مطالب آموزنده درباره ازدواج در ویکی روان

فراموشی عشق اول در مردان ممکن است؟

فراموشی عشق اول در مردان یکی از نگرانی های ذهنی خانم ها است. شاید آنها فکر می کنند فراموش شدن عشق اول در مردها غیرممکن است! به همین خاطر در جلسات مشاوره ازدواج و زوج درمانی هم به مسائل مشابه بسیار پرداخته می شود. قبلا در ویکی روان درباره عشق اول مردها توضیحات کاملی ارائه دادیم، اما در ادامه بیشتر به موضوع فراموش کردن عشق اول آقایان پرداخته می شود.

فراموشی عشق اول در مردان ممکن است؟

با وبلاگ روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

عشق اول زندگی به همان اندازه که زیبا به نظر می رسد خطرناک است.

حتی بدون اجازه وارد زندگی شما می شود، اما اگر در این عشق شکست بخورید، شما را متلاشی می کند. اما ممکن است برای زنان اینگونه نباشد زیرا با ازدواج با فرد دیگر زندگی جدید خود را آغاز می کنند.

حتی اگر زنان از اولین روابط خود خاطراتی داشته باشند، اجازه نخواهند داد مانع ازدواج آنها شود. با این حال، مردان کاملا متفاوت هستند!

ممکن است به آنها برچسب بی احساسی بزنیم، اما وقتی کسی را دوست دارند به سختی فراموشش می‌ کنند. به همین دلیل فراموشی عشق اول در مردان کمی دشوار است!

اگر پسری به اندازه ای عاشق کسی شود که هر لحظه به او فکر کند، تمام دنیا را فراموش خواهد کرد. او ممکن است لبخند بزند یا بخندد، اما همه ساختگی و ظاهری است. او فقط تظاهر می کند که خوشحال است.

آیا چنین تجربه‌ ای داشته‌ اید؟ اگر چنین باشد باید درس های زیادی از آن گرفته باشید.

اگر در ازدواجتان عشق یکطرفه وجود دارد، شاید به این دلیل است که شوهرتان از چیزی ناراحت و افسرده است و او عشق قبلی‌ اش را فراموش نکرده است.

آیا مردان پس از ازدواج، اولین رابطه خود را فراموش می کنند؟ اما قبل از پرداختن به موضوع اصلی، اجازه دهید در مورد مردانی که در اولین شکست عشقی قرار دارند، صحبت کنیم.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
آناهیتا افخمی آناهیتا افخمی
مشاور روانشناس
از 210,000 هزار تومان
بابک ساسانی بابک ساسانی
دکتری روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
محمد رضا سعید فیروزه محمد رضا سعید فیروزه
دکترای روانشناسی
از 175,000 هزار تومان
حسین توکلی حسین توکلی
دکترای روانشناسی
از 60,000 هزار تومان
مریم محبوبی مریم محبوبی
مشاور روانشناس
از 0 هزار تومان
لیلا امینیان لیلا امینیان
دکترای روانشناسی
از 62,500 هزار تومان
علیرضا مرادی علیرضا مرادی
مشاور حقوقی خانواده
از 75,000 هزار تومان
کیومرث مروت کیومرث مروت
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان

آیا مردان عشق اول خود را فراموش می کنند؟

راهنمای ازدواج شاد و پایدار

یک مرد معمولا تا زمانی که از نتیجه مطمئن نباشد به کسی متعهد نمی شود. با این حال، اگر آنها عاشق شوند، با تمام وجود او را دوست خواهند داشت. ممکن است این موقعیت اولین عاشقی، برایشان مرگبار نیز باشد.

او همه چیزش را به طرف مقابل می‌ دهد. با او مانند یک شاهزاده خانم رفتار خواهد کرد. این رفتار به مرد احساس سرخوشی می دهد. اما به هر دلیلی، اگر نتواند با عشق اولش کنار بیاید. او ویران خواهد شد

به همین دلیل بعضی از آقایان به افسردگی بعد ازدواج دچار می شوند، چون هنوز نتوانسته اند خاطرات خوش گذشته را کنار بگذارند!

فراموشی اولین عشق برای مردان آسان نیست، اما غیرممکن هم نیست. همانطور که بزرگی می گوید: “اگر اراده باشد، راهی نیز وجود دارد.”

فرض کنید در حال حاضر با مردی هستید که فراموش کردن عشق اولش برایش سخت است. شما دو انتخاب دارید:

  1. جایگاه خود را حفظ کرده و او را مجبور کنید عشق اولش را با عشق شما جایگزین کند
  2. او را در بیابان رها کنید تا قلب شکسته و احساسات سرکوب شده اش تسکین یابد

اگر شما صمیمانه، وفادار و عاشق این مرد باشید، مطمئنا اولین رابطه خود را فراموش خواهد کرد. چرا مردها وقتی نمی توانند عشق اول خود را فراموش کنند، با فرد دیگری ازدواج می کنند؟

این یک سوال پیچیده است؛ معمولا او به دلیل فشار مردم و خانواده ازدواج می کند (با استفاده از دلایل منطقی برای ازدواج کردن). با این حال، اگر مرد شما در گذشته عاشق شده باشد، ازدواج می کند تا همان احساساتی که قبلاً نسبت به یک دختر داشته را دوباره دریافت کند.

می خواهد جای خالی او را با شما پر کند. به همین دلیل فراموش کردن عشق اول در مردان ممکن می شود، البته به شرطی که شرایط به خوبی پیش برود.

آیا اولین عشق آقایان بعد از ازدواج فراموش می شود؟

بله، او می تواند آن را برای همیشه فراموش کند. همانطور که طبق تعریف ازدواج کردن، ازدواج پیوند جسم و روح است، از بین بردن آن به این معنی است که شما از مسئولیت خود فرار کرده اید. باید به مرد خود کمک کنید.

بنابراین، پایان دادن به ازدواج راه حل نیست! با این حال، بستگی به موارد نیز دارد. اگر مرد شما نتواند اولین عشق خود را بعد از تمام تلاش‌ های شما فراموش کند، هیچ چیز بهتر از ترک او نیست!

در واقع یکی از پیش نیازهای ازدواج و فراموشی عشق اول آقایان همین است که از صمیم قلب برای داشتن خانواده ای جدید و پویا تلاش کنند.

اگر مردتان نتواند عشق اول خود را فراموش کند، سال اول ازدواج برایتان تبدیل به کابوس می شود!

چه چیزی برای یک زن لازم است تا او را مجبور کند اولین عشق خود را فراموش کند؟

همانطور که قبلا در ویکی روان گفتیم، فراموشی عشق اول، کار آسانی نیست. دقیقا مانند فراموش کردن عشق از دست رفته تان که بسیار سخت است.

لحظات، تجربیات و احساساتی وجود دارند که خیلی حساس هستند. اگر اشتباهی مرتکب شوید، ممکن است او را از دست بدهید.

اگر می خواهید کاری کنید که او اولین عشق دوران جوانی اش را فراموش کند، اولین چیزی که نیاز دارید صبر است، به خصوص زمانی که بچه دارید. بدون صبر، ممکن است از مأموریت خود منحرف شوید و اجازه دهید او در جهنم خاطرات عشق اولش بسوزد.

همچنین با انجام کارهایی غیر از رابطه جنسی می توانید به او کمک کنید اولین عشق خود را فراموش کند. اما قبل از انجام آنها، لازم است بدانید که چرا او هنوز نمی تواند از عشق اول خود دست بکشد.

دلایلی که یک مرد هرگز اولین عشق خود را پس از ازدواج فراموش نمی کند

مشاوره روابط عاطفی و عشقی

به نظر شما چه دلاایل وجود دارند که یک مرد هنوز عشق اولش را فراموش نکرده است؟

۱- او هرگز تغییر نکرده است

او ممکن است وانمود کند که در گذشته هیچ احساسی نسبت به دختران نداشته و همه اینها دروغ است. اینگونه رفتار می‌ کند تا با شما ازدواج کند.

در واقع او زن دیگری را به قلبش راه داده تا او را جایگزین عشق اولش کند. این بدان معنا نیست که او این کار را برای خراب کردن زندگی شما انجام داده، اما قصدش این بوده که یک زندگی جدید برای خودش پیدا کند

فرض کنید مدت زیادی از ازدواج شما گذشته و او هنوز عشق اول خود را فراموش نکرده است. آیا به این معنی است که کار اشتباهی انجام می دهید.

۲- او هنوز او را دنبال می کند

اگر شوهرتان همچنان در شبکه‌ های اجتماعی عشق سابقش را تعقیب می‌ کند و بدون دلیل از دست شما احساساتی یا عصبانی می‌ شود، به این دلیل است که فراموش کردن عشق اول برایش سخت است.

رسانه های اجتماعی بهشتی برای افراد سرگردان است. اگر او اجازه دهید در آن پرسه بزنند حتما صدمه می بینند

اگر مرتب پروفایل او را چک می‌کند، به دلیل احساس شکست در اعماق قلبش است. از آنجایی که او را با مرد دیگری خوشحال می‌بیند، این درد او را بیشتر می‌کند.

با این حال، اگر به او اجازه دهید این کار را انجام دهد، پس قطعاً شما مقصر هستید.

۳- زنده کردن لحظه ها در مکان های قدیمی

دلیل اصلی اینکه او نمی تواند احساسات شکست عشقی خود را فراموش کند، این است که مدام به مکان هایی می‌ رود که اولین عشقش را ملاقات کرده است.

او سال ها خاطرات و احساساتی برای زنده کردن دارد. اگر هنوز فکر می‌ کنید که این مسئله مهمی نیست، در اشتباهید. به این دلیل که مردها احساساتی تر از آن چیزی هستند که ممکن است تصور کنید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
مینا فرهادی مینا فرهادی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
طاهره کیائی طاهره کیائی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
فاطمه ابراهیم فاطمه ابراهیم
مشاور روانشناس
از 55,000 هزار تومان
زهرا جعفری زهرا جعفری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
فریناز خانی فریناز خانی
مشاور روانشناس
از 175,000 هزار تومان
نیره آزادی نقش نیره آزادی نقش
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
داود لکی داود لکی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
پریا نوربخش پریا نوربخش
مشاور روانشناس
از 120,000 هزار تومان

پیشنهاد ویکی روان چیست؟

اینکه مردی نتواند عشق اول خود را فراموش نکند، برای همسرش بسیار سخت و دردآور است.

اگر چنین شرایطی را تجربه می کنید، حتما موضوع را با یک مشاور روانشناس روابط عاطفی در میان بزارید.

گاهی استفاده از چند تکنیک ساده باعث می شود، همسرتان تمام توجهش را روی شما قرار دهد. پس زندگیتان را با افکار منفی و حسرت خوردن تلف نکنید.

شما دوست عزیز می توانید از سراسر دنیا در جلسات مشاوره آنلاین سایت ویکی روان شرکت کرده و درباره موضوعات عاطفی خود از ایشان کمک بگیرید:

مشاوره روابط عاشقانه و عاطفی

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا