شخصیت

چطور مرد جذابی باشیم؟ (18 تکنیک جذابیت مردانه)

جذابیت مردان وابسته به چه چیزهایی است؟

راز جذابیت آقایان باعث می شود خانم های زیادی به آنها تمایل پیدا کرده و خودشان هم احساس بهتری داشته باشند. در جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان توضیحات زیادی درباره اینکه چطور مرد جذابی باشیم داده می شود، چون یکی از اصول اصلی برای هر مرد است. البته در جلسات مشاوره ازدواج هم رازهای جذاب بودن به آقایان آموزش داده می شود تا زندگی مشترک با کیفیت تری داشته باشند. در ادامه این مطلب سایت ویکی روان به بررسی دقیق رازهای جذابیت مردانه از دید علم روانشناسی می پردازیم.

راز جذابیت آقایان چیست؟

با بخش مقالات مرتبط با روانشناسی در سایت ویکی روان همراه باشید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
سعید بابایی سعید بابایی
دکتری روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
میترا حبیبی میترا حبیبی
مشاور روانشناس
از 125,000 هزار تومان
راضیه هاشمیان راضیه هاشمیان
دکترای روانشناسی
از 200,000 هزار تومان
فریبا روایی فریبا روایی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
محمد جواد اسکندری محمد جواد اسکندری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
صفورا نصیری صفورا نصیری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
سعیده حامد سعیده حامد
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
مینا فرهادی مینا فرهادی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان

چرا جذابیت مردان اهمیت زیادی دارد؟

همانطور که توضیح دادیم، یکی از راه های بالا رفتن اعتماد به نفس مردها و تجربه زندگی مشترک با کیفیت آگاهی از تکنیک های جذابیت مردانه است. اگر آقاین بدانند چه قدرتی دارند، حتما از راز جذابیت مرد استفاده می کنند. در ادامه بیشتر رازهای جذابیت مردانه را مورد بررسی قرار می دهیم.

1- مرد جذاب هدف دارد

اگر او به یک شغل علاقه داشته باشد و یا اینکه ساعت ها داوطلبانه کار کند، وقتی که یک مرد هدف و فداکاری دارد، به طرز غیرقابل باوری جذاب است. یک مرد جذاب می داند راه تعیین هدف در زندگی چیست و به خوبی از آن استفاده می کند.

2- از طرف مقابل تقلید کنید

روانشناسی عشق و جاذبه نشان می دهد تقلید، که توسط افراد جامعه روانشناسی به عنوان “اثر آفتاب پرست” نیز مورد اشاره قرار می گیرد، زمانی است که افراد به طور ناخودآگاه رفتار دیگران مانند حرکات، حالات و حرکات بدن را ناخوداگاه تقلید می کنند.

3- او می تواند همه چیز را اصلاح کند

این به این معنا نیست که نمی خواهیم متکی به خود باشیم، چون بیشتر زنان مستقل برای استقلال ارزش قائل هستند، فقط به معنای این است که وقتی یک مرد می تواند همه چیز را اصلاح کند، فوق العاده جذاب می شود.

4- مرد جذاب به خانواده اش اهمیت می دهد

مردی که مسئولیت می‌پذیرد و از خانواده‌اش مراقبت می‌کند، چه والدین مسن، خواهر یا برادر یا یکی از بستگان، بلوغ و عشقش را نشان می‌دهد و هر دوی اینها قطعاً جذاب هستند. تعریف خانواده برای مردهای جذاب مشخص است، آنها می توانند از خانواده و عزیزان خود محافظت کنند.

5- بی دقتی یک ترفند روانی است

زمانی که شما از بی دقتی به نفع خود استفاده می کنید، در حالی که سعی دارید توجه او را جلب کنید، فرد پاسخ خواهد داد. این یک ترفند روانی معروف است که به عنوان «اثر قربانی قابل شناسایی» شناخته می شود.
شخص به تنهایی و در مواجهه با سختی به فردی کمک می کند. قربانی که به دیگران اجازه می دهد آسیب پذیر و ناقص باشد، برای ارتباط برقرار کردن مناسب است.

6- دست هایش هم جذاب هستند

جذابیت مردانه

شاید به این دلیل باشد که دست هایش می توانند تعمیر کنند، خلق کنند، و لذت زیادی فراهم کنند. دست های آنها حالت مردانه دارد و به خانم ها احساس قدرت را انتقال می دهد. قبلا در ویکی روان توضیج دادیم یکی از راه های عاشق شدن خانم ها ایجاد جذابیت ظاهری در مردها است که مردهای جذاب به خوبی از آن بهره می برند. در جلسات مشاوره تلفنی روانشناسی توضیحات کامل برای اینکه چطور مرد جذابی باشیم داده می شود.

7- رویاهایی دارد و آن ها را دنبال می کند

اهداف در زندگی بسیار مهم هستند اگر فرد بخواهد به چیزی برسد و تغییری ایجاد کند. هیچ چیز جذاب تر از مردی نیست که بداند چه می خواهد و آن را با اشتیاقی آتشین دنبال کند.

8- آقایان جذاب باکلاس هستند

جوانمردها هنوز نمرده اند. مردی که کلاس دارد کاملا زیباست. درها را باز می کند، شلوار مناسب قدش را می پوشد و به یک زن می گوید که چقدر زیبا به نظر می رسد. آنها خوش اخلاق هستند و شیوه رفتار با خانم به خوبی اطلاع دارند.

9- از بیان احساسات واقعی خود نمی ترسد

زنان واقعا مرد قوی و ساکت را نمی خواهند. چیزی که زن جذاب می بیند، مردی است که می تواند دقیقا به او بگوید چه نیاز و خواسته ای و چه احساسی دارد. روش های ابراز عشق به معشوق یکی از تکنیک های همیشگی جذاب شدن مردها است.

10- مراقبت از زنان در تخت خواب

وقتی به نیازهای زن در رختخواب اهمیت می دهد، برای زنان بسیار خوشایند است. یک مرد واقعی تلاش می کند تا یک زن را قبل از اینکه شب فرا رسد، راضی کند. بالا بردن کیفیت رابطه جنسی مردان یکی از خواسته های به حق خانم ها است. مردان جذاب می دانند چطور از این خواستاه به نفع خود و رابطه شان استفاده کنند.

افراد زیادی در جلسات مشاوره جنسی از مشکلات ناتوانی شوهرشان در ارتباط جنسی شکایت دارند. اما این موضوع را کمک و همراهی متخصص سکسولوژیست قابل درمان است.

11- از جذابیت مردانه : او آداب و رسومی مشخصی دارد

نحوه برخورد با یک بزرگ تر، رفتار مناسب با مادر و غذا خوردن بدون شباهت به یک غول همیشه برای یک مرد جذاب است. در واقع یکی از رفتارهای جذاب مردانه احترام به عزیزان و اطرافیان است.

12- پدر و مادر تاثیر می گذارند

چه بخواهیم و چه نخواهیم، افرادی که ما را به یاد والدینمان می اندازند، یکی دیگر از نکات جذاب در قوانین جذب هستند. بعلاوه، فرزندان والدین مسن‌تر اغلب پارتنرهای بزرگ‌تر از خودشان را جذاب‌تر می‌بینند.

13- با اعتماد به نفس، اما نه مغرور

اعتماد به نفس خیلی مهم است. مردی که می داند در کاری خوب است، اما همیشه نیاز به موعظه کردن را احساس نمی کند، همان چیزی است که یک زن واقعا می خواهد.

14- یک مرد جذاب دوست دارد بخندد و دیگران را بخنداند

راه جذابیت مردان

خندیدن باعث می شود مردم زندگی طولانی تر و شادتری داشته باشند. اگر مردی بتواند یک زن را بخنداند و در کنار او بخندد، این یک برد مضاعف است. خندیدن آگاهانه یکی از ویژگی های مردان جذاب است، آنها می توانند عزیزان خود را به خوبی شاد کنند. چه چیزی بهتر از این؟

15- ذهن آگاهی را تمرین کنید

محققان استرالیایی اخیراً دانش آموزانی را که در یک جلسه دوستیابی سریع شرکت کرده بودند مورد مطالعه قرار دادند و دریافتند که مردان متفکر رتبه های جذابیت بالاتری از زنان دارند. پس از هر تعامل با یک پارتنر جنس مخالف، دانش آموزان نشان دادند که شریک زندگی خود را چقدر «سکسی» می دانند و چقدر دوست دارند با آن شخص قرار بگذارند.

در جلسات شناخت درمان مبتنی بر ذهن آگاهی تاکید زیادی بر این شیوه رفتاری مردهای جذاب می شود. البته در جلسات مشاوره آنلاین روانشناسی توصیه زیادی درباره همه گیر شدن جذابیت مردانه بین مردم می شود.

16- می تواند اشتباهات خود را بپذیرد

یکی از ساده ترین راه ها برای جذابیت مردان این است که اگر مرتکب اشتباهی شده باشند آن را می پذیرند.

ما در مورد اشتباهات کوچک مانند گم شدن و اشتباهات بزرگ مانند فراموش کردن تاریخ تولد صحبت می کنیم. اگر مردی بتواند به اشتباه خود اعتراف کند و تصدیق کند که فقط انسان است، بسیار جذاب است.
باهوش است. دکتری لازم نیست، اما مردی که بتواند در هر موضوعی که به آن علاقه دارد، صحبت کند، بسیار جذاب است.

17- مردهای جذاب از تعهد نمی ترسند

زنان از شنیدن این موضوع خسته شده اند که مردان از تعهد می ترسند پس ما نمی توانیم رابطه شگفت انگیزی داشته باشیم. مردی که نمی ترسد بگوید: «بله، من مال تو هستم و قول می دهم تا زمانی که خلاف این را توافق نکنیم، مال تو بمانم.» جذاب ترین چیز همین است.

18- او شما را سورپرایز می کند

این فقط برگزاری جشن های تولد غافلگیر کننده یا بازگشت به خانه با گل نیست. این توانایی انجام مانورهای شگفت انگیزی است که باعث می شود زن احساس کند قادر به انجام هر کاری است.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
لیلا امینیان لیلا امینیان
دکترای روانشناسی
از 62,500 هزار تومان
پردیس میرمعینی پردیس میرمعینی
دکتری روانشناسی
از 65,000 هزار تومان
مهرانگیز متقی مهرانگیز متقی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
پریا نوربخش پریا نوربخش
مشاور روانشناس
از 120,000 هزار تومان
آرزو بختیاری آرزو بختیاری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
رضوان شمس رضوان شمس
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
فاطمه روحی فاطمه روحی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
محمد اسماعیل زاده محمد اسماعیل زاده
دکتری روانشناسی
از 87,500 هزار تومان

پیشنهاد ویکی روان برای داشتن جذابیت مردانه

بالا توضیحات کاملی از مشخصات مردان جذاب داده شد. الان وقت تمرین است چون جذاب بودن یک ویژگی اکتسابی است که همه می توانند آن را یاد بگیرند. البته می توانید با متخصص با متخصص روانشناس در ارتباط باشید. ویکی روان امکان مشاوره متنی روانشناسی با متخصص را فراهم کرده تا همه جا و هر زمان بتوانید تکنیک های جذاب بودن برای مردها را آموزش ببینید و در زندگی خود استفاده کنید.

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا