guest-posts

آشنایی با طرز کار بیت کوین

دنیای پیرامون ما به سرعت در حال تغییرمیباشد. تمامی جنبه های زندگی چه در بخش فردی و چه بخش اجتماعی متحول شده است و ابعاد جدیدی به خود گرفته. حضور فناوری و عصر دیجیتال دریچه های جدیدی از زندگی را به ما نشان داده است. دنیای فناوری دارای خاصیت تغییر میباشد. به این معنی که کسب و کارهای موجود و خدمات متداول را تغییر داده و شکل آنها را به نوعی جدید متحول میکند و یا در کنار آن خدماتی جدید بر پایه فناری تعریف میکند تا زندگی انسان ها ساده تر گردد. در ادامه به بررسی ساز و کار پول های نوین از جمله بیت کوین و اتریوم میپردازیم.

با ویکی روان همراه باشید.

پول به عنوان مرجع مبادلات و جایگزین تبادل کالا به کالا فصلی بسیار بزرگ در زندگی بشر رقم زد. پول را میتوان سر آغازی بر تمدن نوین بشر نامید و آن را قسمتی از زندگی امروزی دانست. از دیرهنگام پول اقسام گوناگون داشته است، در ملل مختلف پول به شکلی خاص ضرب میشده و از ارزش متفاوتی بهره مند شده است.

در ابتدای عصر دیجیتال مبادلات و انتقال پول به ساده ترین شکل ممکن انجام میشده است. انتقال الکترونیکی وجه از حسابی به حساب دیگر حتی به دیگر کشورها تنها در چند دقیقه و به آسانی برای همگان امکان پذیر بوده است.

در سالهای اخیر پدیده ای به نام ارز دیجیتال معرفی شده است. ارز دیجیتال ثمره تجربیات بسیار زیاد بشر از سالیان گذشته و جدیدترین نوع پول میباشد. ارزهای دیجیتال اقسام گوناگون دارند اما همانطور که از نام آنها پیداست بر مبنای فناوری اطلاعات بنا شده اند و این نشان دهنده سلطه بیشتر کامپیوتر بر بشر میباشد.

ارزهای دیجیتال بر مبنای فرمول های پیچیده ریاضی و تراکنش بین کامپیوتر بنا شده اند. بیت کوین یکی از اولین و محبوبترین انواع ارز دیجیتال میباشد. اما بیت کوین چیست؟ چرا بیت کوین از اهمیت زیادی برخوردار است و مورد استقبال زیاد مردم در سراسر دنیا قرار گرفته است؟

بیت کوین را میتوان به عنوان اولین های دنیای ارز دیجیتال نام برد. ارزی که توسط دانشمند ژاپنی ساتوشی ناکاموتو ابداع و پس از مدتی به رشد بسیار زیاد رسید به طوری که بعد از چند سال از یک ارز ناشناس و غیر قابل اعتماد به ارزشمندترین پول دیجیتال با رشد بسیار زیاد تبدیل شد.

بر خلاف پول های رایج، ارزهای دیجیتال توسط هیچ کشور و یا نهاد دولتی حمایت و تولید نمیشوند بلکه بر اساس قوانین ریاضی و توسط افراد شخصی تولید شده و در دسترس عموم قرار میگیرد. برای به دست آوردن این قبیل پول های دیجیتال مانند بیت کوین باید از روش استخراج بیت کوین استفاده کرد و یا توسط پول کاغذی آنها را خریداری کنید.

راحتی در انتقال، سیستم یک پارچه جهانی، امنیت بالا و ارزش روز افزون از مزایای بسیار ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم میباشد که استقبال عموم از آنها نشانگر آینده ای روشن برای ارزهای دیجیتال و مسیری رو به پایان برای ارزهای رایج و کاغذی دارد.

میتوانید از وب سایت های آموزشی در زمینه ارز دیجیتال به کسب اطلاعات بپردازید و جواب سوالات خود را پیدا کنید و حتی به خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بپردازید.

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا