تبلیغات در وب سایت روانشناسی ویکی روان

از اینکه وب سایت روانشناسی ویکی روان را برای تبلیغات خود در نظر گرفتید بسیار سپاسگذاریم. ویکی روان به عنوان جامع ترین وب سایت روانشناسی فارسی زبان با ارائه مطالب متنوع و گوناگون توانسته است طیف وسیعی از کاربران علاقه مند به این حوزه و شاخه های مرتبط را به خود جذب کند.

شما می توانید کسب و کار و خدمات خود را به بهترین نحو ممکن به افراد علاقه مند به حوزه روانشناسی معرفی کنید.

وب سایت روانشناسی ویکی روان دارای پکیج های گوناگون و متنوع در زمینه تبلیغات می باشد که در ادامه به شرح آنها می پردازیم:

تبلیغات در ویکی روان ۱

۱- بنر اصلی در بزرگترین سایز در تمامی صفحات اصلی وب سایت. به دلیل موقعیت بسیار مناسب، تبلیغات شما بیشترین بازدید را خواهد داشت.

تبلیغات در ویکی روان 2

۲- این تبلیغات در اندازه ۲۴۰*۱۲۰ می باشند و در تمامی صفحات و در ساید بار اصلی قرار می گیرند و با دیگر تبلیغ دهندگان به اشتراک گذاشته می شوند.

تبلیغات در ویکی روان 3

۳- اندازه ۱۰۰*۳۰۰ فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. این تبلیغ در تمامی صفحات وب سایت نمایش داده می شود.

تبلیغات در ویکی روان ۴

۴- این نوع از تبلیغات در انتهای هر پست که در وب سایت ویکی روان منتشر می شود نمایش داده می شود.

قیمت ها به صورت ماهیانه:

  • پکیج شماره یک: ماهانه 6 میلیون تومان
  • پکیج شماره دو: ماهانه 4 میلیون تومان
  • پکیج شماره سه: ماهانه 4 میلیون تومان
  • پکیج شماره چهار: ماهانه 5 میلیون تومان

*در صورت انتخاب هر یکی از پکیج های ۱ و ۲ تمامی تبلیغات در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام ویکی روان به رایگان منتشر می شوند.

*هزینه تبلیغات در صفحات اجتماعی ویکی روان از جمله صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام به صورت جداگانه تنها 500 هزار تومان می باشد.

تبلیغات ویژه:

بخش تماشا کنید یکی از پر بیننده ترین و محبوب ترین بخش های وب سایت ویکی روان می باشد که به ویدئوهای اختصاصی روانشناسی می پردازد.

در این بخش متخصصین و روانشناسان ویکی روان به بررسی موضوعات گوناگون می پردازند و آنها را مورد نقد و بررسی قرار می دهند. برای تبلیغ در این بخش می توانید فایل معرفی کسب و کار خود را در ابتدا و یا انتهای ویدئوها بگنجانید تا در بخش های پربازدید ویدئویی، کاربران علاقه مند به مقوله تصویر و محتوای بصری را با مشاغل خود بیشتر آشنا کنید.

یکی دیگر از بخش های پر مخاطب وب سایت، رادیو روانشناسی می باشد که در آن متخصصین و روانشناسان در پادکست های متنوع به بررسی موضوعات گوناگون می پردازند. تبلیغ کسب و کار شما در ابتدا و انتهای هر پادکست گنجانده می شود که در این صورت می توانید از طریق صوت به بازاریابی کارهای خود بپردازید.

لازم به ذکر است کاربران وب سایت به طور متناوب فایل های رادیو روانشناسی را به صورت آنلاین و یا دانلود شده در محیط های مختلفی همچون خودرو، اداره و یا خانه گوش می دهند که همین امر به پتانسیل زیاد این قبیل محتوا اشاره می کند.

تبلیغات در بخش تماشا کنید: 4 میلیون تومان

تبلیغات در بخش رادیو روانشناسی: 4 میلیون تومان

برای انجام هماهنگی های مربوطه و رزرو زمان تبلیغات با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و یا به آدرس درج شده ایمیل ارسال کنید:

۰۲۱-۹۱۰۹۹۱۱۰

info[at]wikiravan.com

دکمه بازگشت به بالا