روابط زناشویی

مهم ترین نیازهای روحی زنان در رابطه (8 مورد+فایل صوتی)

مهمترین نیازهای زنان در رابطه عاطفی چیست؟

نیازهای روحی زنان مهم ترین چیزی است که مردان باید بدانند. یک مرد بالغ به خوبی می داند مهم تین نیازهای زنان چیست و چطور باید آنها را تامین کند. از دید روانشناسی روحیات زنان با مردان متفاوت است و شناخت این تفاوت ها سلامت رابطه را تضمین می کند. در جلسات مشاوره روابط عاطفی و عاشقانه در ویکی روان توضیحات کامل درباره نیازهای اساسی زنان داده می شود، با این حال در این مطلب بیشتر به آنها می پردازیم.

مهم ترین نیازهای روحی زنان کدامند؟

با سایت مشاوره روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

پیش از بررسی روحیات زنان و نیازهای آنها را در رابطه باید بدانید فقط خانم ها نیازمند توجه نیست، فقط نیازهای خانم ها در رابطه نباید تامین شود بلکه آقایان هم درخواست هایی دارند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

به همین دلیل شناخت روحیات خانم ها اولین قدم در ارتباط عاشقانه است، اما نباید آقایان را فراموش کنیم. پیشنهاد می کنیم پیش از شروع مقاله تعریف نیاز عاطفی در روانشناسی را در سایت ویکی روان مطالعه کنید تا دید وسیع تری نسبت به ارتباط زن و مرد پیدا کنید.

در جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان بسیار دیده می شود آقایان دیدگاه اشتباهی نسبت به زن دارند. در واقع باورهای غلط درباره زنان رابطه را از مسر صحیح منحرف می کند.

خیلی به موضوع نیازهای روحی زنان در رابطه با آقایان پرداخته شده و روانشناسان بسیاری کتاب ها در این مورد نوشته اند و صحبت های زیادی کرده اند. اما با این حال هنوز آقایان زیادی به درک صحیح از رفتارهای خانم ها نرسیده اند و کم و بیش با نیازهای روحی زنان در رابطه عاشقانه و زندگی مشترک مشکل دارند!

باید به درک صحیحی از ارتباط با خانم ها برسید، باید بدانید نیازهای احساسی آنها چیست و بر اساس آن قدم بردارید. گاهی هدف زنان از ازدواج کردن تامین نیازهای روحی توسط همسر دلخواهشان است، چون آنها با این نیازها تعریف می شوند. دقیقا همانطور که آقایان انتظاراتی از همسرشان دارند و باید رفع شوند.

به عنوان یک مرد باید بدانید که نیازهای اساسی زنان به عواطف و احساسات آنها مربوط می شود و انتظار زنان از همسرشان تامین نیازهای عاطفی آنها است.

آقایان باید بدانند نیاز زن به محبت یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنند. شناخت روان زنان به مرور میسر می شود، اما شناخت نیازهای روحی زنان مهم ترین وظیفه یک مرد است.

عواطف و روحیات خانم ها با آقایان به کلی متفاوت است. به همین دلیل نیازهای یک زن باید اختصاصی شناخته شوند.

آنها دید متفاوت نسبت به زندگی دارند به همین خاطر نیازمند رفتار متفاوتی هستند. یک زن به توجه نیاز دارد و اگر به طور صمیمانه این توجه را از مرد خود بگیرد لحظات بسیار شیرینی را تجربه میکند که شیرینی آن به زندگی مشترکتان هم وارد خواهد شد.

3 ویژگی اساسی زن ها

خانم ها 3 نیاز اصلی در رابطه دارند که شناخت روحیات خانم ها را راحت تر می کند عبارتند از:

1- عشق داشتن از اولین نیازهای روحی زنان است

آنها عاشق عاشق شدن هستند و دوست دارند برای مردی که عاشقش هستند وقت بزارند. در واقع معیارهای یک دختر برای ازدواج کردن در وحله اول به ایجاد احساس خوب مربوط می شود. آنها باید عاشق مردی که قصد ازدواج با او دارند شوند تا بهتر تصمیم بگیرند.

2- خانم ها آفرینش را دوست دارند

خانم ها در رابطه عاشق خلق کردن هستند. آنها دوست دارند در رابطه شادی، صمیمیت، حس خوب و خاطرات ماندگار خلق کنند و بزرگ ترین خلقت آنها به دنیا آوردن فرزند از همسرشان است. به همین دلیل مردان باید نیازهای زنان را بشناسند، چون این با دیدگاه آقایان کمی متفاوت است.

3- زمان برای خانم ها بسیار مهم است

آنها می خواهند زمان، تاریخ و موقعیت های متفاوت رابطه در ذهن مردشان مانده باشد. در واقع از نیازهای روحی زنان این است که مردشان برای آنها وقت بگذارد و تاریخ های مهم رابطه را به یاد داشته باشد. این یعنی اهمیت دادن به آنها و رابطه ای که در آن قرار دارند.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
علیرضا سروش علیرضا سروش
دکتری روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
اسما مشمول اسما مشمول
دکتری روانشناسی
از 60,000 هزار تومان
مهرانگیز متقی مهرانگیز متقی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
مریم بنی عامریان مریم بنی عامریان
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
بابک ساسانی بابک ساسانی
دکتری روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
محمد جواد اسکندری محمد جواد اسکندری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
سید محمد ستارزاده سید محمد ستارزاده
مشاور روانشناس
از 87,500 هزار تومان
فرشته همدانی فرشته همدانی
مشاور روانشناس
از 55,000 هزار تومان

مهمترین نیازهای زنان در رابطه با مردان چیست؟

در ادامه بیشتر به نیازهای یک زن در رابطه با مرد مورد علاقه اش می پردازیم:

  1. دیده شدن
  2. به او گوش دادن از نیازهای زنان است
  3. تا حدی ناز او را کشیدن
  4. به او مسئولیت دادن
  5. احساس امنیت (از مهم ترین نیازهای روحی زنان است)
  6. ایجاد پیوند و صمیمیت با مردشان
  7. احترام دیدن و با ارزش شمرده شدن
  8. عدم یکنواختی در رابطه
مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
سمیه بهاروند سمیه بهاروند
مشاور روانشناس
از 175,000 هزار تومان
سید حامد واحدی اردکانی سید حامد واحدی اردکانی
دکترای روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
مریم جاویدی مریم جاویدی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
پگاه عبادی پگاه عبادی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
مهدیه پاکدامن مهدیه پاکدامن
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
مهناز شاه مرادی مهناز شاه مرادی
دکترای روانشناسی
از 125,000 هزار تومان
نسرین دشتبانیان نسرین دشتبانیان
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
سیما حداد سیما حداد
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان

فایل صوتی نیازهای احساسی زن ها در ارتباط با آقایان

در ادامه نیایش مسلمیان مشاور و روانشناس سایت ویکی روان در بخش مشاوره روانشناسی آنلاین، در قالب یک فایل صوتی قابل دانلود به بررسی و تحلیل مهم ترین نیازهای روحی زنان پرداخته اند و آنها را از دید روانشناسی مورد بررسی قرار داده است.

این فایل صوتی را بارها گوش دهید و با دوستان خود به اشتراک بزارید. مردهای زیادی باید نیازهای زنان در رابطه عاشقانه را بشناسند اما مطلع نیستند.

میتوانید نظرات و نکات مربوط به نیازهای روحی زنان در رابطه با آقایان که به ذهنتان میآیند را در بخش نظرات با ما در میان بزارید.

همچنین میتوانید در بخش مشاوره آنلاین روانشناسی سایت ویکی روان با نیایش مسلمیان به صورت تلفنی یا تصویری از سراسر دنیا، جلسه مشاوره روانشناسی برگزار کنید.

دانلود فایل صوتی

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا