رزرو تلفنی مشاوره روانشناسی ویکی روان: 02191099110

مشاوره آنلاین روانشناسی

از سراسر جهان در ویکی روان مشاوره روانشناسی آنلاین خریداری کرده و جلسه مشاوره آنلاین با متخصص روانشناسی به صورت صوتی و تصویری برگزار کنید. ابتدا در همین صفحه مشاور آنلاین روانشناس را انتخاب کرده و در صفحه ایشان وقت جلسه خریداری نمایید.

نتایج مشاورین مشاوره آنلاین روانشناسی
نمایش بیشتر
مشاهده بیشتر
نظر کاربران درباره مشاوره آنلاین روانشناسی ویکی روان دیگران از مشاوره آنلاین راضی بودند؟
چطور مشاوره آنلاین رزرو کنم؟ قدم به قدم با خرید مشاوره آنلاین با روانشناس

میتوانید در بین نام مشاورین ویکی روان جستجو کنید

یا بر اساس موضوع مشاوره، مشاور خود را انتخاب کنید

مشاوره آنلاین ویکی روان

مشاوره آنی امکان برگزاری جلسه مشاوره در زمان حال را ممکن می کند

می توانید یک جلسه مشاوره یا پکیج مشاوره با تخفیف بسیار ویژه تهیه کنید

مشاوره آنلاین ویکی روان

می توانید از سراسر دنیا، به صورت ریالی و ارزی هزینه جلسات مشاوره را پرداخت کنید

امکان پرداخت به صورت ارزی برای فارسی زبانان خارج از ایران، با استفاده از اکانت پی پال (PayPal)، مستر کارت (MasterCard) یا ویزا کارت (Visa card) میسر است

مشاوره آنلاین ویکی روان

بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزار جانبی، جلسات مشاوره به صورت ایمن در سایت برگزار می شوند

لینک ورود به اتاق جلسه داخل پروفایلتان در سایت قرار می گیرد

مشاوره آنلاین ویکی روان
تضمین کیفیت بالای فنی
تنوع در خدمت رسانی
نهایت امنیت
روانشناسان حرفه ای
ارتباط با تیم پشتیبانی برای برقراری ارتباط با ویکی روان و دریافت راهنمایی میتوانید از طریق لینک روبرو اقدام کنید

مشاوره روانشناسی آنلاین در ویکی روان

مشاوره روانشناسی اینترنتی یا online psychotherapy، مشاوره الکترونیکی، مشاوره آنلاین روانشناسی، دور درمانی یا مشاوره مجازی دیگر اسامی مشاوره با روانشناس آنلاین هستند. این نوع درمان یک روش جدید در حوزه سلامت روان است که در آن مشاور روانشناس آنلاین، مشاوره و راهنمایی های لازم را از طریق اینترنت ارائه می‌دهد. انواع مشاوره آنلاین روانشناسی ویکی روان به صورت ارتباط صوتی و تصویری انجام می شوند.

چطور مشاور روانشناسی آنلاین با کیفیت انتخاب کنم؟

در این صفحه لیستی از بهترین مشاوران آنلاین روانشناس درج شده اند. می توانید بیوگرافی و مشخصات مشاور آنلاین مورد نظرتان را در صفحه شخصی ایشان بررسی کنید. می توانید با خواندن نظرات دیگر کاربران از کیفیت مشاور روانشناس آنلاین مطلع شوید.

لیستی از بهترین مشاوران آنلاین روانشناسی در ویکی روان

تمام مشاوران روانشناس آنلاین ویکی روان از بهترین متخصصین انتخاب شده اند و همگی عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران هستند. یک مشاور روانشناسی آنلاین برای عضویت در تیم ویکی روان می بایست حداقل دارای مدرک کارشناسی ارشد بوده و 2 سال سابقه کار در زمینه مشاوره آنلاین روانشناسی را داشته باشد. در صورت عدم رضایت کاربران از خدمات مشاوره آنلاین، متخصص مورد نظر از مجموعه خارج می شوند.

امکان خرید جلسه با بیش از 100 مشاور آنلاین روانشناسی

تعداد زیاد مشاوران آنلاین روانشناس این امکان را می دهند تا با مطالعه دقیق بیوگرافی و مشخصات هر متخصص، بهترین مشاور اینترنتی را انتخاب کنید. در مقایسه با دیگر مجموعه ها، تعداد مشاوران آنلاین ویکی روان زیادی نیستند، اما بهترین های مشاوره آنلاین روانشناسی را برای شما گردآوی کرده ایم.

با 4 قدم در ویکی روان مشاوره آنلاین روانشناسی خریداری کنید

برای خرید مشاوره اینترنتی روانشناسی در همین صفحه:

  1. ابتدا مشاور آنلاین مورد نظرتان را انتخاب کنید
  2. در صفحه مشاور مورد نظر نوع پذیرش را انتخاب کرده و روی دکمه سبز رنگ "قیمت و دریافت مشاوره" کلیک کنید.
  3. در صفحه جدید از بین تاریخ و ساعت های موجود گزینه مد نظر را انتخاب کنید
  4. در صفحه صورت حساب هزینه جلسه مشاوره آنلاین روانشناسی را پرداخت نمایید.

میزان تاثیر گذاری مشاوره آنلاین روانشناسی

مشاوره آنلاین روانشناسی به شرط ارتباط با کیفیت می‌تواند همان اندازه که مشاوره حضوری در کلینیک موثر است تاثیرگذار باشد. نتایج به دست آمده از جلسات مرکز مشاوره آنلاین روانشناسی ویکی روان اثربخشی درمان از طریق اینترنت را ثابت کرده است و این موضوع باعث شده است که این روش مشاوره اینترنتی به یک جایگزین و مکمل مناسب برای درمان داخل کلینیک های مشاور تبدیل شود. برای کسب اطلاع بیشتر مقاله مشاوره روانشناسی آنلاین چیست را در ویکی روان مطالعه کنید.

نحوه ارتباط با مشاور آنلاین روانشناس در ویکی روان

جلسات مشاوره آنلاین روانشناسی بدون نیاز به نصب نرم افزار جانبی به صورت صوتی و تصویری در سایت انجام می‌شوند. لینک ورود به اتاق مشاوره آنلاین بعد از خرید و پیش از شروع جلسه در پروفایل مراجع قرار می‌گیرد. ارتباط صوتی و تصویری، مشاوره آنلاین با مشاور روانشناس را به گزینه ای ایده آل برای مشاوره روانشناسی تبدیل کرده است.

هزینه مشاوره آنلاین روانشناسی بیشتر است؟

هزینه مشاوره آنلاین، در مقایسه با سایر خدمات مشاوره تفاوت ندارد. مشاوره آنلاین روانشناسی شبانه روزی ویکی روان، این امکان را مقدور می‌سازد تا بدون هیچ دغدغه ای با آزادی کامل و در زمان مشخص با مشاور آنلاین روانشناس خود ارتباط برقرار کنید و با در اختیار داشتن زمان کافی همه مشکلات یا سوالات خود را در میان بگذارید.

استفاده از تخفیف ویژه جلسات مشاوره اینترنتی

با خرید پکیج های 5 و 10 جلسه از تخفیف ویژه ویکی روان برای جلسات مشاوره با روانشناس آنلاین برخوردار می شوید. همچنین می توانید روند رزرو و ادامه جلسات پکیج را از پنل کاربری خود مدیریت کنید.

پنل کاربری حرفه ای

با ثبت نام در ویکی روان صاحب یک پنل کاربری حرفه ای می شوید که می توانید در جلسات مشاوره آنلاین خود را در آن مدیریت کنید. همچنین میزان پرداختی ها، نوع و تعداد جلسات و مشاوران روانشناس آنلاینی که با آنها جلسه برگزار کرده اید در پنل قابل مشاهده و مدیریت هستند.

روش های پرداختی متنوع

می توانید هزینه جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین ویکی روان را در صفحه صورتحساب با استفاده از درگاه امن بانکی به صورت ریالی یا با استفاده از گزینه ارزی و سایت پی پال پرداخت نمایید. همچنین می توانید با هماهنگی تیم پشتیبانی ویکی روان وجه جلسه مشاوره آنلاین را به کارت بانکی مجموعه واریز کنید.

استرداد وجه پرداخت مشاوره روانشناسی آنلاین

اگر پس از خرید مشاوره اینترنتی در ویکی روان به هر دلیل امکان برگزاری جلسه را نداشتید، بعد از ارتباط با پشتیبانی آنلاین یا تلفنی ویکی روان وجه جلسه به کیف پول شما در سایت عودت داده می شود تا برای خرید جلسات آتی از آن استفاده کنید.

چرا از مشاوره روانشناسی اینترنتی استفاده کنیم؟

مزایای مشاوره آنلاین به قدری زیادی است که در ویکی روان مشاوره آنلاین روانشناسی از محبوب ترین خدمات است.

مقرون به صرفه بودن نرخ مشاوره آنلاین روانشناسی، تنها به ارزش ریالی خدمات دریافتی خلاصه نمی‌شود! مشاوره اینترنتی موجب صرفه جویی چشمگیر در زمان و هزینه رفت و آمد می‌شود. علاوه بر آن حضور در کلینیک روانشناسی می‌تواند با شرایطی مانند ترافیک، از دست رفتن زمان زیاد، خستگی بیشتر و مواردی از این قبیل رو به رو شوید. اما در مشاوره آنلاین با خیال راحت در هر جا از راهنمایی بهترین مشاوران آنلاین روانشناس بهره مند شوید.

پشتیبانی از جلسات مشاوره آنلاین روانشناسی

تیم پشتیبانی آنلاین و تلفنی (02191099110) ویکی روان در تمام ایام هفته آماده پاسخ گویی به سوالات و ابهامات شما درباره نحوه انتخاب مشاور روانشناس آنلاین و مسائل مربوط به آن را دارد. همچنین می توانید با استفاده از واتساپ و تلگرام با تیم پشتیبانی جلسات مشاوره آنلاین در ارتباط باشید.

 

سوالات متداول

برای صحبت با مشاور روانشناس آنلاین در ویکی روان نیاز به نرم افزارهایی مانند "واتساپ"، "اسکایپ" یا "تلگرام" نیست. جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین در سایت و محیط اسکای روم برگزار می‌شوند. لینک ورود به جلسه 15 دقیقه قبل شروع در پنل کاربری تان قرار می‌گیرد.

در همین صفحه مشاور آنلاین مورد نظرتان را انتخاب کنید یا از تیم پشتیبانی برای انتخاب بهترین روانشناس آنلاین کمک بگیرید.

می توانید با اینترنت خط گوشی همراه یا اینترنت خانگی از جلسات مشاوره اینترنتی روانشناسی ویکی روان استفاده کنید.

امنیت و کیفیت اولویت اول را در جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین ویکی روان هستند. امکان ضبط محتوای جلسات وجود ندارد.