رزرو تلفنی مشاوره روانشناسی ویکی روان: 02191099110

مشاوره تلفنی روانشناسی در ویکی روان

مشاوره روانشناسی تلفنی از طریق ارتباط امن تلفنی بین مشاور و مراجع انجام می شود. با کمترین هزینه در ویکی روان مشاوره تلفنی روانشناسی خریداری کنید. برای انتخاب مشاور تلفنی روانشناسی از همین صفحه اقدام کنید یا با شماره تلفن 02191099110 تماس بگیرید.

نتایج مشاورین مشاوره تلفنی روانشناسی
نمایش بیشتر
مشاهده بیشتر
نظر کاربران درباره مشاوره تلفنی ویکی روان دیگران از مشاوره تلفنی با روانشناس راضی بودند؟
چطور مشاوره تلفنی رزرو کنیم؟ گام به گام با خرید مشاوره تلفنی با روانشناس

میتوانید در بین نام مشاورین ویکی روان جستجو کنید

یا بر اساس موضوع مشاوره، مشاور خود را انتخاب کنید

مشاوره آنلاین ویکی روان

مشاوره آنی امکان برگزاری جلسه مشاوره در زمان حال را ممکن می کند

می توانید یک جلسه مشاوره یا پکیج مشاوره با تخفیف بسیار ویژه تهیه کنید

مشاوره آنلاین ویکی روان

می توانید از سراسر دنیا، به صورت ریالی و ارزی هزینه جلسات مشاوره را پرداخت کنید

امکان پرداخت به صورت ارزی برای فارسی زبانان خارج از ایران، با استفاده از اکانت پی پال (PayPal)، مستر کارت (MasterCard) یا ویزا کارت (Visa card) میسر است

مشاوره آنلاین ویکی روان

بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزار جانبی، جلسات مشاوره به صورت ایمن در سایت برگزار می شوند

لینک ورود به اتاق جلسه داخل پروفایلتان در سایت قرار می گیرد

مشاوره آنلاین ویکی روان
تضمین کیفیت بالای فنی
تنوع در خدمت رسانی
نهایت امنیت
روانشناسان حرفه ای
ارتباط با تیم پشتیبانی برای برقراری ارتباط با ویکی روان و دریافت راهنمایی میتوانید از طریق لینک روبرو اقدام کنید

مشاوره روانشناسی تلفنی ویکی روان

مشاوره روانشناسی به روش های مختلف برگزار می شود که مشاوره تلفنی یکی از آنها است. از دیگر روش های ارتباطی با متخصص روانشناس در سایت ویکی روان مشاوره تلفنی روانشناسی یا Tele psychotherapy است که به دلیل سهولت در استفاده و ارتباط با مشاور روانشناس تلفنی طرفداران زیادی دارد. 

مشاوره تلفنی روانشناسی چطور انجام می شود؟

جلسات مشاوره تلفنی از طریق ارتباط امن بین مشاور روانشناس تلفنی و مراجع توسط ویکی روان بدون اشتراک شماره موبایل آنها انجام می‌شود. اگر علاقه مند به مشاوره تلفنی روانشناسی  هستید ویکی روان بالاترین کیفیت با کمترین هزینه را فراهم کرده است.

چه موضوعاتی با مشاوره تلفنی قابل درمان است؟

بیشتر چالش ها و موضوع های فردی، خانوادگی و اجتماعی با مشاوره تلفنی روانشناسی قابل بررسی و درمان هستند. یک روانشناس تلفنی خوب می تواند سوالات شما را تحلیل کرده و به آنها پاسخ دهد.

مزایای مشاوره با روانشناس تلفنی

موارد زیر باعث شده اند مشاوره تلفنی روانشناسی ویکی روان طرفداران زیادی داشته باشند:

•    سهولت در استفاده برای تمام افراد
•    عدم نیاز به اینترنت در مشاوره تلفنی روانشناسی
•    حفظ حریم شخصی و محفوظ بودن شماره مشاور و مراجع در جلسات مشاوره تلفنی روانشناسی
•    ارتباط با کیفیت بسیار بالا
•    تیم پشتیبانی 24 ساعته ویکی روان
•    برعکس مشاوره آنلاین روانشناسی، جلسات مشاوره تلفنی بدون هزینه مکالمه انجام می شوند.

برای آشنایی بیشتر با مشاوره تلفنی ویکی روان، مقاله مشاوره روانشناسی تلفنی چیست را مطالعه کنید.

انتخاب مشاور روانشناس تلفنی در ویکی روان

لیستی از بهترین مشاوره تلفنی روانشناسی در این صفحه گردآوری شده اند. می توانید با مراجعه به صفحه شخصی روانشناس تلفنی مد نظرتان از نظرات دیگر کاربران در مورد مشاوره تلفنی با آنها مطلع شوید.

تعداد زیادی مشاوران تلفنی 

ویکی روان با گردآوری بیش از 100 مشاور روانشناس تلفنی، گزینه های زیادی پیش روی شما قرار داده است. تیم مشاوره تلفنی روانشناسی ویکی روان از بهترین متخصصین تشکیل شده است.

کیفیت بالای مشاوران 

تمام روانشناسان تلفنی ویکی روان دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته روانشناسی هستند. هر مشاور برای عضویت در تیم مشاوره تلفنی ویکی روان می بایست دارای شماره عضویت در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران بوده و حداقل 2 سال سابقه کار تخصصی در مشاوره و حداقل مدرک کارشناسی ارشد را داشته باشد.

چطور در ویکی روان مشاوره تلفنی روانشناسی خریداری کنم؟

  • ابتدا در همین صفحه مشاور مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • در صفحه مشاور روانشناس تلفنی مورد نظر نوع پذیرش را انتخاب کنید و روی دکمه سبز رنگ "قیمت و دریافت مشاوره" کلیک کنید.
  • در صفحه جدید تاریخ و ساعت مشاوره تلفنی را انتخاب کنید.
  • در صفحه صورت حساب وجه جلسه مشاوره تلفنی را پرداخت نمایید.

پشتیبانی از جلسات مشاوره

در تمام مراحل انتخاب مشاور و برگزاری جلسه مشاوره روانشناسی تلفنی، می توانید از تیم پشتیبانی آنلاین و تلفنی ویکی روان (02191099110) کمک بگیرید.

جلسات مشاوره تلفنی چقدر تاثیرگذارند؟

مشاوره به صورت تلفنی یکی از روش های محبوب ارتباط با متخصص است. بیشتر موضوعات مشاوره با ارتباط تلفنی قابل تشخیص و درمان هستند. به همین دلیل شکی در تاثیرگذار بودن ارتباط تلفنی با مشاور نیست. سهولت در برگزاری و دسترسی به تعداد زیاد مشاوران تلفنی این شیوه ارتباط را به یکی از محبوب ترین ها تبدیل کرده است.

هزینه مشاوره تلفنی روانشناسی چقدر است؟

به طور معمول هزینه مشاوره تلفنی باید به اندازه انواع حضوری و مطالبق تعرفه اعلامی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران باشد، اما در ویکی روان مشاوره تلفنی با روانشناس با هزینه کمتر انجام می شود. جلسات مشاوره با روانشناس تلفنی ویکی روان از 220.000 تومان برای هر 60 دقیقه شروع شده و بر اساس میزان تخصص و سابقه کاری مشاور افزایش می یاید. البته کم بودن قیمت مشاوره تلفنی روانشناسی به معنای بی کیفیت بودن آن نیست. می توانید در صفحه متخصص مورد نظر هزینه جلسات مشاوره تلفنی را مشاهده کنید.

تخفیف ویژه مشاوره تلفنی با روانشناس

اگر پکیج های 5 و 10 جلسه ای مشاوره تلفنی روانشناسی را انتخاب کنید به ترتیب از 5 و 10 درصد تخفیف ویژه ویکی روان برای ارتباط تلفنی با روانشناس بهره مند می شوید. مدیریت و رزرو جلسات در پنل کاری توسط خودتان انجام می شود.

پرداخت وجه جلسه

امکان پرداخت آنلاین وجه جلسات مشاوره روانشناسی تلفنی بعد از انتخاب مشاور در صفحه صورتحساب به صورت ارزی و ریالی فراهم شده است. در صورت تمایل می توانید برای پرداخت کارت به کارت با تیم پشتیانی ویکی روان در ارتباط باشید.

 

سوالات متداول

بله، فقط کاربران داخل ایران می توانند از مشاوره تلفنی با روانشناس استفاده کنند.

می توانید با هماهنگی تیم پشتیبانی کیف پولتان را شارژ و جلسه را ادامه دهید یا بلافاصله بعد از اتمام جلسه، مجدد درخواست مشاوره تلفنی روانشناسی بدهید.

ویکی روان تیمی از بهترین های مشاوره تلفنی را گرد هم آورده است. با این حال می توانید از تیم پشتیبانی برای انتخاب بهترین مشاور تلفنی روانشناسی کمک بگیرید.

اگر به هر دلیل تماس تلفنی با مشاور قطع شد، ایشان نسبت به برقراری مجدد اقدام می کنند. اما می توانید با تیم پشتیبانی فنی از طریق چت یا تماس تلفنی برای برقراری دوباره مشاوره تلفنی ارتباط برقرار کنید.

مشاوره تلفنی با روانشناس یکی از بهترین گزینه ها برای رهایی از مشکلات فردی، خانوادگی و غلبه بیماری های روانی است. به همین خاطر از نظر تاثیرگذاری ارتباط تلفنی با روانشناس کمتر از انواع دیگر مشاوره نیست.

مقالات مرتبط