عشق

بهترین انتقام بعد از شکست عشقی چیست؟ (حتما بخوانید)

انتقام بعد از شکست عشقی به ذهن همه افرادی که به نوعی شکست عاطفی یا حتی خیانت را تجربه می کنند می آید. این خشم بعد از شکست عشقی طبیعی است اما باید روش های کاربردی جهت کنترل آن اتخاذ کرد، این تکنیک ها در جلسات مشاوره درمان شکست عشقی به افراد توضیح داده می شود اما در هر صورت در این مطلب سایت ویکی روان هم به توضیح اینکه بهترین انتقام بعد شکست عشقی چیست می پردازیم.

بهترین انتقام بعد از شکست عشقی چیست؟

با مطالب روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
مهدیه پاکدامن مهدیه پاکدامن
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
مینا فرهادی مینا فرهادی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
فریبا روایی فریبا روایی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
صدیقه صفایی صدیقه صفایی
دکتری روانشناسی
از 60,000 هزار تومان
کتایون داودی کتایون داودی
مشاور روانشناس
از 77,500 هزار تومان
پروفسور حسین باهر پروفسور حسین باهر
پروفسور
از 1,200,000 هزار تومان
سحر بهروزیان سحر بهروزیان
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
علی اشرف نورمحمدی علی اشرف نورمحمدی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان

چگونه می توان به بهترین شکل ممکن از عشق سابق خود انتقام گرفت؟

شاید باورش سخت باشد اما این سوال (انتقام از عشق زندگیم به خاطر خیانتش) را زیاد در بخش مشاوره آنلاین شکست عشقی ویکی روان دریافت می کنیم، پس باید تمام و کمال به توضیح آن پرداخته شود.

بعد از تجربه شکست عشقی این کاملا طبیعی است که شما احساس کنید انتقام جویی سریع برای بهتر شدن وضعیت لازم است. مشکلی که در انتقام از دوست پسر یا دوست دختر سابق شما وجود دارد این است که احساسات مثبت انتقام بعد از شکست عشقی کوتاه مدت خواهد بود و در واقع باید انرژی خود را به روشی کاملا متفاوت صرف کنید.

به جای تمرکز بر چگونگی انتقام، وقت و انرژی خود را صرف کارهایی کنید که در واقع رفاه آینده شما را تضمین می کنند

به بیان ساده، بهترین راه برای انتقام از همسر سابق خود این است که بیش از هر زمان دیگری شاد باشید، شاد زیستن هنری است که باید آموزش ببینید.

البته منظور این نیست که سعی کنید با هزینه شخص دیگری خوشبخت شوید، عشق و همسر سابق شما در واقع نباید اصلا در این فرآیند شرکت کند و فکر انتقام بعد از شکست عشقی باید از ذهن شما خارج شود.

با قدرت سلامتی و خوشی از همسر سابق خود انتقام بگیرید

بهترین انتقام بعد از شکست عشقی چیست؟ (حتما بخوانید)

چندی پیش در بخش مشاوره برای شکست عشقی سایت ویکی روان پرسشی دریافت کردیم که پرسید “چگونه از دوست دختر سابق انتقام بگیرم بدون اینکه او بداند؟

کلید پیروزی در جدایی این است که زندگی را شروع کنید که بهتر از هر زمان دیگری باشد. ممکن است مبهم به نظر برسد، اما به این روش فکر کنید

اگر می خواهید به همسر سابق خود نشان دهید که بدون آنها بهتر هستید، به آنها اجازه دهید از زندگی شما خارج شوند و اجازه ندهید که این شکست شما را بشکند، چه راهی بهتر از این که نشان دهید زندگی رضایت بخش، هیجان انگیز، خوشحال کننده و سرگرم کننده خود را شروع کرده‌ اید؟

چرا نباید دنبال انتقام بعد از شکست عشقی باشیم؟

تغییراتی که در زندگی خود ایجاد می کنید نباید برای شخص دیگری غیر از شما باشد. اگر تمرکز شما بر انتقام بعد از شکست عشقی از همسر سابق است، حسادت او را برانگیخته یا به هر طریقی به آنها آسیب برسانید، این روی اعمال شما تأثیر می گذارد.

هر کاری که انجام می دهید به این دلیل خواهد بود که همسر سابق شما در ذهن شماست و سعی خواهید کرد به جای تمرکز بر آنچه برای شما بهترین است، نکته ای را ثابت کنید

این نه تنها روند بهبود را بسیار طولانی می کند، بلکه سلامتی طولانی مدت شما را به خطر می اندازد. به بیان ساده، کشف راه های انتقام از همسر سابق نباید اولویت شما باشد.

انتقام بعد از شکست عشقی در مقابل رشد شخصی شما قرار می گیرد

آیا این جمله را شنیده اید که “موفقیت بهترین انتقام است؟

بهترین انتقامی که می توانید بگیرید موفقیت شماست، اما یک نکته را باید بخاطر بسپارید و هر روز با خودتان تکرار کنید.

اگر سعی در انتقام بعد از شکست عشقی دارید، موفقیت بهترین انتقام است

اما منظورمان چیست؟ هر کاری که شما برای جلب توجه همسر سابق خود انجام دهید، به ویژه به روشی منفی، برای او آشکار است. آنها نه تنها قادر خواهند بود که آن را از دور ببینند، بلکه می تواند شما را ناامید کنند و کارهایی در قبال آن انجام دهند.

بنابراین، شما می توانید با موفقیت در اهداف شخصی خود از همسر سابقتان انتقام بگیرید، اما فقط در صورتی جواب می دهد که واقعا این کار را برای خود انجام داده باشید (و نه برای جلب توجه همسر سابق خود).

چگونه با خوشبختی واقعی انتقام بگیریم؟

با پایان یافتن این مقاله، نگاهی به کارهای ساده ای می‌ اندازیم که می توانید برای شروع بهبود زندگی خود انجام دهید.

نیازی نیست که تصاویر جذاب از خود یا عکس های خود با جنس مخالف در اینستاگرام ارسال کنید یا مدام عکس پروفایلتان را عوض کنید تا احساس بدی به همسر قبلی خود بدهید! 🙂 بلکه باید تمام تمرکز و حواستان روی بهبود شرایط زندگی فردیتان باشد، این حتی یکی از مراحل شکست عشقی است که در ویکی روان درباره آن توضیح دادیم.

این خاطره از یک متخصص و مشاور شکست عشقی آنلاین را با دقت بخوانید:

یکی از مراجعینم از اوضاع پیش آمده بعد از شکست عشقی و مواجه با خیانت همسرش بسیار ناراحت بود، بنابراین من برای او توضیح دادم که خیلی بیشتر از آنچه که تصور می کند باید همه چیز را کنترل کند. این برای شما هم صادق است!

این شکست عاطفی بازتابی از این نیست که چه کسی هستید بلکه تمام شرایط موجود به عنوان یک کاتالیزور قدرتمند برای تغییرات مثبت در زندگی شما عمل خواهد کرد، البته اگر خودتان بخواهید

به جای انتقام بعد از شکست عشقی این کارها را انجام دهید

مراحل شکست عشقی

آنچه شما باید انجام دهید اولویت بندی احساسات و اهدافی است که در زمان برقراری رابطه مد نظر داشته‌ اید.

خیلی راحت می توان یک رابطه جدی را از دست داد، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که این موارد را دوباره معرفی کنیم. علاوه بر این، ما شما را تشویق می کنیم که به فعالیت های جدیدی که می توانید در برنامه خود بگنجانید، فکر کنید.

هدف این است که برنامه خود را با افراد و فعالیت هایی پر کنید که باعث شادی شما می شود به جای اینکه به چگونگی انتقام بعد از شکست عشقی فکر کنید

می پرسید بعد شکست عشقی چکار کنیم؟ شما می توانید روی تحرک بدنی تمرکز کنید زیرا نه تنها باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود، بلکه باعث تقویت ترشح هورمون اندورفین و سطح انرژی شما می شود، بنابراین احساس راحتی و انجام کارهای بیشتری که به نفع شما هستند آسان می گردد.

  • از زندگی مستقل خود لذت ببرید
  • از نظر احساسی نیز از خود مراقبت کنید
  • به جای انتقام بعد از شکست عشقی بهتر است خود را خوب نشان دهید
  • چند لباس جدید برای کمد لباس خود تهیه کنید
  • شروع به کسب درآمد کنید
  • از خود پذیرایی کنید و با خودتان خوب رفتار کنید
  • تمام خاطرات فیزیکی خود را از بین ببرید. این بدان معناست که تمام تصاویر را فراموش کنید
  • بهتر است روش های پیشگیری از شکست عشقی را بدانید تا دفعه بعد دچار مشکلات مشابه نشوید
  • بروید بیرون و گپ بزنید، افرادی را پیدا کنید و به طور تصادفی با آنها آشنا شوید و از آن خوشحال باشید. شما هنوز به روابط بلند مدت دیگری نیاز ندارید
  • وقتی آمادگی داشتید رابطه طولانی مدت برقرار کنید، خوشحال باشید. شخصی را پیدا کنید که از شما مراقبت کند و به شما احترام بگذارد. اگر به مدت کافی ادامه دهید ممکن است نامزد کنید.

یادتان باشد افسردگی بعد شکست عاطفی یک اتفاق طبیعی است، چرا؟ چون افراد زیادی مثل شما به جای بهبود شرایط فردی دنبال انتقام بعد از شکست عشقی هستند، افکار منفی را از خود دور کنید و دیگر سراغ خاطرات تلخ گذشته نروید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
فرح ناز حیاة غیبی حقیقی فرح ناز حیاة غیبی حقیقی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
فاطمه ابراهیم فاطمه ابراهیم
مشاور روانشناس
از 55,000 هزار تومان
سمیه بهاروند سمیه بهاروند
مشاور روانشناس
از 175,000 هزار تومان
کورش مهدیون کورش مهدیون
مشاور روانشناس
از 150,000 هزار تومان
نیلوفر نادعلی نیلوفر نادعلی
دکتری روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
لیلا شکوری لیلا شکوری
دکتری روانشناسی
از 112,500 هزار تومان
صبا مهرپور صبا مهرپور
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
یونس ترقی طلب یونس ترقی طلب
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان

پیشنهاد ویکی روان چیست؟

همانطور که تا الان متوجه شده اید از نظر علمی و با توجه به تجربیات جلسات مشاوره روانشناسی درمان شکست های عاطفی ما نظر مثبتی روی ابراز خشم انتقام بعد از شکست عشقی و خیانت نداریم.

این کار باعث می شود حال و روزتان بدتر شود و تجربیات تلخ دیگری را داشته باشید.

اما اگر اوضاع واقعا رو به راه نیست و نشخوارهای فکری منفی شما را از درون می خورد، پیشنهاد می کنیم در سایت ویکی روان جلسه مشاوره آنلاین به صورت صوتی و تصویری با بهترین های روانشناسی برگزار کنید تا موضوع به صورت ریشه ای درمان شود:

مشاوره در مورد شکست عشقی

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام من واسع انتقام چیز دیگری داشتم سرچ می کردم نه انتقام عشقی اگه کسی بخواد انتقام عشقی بگیره واقعا فرد شایسته ای نبوده و حقش بوده بهش خیانت بشه چون طرف تشخیص داده شما آدم ضایع و به درد نخوری هستید یا اگه انتقام می گیرید حتما آسیب بدنی و جانی نباشه چون من به کارمو اعتقاد دارم افرادی که کسی را سر کار می گذارند بعد می روند با یکی دیگه در ازدواج یا دوستی جدید قطعا بدبخت می شوند و شما اگه مثل بچه آدم برخورد کنید خوشبخت تر می شوید و اما اما من از یک نفر انتقام گرفتم از یک آدم زشت به درد نخور که فکر می کرد من عاشقش هستم و من عاشقش نبودم من دختر عمه ای داشتم تو سنی که خیلی خاطرخواه داشتم دختر عمه ام در حد خواهر با من خوب و اوکی بود یک پسر عمه به درد نخور هم هم داشتم که از اون همه خاطرخواه عمرا من عاشق اون بودم نه اون از من خوشش می اومد نه من از او و او و پسر عمه کوچکترم طوری وانمود می کردند که من از عشق دختر عمه ام و پسر عمه ام حسادت می کنم طوری که پسر عمه کوچکترم بهزاد به من گفت رضوان نترکی و دختر عمه ام چنین برداشتی نداشت که من عاشق اون پسرم منم چون از دختر عمه کینه نداشتم و از از پسرها کینه داشتم چند خواستگار دم کلفت که واسه خودم اومده بود و یک دوست پسر پولدار واسه دختر عمه فرستادم که خوش بخت بشه و پسر بدبخت بشه به خدا من عاشقش نبودم چون فکر می کردند من حسودم این کار را کردم و البته فکر می کنم اغراق کردم حالا که ۴۶ سالمه فهمیدم آدم باید از خطاهای کوچک دیگران گذشت کنه من غرور جوانی داشتم و برای هر گناه کوچکی انتقام لازم نیست سوتفاهم همیشه پیش میاد شاید اینکه اون پسر به عشقش نرسیده منو نفرین کرده اما برای گناه حق خوری باید حتما انتقام بگیری

    5
    1
  2. سلام من با دوست دخترم که ۲۲ سالمونه ۸ ساله که تو رابطه هستیم تو این ۸ سال من خیلی اذیتش کردم حالا از اول امسال داره انتقام اون چند سالی که من اذیتش کردم میگیره بعدش میگه تو چه باشی چه نباشی من انتقاممو میگیرم ابروتو میبرم لطفا بهم بگین چیکار کنم دارم دیوونه میشم مث شیطان شده با پسرعموش همیشه باهم عکس میذارن من با هر دختری که تو خونمون میمومد بهش میگفتم ولی اون خیلی مخفی میکرد بهم کمک کنین

    1. بهترین انتقام اینکه، با احترام ازش ،خدا حافظی کنی ،بری چند سال رو خودت کار کنی ،پولدار شی،جنتل من شی ،بعدش یهو ببینتت، آهی از دلش کنده شه،بهترین انتقامه، مثل من مه بعد 3 سال منو دید جلوی خودم زد زیر گریه، بعدش هم جواب رد بهش بدی دلش بشکنه این یعنی قدرت️️️

      5
      1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا