طلاق

از چه مردانی باید طلاق گرفت؟ (10 مورد)

بررسی مردهای کاندیدای طلاق گرفتن

شاید برای شما هم سوال باشد که از چه مردانی باید طلاق گرفت و زندگی با چه مردانی اشتباه است. گاهی شرایط آنقدر در زندگی مشترک سخت می شود که قابل تحمل نیست و فکر می کنیم در رابطه اشتباهی قرار داریم! به همین دلیل این سوال پیش میاید که از چه مردانی باید دوری کرد. در جلسات مشاوره پیش از طلاق تلفنی و انلاین توضیحات کاملی در این مورد داده می شود، اما در ادامه این مطلب سایت ویکی روان به بررسی دقیق آن می پردازیم.

از چه مردانی باید طلاق گرفت؟

با مطالب روانشناسی در وبلاگ ویکی روان همراه باشید.

هدف ما این نیست که طلاق را ترویج دهیم. بلکه می خواهیم خانم ها را آنقدر از نظر ذهنی و روانی قدرتمند بسازیم که تن به هر نوع ازدواجی ندهند. نمی خواهیم نشانه های پشیمانی بعد جدایی و طلاق در شما دیده شوند، بلکه باید بدانید از چه مردانی باید طلاق گرفت تا با منطق تصمیمی بگیرید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
صديقه فنائی صديقه فنائی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
مریم سادات موسی کاظمی مریم سادات موسی کاظمی
مشاور روانشناس
از 87,500 هزار تومان
حمید رضا مهرابی بهار حمید رضا مهرابی بهار
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
فاطمه آریان سپهر فاطمه آریان سپهر
دکتری روانشناسی
از 150,000 هزار تومان
بهاره بوربور بهاره بوربور
دکتری روانشناسی
از 62,500 هزار تومان
نیایش مسلمیان نیایش مسلمیان
مشاور روانشناس
از 120,000 هزار تومان
پریوش شیخ الاسلامی پریوش شیخ الاسلامی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
زهره قربانی زهره قربانی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان

چرا باید از بعضی مردها طلاق گرفت؟

گاهی تنهایی، مشکلات مالی یا احساسی خانم ها را وارد روابطی می کند که شایسته آنها نیست. قبلا در ویکی روان در مقاله ای با عنوان با چه مردانی نباید ازدواج کرد توضیح دادیم که قمار کردن سر زندگی مشکرت کار اشتباهی است.

اما موضوع مطلب از چه مردانی باید طلاق گرفت مخصوص زنانی متاهلی است که در ازدواج اشتباه قرار دارند.

فکر طلاق از این مردها اشتباه نیست

در ادامه به بررسی دقیق مردهایی می پردازیم که نباید با آنها در رابطه بمانید یا حداقل با مشاور زوج درمانگر در اینباره در ارتباط باشید.

1- کسی که همیشه در حال عشقبازی است

همه ما چنین فردی را دیده ایم. همچنین به عنوان «بازیکن» همیشه گریزان شناخته می شود. او ده‌ ها زن را پشت سر می‌ گذارد و ولع دائمی دارد که برای آرامش ذهنیت ناامن خود تلاش بیشتری کند. وقتی این مرد رو دیدید، اجازه ندهید به شما نزدیک شود. حتما می دانید آن چشمک های جذاب قبلا بارها به نفع او استفاده شده اند. شما همیشه یک گزینه خواهید بود، اما هرگز در اولویت نیستید.

2- مردهای خودشیفته

معمولا اختلال شخصیت خودشیفته اطرافیان را به شدت آزار می دهد. به همین خاطر آنها در لیست از چه مردانی باید طلاق گرفت قرار دارند.

این فرد مدام در حال توضیح دادن و شرح دادن خود است.

  • آیا آماده شدن او بیشتر از شما وقت صرف می کند؟
  • آیا در هر آینه ای که می بیند مدام موهایش را چک می کند؟
  • آیا او ظاهرا بیش از شما عاشق خود است؟
  • آیا علایق او محدود به عقاید آرمان گرایانه و نظریه های عمیق خودش است؟

او یک دل نه صد دل عاشق خود است. شما مجبور نیستید چنین شخصی را تحمل کنید. شاید بهتر است او هم در لیست از چه مردانی باید طلاق گرفت قرار بگیرد.

3- مرد هیجانی

این پسرها زیاد هستند. اگر پنج دقیقه دیرتر سر قرار حاضر شوید، متوجه خواهید شد که با این تیپ آشنا شده اید. مطمئنا او هر اختلاف نظر کوچکی را به یک بحث تمام عیار تبدیل می کند. ارزش استرس را ندارد. این افراد نمی تواند تحمل شوخی یا طعنه را ندارند. نگرش های جدی آن ها معمولا طنز را به معنای واقعی کلمه جدی ترجمه می کند. در مقاله بدترین شوهرهای دنیا در ویکی روان توضیحات کاملی در مورد آنها دادیم.

4- مرد احساساتی

مسلما گاهی یا در موقعیت های خاص، باید بابت دریافت چند شاخه گل رز و شکلات از طرف مقابل قدردانی کنم، اما وقتی این هدایا و تعارفات از کنترل خارج شوند چطور؟ این قدردانی بعد از مدتی ساختگی به نظر رسیده و هدایای بی پایان خوب به نظر می رسند و در نهایت منجر به وضعیتی ناخوشایند می شوند. اگر تمام این رفتارهای موهوم یک طرفه باشد، این رابطه نامتعادل خواهد شد.

اگر احساس می کنید شوهرتان بیش از حد احساساتی شده، حتما موضوع را با مشاور ازدواج درمیان بزارید تا موضوع ریشه ای بررسی شود.

5- از چه مردانی باید طلاق گرفت : مرد بی عرضه

تصمیم برای طلاق

این افراد را در صدر لیست از چه مردانی باید طلاق گرفت قرار دهید.

این مرد اغلب با یک پیراهن راحتی تصور می شود که روی مبل در زیر زمین مادرش دراز کشیده است. اگر بنابه دلایلی خانه را ترک کند و شما دو نفر با هم صحبت کنید؛ متوجه خواهید شد که او روی فعالیت های زندگی بسیار حساس است. اما چه کسی می داند؟ شاید یک گیمر سرسخت و سخت گیر باشد و اگر شما هم چنین باشید، با رقیب خود مواجه شده اید! اگر او تغییری نکند و شما سعی دارید او را عوض کنید، بهتر است او را به حال خود رها کنید.

مردهای بی عرضه زندگی مشترک را نابود می کنند، پس فکری به حال خود کنید.

6- فرد تشنه قدرت

از این مردها طلاق بگیرید چون خونتان را در شیشه می کنند. این مرد نیاز به کنترل دارد. اگر به شما دستوری داد یا سعی کرد به هر طریقی شما را اذیت کند، از این رابطه خارج شوید. او تنها با فرسودگی شما به قدرت می رسد. برای ادامه یک رابطه خوب، هر دو طرف نیاز دارند اختیاراتی داشته باشند. او رئیس شما نیست و شما کنترل زندگی خود را در دست دارید.

7- از چه مردانی باید طلاق گرفت : مرد همه چیز دان!

همه مردم از اینکه همه چیز را بدانند بیزارند. اگر با چنین مردی رابطه دارید، خیلی سریع از وضعیت خود آگاه خواهید شد. احتمالا بارها به شما گفته می شود که اشتباه می کنید و باید خود را برای سیل «دانش گسترده» شریک زندگی تان آماده کنید. همه می گویند که این مرد باهوش تر به نظر می رسد یا سعی می کند شما را تحت تاثیر قرار دهد که کاملا آزار دهنده است.

8- مردی که زود قضاوت می کند

معمولا مردم با این فرد مواجه می شوند. این هم یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن اشاره کنیم. این افراد می توانند فردی منحصر به فرد و متفاوت را از یک کیلومتر دورتر تشخیص دهند و باید آن ها را از بین ببرد و نفرت خود را نسبت به تفاوت های آن ها ابراز کند. آنها فوق‌ العاده سطحی فکر می کنند و توانایی این را ندارند که واقعا با فرد غیرعادی آشنا شوند. مسلما نمی خواهید با یک مرد بدجنس و بی شعور قرار ملاقات بگذارید. بنابراین، کسی را پیدا کنید که بتواند شما را به خاطر آنچه هستید بپذیرد.

9- فرد لوس

در این مورد خودتان می دانید از چه مردانی باید طلاق گرفت چون کسی تحمل مردهای لوس را ندارد. این بدی های ازدواج کردن نیست، بلکه مشکل یک انتخاب اشتباه است!

من مردی را دوست دارم که به خانواده اش نزدیک است، اما اگر او نمی تواند بدون دخالت مادر خود تصمیم گیری کند، این یک معامله شکست خورده است. شاید عجیب به نظر برسد، اما در مورد مشورت با مادرش در مورد تصمیمات تغییر دهنده زندگی صحبت نمی کنیم. منظور مردی است که به توصیه های مادرش در مورد لباس، شغل، ماشین و حتی آنچه می خورد، نیاز دارد! از این افراد را کنار بگذارید، مگر اینکه آماده باشید تا در برابر مادرش کوتاه بیایید.

10- مردی هیچ شغلی نداشته و هیچ برنامه ای برای رسیدن به آن ندارد

بدتر از همه این است که او می داند چگونه راهش را به کیف پول شما باز کند تا به آن سبک زندگی پر زرق و برق مورد نظرش برسد. ممکن است فردی بسیار خوب به نظر برسد که دوران سختی را پشت سر می گذارد، اما فقط نگران کاری است که شما می توانید برایش انجام دهید. نگذارید این مرد به قلب یا کیف پول شما راه پیدا کند!

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
مهدیه پاکدامن مهدیه پاکدامن
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
مریم محبوبی مریم محبوبی
مشاور روانشناس
از 87,500 هزار تومان
کورش مهدیون کورش مهدیون
مشاور روانشناس
از 150,000 هزار تومان
مهرانگیز متقی مهرانگیز متقی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
محمد جواد افشاری نژاد محمد جواد افشاری نژاد
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
پوریا رضائی پوریا رضائی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
سحر مدیری سحر مدیری
مشاور روانشناس
از 100,000 هزار تومان
آناهیتا افخمی آناهیتا افخمی
مشاور روانشناس
از 210,000 هزار تومان

پیشنهاد ویکی روان درباره اینکه از چه مردانی باید طلاق گرفت؟

احتمالا الان می دانید از چه مردانی باید طلاق گرفت چون ویژگی های بد آنها آنقدر در چشم است که می توانید تشخیص دهید. اما گاهی ما در ازدواج گیر می کنیم. یعنی با وجود ویژگی های بد شوهرمان راهی جز ادامه دادن نداریم.

در این مورد بهترین کار کمک گرفتن از مشاور روانشناس ازدواج و زوج درمانی است تا وضعیت ازدواج را اختصاصی بررسی کرده و راهکارهایی ارائه دهد که می تواند کمکتان کند. اما اگر تصمیم قطعی به طلاق گرفته اید یا در مورد آن تردید دارید، می توانید از جلسات مشاوره طلاق تلفنی یا تصویری استفاده کنید.

مشاوره تلفنی طلاق در ویکی روان

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

یک دیدگاه

  1. با توجه به نوشته شما باید از 90 درصد مردهای ایرانی طلاق گرفت، اصلا میفهمین چی منتشر میکنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا