عشق

بهترین رفتار با زن چیست؟ (30 مورد)

می دانید چطور با یک خانم درست رفتار کنید؟

رفتار مناسب با زنان نه تنها احترام به آنهاست بلکه به شما هم شخصیت می دهد. به همین خاطر در جلسات مشاوره روابط عاطفی آنلاین و تلفنی در ویکی روان پیشنهاد می شود آقایان باید بهترین رفتار با زن و همسر خود را آموزش ببینند تا بتوانند ارتباط بهتری با آنها داشته باشند. البته رفتار درست با دختر چیزی است که هر مردی باید از آن مطلع باشد. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم با این مطلب سایت مشاوره تلفنی روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

بهترین رفتار با زن ها چیست؟

با بخش مقاله های روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

اگر می خواهید همسرتان برای مدت طولانی پیش شما بماند یا رابطه خوبی با دوست دختر خود داشته باشید، پس باید طوری با او رفتار کنید که باعث شود خودش بخواهد بماند. اگر به اندازه کافی دقت کنید، او حتی ممکن است به شما بگوید که واقعا در یک رابطه چه می خواهد.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
رضوان شمس رضوان شمس
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
نیلوفر رستگاری نیلوفر رستگاری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
آنیتا کشاورز کرمانی آنیتا کشاورز کرمانی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
فاطمه آریان سپهر فاطمه آریان سپهر
دکتری روانشناسی
از 150,000 هزار تومان
صبا مهرپور صبا مهرپور
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
زهره قربانی زهره قربانی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
سیما حداد سیما حداد
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
حمید رضا مهرابی بهار حمید رضا مهرابی بهار
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان

بهترین رفتار با دوست دختر یا همسرش

قبلا در ویکی روان توضیح دادیم مرد زندگی اونیه که نیازهای همسرش را می داند و برای آنها احترام قائل است. پس باید بدانید رفتار درست مرد با زن چیست و آنها را تمرین کنید. آقایان زیادی در بخش مشاوره روانشناسی ویکی روان سوال می پرسند که:

  • چطور با دوست دخترم رفتار کنم؟
  • رفتار مناسب با زنان چیست؟
  • یا رفتار درست مرد با زن چگونه باید باشد؟

1- با او صادق باشید

از دید روانشناسی نشانه مرد اعتماد به نفس پایین عدم صداقت اوست. صداقت بهترین سیاست است. اگر می خواهید بدانید که چگونه با یک زن درست رفتار کنید، نمی توانید به او دروغ بگویید، او را فریب دهید، یا هر کاری که شامل عدم صداقت باشد، انجام دهید.

مثلا در مورد عکس خواستن، خوانم های زیادی نمی دانند دلیل عکس خواستن پسرها از دخترا چیه؟ خیلی ساده و شفاف دلیلتان را برای آنها توضیح دهید. شاید برای شما عجیب باشد، اما از دید آنها این بهترین رفتار با زن است!

2- همیشه به او زنگ بزنید

اگر فراموش کردید با او تماس بگیرید احساس می کند به اندازه کافی برای شما مهم نیست! به همین سادگی. مرد باید به گونه ای با زن رفتار کند که او را مجبور به حدس زدن دائمی نیات و احساسات خود نکند. پاسخگو بودن، برقراری ارتباط و متقابلا تلاش برای برقراری ارتباط تنها چند راه برای انجام این کار هستند. در واقع یکی از وظایف مرد در زندگی مشترک همین است که احساسات همسرش را تامین کند.

3- به حرف هایش گوش دهید

آیا برایتان پیش آمده به صحبت‌ های کسی گوش دهید و ذهنتان جای دیگری باشد؟ با او این کار را نکنید و فقط یکجا ننشینید و برای هر چیزی که او می گوید سر تکان دهید.

بدیهی است که نه همه، اما بیشتر زنان شنونده‌ های خوبی هستند؛ پس آیا او سزاوار همان تمرکز و توجه شما نیست؟ به داستان های او، احساسات، افکارش، و حتی شایعاتی که در مورد X قرار ملاقات با Y به شما می گوید گوش دهید. از دید آنها این بهترین رفتار با زن خاص و دوست داشتنی است.

4- در مورد چیزهای مورد علاقه تان با او صحبت کنید

پاسخ به این سوال که چگونه با یک زن رابطه عاشقانه برقرار کنید، این است که او احساس کند بخش جدایی ناپذیر و مهمی از زندگی شما است. یک زن باید بداند که شما او را به همان شکلی می بینید که او شما را می بیند. او می خواهد که شما علاقمند باشید و دوست دارد که این لطف را به شما برگرداند.

5- به او اعتماد کنید

به یاد دارید که در مورد اعتماد چه می گفتیم؟ به دو صورت انجام می شود. دخترها می فهمند که دوست پسرشان چه زمانی به آنها اعتماد ندارند. بدون این اعتماد، چگونه می خواهید رابطه را عملی کنید؟ باید دست از حدس زدن تک تک حرکات او بردارید. وقتی او ۲۴ ساعته با تلفنش صحبت می کند، به این معنی نیست که دیگری را در سر دارد.

6- بهترین روش برخورد با زن : با او همدردی کنید

مرد چگونه باید با زن رفتار کند؟ به گونه ای که او مطمئن باشد که می تواند به او تکیه کرده و در این رابطه کاملا احساس امنیت می کند. یکی از راه هایی که می توانید انجم دهید تا آن زن خاص در زندگی شما این احساس را داشته باشد، این است که همیشه کنارش باشید. بهترین رفتار با زن درک کردن اوست، یک درک واقعی. قبلا در ویکی روان توضیح دادیم زنها چطور عاشق میشن، یکی از آنها همدردی واقعی است.

7- چیزی را از او پنهان نکنید

مشاور روابط عشق و شکست عاطفی

یکی دیگر از خصوصیات شوهرهای بد پنهان کاری است. واضح است که شما حریم خصوصی خود را دارید و این کاملا خوب و طبیعی است. با این حال، نباید عمدا چیز مهمی را از او پنهان کنید. شاید گذشته مبهمی داشته باشید که در موردش صحبت نکرده‌ اید یا شاید رازی دارید که می دانید می تواند رابطه شما را نابود کند. هر چه هست، خوب یا بد شما باید نکات مهم را به اشتراک بگذارید.

آنها بهترین رفتار با زن را صداقت و بازگویی داستانهای مهم خودتان می دانند.

8- او را با دوستانتان آشنا کنید

به پاسخ این سوالات فکر کنید،

  • احترام گذاشتن به شریک زندگی به چه معناست؟
  • چطور با یک خانم رفتار محترمانه ای داشته باشیم؟
  • آیا همیشه باید با او موافق بود؟
  • یا مثلا درها را برایش باز کنیم؟

نه، و نه. شما می توانید با تبدیل کردن او به بخشی از زندگی خود، باعث شوید که احساس احترام کند و احساس نکند یک راز کوچک و تاریک است که باید از دید افرادی که به آن ها نزدیک هستید پنهان شود. در واقع یک رفتار درست با زن یا عشقتان این است که او را با دوستان نزدیک خود بیشتر آشنا کنید. به این استراتژی او احساس امنیت و نزدیکی بیشتری با شما می کند.

9- قدردانی خود را روزانه نشان دهید

یکی از عادات بد مردان، تمایل آن ها به خشنودی است. اگر می خواهید بدانید چطور با یک خانم درست رفتار کنید، رضایت و بی توجهی گزینه های مناسبی نیستند. در واقع، این عوامل یک خانم را تشویق می‌ کنند که فورا از رابطه خارج شود. چرا وقتی احساس دوست داشتن و قدردانی نمی کند، باید بماند؟ یادتان باشد بهترین رفتار با زن از دید آنها دیدن خوبی ها و بیان کردن است،واقعا سخت نیست! از این طریق مدیریت رابطه عاطفی هم ساده تر می شود.

10- درباره آنچه در مورد او دوست دارید با صدای بلند صحبت کنید

برای اینکه با یک خانم مثل یک ملکه رفتار کنید، باید همیشه او را وادار کنید که بهترین خودش باشد. او با ایمان آوردن به شما، از شما می خواهد که در مورد آنچه درباره اش فکر می کنید، صادق باشید. بهتر است با کمی تعارف با یک زن خوب رفتار کنیم.

11- علنا با او ارتباط برقرار کنید

آیا می دانستید که اجتناب یا ترس از رویارویی، او را از خود دور می کند؟ همان طور که قبلا ذکر شد، دختران به طور طبیعی پرحرفی می کنند، بنابراین به این شکل سالم ارتباط نیاز دارند. وقتی یاد گرفتید چطور با یک زن درست رفتار کنید، او را با احساسات دشوار یا هر بار که با او مشاجره کرده اید، رها کنید.

12- بدانید که رویاهای او چیست

اگر فردی را خیلی زیاد دوست داشته باشید، همیشه در تلاش برای درک او هستید. یکی از چیزهایی که باید در رفتار صحیح با زنان به آن توجه کنید رویاهای او است. آرزوهای هر کسی برایش بسیار مهم است و او ها را به عنوان یک انسان شکل می دهند. اگر بتوانید بال های او باشید، قطعا قلب او را تسخیر خواهید کرد.

13- به مسئولیت های خودتان توجه کنید

شاید بابت اینکه تمام کارهایتان را انجام داده، روزی دلخور شود. مهم نیست چقدر ممکن است شما را دوست داشته باشد، در نهایت از این مسئولیت و فشار شما خسته خواهد شد.

14- برای ایده های منحصر به فرد او ارزش قائل شوید

یک زن همیشه با شما متفاوت خواهد بود و عقاید دیگری دارد. شما مجبور نیستید با طرز تفکر او هماهنگ باشید اما همیشه باید برای چیزهایی که او به آن ها فکر می کند ارزش قائل باشید.

15- به رفتار او توجه کنید

نگرش بسیاری از دختران مستقیما به نحوه رفتار شما با او یا احساس او مربوط می شود. یعنی از دید آنها بهترین رفتار با زن ها توجه به خانم مورد نظر است! اگر متوجه شدید که او خودش نیست، می تواند نشان دهنده کاری باشد که شما اشتباه انجام داده یا انجام نداده اید. پس به کارهای به ظاهر کوچکش هم توجه کنید و بهترین آنها را یادآوری کنید.

16- به هر چیزی که به او مربوط می شود احترام بگذارید

دوست پسر محترم بودن چیزی است که بسیار قابل تحسین است و او احساس خواهد کرد که وقتی به همه بخش های زندگی او احترام می گذارید، به او هم احترام می گذارید. اگر هنوز این را نمی دانستید، احترام پیش نیاز عشق است.

17- بهترین رفتار با زن احترام گذاشتن به حریم او است

شیک ترین رفتار صحیح با زنان احترام گذاشتن به حریم و خواسته های آنهاست. گاهی یک زن به زمان نیاز دارد تا با افکارش تنها بماند و این مورد را با شما در میان خواهد گذاشت. سوال کردن از او و نوازش کردن او با عشق در آن لحظه کار درستی نیست. زن چه آشکارا ناراحت باشد و چه صرفا متفکر، شایسته وقت خود است. به او اجازه دهید که خودش باشد بدون اینکه احساس خطر کند.

18- از او حمایت کنید

بهترین راه برای اینکه او احساس دوست داشتن کند، حمایت از رویاها و آرزوهایش در زندگی است. در غیر این صورت، دلیلی برای ماندن ندارد. شما باید تا جایی که می توانید از او حمایت کنید و همین موضوع برای او نیز صدق می کند. قبلا در ویکی روان درباره تشخیص مردان دروغگو از راستگو گفتیم که مردهای زیرک چای حرف خود نمی ایستند. پس نحوه رفتار صحیح با دوست دختر یا زنتان این است که حمایت واقعی از او نشان دهید.

عشقتان می خواهد نشانه عاشق بودن از چشم های شما دیده شود. آنها همین را بهترین رفتار با زن ها می دانند.

19- چیزهای کوچک را به یاد داشته باشید

« اسم سگ اولت چی بود؟ » یا «از زیتون روی پیتزا خوشت نمی یاد، درسته؟» جملات تصادفی هستند که می توانند لبخند را به لب او بیاورند. برای اینکه به زنی نشان دهید که واقعا دوستش دارید و در زندگی خود برای او جایی باز کرده اید، باید سعی کنید جزئیات احمقانه و کوچکی که او به شما می گوید را به یاد بیاورید. اینها از ساده ترین وظایف دوست پسر در قبل عشقش است، در واقع اینها بهترین رفتار با زن مورد علاقه تان می باشد.

20- رمانتیک باشید

داشتن یک زندگی عاشقانه اصلا سخت نیست، فقط باید بخواهید و عمل کنید. خب، این خیلی مهم است. می دانیم که فرستادن ده ها گل رز برای او یا غافلگیر کردن او با یک نامه دست نویس یا یک سفر ساحلی برای شما غیر عملی و خنده دار به نظر می رسد. با این حال، به همان اندازه که کلیشه ای به نظر می رسند، چیزهایی هستند که دخترها دوست دارند. خود آنها بهترین روش برخورد با زن ها را کارهای رمانتیک اما عاقلانه می دانند. این همان چیزی است که در جلسات مشاوره بهبود رابطه عاشقانه به آقایان درس داده می شود.

21- با او صمیمی باشید

صمیمیت فقط به رابطه جنسی مربوط نمی شود. اگر فکر کنید که رابطه جنسی تنها راه صمیمی شدن است، در نهایت او را از دست خواهید داد. بد نیست مقاله انواع صمیمیت عاطفی را در سایت ویکی روان مطالعه کنید.

22- به او بگویید چه احساسی دارید

به نکته دیگر در مورد صحبت در مورد احساسات خود توجه کنید. ما می دانیم که پسرها دقیقا در این حوزه عالی نیستند، اما شما باید یاد بگیرید که احساسات خود را بیان کنید تا او را مجبور به ماندن کنید. رفتار مناسب با زنان زمانی معنی پیدا می کند که راه های ابراز علاقه را بدانید و از آنها استفاده کنید.

23- او را در کنار خود و دوستانتان قرار دهید

او فقط پارتنر شما نیست، بلکه بهترین دوست شما نیز هست. یعنی باید تمام تلاش خود را بکنید تا او را با دوستانتان آشنا کنید.

24- با دوستانش دوست باشید

این کار جواب می دهد بنابراین اگر او تمام تلاش خود را می کند تا با دوستانتان بیرون بیاید، شما نیز باید همین تلاش را نشان دهید. البته این بدان معنا نیست که باید به آن ها پیامک بزنید و برای ارتباط با آن ها برنامه ریزی کنید؛ چرا که ممکن است این موضوع کاملا متفاوت به نظر برسد؛ اما باید تلاش کنید تا مطمئن شوید که دوستان او مانند شما هستند.

25- رفتار درست مرد با زن جوانمردی اوست

برخلاف تصور رایج، جوانمردی نمرده است! حتی در دوران معاشرت مدرن، از جنتلمن بودن و رفتار درست با او خودداری نکنید. وقتی جوانمردی نشان می دهید، این نشان دهنده احترامی است که شما برای او قائل هستید که باعث می شود او به شما اعتماد کند. به عنوان یک مرد باید بدانید کی ابراز علاقه کنیم و چطور پا آن بیاستیم. بهترین رفتار با زن زمانی نمود پیدا می کند که شما مرد واقعی باشید.

26- زود عصبانی نشوید

اگر سال ها با هم بوده اید، واقعا نباید خشم خود را نشان دهید، یا فقط به این دلیل که یک روز خسته کننده داشته اید، از او به عنوان یک کیسه مشت احساسی استفاده کنید. بهترین روش برخورد با زن در کمال آرامش و خونسردی بودن است، خودتان را توجیح نکنید!

27- از او تعریف کنید

چه کسی دوست ندارد کسی که دوستش دارد از او تعریف کند؟ وقتی از او تعریف می کنید، موسیقی به گوش او می رسد. به او بگویید امروز چقدر زیباست یا وقتی می خندد چشمانش می درخشد.

28- در رفتار با خانمها به قول خود عمل کنید

آیا وقتی کسی می گوید قرار است کاری انجام دهد اما انجام نمی دهد، آزار دهنده نیست؟ همین امر در مورد دانستن چگونگی رفتار درست با زن نیز صدق می کند. در حالی که هر زنی رفتارهای آزاردهنده خاص خود را دارد، اکثرشان دوست ندارند که شما به قول خود پایبند نباشید. اگر قرار است چیزی را قول دهید، به آن عمل کنید. بهترین رفتار با زن را مردان راستگو بلدند.

29- گوشی خود را کنار بگذارید

هیچ چیز سریعتر از حواس پرتی وقت و توجه شما را نمی رباید. همچنین این رفتار آزار دهنده‌ ای است وقتی با شما صحبت می کند، بیشتر درگیر اینستاگرام هستید. چه کسی اهمیت می دهد که چند نفر عکس شما را دوست دارند یا اینکه چقدر محبوب است؟ البته این رفتار مناسب با زنان باید توسط آنها در قبلا مردشان هم انجام شود.

30- به هیچ وجه در مورد پارتنر سابق خود صحبت نکنید

چه مثبت و چه منفی، نیازی نیست که به دوست دختر سابق خود اشاره کنید، مگر اینکه نکته ای را مطرح کنید یا او بخشی از یک داستان باشد. اگر پارتنر سابق را پیش او شرمنده کنید، این یک پرچم قرمز است، زیرا نشان می دهد شما هیچ مسئولیتی را بر عهده نمی گیرید. اگر هم در مورد پارتنر سابق خود به خوبی صحبت کنید، او ممکن است فکر کند که شما احساسی نسبت به او دارید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
علی اشرف نورمحمدی علی اشرف نورمحمدی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
زهرا جعفری زهرا جعفری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
فاطمه غواص معانی فاطمه غواص معانی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
مهناز شاه مرادی مهناز شاه مرادی
دکترای روانشناسی
از 125,000 هزار تومان
فاطمه شکری فاطمه شکری
مشاور روانشناس
از 55,000 هزار تومان
فریبا روایی فریبا روایی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
سحر بهروزیان سحر بهروزیان
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
پریا نوربخش پریا نوربخش
مشاور روانشناس
از 120,000 هزار تومان

پیشنهاد ویکی روان برای یادگیری بهترین روش برخورد با زن و عشقتان

همیشه اوضاع می تواند بهتر شود.همانطور که در مقاله مردان چگونه ابراز علاقه می کنند توضیح دادیم آقایان می توانند رابطه را بهبود ببخشند، اما تمام بار رابطه به گردن آنها نیست. موضوع بهترین رفتار با زن همینگونه است. اگر نمی دانید چه چیزهایی آنها را خوشحال می کند، مجدد این مقاله را مطالعه کنید.

پیشنهاد می کنیم برای بهبود رابطه خود از مشاوره روانشناسی روابط عاطفی تلفنی و آنلاین در ویکی روان استفاده کنید تا در کنار یک متخصص روانشناس به بهبود وضعیت فعلی رابطه بپردازید. مشاور بدون قضاوت شرایط شما را بررسی کرده و بهترین روش برخورد با زن ها را آموزش می دهد.

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

‫2 دیدگاه ها

  1. من تا حالا مردیکه خوب باهام رفتار کنه نداشتم همه همون لات تو خیابون، کالج انگار ننه جنده اشون یادشون نداده نه خاله زنک شن نه مزاحم

    1. دیگ به دیگ میگه روت سیاه… اونا بد رفتار کردن شما چرا اینطوری حرف میزنی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا