مطالب آموزنده درباره ازدواج در ویکی روانطالع بینی

روانشناسی ازدواج ماه تولد

خیلی ها به این موضوع اعتقاد ندارند که ماه های تولد میتواند بر روی کیفیت ازدواج شان تاثیر داشته باشد، اما به هر حال روانشناسی ازدواج ماه تولد موضوعیست که نمیتوان آن را کتمان کرد چرا که متولدین هر ماه دارای ویژگی های مشترکی هستند که آنها را از دیگر ماه ها جدا میکند.

روانشناسی ازدواج ماه تولد با طالع بینی متفاوت است و به خصوصیات و ویژگی های اخلاقی و رفتاری افراد از دید علم روانشناسی میپردازد.

روانشناسی ازدواج ماه تولد

با مطالب روانشناسی سایت ویکی روان همراه باشید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
کتایون داودی کتایون داودی
مشاور روانشناس
از 77,500 هزار تومان
صبا مهرپور صبا مهرپور
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
آرزو بختیاری آرزو بختیاری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
محمد جواد افشاری نژاد محمد جواد افشاری نژاد
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
جمیله احمدپور جمیله احمدپور
دکترای روانشناسی
از 250,000 هزار تومان
صدیقه صفایی صدیقه صفایی
دکتری روانشناسی
از 60,000 هزار تومان
فرح ناز حیاة غیبی حقیقی فرح ناز حیاة غیبی حقیقی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
علیرضا سروش علیرضا سروش
دکتری روانشناسی
از 100,000 هزار تومان

فروردین

وقتی نوبت به زنان متولد ماه فروردین می رسد، زنان فروردینی در بیشتر مواقع عاشق مردان متولد ماه خرداد می شوند. او همیشه شیفته مردان متولد ماه خرداد است.

بر مبنای روانشناسی ازدواج ماه تولد احتمال کمی وجود دارد که قلب یک زن متولد فروردین با دیدن مردان متولد شهریور و آبان شروع به تپیدن کند. در عوض، مردان متولد فروردین شیفته زنان متولد ماه بهمن هستند. آن ها در ارتباط با زنان متولد دی و اردیبهشت احساسات سردتری نشان می دهند.

روانشناسی ازدواج ماه تولد اردیبهشت

در صحبت درباره زنان متولد ماه اردیبهشت، آن ها دارای ویژگی های زیادی برای اغوا کردن مردان هستند. به لطف این ویژگی ها، زنان متولد ماه اردیبهشت به سرعت مرد متولد ماه آذر را جذب می کنند.

افراد متولد ماه بهمن، فروردین و خرداد کوچک ترین شانسی ندارند. در مورد مردان متولد ماه اردیبهشت، آن ها صبورانه به دنبال یک زن متولد ماه خرداد و مرداد هستند، چرا که تنها با آن ها می توانند رابطه ای طولانی مدت و پایدار برقرار کنند.

خرداد

روانشناسی ازدواج ماه تولد توضیح میدهد که وقتی نوبت به افرادی می رسد که در این ماه به دنیا آمده اند، آن ها افراد خوش بینی هستند که فقط به جوانب مثبت نگاه می کنند. خانم های متولد ماه خرداد گاهی بسیار احساسی و شهوت انگیز هستند.

مردان متولد ماه اردیبهشت، خرداد، و آبان بهترین شانس را در جلب توجه آن ها دارند. از سوی دیگر، مردانی که در ماه خرداد به دنیا آمده اند می توانند عشق شدیدی را فقط به زنان متولد فروردین، خرداد و تیر احساس کنند.

تیر

داشتن روحیه شاد و سلامتی ویژگی مشترک افراد متولد این ماه است. زنان متولد تیر روابط طولانی مدتی را با مردان متولد اردیبهشت، مرداد، یا مهر آغاز می کنند.

مردان متولد تیر در همراهی با زنان متولد فروردین و آذر، بهترین احساس را دارند. زنان متولد ماه بهمن باید در تلاش برای اغوای مردان متولد تیر تسلیم شوند…

مرداد

زنان متولد ماه مرداد شادی خود را در آغوش مردی متولد ماه اردیبهشت یا همین ماه خواهد یافت. از سوی دیگر، خانم های متولد خرداد، مهر، و شهریور شانس بالایی در برقراری عشوه گری معصومانه با مرد متولد ماه مرداد دارند.

حتما بخوانید

با این حال، این مرد روابط بلند مدت و شاد را فقط با زنان متولد ماه های دی، اسفند، و آبان آغاز می کند.

شهریور

روانشناسی ازدواج ماه تولد توضیح میدهد که افراد متولد این ماه با ویژگی هایی همچون تفکر تحلیلی و منطقی مشخص می شوند. اما در عشق چطورند؟ زنان متولد ماه شهریور مردان متولد ماه دی را دوست دارند.

مردان متولد شهریور جذب زنان متولد مهر و آذر می شوند، اما وقتی زنان متولد فروردین و مرداد را می بینند هم قلب آن ها تندتر می زند.

مهر

روانشناسی ازدواج ماه تولد

افرادی که در ماه مهر به دنیا می آیند دارای شخصیت قوی هستند، اعتماد به نفس دارند، و به سرعت قدرت در کار را به دست می گیرند.

از سوی دیگر بر اساس قواعد روانشناسی ازدواج ماه تولد زنان متولد مهر می توانند به سادگی جذب مردان متولد ماه های دی، اسفند، مرداد، و شهریورشوند. وقتی نوبت به مردان متولد مهر می رسد، برای خانم های متولد دی، تیر، یا آبان مناسب هستند.

آبان

زنان متولد این ماه، به طور قطع جذب مردان متولد مهر و آّان می شوند. علاوه بر این، افراد متولد مرداد هم شانس های زیادی دارند. در عوض، مردان متولد آذر قطعا زنان متولد ماه های خرداد، آبان و آذر را ترجیح می دهند.

این مرد احتمالا رابطه ای دائمی با زن متولد دی یا فروردین ایجاد نخواهد کرد

آذر

به عنوان آخرین مورد از روانشناسی ازدواج ماه تولد در مورد متولدین ماه آذر صحبت می کنیم. افرادی که در این ماه متولد می شوند افراد خوش بینی هستند. زنان متولد ماه آذر  به مردان متولد ماه های تیر ، مرداد و آبان بیشتر جذب می شوند.

مردان متولد ماه اردیبهشت برای آن ها جذابیت کم تری دارند. در عوض، مرد متولد آذر با زن متولد ماه اردیبهشت احساس گرمی می کند. متاسفانه، خانم های متولد بهمن و تیر برای او جذاب به نظر نمی رسند.

دی

بر اساس روانشناسی ازدواج ماه تولد متولدین این ماه در سنین جوانی اهداف خود را تعیین می کنند و همواره برای رسیدن به آن ها در تلاشند. زن متولد ماه دی مورد علاقه مرد متولد ماه دی، اسفند و مهر است، هر چند که این روابط به ازدواج ختم نمی شوند.

مردان متولد ماه دی به سمت زنان ماه مهر جذب می شوند. با این حال، آن ها به زنان متولد ماه تیر و مرداد توجهی نمی کنند.

بهمن

وقتی که نوبت به زنان و مردان متولد ماه بعد یعنی بهمن می رسد، هم زنان و هم مردان علایق بسیار زیادی دارند. پیوندهای جادویی، موجب برقراری ارتباط میان زن متولد ماه بهمن با مردی متولد همان ماه یا ماه اسفند می شود.

مردان متولد بهمن شیفته زنان ماه مهر و بمهن هستند. رابطه با زنان متولد دیگر ماه ها برای آن ها هیجان انگیزی کم تری دارد.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
شیلا توکلی شیلا توکلی
مشاور روانشناس
از 160,000 هزار تومان
فاطمه روحی فاطمه روحی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
پگاه عبادی پگاه عبادی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
سحر بهروزیان سحر بهروزیان
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
مهندس محمد خانی مهندس محمد خانی
مهندس آی تی
از 150,000 هزار تومان
فاطمه آریان سپهر فاطمه آریان سپهر
دکتری روانشناسی
از 150,000 هزار تومان
فریبا روایی فریبا روایی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
علی اشرف نورمحمدی علی اشرف نورمحمدی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان

اسفند

بر اساس قوانین روانشناسی ازدواج ماه تولد زنان متولد این ماه به طور انحصاری با مردان متولد تمام ماه های سال همراه می شوند. از سوی دیگر، مردان متولد بهمن و مرداد خارج از علایق زناشویی خود هستند.

در عوض، مردان متولد ماه اسفند بیشترین احساس و اعتماد را به زنان متولد ماه دی دارند. در نهایت این زنان می توانند متولد ماه تیر باشند.

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا