر هفته همراه کنید. برای روابط تیره شما معجزه کرده و به شما کمک می کند پیوند خود را دوباره احیا کنید.

چرا زوج هایی که از هم جدا شده‌ اند دوباره به هم می پیوندند؟

موضوع به این سادگی نیست اما نتایج به دست آمده از جلسات مشاوره بعد از طلاق تلفنی یا آنلاین نشان می دهد، یکی از دلایل طلاق زوجین عجله بسیار زیاد آنها برای خاتمه دادن به ازدواج فعلی است.

دلیل این عجله عصبانیت و احساسات کنترل نشده است، پس یادتان باشد بازگشت به زندگی قبلی بعد از طلاق و متارکه چندان هم دور از ذهن نیست و خیلی ها آن را انجام می دهند. اما دقیقا آن را به چشم ازدواج دوم ببینید!

اگر با رازهای موفقیت در ازدواج دوم آشنایی داشته باشید می دانید که چقدر باید با احتیاط قدم بردارید تا آسیب های وارده کمتر شود.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
علی اشرف نورمحمدی علی اشرف نورمحمدی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
سارا مددزاده سارا مددزاده
مشاور روانشناس
از 65,000 هزار تومان
مهدیه پاکدامن مهدیه پاکدامن
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
رضوان شمس رضوان شمس
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
حانیه خوش لهجه حانیه خوش لهجه
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
حسین توکلی حسین توکلی
دکترای روانشناسی
از 60,000 هزار تومان
آرزو محمدی آرزو محمدی
مشاور تغذیه
از 75,000 هزار تومان
بابک ساسانی بابک ساسانی
دکتری روانشناسی
از 100,000 هزار تومان

پیشنهاد ویکی روان برای بازگشت به زندگی قبلی بعد از طلاق چیست؟

اگر واقعا دنبال بازگشت بعد از طلاق هستید، حتما از مشاور روانشناس ازدواج کمک بگیرید.

مشاور بدون قضاوت شرایط شما را بررسی کرده و بهترین راهکارها را پیشنهاد می کند. چیزهایی هستند که از نگاه شما پنهان مانده اند، پس آنها را نادیده نگیرید. همین موارد کوچک در بازگشت به ازدواج بعد از جدایی بسیار تاثیر گذار هستند.

شما دوست عزیز می توانید از جای جای دنیا در جلسات مشاوره آنلاین ویکی روان شرکت کرده و با مشاور مورد نظرتان درباره راه های برگشت بعد از طلاق و شروع دوباره یک ازدواج جلسات مشاوره روانشناسی تلفنی و تصویری برگزار نمائید:

مشاوره ازدواج صوتی و تصویری

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا