عشق

16 نشانه علاقه زن متاهل به مرد دیگر در روانشناسی

علائم علاقه زن متاهل به مرد دیگر چیست؟

علاقه زن متاهل به مرد دیگر یکی از بدترین اتفاقاتی است که می تواند در یک ازدواج رخ دهد. شاید فکر کنید میل زن متاهل به مردان دیگر اتفاق بدی نیست، اما این موضوع می تواند یک ارتباط سالم را از بین ببرد. به همین خاطر در جلسات مشاوره روابط عاطفی توضیحات زیادی درباره این موضوع داده می شود. به هر حال در این مطلب سایت مشاوره روانشناسی ویکی روان، به بررسی دقیق تمایل زن شوهردار به مرد دیگر می پردازیم.

بررسی علاقه زن متاهل به مرد دیگر

با وبلاگ روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

قبلا در ویکی روان درباره دلیل عشق مرد متاهل به زن شوهردار صحبت کردیم، گفتیم این نوع روابط که به آنها روابط موازی هم گفته می شود می تواند یک یا چند زندگی را از بین ببرد.

دقیقا همین موضوع درباره نشانه های پا دادن زن متاهل هم صدق می کند، چون نه تنها زندگی خود را نابود می کنند بلکه مرد جدید هم تجربیات بسیار بدی خواهد داشت. به همین خاطر روانشناسی تاکید دارد افراد با نشانه های علاقه زن شوهردار به مرد دیگر آشنایی داشته باشند تا از ایجاد یک رابطه موازی جلوگیری کنند.

یک نکته بسیار مهم پیش از بررسی علائم عاشق شدن زن متاهل در ویکی روان:

ما روی رفتار دیگران کنترل نداریم، بلکه فقط روی افکار و اعمال خودمان می توانیم تاثیر داشته باشیم. ممکن است در طی زندگی مرد یا زنی با نشانه های علاقه فرد متاهل به خود روبرو شود، اما مهم علاقه آنها نیست. بلکه باید به عنوان انسانی با وجدان و آینده بین توجهی به نشانه های پا دادن زن متاهل نکنیم و بهترین انتخاب که همان دوری از این روابط است را پیش بگیریم.

هدف ترساندن نیست، بلکه در زندگی موقعیت های بسیار عالی پیش پای افرادی قرار میگیرد که به اصول اخلاقی صحیحی پایبند هستند. آنها می دانند راه صحیح چیست و برای آن تلاش می کنند.

به همین دلیل این مقاله سایت ویکی روان و موضوعات مشاوره روانشناسی در این سایت تماما برای آگاهی بخشیدن به افرادی است که پایبند به انسانیت هستند نه آنهایی که دنبال نشانه های زن متاهل اهل حال هستند!

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
مارال حقیقی کرمانشاهی مارال حقیقی کرمانشاهی
دکتری روانشناسی
از 150,000 هزار تومان
فرشته همدانی فرشته همدانی
مشاور روانشناس
از 55,000 هزار تومان
صبا مهرپور صبا مهرپور
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
آناهیتا افخمی آناهیتا افخمی
مشاور روانشناس
از 210,000 هزار تومان
سمیرا رضایی سمیرا رضایی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
محمد امین چالاک محمد امین چالاک
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
فاطمه غواص معانی فاطمه غواص معانی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
سحر بهروزیان سحر بهروزیان
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان

نشانه های علاقه زن شوهردار به مرد دیگر چیست؟

در ادامه به بررسی علائم کشش زن شوهردار به مردی غیر شوهرش می پردازیم. یادتان باشد باید تعداد زیادی از موارد زیر برای مدت طولانی در زنی دیده شود تا بتوان در مورد این انحراف “فکر” کرد. قضاوت کار ما نیست.

1- او همیشه در مورد مرد دیگری صحبت می کند

اگر متوجه شدید که همسرتان همیشه در مورد مرد دیگری صحبت می کند و به نظر می رسد که هنگام صحبت با شما هیجان زده نمی شود، احتمالا او عاشق آن مرد دیگر است.

وقتی زنی درباره مردی زیاد صحبت می کند، احتمال اینکه نسبت به مردی احساس دارد بسیار زیاد است. این از اولین نشانه های علاقه زن شوهردار به مرد دیگر است. در کل یادتان باشد بی وفایی زنان نشانه هایی دارد که در بیشتر آنها یکسان است.

2- او همیشه با تلفن صحبت می کند

اگر متوجه شده اید که همسرتان همیشه تلفنی مشغول صحبت هست، ممکن است به این دلیل باشد که او با عشق جدید خود صحبت می کند.

اگر فکر می‌ کنید که او با مردی صحبت می‌ کند، با دقت به صحبت به او گوش دهید و ببینید مکالماتش چقدر طول می‌ کشد

اگر او برای مدت طولانی با تلفن صحبت می کند، احتمال زیادی وجود دارد که او عاشق یک پسر دیگر باشد. البته حتما نباید تلفنی با او صحبت کند، ممکن است به او پیامک ارسال کند.

3- او همیشه از شما به دوستانش شکایت می کند

علاقه زن متاهل به مرد دیگر

ناراحتی مداوم از شما نشانه علاقه زن متاهل به مرد دیگر است. این مورد را جدی بگیرید. زن شوهرداری که این کار را مدام انجام میدهد در حال ارسال سیگنال هایی به دیگران است!

اگر متوجه شدید که همسرتان در مورد شما منفی صحبت می کند، ممکن است به این دلیل باشد که او عاشق شخص دیگری است و در حال تجربه نوع دیگری از صمیمیت عاطفی می باشد. او حتی ممکن است بسیار خشن با شما صحبت کند.

شکایت یک زن از شوهرش غیرعادی نیست، اما اگر همسرتان مدام از شما شاکی است، بهتر است با او صحبت کنید

البته باید از او بپرسید که چرا چنین احساسی دارد؟

اگر مرد دیگری وجود داشته باشد یا نباشد و یکی از زوجین مدام از دیگری شکایت کند، این هرگز نشانه خوبی نیست. پیشنهاد می کنیم در این موارد حتما از مشاور روابط عاطفی کمک بگیرید تا موضوع دقیق بررسی شود.

4- از علائم علاقه زن متاهل به مرد دیگر : وقتی او را ببیند خوشحال به نظر می رسد

اگر به نظر می رسد همسر شما در لحظه ای که معشوق خود را می بیند پوزخندی دائمی دارد، این یکی از نشانه های عاشق شدن اوست.

حتی ممکن است وقتی او را می بیند بیشتر از وقتی که شما در کنارش هستید، لبخند بزند!

اگر همسرتان به عشق جدیدش بیشتر از شما لبخند می زند، وقت آن است که با او صحبت کنید. اگر زنی مردی را دید و خوشحال به نظر رسید، اغلب نشانه احساسات و عشق است. بد نیست نگاهی به مقاله علائم عاشق شدن زنان در ویکی روان بیندازید.

حتما باید در این مورد با همسرتان صحبت کنید زیرا اگر این کار را نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که او دیر یا زود به شما خیانت کند (اگر قبلا این کار را نکرده باشد)!

در واقع استفاده از نشانه علاقه زن به مرد دیگر می تواند راهی برای پیشگیری از خیانت زنان باشد. البته بهتر است احساسات خود را مدیریت کنید تا مبادا آسیب های جدی تر بخورید.

5- نشنه میل زن متاهل به مردان دیگر : او حلقه ازدواج خود را دست نمی کند

ما همیشه می دانیم زمانی که یک مرد حلقه ازدواج خود را به دست دارد، به ازدواج خود متعهد است. اگرچه این مورد در مورد برخی از زنان متاهل نیز صادق است.

برخی کنار گذاشتن حلقه ازدواج را به عنوان راهی برای حذف خود از رابطه و ازدواج می‌ دانند. این نشانه واضحی است که او به شریک فعلی خود علاقه ای ندارد و تمام انرژی خود را صرف شخص دیگری کرده است

اگر متوجه شدید که همسرتان دیگر حلقه ازدواج خود را به دست نمی‌کند، وقت آن رسیده که از او بپرسید در زندگی‌ اش چه اتفاقی افتاده است. شاید او دوست پسر جدیدی داشته باشد و خوشحال است، یا شاید در حال طلاق از شما باشد.

در مقاله تعریف ازدواج سفید چیست در ویکی روان توضیح دادیم به دست نداشتن حلقه یکی از علائم ازدواجی است که روی آن خیلی حساب باز نمی شود!

6- او علاقه خود را به شما از دست داده است

زنی که عاشق مرد دیگری است، برای شوهرش وقت نمی‌ گذارد، اینیک واقعیت است! این یعنی تعهد در عشق و رابطه برای آنها معنایی ندارد.

علاقه زن متاهل به مرد دیگر باعث می شود او را نادیده می گیرد و هیچ تلاشی برای راضی کردن او نمی کند

معمولا زن‌ ها وقتی عاشق شخص دیگری می شوند، پول خرج می کنند و لباس های جدید، جواهرات و سایر اقلام لوکس می خرند. احتمالا دیگر نمی توانید او را در گفتگوها درگیر کنید، زیرا علاقه و توجه او جای دیگری است. احتمالا در نهایت احساس بی توجهی، رها شدن و خیانت می کنید.

به احتمال زیاد در مورد آنچه در حال وقوع است بسیار ناراحت و گیج می‌شوید. حتی ممکن است احساس کنید مشکلی در شما وجود دارد، زیرا شما کسی هستید که به او خیانت شده است.

عده ای از متخصصین استفاده نکردن از حلقه ازدواج را یکی از نشانه های خیانت زنان می دانند. چون زن متعهد دوست دارد تعهدش را به همسرش نشان دهد. یکی دیگر از علائم عاشق شدن زن متاهل این است که مدام در مورد حقوق خود مانند دادن حق طلاق به زن با شما صحبت می کند و برای آن می جنگد.

البته در ویکی روان بارها درباره این خواسته خانم ها صحبت کردیم و همیشه این درخواست به معنای عدم تعهد به ازدواج نیست، اما در کنار دیگر موارد می تواند معنای متفاوتی پیدا کند!

7- زبان بدن او بیانگر فاصله بیشتر با شماست

اگر زبان بدن همسرتان نسبت به شما منزوی‌ تر و دورتر شود، ممکن است او عاشق مرد دیگری باشد. این همیشه به معنی علاقه زن متاهل به مرد دیگر نیست، اما اگر به مرور کم نشود باید فکری کنید.

ناخواسته، این باعث می شود که به نظر برسد که او عذاب وجدان داشته یا چیزی برای پنهان کردن دارد. ممکن است هر زمان که به او نزدیک می شوید متوجه کناره گیری‌ اش شوید یا اینکه زیاد از شما دور می شود.

در آغوش گرفتن و بوسیدن نیز احتمالا متوقف خواهد شد. اینها نشانه های رایجی هستند که نشان می دهد شخصی یا خیانت می کند یا عاشق شخص دیگری است.

در این موارد بد نیست سری به مقاله شیوه برخورد با خیانت زنان در ویکی روان بزنید. یادتان باشد زن شوهردار همچون مرد متاهل باید به اصول اخلاقی پایبند باشد تا رابطه حفظ شود. اگر شرایط ازدواج وفق مراد نیست باید آن را مطرح کند تا زندگی ادامه پیدا کرده یا در صورت نیاز طلاق بگیرند. به همین خاطر به هیچ وجه نشانه های پا دادن زن متاهل توجیح پذیر نیست.

یکی از مهم ترین اصول زندگی مشترک ایجاد اخلاق حل مسئله است، نه پاک کردن صورت مسئله.

8- وقتی او با دوستانش است، اصلا از شما نام نمی برد!

از دیگر نشانه های تمایل زن شوهردار به مرد دیگر این است که وقتی او با دوستانش است، در مورد شما صحبت می کند؟ اگر نه، ممکن است نشانه آن باشد که همسر شما عاشق مرد دیگری است.

اگر او اصلا از شما نام نمی برد، یکی دیگر از نشانه های کلیدی است که نشان می دهد یک زن متاهل عاشق مرد دیگری است

شاید او گاهی اوقات (یا اصلا) در حین معاشرت با دوستان از شما نام می برد.

اگر او در مورد شما صحبت نمی کند، شاید نشانه ای باشد که او عاشق شخص دیگری است. (البته همیشه نمی توان درباره علاقه زن متاهل به مرد دیگر باقاطعیت صحبت کرد اما علائم بسیار شبیه هستند.)

وقتی همسرتان نمی‌ خواهد با شما صحبت کند، نشانه این است که او چیزی را پنهان می‌ کند یا عاشق مرد دیگری است

اگر یک زن متاهل از صحبت کردن در مورد شوهرش با دوستانش احساس گناه کرده یا خجالت بکشد، احتمالا در واقعیت، او شخص دیگری را دوست دارد.

در واقع او معنی رابطه عاطفی و عاشقانه را می داند اما آن را برای شما خرج نمی کند.

9- وقتی به خانه می آیید به نظر نمی رسد که او از دیدن شما خوشحال باشد

مشاوره روابط عاطفی و عشقی

اگر کسی که واقعا از دیدن شما خوشحال به نظر می رسد به استقبال شما آید، همیشه برایتان خوشایند خواهد بود و وقتی همسرتان با همین میزان از اشتیاق به شما سلام می کند، باید احساس خوبی به شما بدهد.

با این حال، اگر او ناراضی یا حتی عصبانی به نظر می رسد که شما در خانه هستید، ممکن است نشانه آن باشد که او به فرد دیگری توجه دارد

مگر اینکه اخیرا دعوا کرده باشید، دلیلی وجود ندارد که وقتی به خانه می آیید اصلا هیجان زده به نظر نرسد.

10- او دیگر دوستانش را نمی بیند

از نشانه های علاقه زن متاهل به مرد دیگر این است که نوع روابطش را عوض می کند و با آدم های جدیدی رفت و آمد می کند. اگر همسر شما زمان کمتری را با دوستانش می گذراند و بیرون نمی رود، این می تواند نشانه ای از دیدن شخص دیگری باشد.

دلیل اینکه او از دوستانش دوری می کند می تواند این باشد که آنها دوستان مشترک شما و او هستند، بنابراین او باید به آنها هم دروغ بگوید، نه فقط شما

و اگر او دوستانش وقت نمی گذراند، شاید نشانه ای از این باشد که او عاشق مرد دیگری است. این مورد هم از نشانه های علاقه زن شوهردار به مرد دیگر است!

به این مورد فکر کنید: او نمی تواند در مورد این اتفاق بزرگی که در زندگی اش می گذرد به آنها چیزی گفته و مجبور است دروغ بگوید، ترجیح می دهد به هیچ وجه با دوستانش وقت نگذراند. پس عاشق شده درسته؟

اگر این نشانه تمایل زن شوهردار به مرد دیگر است که می‌ بینید، سعی کنید از همسرتان بپرسید که چرا او برای مدت طولانی دوستانش را ندیده است. شاید اخیرا زمان کافی برای معاشرت با دوستان وجود نداشته باشد.

11- او بدون اینکه به شما بگوید کجا می رود خانه را ترک می کند!

اگر متوجه شدید که او بدون اینکه به شما بگوید کجا می‌ رود خانه را ترک می‌ کند، ممکن است به این دلیل باشد که با مردی که عاشقش است ملاقات می‌ کند.

این یکی از قابل اعتمادترین نشانه هایی است که نشان می دهد یک زن مردی را در کنار خود دارد

و اگر زمانی که شما خارج از شهر هستید این کار را انجام دهد، می تواند نشانه آن باشد که او شخص دیگری را در کنار خود می بیند. به ویژه زمانی صادق است که در گذشته، یکدیگر را در مورد اینکه با چه کسی ملاقات می‌ کردید و چه می‌ کردید، باخبر می کردید.

در این مورد زیاد سختگیر نباشید، در غیر این صورت ممکن است شما را به کنترل کردن یا حسادت بیش از حد متهم کند. اما در این مورد که از نشانه های علاقه زن شوهردار به مرد دیگر است خیلی دقت کنید و در صورت نیاز با مشاور روانشناس در ویکی روان در ارتباط باشید.

12- او نسبت به شما بسیار سرد رفتار می کند

وقتی همسرتان به طور ناگهانی نسبت به شما بسیار سرد رفتار می کند، این می تواند نشانه ای از وجود شخص دیگری باشد که او عاشقش شده است.

به طور کلی روانشناسان روابط عاشقانه این را علاقه زن متاهل به مرد دیگر تلقی می کنند، پس هوشیار باشید.

دلیل دیگری که او ممکن است این کار را انجام دهد این است که باعث شود شما نیز احساسات خود را نسبت به او از دست بدهید تا جدایی راحت تر شود.

البته می توانید در این مورد از او بپرسید. در یک رابطه خوب و سالم، می توانید به راحتی از طرف مقابل بپرسید که آیا اتفاقی افتاده که او سرد رفتار می کند.

13- متوجه شدید که او به شدت درگیر ظاهرش است

اگر متوجه شدید همسرتان بسیار مشغول ظاهر خود هست، این می تواند نشانه ای از دیدن شخص دیگری باشد.

به این مورد فکر کنید: وقتی عاشق کسی هستید و او جدید و تازه هست، می خواهید بهترین ظاهر خود را داشته باشید، درسته؟ حالا متوجه ارتباط این مورد با علاقه زن متاهل به مرد دیگر می شوید؟

همسر شما احتمالا همین کار را می‌ کند و وقتی بدون شما بیرون می‌ رود، بهترین ظاهرش را دارد. در واقع کشش زن شوهردار به مردی غیر شوهرش با ایجاد تغییرات ظاهری شروع می شود.

البته باید چند مورد از نشانه های علاقه زن متاهل به مرد دیگر در یک زن برای مدت طولانی دیده شود تا بتوان به خیانت کردن او فکر کرد.

14- او ناگهان بسیار بد خلق و احساساتی می شود

اگر همسر شما به طور ناگهانی بسیار بد خلق و احساساتی شد، این می تواند نشانه ای از دیدن شخص دیگری باشد. کل وضعیت احتمالا به همان اندازه برای او گیج کننده است که برای شما است.

بنابراین، اگر همسرتان به طور ناگهانی احساساتی و بداخلاق شد، شاید نشانه ای از عاشق شدن او باشد، اما همیشه هم اینطور نیست

مراحل عاشق شدن مردان مشخص است، به همین دلیل خانم ها هم مراحلی دارند که طی آن دلبسته مرد دیگری می شوند.

می بینید، احساسات می توانند بی نهایت دلایل مختلف داشته باشند، بنابراین بهتر است در مورد آن از او سوال بپرسید!

15- جواب تلفن شما را نمی دهد

نکته آخر اینکه وقتی همسرتان عاشق شخص دیگری است، ممکن است وقتی شما با او تماس می‌ گیرید جواب شما را ندهد. اینطور نیست که او نخواهد با شما صحبت کند، اما ممکن است با پسری باشد که عاشق اوست.

علاقه زن متاهل به مرد دیگر باید به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد تا به قطع بتوان در مورد آن نظر داد.

16- خانواده شما را نادیده می گیرد

احترام به خانواده همسر یعنی احترام گذاشتن به همسر.

کسی که بدون هیچ دلیلی خانواده همسرش را نادیده می گیرد یعنی علاقه ای به نوع رابطه با همسرش ندارد. همانطور که گفتیم بهترین راهکار برای پذیرش تفاوت ها در ازدواج صحبت کردن درباره آنهاست نه رها کردنشان!

یک نشانه علاقه زن متاهل به مرد دیگر در کنار موارد فوق این است که هیچ نوع ارتباط کلامی و دیداری با خانواده همسرش ایجاد نکرده و به مرور آنها را کم می کند. همانطور که با همسرش سرد و سردتر می شود!

زن شوهردار به خوبی می تواند رابطه مناسبی با خانواده همسر ایجاد کند و حتی از آنها برای بهبود روابط با همسرش کمک بگیرد. اما این موضوع برای زن متاهلی که به مرد دیگری علاقه دارد صدق نمی کند.

پیشنهاد ویکی روان چیست؟

همانطور که مشاهده کردید، میل زن متاهل به مردان دیگر می تواند نشانه های زیادی داشته باشد!

موضوع هر چیزی که باشد یک اتفاق ناخوشایند و نادرست است. اگر به عنوان مرد با مواردی مانند علاقه زن متاهل به مرد دیگر در همسر یا عشقتان مواجه شدید، حتما موضوع را با مشاور روانشناس خوب و باتجربه درمیان بزارید.

مشاور روانشناس اول از همه احساسات شما را هدایت کرده و بعد با ارائه پیشنهادات منطقی رابطه را وارد روند بهتری می کند.

مشاوره روانشناسی روابط عاطفی

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
مهدیه پاکدامن مهدیه پاکدامن
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
پردیس میرمعینی پردیس میرمعینی
دکتری روانشناسی
از 65,000 هزار تومان
سیما حداد سیما حداد
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
یونس ترقی طلب یونس ترقی طلب
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
لیلا شکوری لیلا شکوری
دکتری روانشناسی
از 112,500 هزار تومان
محمد رضا سعید فیروزه محمد رضا سعید فیروزه
دکترای روانشناسی
از 225,000 هزار تومان
لاله دستوری لاله دستوری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
صديقه فنائی صديقه فنائی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان

سوالات شما

نشانه های زن شوهردار به مردان دیگر همینا است؟

قطعا خیر، اما موارد گفته شده بیشتر آنها را پوزشش می دهد.

به زنم شک پیدا کردم چکار کنم؟

بهترین کار قبل انجام هر عمل احساسی این است که با مشاور روانشناس خیانت صحبت کنید.

کشش زن شوهردار به مردی غیر شوهرش تا کجا ادامه داره؟

هیچ محدودیتی برای این مورد نیست، اگر نشانه هایی از خیانت همسرتان یا گرایش او به مردان دیگر میبینید حتما به او نزدیکتر شوید و صحبت کنید.

چگونه بفهمیم زن شوهرداری دوستمان دارد؟

معمولا نشانه های علاقه زن متاهل به مردان دیگر خیلی واضح است. اما همانطور که ابتدای مقاله گفتیم، حتی فکر کردن به این موضوعات اشتباه است.

چگونه بفهمیم زن شوهرداری دوستمان دارد؟

معمولا نشانه های علاقه زن متاهل به مردان دیگر خیلی واضح است. اما همانطور که ابتدای مقاله گفتیم، حتی فکر کردن به این موضوعات اشتباه است.

در صورت مشاهده علاقه زن شوهردار به خودمان چکار کنیم؟

بهترین کار نادیده گرفتن این علاقه است. هر چقدر بیشتر به این علاقه فکر کنید بیشتر درگیر آن می شود. به سادگی نشانه های پا دادن زن متاهل را نادیده بگیریدو از آن دوری کنید.

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

‫32 دیدگاه ها

  1. از تیپ و ظاهر بعضی از این مشاوره ها نشان میده که مشاوره دادنش برا ما عتقبت بخیری نداره…
    بعضب از مشاوره ها خودشون نیاز به مشاوره دارن

    43
    6
    1. دقیقا باهات همفکرم
      چند جلسه واسه افسردگی رفتم پیش مشاور بجای مشاوره بامن من با مشاور مشاوره میکردم

      5
      1
    2. دمت گرم داداش! واقعا زدی تو خال! دقیقا من هم همین نظر رو دارم! این مثلا مشاورانِ لعبتی که من دارم عکساشون رو می بینم خودشون قشنگ معلومه یه مشت زن بی بند و بار و لاشی هستن که کون شون می خاره و با یه چیز دراز و کُلُفت باید واسه شون بخارونی!

      3
      11
  2. سلام . کلی پول ویزیت دادم . مثلا دکتر روانشناس بود بجای حل مشکل نصیحتم کرد که هر بابابزرگی بهترش رو بلده

  3. این دنیا بزرگه خیلی ما نساختیمش از تقدیر و دید هر آدمی نسبت به اطراف بی خبریم ما کامل نیستم انسان شیر خام میخوره تا به بلوغ برسه روی هیچ چیزی ش حساب وا نکن و این جهان کیهان هم با ما قرارداد امضا نکرده بنظرم مسله خیانت کردن همه یا از فقر و زندگی یک نواخته یا از سیری زیادو حس تجربه کردنه خیانت در تمام ممالک هست بین مرد زن کشور خودمون هم شیوع زیادی پیدا کرده متاسفانه بیشتر از طرف مردها بود اونم بخاطر سیاست های دولت های قبل و فقر جنسی که در جامعه ایران موج میزد امروزه خیانت بیشتر از طرف خانوم ها صورت میگیره دلیل ش هم بخاطر سال های گذشته بوده که خانوم ها در جامعه جای کمی در همه عرصه ها داشتن ولی امروز با پیشرفت های که همه دنیا رو گرفته واقعاً اون شخص به خودش میگه چرا که نه چرا مردها بتونن ولی ما خانوم ها فقط با یک نفر باشیم چرا آقایون باهمه میتونن صحبت کنند و ما عقب بمونیم برای همین تضاد ها و نابرابری ها بود که الان اینجاییم …جامعه دختر در حال گذراندن این دوره هست هیچ کسی هم نمیتونه کاریش کنه باید خودشون تصمیم گیرنده نهایی باشن به این فکر برسن آیا درسته یا غلط بعدم هم در حال حاضر ما دو گروه از مردمو داریم یک گروه که بعد از احساس خیانت فوری طلاق میدن رد میشن ی خاک هم روش ی عده دیگری هم میبخشن زندگی دوباره راه اندازی میکنن ولی اگر می‌بخشید کسی رو بعد دو سه سال چماق ش نکنید تو سر هم واقعاً ببخشید انسان در فضا در ایستگاه فضایی هم باشه مرتکب اشتباه میشه سعی کنید توی زندگی که وارد میشد از اول با روابط سالم پیش برید همیشه…. زندگی که از اول با رابطه عاشقانه ناسالم پیش بره دچار خیلی گرفتاری و خسارات به آدم میشه

    9
    2
    1. سلام
      هرجا زن شوهر داری دیدید به هر علتی
      بسمت پسر یا مرد دیگه ای میره فقط فقط از گیرش فرار کنید که اگه شوهر دار باشه پا بده کسی که بیچاره میشه اون مردی یا پسری هست که بسمتش رفته
      بزرگترین گناه تو دنیا همینه
      واز سه تا بلا نمیتونی جون سالم بدر ببری
      یا با بدترین مریضی میمیری
      یا جوان مرگ میشی
      یا در آینده بسر زن یا دخترت میاد
      این بزرگترین گناه هست که خدا اصلا نمیبخشه وشوخی با هیچ کی نداره .
      من دیدم که میگم .

      1
      2
  4. سلام زن روان شناس اولن بایدحجاب کامل داشته باشه دوم براینکه هرکس مراجعه کنه پول اضافی داره بهشان میده مگه دوست داشتن زن مال ثروت نیست که داداش دمت گرم شناختی زمان قدیم مگه روان شناس داشتیم

    2
    7
  5. دیگه خیانت کردن همسر که دیگه مشاوره نمیخواد.هر خری میدونه وقتی زن آدم باهاش سرد برخورد میکنه اونهم بدون دلیل واضح پس باید یه کیری زیر نیم کونش رفته باشه دیگه. سریع باید به فکر طلاق بود. واسلام

    8
    1
  6. من چند وقتی بود با زن شوهردار بودم البته نمیدونستم وقتی فهمیدم کنار گذاشتمش ولی الان متوجه شدم با دوست صمیمی من داره وارد رابطه میشه
    نمیدونم برای ضربه زدن برگشته یا واقعا این مریضه
    در مقابل این کنش من چه واکنشی نشان دهم
    لطفا راهنمایی کنید

    1
    2
    1. سلام، شخصی که قصد فکر کردن نداره قابل تغییر نیست. کاری از دست شما برنمیاد به غیر از اینکه دوستتان را از این موضوع مطلع کتید تا در دام نیوفتد.

    2. داداش اگه جونت و پدر مادرت برات مهم هستن از گیرش در برو
      وگرنه بلاههایی خدا بسرت میاره که هیچ دکتری نتونه علاجت کنه من کسی رو دیدم خودش زنو بچه داشت دنبال زن شوهر دار رفت وبلاهایی که خدا بسرش اورد الان چند سال تو قبرستان آرمیده
      خدا ازاین گناه هیچ وقت نمیگذره ونمی زاره آب از گلوت پایین بره تو همین دنیا با دردهایی گرفتارت میکنه که شیر مادرت از دماغت در بیاد
      از زن شوهردار فراری باش
      اسم اینکار زنای محسنه است

      1. کسانیکه مریض شدن و خیانت نکردن ولی بهشون خیانت هم شده چه میگی و الان همسرش خیانت کرده زندگی عالی داره و اونیکه خیانت بهش شده از پس اینفمر کرد و عاشقش بوده معتاد و گوشه خیابون مرده

  7. کاملا اشتباه من خودم همسرم رو دوست دارم ولی از خانوادش بیزارم در اصل هرچی خانوادش به زندگیم نزدیک تر میشن از همسرم بیشتر سرد میشم
    حلقه ازدواجم هم دستم نیست چون نمیتونم انگشتر بندازم
    بعضی وقتا پیش اومده از همسرم ناراحت باشم پیش خواهرم یا خانوادم درد و دل و شکایت کنم وقت بوده با خواهرم یا دوستم دو ساعت تلفنی حرف زدیم کی گفته حرف زدن زیاد با تلفن نشانه خیانته
    کی گفته اگه زن به خودش برسه برای خودش جواهر و لباس بخره نشانه خیانتشه ؟؟؟کلا خانوما با خرید حالشون بهتر میشه با جواهرات و چیزای لوکس خوشحال میشن متاسفم با این مقاله و مشاوره دادنتون شما خودت توهم توطئه داری

    26
    3
    1. بلاخره همه خصوصیات و دارید و شما قطعاً درصدد خیانت هستید پس لطفاً خودتون رو گول نزنید

      5
      9
  8. ضمنا مرد یا زنی که خیانت کنه عین سگ معلومه هر کسی میفهمه طرفش چکارست

    13
    2
  9. من یه زنم وخوب می دانم خیانت زنان چه جور است واحساس زنانه رو خوب بلدم. این متنی که نوشته شده اکثریتش اشتباه باور نکنید .کسی که اینو نوشته یا بی تجربست ویااصلا روانشناسی نیست

    6
    2
  10. اینا اگه مشاوره بلد بودن که اول ازدواج مشاوره میدادن ببینن این دو نفر عاشق همن و می تونن تا آخر با هم باشن یا نه از سر احساسات و هیجانات تصمیم گرفتن و بعدها ممکنه عاشق یکی دیگه بشن

  11. سلام من یه زنم اصلللااااااا و ابدا مطالب این سایت درست نیست خواهش میکنم تجدید نظر کنید سردی زن نسبت به همسر ممکنه هزار دلیل داشته باشی و اتفاقاتی که در طول یه زندگی مشترک بوجود امده باشه و مثل یه زخم ساده که چرکی شده و باعث وجود رفتارای سرد یه زن بشه و چاره ای جز ادامه دادن و سرد رفتار کردن نداشته باشه یا سرگرم کردن خود به خرید یا تلفن …… اصللاااااا این مشاوره و خط دادن از بیخ و بن اشتباههههههههههههه …متاسفم واقعااااا متاسفم

    9
    1
  12. سلام من یک مرد مطلقه ۳۶ ساله هستم که ۶سال جدا شدم الان نزدیک به ۲۰ روزه یکی از دوست دخترایه زمان مجردیم بهم رجوع کرده و ضمنا متاهلم هست.ایشون میگه ۱۰ ساله ازدواج کردم اما اصلا همسرم نمیتونه نیاز جنسی من رو تامین کنه و هرچیم میگم خودتو مداوا کن گوش نمیکنه و من عاشق توام و زمان رابطه با همسرم در ذهنم باتو رابطه برقرار میکنم ومتاسفانه من دوبار باهاش سکس کردم ولی الان پشیمونم ونمیدونم چطور این رابطه رو قطع کنم میترسم این خانوم به دلیل علاقه زیاد بمن خودکشی کنه چون بهم گفت اگر کات کنی بخدا خودمو میکشم.لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. هم سن من هستی منم جدا شدم 3 سال قبل و اینکه با یک زن متاهل دوست شدم از اولم میدونستم شوهر داره تا روزیکه بهم گفت میخوام باهات سکس داشته باشم هر وقت چشمم به تو میفته هوس سکس میکنم
      داداش من و تو بچه نیستیم ساده ام نیستیم خودتو گول نزن ذهن یک زن نمیتونه جزئیات سکس 10 سال قبل با تو رو بیاره جلوی چشماش دقیقا میخواد دهنتو سرویس کنه حواستو جمع کن

      1
      1
      1. من با یکی دوست شدم که ۲۰سالهذهستش و من ۳۰سالمه و گفتش من طلاق گرفتم و من دیوانه وار عاشقش شدم و با اینکه ۱۴۰۰کیلومتر دور بودم ازش ولی میرفتم دیدنش و وابسته هم شدیم و شوهرش فهمید و زنگ زد بهم و منم جا خوردم و قطع رابطه کردم ولی بعداز ۲۰روز دوباره پیامک و تماس تصویری شروع شد و اینبار میدونستم شوهر داره ولی وابسته بودنم باعث شد نادیده بگیرمش که متاهله و میگفت ما میخایم طلاق بگیریم و از هر راهی منو میکشوند پیش خودش که بیا وکیل برام بگیر که من برم شهر اونها و بعد وکیل هم نمیگرفت و الان چندباره باهاش خوابیدم و احساسم بهش بیشتر شده و دیشب پرشیدم چرا درخواست نمیدی واسه طلاق و گفت یه چند وقتی بهم مهلت بده گفتم چرا گفت آخه دوستش دارم ولی نه به اندازه تو و اخلاقش خیلی بده و منو کتک میزنه ولی باقی رفتارش خوبه و لی تو همه رفتارت خوبه

        الان من ۳۶روزه از خونم رفتم شهر اونها چونکه نمیتونم ازش جدا بشم
        و حتی خیلی حرف شوهرش گوش میده و با خانواده شوهرش خوبه و قرار بوده بیاد پیش من و شوهرش گفته بریم مهمونی نه نمیگه و بجاش نمیاد پیش من و اسم شوهرش نفسم ذخیره کرده تو گوشیش و حلقه ازدواجش دستشه و حتی پیش من پشت گوشی عزیزم میگه بهش

        بنظر شما روانشناس‌ها این چه نوع رفتاریه داره
        که یکیو دوست داره ولی در حین حال با یکی دیگر رابطه عاشقی و سکسی داره
        و بچه ۲ساله هم داره

        خواهشمندم که جواب بدهید چونکه من الان منتظر جواب شما هستم که چه مریضی داره

        1. خاک تو سر بی غیرتت کنم که اونقدر کثافتی که پاتو گذاَتی تو زندگی یکی دیگه اون زنم که به شوهر خودش وفا دار نبوده میخواد به تو چلغوز که خوب و بد و نمیفهمی وفا دار باشه ببین تهش چی میشه چوب خدا صدا نداره

    2. تو اگه وجدان دلشتی باهاش نمیخوابیدی تو از حیوان پستری الکی ادا در نیار

  13. باسلام اگرمردهاخودشان باتقواباشندواهل نمازوقران خواندن وروزه گرفتن باشن زن وبچه هاهم ازاویادمیگیرند ومردی که ازخانه بیرون میرودبه کاروناموس وخ ب وبدکسی کا ی نداشته باشدازکارخداهیچ کس به ابرووناموس اوکاری نداردعزیزان دنیادارمکافاته ازمکافات عمل عافل مشوگندم ازگندم برویدجوزجو

  14. مردی هستم 36 ساله 3 سال قبل متارکه کردم انسانی بودم پایبند به تمام اصول اخلاقی در طول زندگیم با انسان های مختلفی روبرو شدم که خسارات جبران ناپذیری بهم وارد کردن اما سعی کردم مردونگیم رو حفظ کنم برای چند صباحی زندگی دنیایی خودمو از بین نبرم تا جاییکه فهمیدم یک مرد دیگه با زنم دوست شده بخاطر اینکه زنم دوست داشت رفتارای بچگانش رو تایید کنم و نمیکردم از اون موقع 3 سال گذشته و زنهای زیادی رو از زیر دستای شوهراشون کشیدم بیرون به کارم افتخار نمیکنم ولی قسم خوردم تا وقتی میتونم دهن همجنسای خودمو سرویس کنم و میکنم در ازای کاری که همجنسای خودم با من کردن با تمام زنهای متاهلی ام که دوست شدم سکس داشتم بازم میگم هیچ افتخاری توش نیست بدتر اینکه از شخصیت اصلیم خیلی دور هستم و این ادم الان نبودم ولی این شخصیت الان رو بیشتر از قبل دوست دارم وقتی یک زن شوهردار بهم میگه دوست دارم لذت زیادی داره برام و اینکه خیلی راحت و رایگان خودشونو در اختیارت میذارن لذت بخش ترم میشه و بعضا اینکه خدای اسلام خوب حالش گرفته میشه و پامو دقیقا گذاشتم روی قوانین محمد بن عبدلله خانوم باز

    2
    8
    1. اولا آقای عزیز هر کاری هم میکنی توهین به مقدسات نکن بذار اگه واقعا جایی گیر کردی دست محبت آمیزشون رو سرت بکشند
      دوما رابطه با زن داشتن رو هر حیوونی میتونه انجام بده ولی ازدواج کردن و زیر بار مسئولیت رفتن فقط کار یه مرده که تمام قد در مقابل خواسته های همسرش سرشو خم کنه خم به ابرو نیاره اونی چند همسری خانوم بازی نیست مسئولیت سنگین هستش
      سوما انتقام خودت رو میخوره از بین میبره نابود میشی قبل اینکه بلند بشی عوضش هر چقدر میتونی ببخش همه اطرافیانت رو برای دنیا خیر بخواه تا دنیا برات خیر بخواد
      چهارم دنیا زود تموم میشه بگذار رد نیکی به جا بمونه عاقبت بخیر اون دنیا بشیم

    2. شاید اون زن ها که با شما بودن شوهرشون رو دوست نداشتن از کجا میدونید عاش شما باشن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا