پرسش و پاسخ های روابط زناشویی

ارتباط اینترنتی من به کجا میرسد؟

ارتباط اینترنتی و حتی صحبت های مجازی یا به قولی چت کردن بسیار باب شده است. این دوستی ها دارای جنبه های بسیار زیادی میباشد که باید به آنها توجه شود و آنها را با تعبیر های غلطی همچون دنیای مدرن و تغییر کردن زمانه اشتباه نگیرید.

در ادامه به پرسش خانمی که به رابطه مجازی خود با پسری میپردازند میپردازیم. ایشان از مشاورین روانشناس ویکی روان درخواست راهنمایی کردن که میتوانید متن پرسش و پاسخ روانشناس را مطالعه بفرمائید.

ارتباط اینترنتی من با آقایی

با سایت روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

سلام من از طریق مجازی با پسری آشنا شدم که از زندگی به کل ناامید شده بود و من دارم کمکش میکنم که دوباره امیدشو بدست بیاره من اون رو دوست دارم ولی اون به من میگه آبجی و من میخوام بدونم چطور میتون اون رو عاشق خودم بکنم ؟؟؟

سلام خدمت شما دوست عزیز
در پاسخ شما باید این نکته رو عرض کنم که دوست داشتن ها به یک سمت و سو حرکت نمیکنه و نیت ها صرفا به ازدواج یا دلبستگی ختم نمیشه.

تو این رابطه نیت طرف مقابل شما دلبستگی و ایجاد عشق و ازدواج نیست و این هشداری هست برای شما که وابسته و علاقمند نشوید.

فراموش نکنید که لازمه دوست داشتن منطقی این هست که هر دو طرف ازنیت هم مطلع و باهم همسو باشند درغیر اینصورت موجب شکست یکی از طرفین حاصل میشه.

توصیه میکنم رابطه رو کمرنگ و در حد یک آشنایی ساده پیش ببرید و هرگز غرق در مشکلات دیگران نشوید چرا که تاحدی میتونید پیش برید که به خودتون آسیبی وارد نشود. تعادل رو حفظ کنید.

موفق باشید.

غزل عبادی

در صورت نیاز شما دوست عزیز میتواند با مراجعه به بخش مشاوره روانشناسی پرسش و یا مشکلات احتمالی خود را با مشاورین و متخصصین روانشناسی ویکی روان در میان بگذارید.

مشاوره روانشناسی رایگان

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا