عشق

دلیل عکس خواستن پسر از دختر چیست؟ (14 مورد)

دلیل عکس خواستن پسرا از دخترها چیست؟

دلیل عکس خواستن پسر از دختر می تواند بسیار زیاد باشد، اما نباید همیشه به دیدگاه بد آن را قضاوت کنید. فارغ از اینکه دلیل عکس خواستن پسر از دختر چیست باید مرد مورد نظر را بررسی کرده و شخصیت او را مورد بررسی قرار دهید تا ببینید نیت خیر است یا نه؟ البته گاهی در جلسات مشاوره روانشناسی برای روابط دختر و پسر هم این سوالات مطرح می شود که دلیل عکس خواستن پسرا از دختر خانم ها چیست، اما در این مطلب سایت مشاوره روانشناسی ویکی روان به بررسی دقیق این موضوع می پردازیم.

دلیل عکس خواستن پسر از دختر چیست؟

با مقاله های روز روانشناسی در ویکی روان همراه باشید.

رابطه دختر و پسر فراز و نشیب های زیادی دارد. هر کدام خواسته هایی دارند که توقع می رود طرف مقابل به آن احترام بزارد. اما گاهی این خواسته ها برای ما عجیب است، مثل همین عکس خواستن پسرها از دخترها که برای بعضی از خانم ها بی احترامی هم به حساب می آید!

قبل از بررسی دلیل عکس قدی خواستن پسرا باید به این نکته توجه کنید با توجه به موارد زیر باید طرف مقابل را قضاوت کنید:

  • مدت زمان آشنایی
  • شخصیت پسر
  • شخصیت خودتان
  • شیوه درخواست عکس توسط پسر

تمام این موارد می توانند دلیل عکس خواستن پسر از دختر را موجه یا غیر موجه کنند، پس زود قضاوت نکنید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
سید حامد واحدی اردکانی سید حامد واحدی اردکانی
دکترای روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
کورش مهدیون کورش مهدیون
مشاور روانشناس
از 150,000 هزار تومان
مینا فرهادی مینا فرهادی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
فاطمه آریان سپهر فاطمه آریان سپهر
دکتری روانشناسی
از 150,000 هزار تومان
سمیه بهاروند سمیه بهاروند
مشاور روانشناس
از 175,000 هزار تومان
حامد عامری حامد عامری
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
مریم سادات موسی کاظمی مریم سادات موسی کاظمی
مشاور روانشناس
از 87,500 هزار تومان
سیما حداد سیما حداد
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان

بررسی دلیل عکس قدی خواستن پسرا از دخترها در روانشناسی

قبلا در ویکی روان مفصل درباره حد و مرز رابطه با دوست پسر صحبت کردیم. گفتیم شما هنوز ازدواج نکرده اید، پس درخواست ها باید معقول باشد و آسیبی به جسم و روان هیچ کدام وارد نکند!

به همین خاطر ابتدا باید بدانیم دلیل عکس خواستن پسر از دختر چیست تا بتوانیم تصمیم بگیریم کار خوبی است یا نه؟

چرا پسرها از دخترها عکس قدی یا سلفی می خواهند؟

پیشنهاد می کنم خوب به موارد زیر دقت کنید تا متوجه شوید دلیل این درخواست ها چیست؟

1- دلیل عکس خواستن پسرا این است که فکر می کند شما خیلی جذاب هستید

کاملا واضح است، که پسرها وقتی از نظر جسمی جذب یک زن می شوند، درخواست عکس می کنند. آنها آنچه را که تاکنون دیده اند دوست دارند و می خواهند بیشتر ببینند. شاید او فکر می کند اگر از شما بخواهد برایش عکس بفرستید، به شما اطلاع می دهد که خیلی جذاب هستید. به عبارت دیگر، از شما تعریف می‌کند، حتی اگر اینطور نباشد.

شاید اول فکر کنید اینها نشانه های مرد هوس باز است، اما این مورد برای همه صدق نمی کند. باید ببینید رابطه شما در چه مرحله ای است که این آقا از شما درخواست عکس قدی یا سلفی کرده است. راستی اگر نمی دانید مردها چطور عاشق می شوند باید بدانید آقایان با دیدن به زن مورد نظر علاقه مند می شوند، پس همیشه نباید فکر بد درباره آنها کرد.

2- او می خواهد عکس ها را به دوستانش نشان دهد

فکر نکنید دلیل عکس خواستن پسر از دختر به مسائل جنسی مربوط است و او می خواهد از شما سواستفاده کند.

پسرها موجودات بصری هستند. آنها همچنین قهرمانی و فتح را دوست دارند. این بدان معناست که وقتی یک دختر زیبا را پیدا می کنند، می خواهند او را به دوستان خود نشان دهند. باز هم، این یک نوع تعریف است. بله، بیشتر زنان ترجیح می‌ دهند که رابطه با چنین پسرهایی رابطه داشته باشند.

همانطور که خانم ها از هیکل جذاب مردانه لذت می برند و حتی تماشا کردن آن دلچسب است، دلیل عکس قدی خواستن پسرها از دخترها هم به همین موضوع ارتباط دارد.

3- تصاویر به مطابقت چهره با نام کمک می کنند

گاهی اوقات مردان درخواست عکس می کنند، زیرا به آنها کمک می کند چهره شما را با نام تان در تلفن خود مطابقت دهند. اگر مردی شما را در یک رویداد ملاقات کرد، مانند دوستیابی سریع، یا در یک برنامه دوستیابی، آن مرد می توانست چندین زن را ملاقات کند. برای پیگیری، او عکس شما را می خواهد. تصویرتان خاطره شما را زنده خواهد کرد.

در واقع زمانی که شما تماس می گیرید، عکستان روی گوشی موبایل نمایان می شود. این می تواند دلیل عکس قدی خواستن پسرا باشد.

4- دلیل عکس خواستن پسر از دختر چیست؟ او می خواهد هر زمان که خواست بتواند شما را ببیند

اگر او واقعا شما را دوست دارد و به یک رابطه علاقه مند است، دلیل او برای درخواست عکس های بیشتر می تواند واقعی باشد. این موضوع به خصوص در صورتی صادق است که شما از یکدیگر دور باشید و بیرون رفتن اغلب اتفاق نمی افتد. با داشتن عکس هایی از شما در گوشی، می تواند هر زمان که خواست، صرف نظر از فاصله، شما را ببیند.

خانم ها اگر بدانند شیوه نشان دادن علاقه به مردان چیست، کمتر نسبت به موضوع عکس خواستن پسرها حساس می شوند.

5- می‌ خواهد مطمئن شود خودتان هستید

امروزه، مردم همیشه آن هایی نیستند که خودشان را به صورت آنلاین به تصویر می کشند. همه ما داستان هایی از افرادی شنیده ایم که کسی را ملاقات کرده اند که در نهایت به شخص دیگری تبدیل شده است. او می‌ خواهد مطمئن شود این همان تصویر واقعی شماست.

در واقع یک دلیل عکس خواستن پسر از دختر این است که ببیند واقعا این دختر همانی است که ادعا می کند؟ آیا چیزی که در ذهن دارد با حقیقت یکی است؟

6- دلیل عکس خواستن پسرا : او واقعا شما را دوست دارد

بین دوست داشتن واقعی و تصور آن تفاوت وجود دارد، همانطور که قبلا در ویکی روان گفتیم، فرق دوست داشتن و عشق هم بسیار زیاد است!

پسرها گاهی اوقات زمانی که علاقه مشروع دارند درخواست عکس می کنند. آن‌ ها کمی غمگین هستند و می‌ خواهند به عکس‌ های شما خیره شوند و در مورد قرار ملاقات با شما خیال پردازی کنند، بله، برخلاف تصور رایج، پسرها هم این کار را می کنند.

7- می خواهد تصور رابطه جنسی داشته باشد

مشاور روابط عشق و شکست عاطفی

خوب، باید گفته می شد، نیازهای جنسی آقایان با خانم ها متفاوت است. اگر شما مکالمات جنسی داشته باشید یا حتی به آن اشاره کرده باشید، به احتمال زیاد این اتفاق می افتد. اگر منصف باشیم، حتی اگر هرگز با او رابطه جنسی نداشته باشید، ممکن است اینطور باشد و علت عکس خواستن پسرها از دخترها به مسائل جنسی مربوط باشد!

قبلا در سایت ویکی روان درباره وظایف دوست پسر در قبال دوست دختر بسیار صحبت کردیم، اما باید بدانید گاهی دلیل درخواست عکس قدی و سلفی پسر از دختر به مسائل جنسی مربوط می شود. با این حال همانطور که در بالا گفتیم دلیل عکس خواستن پسر از دختر می تواند بسیار شخصی و خوب باشد

8- شما فقط تصاویری از خودتان ارسال می کنید که به بهترین شکل ظاهر می شوید

هنگام تنظیم یک پروفایل برای دوستیابی آنلاین، همه ما می خواهیم بهترین ظاهر خود را داشته باشیم. بنابراین، شما تمام عکس های زیبای خود را منتشر می کنید به این امید که یک مرد خوش‌ تیپ شما را جذاب بداند و برای شما پیام ارسال کند.

پس چرا وقتی آن پسر جذاب پیام می دهد، درخواست عکس می کند؟ در حقیقت دلیل خواستن عکس قدی پسرها این است که او می‌ خواهد ببیند که شما چگونه به نظر می‌ رسید. بیشتر خانم ها با لباس های خوش فرم، کفش های پاشنه بلند و آرایش عالی به نظر می رسند. اما یک پسر می‌خواهد بداند که وقتی لباس‌ های آراسته ندارید، چگونه به نظر می‌ رسید؛ می‌ خواهند ظاهر روزمره شما را ببینند.

در واقع علت سرد شدن پسر در رابطه عدم هماهنگ بین واقعیت و چیزی که دختر نشان می دهد است! پس در بسیاری موارد دلیل عکس خواستن پسرا این است که ببینند شما همان چیزی هستید که واقعا نشان می دهید یا نه؟

9- دلیل خواستن عکس قدی پسرها : دلش برایتان تنگ شده 

اگر قبلا قرار ملاقاتی داشتید اما اخیرا برنامه‌ هایتان شلوغ بوده و هنوز فرصتی برای ملاقات مجدد نداشته‌ اید، این احتمال وجود دارد. ممکن است او فقط بخواهد عکس‌ هایی از کاری که انجام می‌ دهید ببیند. کجا میروید، چه کار می کنید؟ او می خواهد احساس کند که بخشی از زندگی شماست.

یکی از ابتدایی ترین راه های نشان دادن عشق به طرف مقابل این است که به او توجه کنید. در واقع دلیل عکس خواستن پسر از دختر هم به همین موضوع مربوط می شود. یادتان باشد، زبان عشق زن و مرد با هم متفاوت است.

10- او می خواهد مطمئن شود که شما با عکس های پروفایل خود مطابقت دارید

برخی از افراد عکس هایی از خود را در برنامه‌ های دوستیابی ارائه می‌ کنند که واقعیت را منعکس نمی‌ کند! پسرها گاهی اوقات قبل از ملاقات از شما عکس می‌ خواهند تا هیچ چیز غافلگیر کننده‌ ای وجود نداشته باشد.

احتمالا حالا متوجه شده اید که دلیل عکس خواستن پسرا خیلی هم بی مورد نیست، چون آنها با دخترهایی مواجه شده اند که با واقعیت بسیار متفاوت بوده اند!

11- مردها عادت دارند از زنان عکس بگیرند

دلیل عکس خواستن پسر از دختر گاهی به سبک زندگی و عادت ها بر میگردد! برخی از مردان درخواست عکس می کنند زیرا به آن عادت کرده اند. پارتنرهای سابق معمولا برای این مردان عکس می فرستادند و این افراد عادت کرده اند!

زنی که عکس نمی فرستد نشانه این است که به او علاقه ای ندارد. این هیچ تفاوتی با زنی ندارد که فقط با مردی قرار گذاشته که برایش پیامک شب بخیر بفرستد. وقتی این زنان با مردانی ملاقات می کنند که برایشان پیامک نمی‌ فرستند، بر این باورند که او علاقه‌ ای ندارند.

قبلا در سایت مشاوره روانشناسی تلفنی ویکی روان در پاسخ به این سوال که چطور بگم دوستت دارم گفتیم که باید به علایق و شخصیت طرف مقابل توجه کنید. نباید همه افراد را از یک منظر نگاه کنید.

12- او امیدوار است با شما سکس چت داشته باشید

منظور او از «عکس‌ ها» عکس‌ های سکسی، احتمالا برهنه است. او امیدوار است که به این ترتیب برای چت سکسی آماده باشید. اگر آماده بودید ادامه دهید و در غیر این صورت، به او بگویید که این اتفاق نمی افتد. متاسفانه دلیل درخواست عکس از دخترها گاهی به این مسائل مربوط می شود که باید با حواس جمعی زیاد از آن پیشگیری کنید.

بد نیست نگاهی به مقاله آیا چت کردن با دیگران خیانت است یا نه در سایت ویکی روان بیندازید. شاید کمک کند

13- او از شما می خواهد که عکسش را هم درخواست کنید

او مشتاق است برای شما عکس بفرستد، اما نمی خواهد این کار را بدون دلیل انجام دهد. بنابراین، امیدوار است که با درخواست عکس از شما، همین را از او بخواهید. (و منظور ما همیشه عکس‌ های صمیمی نیست.) در واقع خیلی بامزه است. پس این مورد را هم دلیل عکس قدی خواستن پسرا در نظر بگیرید.

14- دلیل خواستن عکس قدی : او همیشه تعقیبتان می کند

شاید این دلیل عکس خواستن پسر از دختر کمی عجیب باشد چون این یک سناریوی افراطی بوده و عادی نیست! با این حال، هنوز هم قابل ذکر است. در صورت مشاهده این مورد در کنار هر علامت مزاحم دیگری، ممکن است لازم باشد او را مسدود و حذف کنید. چون می خواهد با عکس هایی که از شما می گیرد موجبات آزار و اذیت را فراهم کند.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
محمد اسماعیل زاده محمد اسماعیل زاده
دکتری روانشناسی
از 87,500 هزار تومان
حمید رضا مهرابی بهار حمید رضا مهرابی بهار
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
لیلا شکوری لیلا شکوری
دکتری روانشناسی
از 112,500 هزار تومان
لاله دستوری لاله دستوری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
سعید بابایی سعید بابایی
دکتری روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
صبا مهرپور صبا مهرپور
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
صديقه فنائی صديقه فنائی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
پریوش شیخ الاسلامی پریوش شیخ الاسلامی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان

پیشنهاد ویکی روان در مورد دلیل خواستن عکس قدی پسرها چیست؟

همانطور که مشاهده کردید، دلیل عکس خواستن پسر از دختر بسیار متنوع است و بنابر شخصیت پسر و سطح رابطه می تواند معانی متفاوتی داشته باشد!

حالا بهتر می توانیم دلیل عکس خواستن پسرا از دختر خانم ها را قضاوت کنیم، چون افراد با نیازها و پیش زمینه های متفاوت درخواست های خود را بیان می کنند. اما با این حال اگر باز هم در مورد درخواست عکس قدی پسرها خیلی مطمئن نیستید، پیشنهاد می کنیم مطلب را با مشاور روابط عاطفی در ویکی روان درمیان بزارید تا به قطعیت برسید.

شما دوست عزیز می توانید از هر جای دنیا در جلسات مشاوره تلفنی روابط عاطفی ویکی روان شرکت کرده و با مشاور مورد نظرتان درباره موضوعات مشابه دلیل عکس خواستن پسر از دختر جلسه برگزار نمائید:

مشاوره برای عشق

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

‫3 دیدگاه ها

  1. از رابطه ی مجازی نفرت دارم هنوزم اونقدر خوش شانس نبودم یه کف پیدا شه

    1. من با پسردایی دوستم یه مدت حرف زدیم شهرشون دور بود، منی که یه عالمه سخت پسند بودن، جوری پسندیده بودمش از روی عکس و صداش و حرفاش و روحیاتش که داشتم واقعا دل میباختم.
      امروز برای اولین بار از نزدیک دیدمش… برق از سرم پرید از شدت تعجب. اصلاااا اونچیزی که شناسونده بود نبووود. ظاهرش کاملا یچیز دیگه بود…
      خیلی دپرسم

  2. اگه پسری که تاحالا ندیدنت ازت عکس بخواد چی درضمن من با این پسر رابطه دوستی ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا