آقایان بخوانندروابط

۵ هیکل مردانه جذاب از دید خانم ها (هیکل جذاب مردانه)

زیباترین اندام مردانه از نظر زنان چیست؟

نظرات متفاوتی در مورد بهترین هیکل مردانه از دید خانم ها وجود دارد. هیکل جذاب مردانه از دید خانم ها می تواند بسیار متنوع و البته متفاوت و عجیب باشد و همیشه یکی از موضوعات جلسه های مشاوره آنلاین روابط عاطفی در ویکی روان است چون آقایان دوست دارند نوع اندام ایده آل بانوان را بدانند! هر شخصی در مورد زیباترین اندام مردانه از نظر زنان نظری متفاوت دارد، اما یادتان باشد نقاط مشترکی هم بین این عقاید درباره هیکل مردانه زیبا وجود دارد که به عنوان یک مرد باید از آن اطلاع داشته باشید. تاثیر هیکل در جذب دختر خانم ها در هر سنی اجتناب ناپذیر است پس از آن غافل نشوید. در ادامه به بررسی انواع هیکل خوب مردانه در سایت ویکی روان می پردازیم.

بهترین هیکل مردانه چیست؟

مزایای ورزش کردن چیست؟

با بخش مقاله های روانشناسی در ویکی روان همراه باشید.

شناخت زیباترین اندام مردانه از نظر زنان کمی دشوار است چون خانم ها هم در بازه های سنی مختلف نظرشان عوض می شود یا حتی خودشان هم نمی دانند بهترین اندام مردانه چیست؟!

به طور کلی باید گفت هیکل مردانه به ظاهر فیزیکی آقایان گفته می شود که برآیند تناسب کلی اندام آنها شامل بخش پایینی و بالایی بدن است

انواع زیادی هیکل مردانه داریم که بسته به ژنتیک و سبک زندگی افراد متفاوت هستند و هر کدام خصوصیات خاص خود را دارند.

یک هیکل مردانه جذاب از نگاه خانمی می تواند یک هیکل معمولی و حتی زشت باشد در صورتی که طرفداران زیادی دارد

به همین خاطر این موضوع کاملا سلیقه ای است و تنها بر اساس جامعه آماری خاصی می تواند در مورد آن تصمیم گیری کرد.

اما در ادامه به محبوب ترین اندام زیبای مردانه از نگاه خانم ها می پردازیم، اما یادتان باشد باید بهترین اندام مردانه را بر اساس ۲ معیار مورد بررسی قرار دهیم:

  1. زیباترین اندام مردانه از نظر زنان
  2. و بهترین اندام مردانه از نگاه آقایان

یعنی اندامتان را تنها برای جذب کردن خانم ها طراحی نکنید، بلکه نظرات خودتان هم بسیار مهم است.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
فاطمه آریان سپهر فاطمه آریان سپهر
دکتری روانشناسی
از 150,000 هزار تومان
سحر بهروزیان سحر بهروزیان
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
بهاره محسنی بهاره محسنی
مشاور روانشناس
از 110,000 هزار تومان
پروانه صفایی مقدم پروانه صفایی مقدم
دكتراى روانشناسى
از 175,000 هزار تومان
طاهره کیائی طاهره کیائی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
فاطمه شکری فاطمه شکری
مشاور روانشناس
از 55,000 هزار تومان
جمیله احمدپور جمیله احمدپور
دکترای روانشناسی
از 250,000 هزار تومان
میترا حبیبی میترا حبیبی
مشاور روانشناس
از 125,000 هزار تومان

تاثیر هیکل در جذب دختر چقدر است؟ هیکل جذاب مردانه چقدر مهم است؟

قاعدتا مردان خوش هیکل بیشتر مورد توجه قرار می گیرند، هر چند در روابط جدی و طولانی مدت اندام زیبای مردانه ملاک انتخاب خانم ها نیست و آنها معیار های جدی تر را دنبال می کنند!

نمی توان اثرگذاری اندام زیبای مردانه در جذب خانم ها را منکر شد، اما یادتان باشد یک رابطه تنها به هیکل و اندام طرفین وابسته نیست. در روابط جدی تر موضوعات بسیار مهم تری نسبت به شناخت زیباترین اندام مردانه از نظر زنان وجود دارد.

اهمیت شناخت بهترین هیکل مردان از نظر زنان چقدر است؟

دقیقا مانند آقایان، ظاهر هم برای خانم ها مهم است. آنها در مراودات اجتماعی خود از ظاهر برای تصمیم گیری ها استفاده می کنند و این امر اشتباهی نیست! به همین بهترین هیکل های مردانه معمولا در ارتباطات اولیه بهترین نتیجه را می گیرند. چرا؟

چون به احتمال زیادمرد هیکلی جذاب می داند چطور لباس هایش را ست کند، یک بدن خوش فرم مردانه به خوبی با انواع تیپ های انطباق پذیر است و به خوبی خود را نشان می دهد. به همین دلیل شناخت بهترین هیکل مردان از نظر زنان به تمام جنبه های زندگی یک مرد سرایت خواهد کرد.

به همین دلیل شناخت هیکل جذاب مردانه مهم ترین چیزی است که یک مرد مجرد یا متاهل باید از آن اطلاع داشته باشد. باز هم تاکید می کنیم، منظور از هیکل جذاب مردانه هیکلی نیست که که عضلات بزرگ داشته باشد یا سیکس پت های درست درشت (عضلات شکم) او نمایان باشد. بلکه بهترین هیکل های مردانه از دید خانم ها چیزی است که در آن تناسب به چشم بیاید.

با این حال در ادامه به بررسی مردان خوش اندام از دید روانشناسی می پردازیم. لیست اندام های جذاب مردان برای زنان مواردی هستند که از جلسات مشاوره اینترنتی روابط عاطفی به دست آمده اند، پس می توان به آنها استناد کرد.

انواع هیکل خوب مردانه کدامند؟

خاصیت ارگاسم برای مرد

پاسخ به این سوال بسیار آسان است، چون به آسانی می توان اندام مردانه را طبقه بندی کرد.

به طور کلی همان هیکل هایی که در جامعه می بینید، قصد آن را نداریم که خیلی از بعد روانشناسی دور بشیم و به تقسیم بندی هیکل آقایان بپردازیم، اما انواع هیکل مردانه به دسته های

  1. لاغر (به نظر شما ایا زنان مردان لاغر را دوست دارند؟)
  2. متوسط (نه چاق و نه لاغر)
  3. عضلانی (هیکل ورزشکاری مردانه)
  4. و چاق

تقسیم می شوند و هر کدام دارای زیر مجموعه های بسیاری هستند که به آنها نمی پردازیم.

هدف ما در این مقاله سایت ویکی روان بررسی انواع هیکل مردانه جذاب از دید خانم ها می باشد پس موضوع را بازتر می کنیم.

تمام نتایجی که درباره هیکل خوب مردانه در ادامه آورده شده است، بر اساس تحقیقی گردآوری شده اند که در کشور آمریکا انجام شده است اما نتایج با کشورمان ایران بسیار شبیه می باشند.

هیکل جذاب مردانه چه ویژگی هایی دارد؟

اگر شما مردی متاهل هستید و هیکل مردانه زیبا ندارید، از دوست یا همسرتان بپرسید که چه نوع هیکلی را می پسندد. (البته اگر به غرورتان بر نمی خورد) بد نیست بدانید اندام های جذاب مردان برای زنان چه ویژگی هایی دارند؟

خوب، این کار را کردید؟ اگر او چیزی غیر از “عضلات محکم و موج دار” و “عضلات برآمده شده” به شما گفت، طبق تحقیقات جدید علم روانشناسی این شانس وجود دارد که او از روی مهربانی به شما دروغ گفته است.

چون گاهی خانم ها درباره بهترین هیکل مردان از نظر زنان راست نمی گویند یا عشقشان ناراحت نشود و آسیب نبیند.

تحقیقی برای یافتن هیکل های زیبای مردانه

وظیفه مرد در روابط زناشویی

بله همانطور که گفتیم پیدا کردن بهترین هیکل های زیبای مردانه تنها از طریق آمارگیری امکان پذیر است.

تنها از این طریق است که می توان به هیکل خوب مردانه پی برد، تقریبا راه دیگری وجود ندارد چون فاصله حرف تا عمل بسیار است. هدف از این مطالعه بررسی این موضوع بود که جذابیت فیزیکی مردان تا چه حد به جذابیت بدنی مردان بستگی دارد؟

در این مطالعه علمی عکس‌ هایی از تنه مرد بی‌سر به گروهی از زنان نشان داده شد و از آن‌ها خواسته شد که جذابیت و قدرت فیزیکی آنها را ارزیابی کنند

برخی از آن‌ها دانشجویان عادی دانشگاه بودند و بقیه افرادی بودند که هفته‌ ای سه‌ تا پنج بار ورزش می‌کردند و به طور کلی خانم های عادی بودند.

در این آزمایش نقاط قوت تمام مردان مورد آزمایش قرار گرفت تا در نهایت به اندام های جذاب مردان برای زنان دست پیدا کنیم.

حالا به نظرتان، هیکل جذاب مردانه از دید خانم ها چه ویژگی دارد؟

در بررسی انواع هیکل مردانه اگر در ذهنتان به بدنی که دارای عضله کمتری است امتیاز داده اید، در اقلیت هستید.

در حقیقت، از ۱۶۰ زن که مورد نظرسنجی قرار گرفتند، هیچ‌ کس بدن بدون عضله را در زمره هیکل مردانه جذاب نمی دانست

ما شگفت زده نشدیم که زنان مردانی که از نظر جسمی قوی بودند را جذاب می دانستند، بلکه چیزی که باعث تعجب ما شد این بود که این قدرتمند بودن چقدر موثر است.

در داده های ما حتی یک زن مجرد را نمی توانید پیدا کنید که بدن ضعیف تر یا زنانه مردی را ترجیح دهد. این نکته بسیار مهم در شناخت بهترین اندام مردانه از دید خانم ها است.

در این تحقیق بیشترین میزان جذابیت مردان برای زنان (هیکل های زیبای مردانه)، قدرت بدنی درک شده توسط خانم ها بود.

در حقیقت آنها مردانی را پسند می کنند که ضعیف و ناتوان به نظر نرسد.  این مورد برای خود آقایان هم صادق است، بیشتر آقایان برای خودشان هم هیکل ورزشکاری مردانه را می پسندند، حتی اگر برای داشتن آن هیچ تلاشی نکنند!

زیباترین هیکل های مردانه چه خصوصیاتی دارند؟

مردان در چهل سالگی

۷۰ درصد از مردان قوی، تصور می کردند جذاب‌ ترین مرد هستند. اما جالب است که بعد از تجزیه و تحلیل بیشتر، محققان دریافتند که زنان مردان بلند و لاغر را حتی به مرد هیکلی ترجیح می ‌دهند.

این فقط یک ایده است که فقط قدرت بدنی، شما را برای جنس مخالف تا حدی جذاب می کند، اما با “عضلانی‌ تر” شدن حتی ممکن است از جذابیت شما کم شود

این تیم به جای استفاده از عکس های واقعی، این موضوع را به مطالعات قبلی که با نقشه‌ های خطی انجام شد، بررسی کرد.

اگر هیکل و بدن شما ایده آل نیست (مثل همه افراد که هر روز وقت لازم برای رفتن به ورزشگاه را ندارند) و آن را در دسته انواع هیکل مردانه جذاب نمی دانید نگران نباشید.

اول اینکه بدیهی است، نظر همه افراد در مورد مردان خوش هیکل یکی نباشد! یعنی بسیار بعید است که خانم ها در آینده نزدیک همسر یا دوست خود را بر اساس بالا تنه آنها و یا بعد از مطالعه لیست خصوصیات بهترین هیکل های مردانه انتخاب کنند

دوم اینکه این یک مطالعه بزرگ و همه گیر در مورد هیکل های زیبای مردانه نبود و همیشه مثال های نقض زیادی وجود دارد. اما آمارهای جالبی درباره بهترین هیکل مردان از نظر زنان وجود دارد!

در مجموع ۱۶۰ زن شرکت کنندگان خیلی زیادی نیستند و تحقیقات بیشتری درباره انواع هیکل مردانه زیبا لازم است، اما جامعه آماری بسیار مناسبی در مورد شناخت هیکل مردانه جذاب است.

مردان چاق هم در لیست هیکل های زیبای مردانه هستند؟

محققان و روانشناسان روابط زن و مرد یک نکته مهم دیگر را عنوان کردند:

حتی اگر شما کمی اضافه‌ وزن دارید، بسیار قوی به نظر می‌ رسید. اساسا، فردی چاق بودن بسیار خوب است، که به نظر ما دلگرم‌ کننده هم است

استفاده از “باشگاه بدنسازی” فقط برای ورزشکاران نیست، بلکه به یک شیوه زندگی اصلی تبدیل شده است.

آقایان نسل ما با داشتن زندگی سالم و مطابق مد روز، برای داشتن مطلوب ترین و بهترین بدن، تحت فشار قرار دارند

نتایج حاصل از این نظرسنجی در مورد بهترین اندام مردانه باید در سطح کشور بررسی شود و باید به آقایانی که برای ورزش وقت کافی ندارند (هیکل مردانه معمولی)، اطمینان دهد که زنان مجذوب آنها هم می شوند و همه چیز معیارهای هیکل جذاب مردانه نیست.

هیکل مردانه زیبا می تواند بسیار بسیار جذاب باشد اما همه چیز نیست، این یک قانون در جذب خانم ها است

حتی مردانی هم که کمی اضافه وزن دارند جذاب هستند و خانم های زیادی به آنها جذب می شوند. پس کمی اضافه وزن به زیباترین اندام مردانه از نظر زنان خدشه وارد نمی کند و می توان مردهای تپل را هم در لیست بهترین هیکل های مردانه برای زنان قرار داد. البته این موضوع بسیار سلیقه ای است.

بنابراین بیایید به ویژگی های بدنی برتر که زنان آن را دوست دارند و “بدن ایده آلی” که زنان می خواهند در مردان ببینند، نگاهی بیندازیم نتایج ممکن است شما را غافلگیر کرده و یا دلگرم کند.

حتی دیده شده مردهایی که قدرت کلامی مناسبی دارند (که البته قابل آموزش است) و به خوبی می دانند زن ها چه حرف هایی را دوست دارند بشنوند بسیار موفق تر از مردهایی با زیباترین اندام مردانه در جذب خانم ها عمل می کنند. این زن های مرد چرب زبان را به مرد هیکلی ترجیح می دهند، چون جنبه شنیداری خانم ها قوی تر از دیداری آنها است

این نشان می دهد هیکل مردانه جذاب همه چیز نیست اما در جذب اولیه بسیار تاثیر گذار است چون هیکل مردانه اولین چیزی است که یک زن از شما می بیند!

۱- بله، قد هنوز هم در اندام ایده آل بانوان مهم است 

مرد-قد-بلند

با کمال تعجب، اکثر زنان یک مرد قد بلند را ترجیح می دهند و برایشان در زمره هیکل های زیبای مردانه قرار دارد.

شاید به این دلیل باشد که در کنار مردان بلند قد احساس محافظت، امنیت یا زنانگی بیشتری می کنند.

پاسخ این سؤال قطعا در طول زمان نهفته است و احتمالا از عصر حجر به ارث رسیده است.

۷۳٪ از خانم ها که مورد نظرسنجی مربوط به هیکل جذاب مردانه قرار گرفتند، گفتند که آنها مردان قد بلند را ترجیح می دهند، بخصوص اگر دوست داشته باشند کفش پاشنه بلند بپوشند.

۲- داشتن شانه های پهن‌ تر مردان را جذاب تر می کند

مرد-چهار-شانه-ویکی-روان
عکس بدن پسر

یادتان باشد زیباترین اندام مردانه از نظر زنان به موارد بسیاری مربوط می شود، مثلا زنان، مردانی با شانه ‌های پهن را دوست دارند، چون نشان دهنده مردانگی و قدرت آنهاست و باعث می شود در مقابل او احساس زنانگی کنند.

مجددا، احتمالا این نظر خانم ها از آیین های جفت گیری ما در عصر حجر است و امروزه این جذابیت به همان اندازه زیاد است، چون در لیست اندام زیبای مردانه، شانه رتبه یک را دارد

به این دلیل شانه های پهن مورد علاقه خانم ها و از دسته انواع هیکل مردانه جذاب می باشد که آنها از زمان های بسیار دور به مردان قوی هیکل جذب می شدند تا امنیت بیشتری داشته باشد.

به همین خاطر مردهای چهار شانه در دسته اندام ایده آل بانوان قرار دارند.

۳- زمان از بین بردن موهای بدن به پایان رسیده!

بسیاری از فوتبالیست ها و ابر قهرمانان به نظر می رسد بسیار مرتب و بدون مو هستند. اما آیا واقعا این چیزی است که زنان می خواهند؟

در بررسی اخیر درباره هیکل جذاب مردانه از ۱۰۵ زن، (۷۳ درصد) ۷۸ نفر گفتند که موی بدن مردان را بررسی می کنند، در حالی که ۲۸ (۲۷ درصد) مرد مو دار را ترجیح دادند

با این حال، اگرچه اکثریت قریب به اتفاق موهای کم را دوست داشتند. پس زحمت نکش و کنار بکش. تغییر عقیده بده و آن را کنترل کن. مودار بودن خیلی در اندام ایده آل بانوان تاثیری ندارد.

البته قبلا در ویکی روان گفتیم که این آمار در کشورمان ایران بیشتر است و خانم ها مردان پر مو را بیشتر دوست دارند.

۴- رگ ‌های بیرون زده هنوز هم به عنوان یک سوژه در نظر گرفته می‌ شود

رگ های مردانه
عکس بدن پسر

وقتی رگ های جدید بعد از تمرین سنگین خود را نشان می دهند، مردان هیجان زده می شوند و به هیکل جذاب مردانه خود افتخار می کنند.

به هر حال در کمال تعجب هنوز دخترانی هستند که مردان با رگهای بیرون زده را جذاب می دانند، البته خیلی از آنها این مورد را در هیکل مردانه جذاب نمی دانند و از آن لذت نمی برند. به همین دلیل اندام های جذاب مردان برای زنان بسیار سلیقه ای است

مروری بر جستجوهای گوگل و یاهو، دختران زیادی را نشان می دهد که می گویند عاشق رگ های بزرگ هستند، در حالی که عده زیادی که تعدادشان بیشتر است می گویند که آنها وحشتناک و نفرت انگیزاند و هیکل ترکه ای مردانه را ترجیح می دهند.

۵- مردان لاغر اما عضله ای زیباترین اندام مردانه از نظر زنان را دارند

شاید بتوان بهترین هیکل مردانه جذاب را به این گروه اختصاص داد، خانم های زیادی به این گروه رای دادند و اندام زیبای مردانه را از این گروه انتخاب کرده اند!

مردانی بلند قد، لاغر و عضلانی (البته در حد اعتدال) بیشترین امتیاز را در لیست هیکل مردانه جذاب کسب کردند

رنگ پوست خیلی اهمیت ندارد و بسیار سلیقه ای است. در واقع خانم ها مردانی که همرنگ خودشان هستند را بیشتر ترجیح می دهند. بد نیست نگاهی به هیکل کریستیانو رونالدو بیندازید تا بیشتر موجه منظورمان نسبت به این گروه شوید.

“هیکل مرد” مهم ترین معیار انتخاب نیست؟! (هیکل خوب مردانه در اولویت نیست)

۶۲ درصد از زنانی که در نظر سنجی درباره هیکل جذاب مردانه مورد پرسش و پاسخ قرار گرفته بودند عنوان کردند که بیکاری و تنبلی مورد مهمی بوده که هنگام انتخاب فرد، در نظر می گرفتند.

جالب است که اظهار داشتن تفاهم خیلی برایشان مهمتر از انواع هیکل مردانه زیبا یا اندام عضلانی است

خانم در کل ترجیح می دهند با مردی باشند که هیکل مردانه زیبا ندارد اما با او خوشحال هستند و از لحظه لحظه زندگی لذت می برند.

خانم ها بر عکس آقایان کم تر ظاهر بین هستند و حتی هیکل مردانه معمولی هم برای آنها جذابیت هایی دارد به شرطی که آن مرد خصوصیات اخلاقی خوب داشته باشد. به همین خاطر آنها از بین انواع هیکل مردانه موردی را انتخاب می کنند که با او احساس آرامش و امنیت بیشتری دارند و می توانند آینده خوبی را متصور شوند.

هیکل مرد میانسال (Dad-Bod) برنده بهترین اندام مردانه است!

مردی-با-کت-و-شلوار-ویکی-روان

اگر قرار باشد تمام ویژگی های بدنی که زنان در این نظرسنجی عنوان کرده اند کرده اند را با هم ترکیب کنید، هیکل یک مرد میانسال سر حال (درصد کم چربی در ناحیه شکم، شانه هایی صاف، هیکل عادی بدون عضله زیاد یا خیلی لاغر) بدست می آید، البته نه آن چیزی که از یک شوگر ددی انتظار دارید!

در این نظرسنجی، زنان در مورد بهترین اندام مردانه اظهار داشتند که مردی را با هیکل یک مرد میانسال را نسبت به عکس نیمه لخت در باشگاه بدنسازی ترجیح می دهند، علت این است که این مردان معمولا غرور کمتری دارند.

هنگام ملاقات با یک خانم، چندان جذاب نیست که نشانه هایی از استرس داشته باشید که چه چیزی بخورید و نگران زمانی باشید که می خواهید به باشگاه روید.

اگرچه ممکن است این هیکل و اندام برای اکثر زنان ایده آل نباشد ولی اگر بدن شما به این شکل است، به آن ببالید، بنابراین آقایان، با اعتماد به نفس لباس بپوشید و نشان دهید از زندگی لذت می برید.

از این گذشته، کلم بروکلی بخار پز و رعایت رژیم خاص از آقایان جنتلمن نمی سازد. زیباترین اندام مردانه از نظر زنان اهمیت دارد اما تعیین کننده نیست. شاید این مهم ترین نکته ای است که آقایانی که دنبال انواع هیکل مردانه هستند باید بدانند.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
فریبا روایی فریبا روایی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
حامد عامری حامد عامری
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
آناهیتا افخمی آناهیتا افخمی
مشاور روانشناس
از 110,000 هزار تومان
سید محمد ستارزاده سید محمد ستارزاده
مشاور روانشناس
از 87,500 هزار تومان
راضیه هاشمیان راضیه هاشمیان
دکترای روانشناسی
از 200,000 هزار تومان
شیما وفا شیما وفا
دكتراى روانشناسى
از 62,500 هزار تومان
سمیرا رضایی سمیرا رضایی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
صفورا نصیری صفورا نصیری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان

هیکل مردانه جذاب برای رابطه های کوتاه مدت مناسب است

اگر خانمی قصد ارتباط کوتاه مدت (بدون نیت ازدواج) را داشته باشد معمولا به سراغ مردی می رود که هیکل مردانه زیبا دارد، البته با خصوصیات اخلاقی خوب دیگر. در این موارد هیکل جذاب مردانه اهمیت پیدا می کند.

اما برای ازدواج اکثر خانم ها روی دیگر معیارها تمرکز دارند و هیکل های زیبای مردانه در رتبه های پایین تر قرار می گیرد

پس به عنوان یک مرد نباید زیاد روی هیکل ورزشکاری مردانه تمرکز کرده و آن را بزرگ ترین دارایی خود قرار دهید، در زندگی مشترک موارد بسیار مهم ترین پیش می آید که هیکل مردانه شما هیچ راهکاری برای آنها نخواهد داشت

به هر حال اگر برای بهبود روابط خود نیاز به مشاور با فردی متخصص و با تجربه داشتید می توانید به بخش مشاوره آنلاین سایت ویکی روان مراجعه و به صورت آنلاین از هر جای دنیا با مشاور خود صحبت نمائید:

مشاوره آنلاین روابط و شکست عشقی در ویکی روان

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

‫27 دیدگاه ها

  1. ب عنوان ی خانوم باید بگم مرد بلند قد عضلانی اما لاغر و ترکه ای سفید پوست با چهره زیبا ظریف زیباترین مرد جهانه .. البته خصوصیات اخلاقی خیلی تاثیر داره مثل مودب بودن و آرام بودن . زیاد احساسی نبودن . زیاد نخندیدن . گریه نکردن . صادق بودن و بهترینها رو خواستن . جزو خصوصیات اخلاقی ی مرد فوق العادس و البته احترام ب همه

    45
    67
    1. اونوقت خودت چی هستی همچین توقعی داری ؟
      فک کردی الان مرد با قد ۲ متر میاد تورو میگیره اخلاق و شغل و خانوادشم خوب؟
      اول یه نگا به قد و صورت و وضعیت خودتون بندازید بد نیست

      130
      19
      1. از نظر ما همچنین مرد های جذاب هستند. نگفتیم فقط جذب این مرد ها میشیم شما مردا توقع بیش از حد دارید، هیچی نیستید می خواین با جنیفر لوپز ازدواج کنید

        28
        52
        1. تو خودت چی هستی خودت توقع داری مارتین فورد بیاد به تو پیشنهاد ازدواج بده

          37
          4
      2. اقا پسرای گل اصن به این چرت پرتا گوش ندین
        نمیگم غلطه چون همه جوره ادم تو دنیا هست
        ولی خب پسرای تپلم خوبن من عاشق یه پسر درشت اندامم خیلی خوش اخلاقه و منو دیونه خودش کرده نمیشه گف چاقه ولی خب نسبتا اندام بزرگی داره از نظر من اون همینجوری جذابه همینجوری که هست دوستش دارم اما اینکه بدنساز ها شانس بیشتری دارن مثل دختری که اندام زیبایی دارع مردان و جذب می‌کنه هست
        در کل سلیقه هرکی فرق داره

    2. سلام منظورازقدبلند یعنی بلندترازخانوم بااینکه قدبالای ۱۸۵؟ممنون میشم جواب بدی

  2. سلام.
    واقعا متاسفم برای دنیایی که توش زندگی میکنیم و این موج عظیم تبلیع و تایید مصرف کراتین و قرص و آمپوله بدنسازی در مردها و جراحی پلاستیک سینه و باسن و لب و گونه و… در زنها که هدفش فقط خالی کردن جیب ما و پر کردن جیب کساییه که این نیاز های کاذب رو در ما ایجاد میکنند و دور کردن ما از خود واقعی و اصیل مون و همونطور که در مقاله دلایل جذابیت زنان گفتم به نظر من اینطور مقالات ، هم توهین به شعور و شخصیت مردهاست و هم زنها و اگر مرد بودن ، صرفا به داشتنه عضله و بازو ، ریش و موی انبوه ، فلان سایز صورت و بدن و… و یا بهتره بگم نرینگی صرفه نه شخصیت ، انسانیت ، نجابت و… که این ویژگیهای ظاهری رو حیواناتی مثل گوریل ، بوفالو ، گاو میش ، شیر نر و … بهتر ، عالیتر ، زیباتر و صد البته طبیعی ترش رو دارند و اگر یک زن هم فقط جذب چنین چیزهایی بشه که این هم مادینگی صرفه و صد البته جذابیت این ویژگیها به درد همون روابط موقت و سطحی می خوره.
    به نظر من اگر مرد یا زنی صرفا برای سلامتی و احساسه رضایت خودش نه جلب توجه و جذب وسواس گونه دیگران می خواد به خودش برسه که این حق طبیعی هر انسانیه و نشانه عزت نفس و احترام به خود اما اگر به خاطر رقابت ، چشم وهمچشمی و احساس رضایت دیگران این کار روبکنه ، در حقیقت خودش رو درگیر دور باطلی از رقابت ناسالم و در نهایت کاهش عزت نفس و انسانیت و فرسودگی روانی میکنه و از آنجاییکه از نظر علمی مغز انسان ، تنوع طلبه و خیلی زود به زبباترین چهره ، اندام ، منظره و تصویر عادت میکنه و براش عادی میشه پس در حقیقت راز زیبایی و جذابیت واقعی و ماندگاره یک انسان در شخصیت ، تفکر و ذات واقعی اون انسانه نه صرفا ظاهر اون انسان. با تشکر

    87
    10
  3. تن آدمی شریف است به جان آدمیت
    نه همین لباس زیباست نشان آدمیت

    46
    6
  4. خدا وجود دارد
    قرآن کتاب خداست
    اگر نیست کتابی مانند آن بیاورد یا حد اقل چند سوره مانند ان

    17
    15
    1. هر سوره و آیاتی معنایی دارد مثلا میگه قسم ب خورشید یا قسم ب ماه و ستارگان من میگم قسم ب گل های رنگارنگ قسم ب سیاره ها و فضانوردان و …. اینم آیه ساختنی از خودم بود که راحت میشه نمونشو ساخت

      2
      9
      1. سلام و درود
        دوست عزیز شما صرفا جنبه معنایی و سطحی قرآن رو در نظر گرفتید که چنین حرفی میزنید اگر دقت به مفهموم آن و تفاسیر هر واحد از قرآن بکنید متوجه منحصر به فرد بودن آن میشوید.
        لعنت بر یهود و آل سعود…

        سپاس فراوان.

        2
        3
      2. حداقل آیه قرآن رو بخون بعد افاضه کن
        کجای قرآن گفته که یه آیه بیار
        یک سوره کامل با همه جنبه های فصاحت بلاغت معنای و بیان و موسیقی آن
        کوه هارا می‌پنداری ثابت است در حالی که مانند ابر ها در حال حرکت است
        برو آخرین نظریه درخورد زمین در اون موقع رو بخون قرآن سیال بودن زمین رو برای میگه.
        کوه ها را مانند میخ های در زمین قرار دادیم

        اگر دنبال حقیقت هستی به اعجاز علمی قرآن آیت الله مکارم شیرازی مراجع کنید با زبان علم با تو سخن میگوید

  5. اینقدر بدم میاد از هرچی پسر لاغر آفریقایی گاو مرد باید عضله دار باشه وقتی بغلت کنه گم شی تو بغلش

    5
    1
    1. سلام خیلی موافقم مرد باید بازوهایش بزرگ باشه سینه هاش سپر میری بغلش گم بشی بغلش

  6. دخترایی که ذهنیت پسرانه داشته باشن چی؟
    یعنی بجای عاشق شدن به مرد زن ها رو دوست داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا