عشق

10 دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل

عشق و علاقه پسر مجرد به خانم متاهل و شوهردار

دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل می تواند بسیار متنوع باشد، اما در هر صورت باید دید این علاقه در چه سطحی است و به کجا خواهد رسید. با این حال در بیشتر فرهنگ ها، علاقه مرد مجرد به زن شوهردار اتفاق جالبی نیست و مردم آن را نمی پذیرند. چون ازدواج تعهدی به بار می آورد که افراد نباید آن را زیر پا بگذارند. یکی از موضوعات مرسوم در مشاوره روابط عاشقانه آنلاین یا حضوری هم به علاقه پسر مجرد به خانم متاهل مربوط می شود. به همین خاطر در این مطلب سایت ویکی روان، به بررسی دقیق این موضوع می پردازیم.

دوست عزیز، ایجاد روابط عاطفی موازی وقتی زن یا مرد ازدواج کرده اند تحت هر شرایطی اشتباه است و نباید صورت بگیرد. هدف از این مقاله بررسی روانشناختی و دلایل علاقه مردهای مجرد به ارتباط عاطفی با خانم هایی است که ازدواج کرده اند و شوهر دارند.

به هیچ وجه هدف ترویج و تبلیغ این روابط نیست، بلکه می خواهیم بدانیم چرا علاقه ایجاد می شود، چرا این روابط شکل می گیرند و چرا در حال گسترش هستند؟ علاقه و کشش پسرهای مجرد به خانم های متاهل تماما اشباه بوده و خود نشان از ضعف طرفین این رابطه است که در ادامه بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد.

دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل چیست؟

با مطالب روانشناسی در ویکی روان همراه باشید.

داستان رابطه یک مرد جوان و مجرد با یک زن متاهل را بارها شنیده ایم. آیا تا به حال این موضوع شما را آزار داده که چرا مردان در حالی که خود مجرد هستند، زنان متاهل را دوست دارند؟

این داستان کلیشه‌ ای تا سرحد مرگ ادامه یافته و با این حال دلایل واقعی برای حمایت از این پارادایم وجود دارد. باید مورد مثبتی برای مردان مجرد وجود داشته باشد تا با زنان متاهل قرار بگذارند. اما واقعا دلیل دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل چیست؟

دلایل واضح زیادی برای خیانت زنان متاهل وجود دارد که در ویکی روان توضیح دادیم. آنها به دلیل گیر افتادن در ازدواج های بدون وجود عشق و غیره خارج شده و به سمت یک مرد جدید می‌ روند!

اما چه بخشی از این ماجرا باعث می شود که یک مرد مجرد با یک زن متاهل قرار ملاقات بگذارد؟ در واقع، مردان مجرد از رابطه با یک زن مسن متاهل سود بیشتری می برند و مطلقا چیزی برای از دست دادن ندارند.

جدا از تعهدی که مردان به هر حال از آن متنفرند، مردان از وجود یک زن متاهل سود می برند. زنان متاهل به اندازه دختران مجرد خودخواه یا نزاع گر نیستند. آنها خواسته های پوچ از رابطه با یک مرد مجرد ندارند.

در ادامه دلایل مرتبطی ذکر شده که چرا مردان مجرد به دنبال زنان متاهل هستند. البته منظور از زن متاهل و شوهردار، شوگر مامی نیست، بلکه زن هایی که بدون چشم داشت مالی حتی دوست دارند با پسرها مجرد رابطه داشته باشند.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
لاله دستوری لاله دستوری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
مریم جاویدی مریم جاویدی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
فرح ناز حیاة غیبی حقیقی فرح ناز حیاة غیبی حقیقی
مشاور روانشناس
از 100,000 هزار تومان
صدیقه صفایی صدیقه صفایی
دکتری روانشناسی
از 60,000 هزار تومان
نیایش مسلمیان نیایش مسلمیان
مشاور روانشناس
از 120,000 هزار تومان
میترا حبیبی میترا حبیبی
مشاور روانشناس
از 125,000 هزار تومان
محمد رضا سعید فیروزه محمد رضا سعید فیروزه
دکترای روانشناسی
از 225,000 هزار تومان
پریوش شیخ الاسلامی پریوش شیخ الاسلامی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان

مهم ترین دلایل علاقه پسر مجرد به زن متاهل

قبلا در ویکی روان درباره دلایل علاقه مرد متاهل به زن شوهردار صحبت کردیم، اما این موضوع کمی متفاوت است. چون در حال مطالعه مردهای مجردی هستیم که تن به رابطه طولانی مدت نداده اند.

1- این رابطه آسان است

قرار ملاقات با یک زن متاهل بسیار ساده تر از قرار ملاقات با یک زن مجرد است! به این دلیل که یک زن متاهل به ندرت سخت قبول می کند و معمولا از جلب توجه یک مرد مجرد خوشحال می شوند.

چون احساس می کنند بعد از ازدواج توجه مردهای کمتری را به خود جلب می کنند.

2- بدون هیچ قید و شرطی است

برای مردهای مجرد، اگر می‌ خواهید یک خوش‌ گذرانی کوتاه مدت داشته یا یک شب کنار هم باشید، یک زن متاهل شریک مناسبی است! آنها انتظار ندارند بعد از اینکه یک شب دیوانه وار را با هم گذراندید دوباره با آنها تماس بگیرید. پس مناسب هست.

این شاید مهم ترین دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل باشد.

3- رابطه بدون جنگ سرد یا مشاجره است

وقتی با یک دختر مجرد قرار می گذارید، او عصبانی می شود. او پس از دعوا با شما رفتاری سرد دارد و از شما انتظار دارد که دنبال باشید. اما قرار ملاقات شما با یک زن متاهل، همیشه سری و عجولانه خواهد بود. زمانی برای دعوا یا جبران نیست.

4- رسیدن به یک مورد دست نیافتنی دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل است

علاقه مرد مجرد به زن شوهردار

در بسیاری موارد، علاقه مرد مجرد به زن شوهردار به دلیل هیجان انگیر بودن این روند است.

زن متاهل چیزی است که برای مرد مجرد دست نیافتنی است. بنابراین داشتن چیزی که از آن محروم هستند، هیجان خاص خود را دارد.

یکی از نتایج به دست آمده از جلسات مشاوره شکست عشقی آنلاین نشان می دهد، ماجراجویی می تواند علت علاقه پسر مجرد به خانم متاهل و شوهردار باشد!

5- کسب تجربه دیگر دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل می باشد

یک زن متاهل می تواند شریک خوبی برای کسب تجربه در مورد روابط باشد. مرد مجرد می تواند از یک زن باتجربه چیزهای زیادی یاد بگیرد و زمانی که در یک رابطه واقعی قرار دارد از آن استفاده کند.

این مورد در عشق مرد متاهل به دختر مجرد هم دیده می شود، که دخترها دنبال کسب تجربه واقعی هستند.

6- خانم های متاهل دنبال ریخت و پاش نیستند

لازم نیست برای یک زن متاهل زیاد هزینه کنید. او انتظار هدایای گران قیمت را ندارد، بلکه انتظار چاپلوسی دارد.

همین مورد باعث می شود پسر مجرد به زن شوهردار علاقه مند شده و بخواهد وارد رابطه با او شود.

7- آینده ای وجود ندارد!

حتما نباید زن متاهل، شوهرش را برای شما ترک کند! او احتمالا به دنبال چند هیجان کوچک برای شکستن یکنواختی یک ازدواج خسته کننده است.

به همین دلیل این نوع روابط عاشقانه بسیار مورد پسند پسرهای مجرد است. در واقع اینکه هیچ آینده بینی و تعهدی در رابطه وجود ندارد دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل می باشد!

8- جدایی از زن شوهردار آسان تر است

اگر یک زن متاهل سعی کند از معشوق مجرد خود باج خواهی کند، مرد مجرد می تواند فورا او را دور بزند و همیشه می تواند تهدیدش کند که به شوهر، فرزندان و خانواده اش همه چیز را می‌گوید. به هر حال او چیز بیشتری برای از دست دادن دارد.

یکی از دلایل علاقه مرد مجرد به زن متاهل و شوهردار همین است که قطع رابطه با آنها برعکس دخترهای مجرد بسیار ساده تر است و الزاما وارد رابطه احساسی عمیق نمی شوند.

9- شما همیشه می توانید رابطه ای دیگر داشته باشید

تعهد در رابطه عاشقانه بسیار ضروری است، اما نه در این نوع روابط!

از دید پسرهای مجرد، لازم نیست به یک زن متاهل مقید باشید حتی وقتی با او هستید

از آنجایی که هیچ تعهد واقعی وجود ندارد، شما همیشه می توانید در حالی که با یک زن متاهل رابطه دارید، با دختران دیگر نیز ارتباط برقرار کنید.

علاقه پسر مجرد به رابطه با زن شوهردار به این دلیل است که پیامدهای خیانت کردن در این نوع روابط بسیار کمتر است.

10- او خیانت می کند، نه شما

و اگر ناگهان وجدانتان بیدار شد، می توانید از این واقعیت که او خیانت می کند نه شما، احساس آرامش می کنید.

البته همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، رابطه با زن شوهر دار بدترین کاری است که مرد مجرد یا متاهل می تواند انجام دهد. این نوع روابط در نهایت منجر به از هم پاشیدن حداقل یک خانواده می شود.

به همین خاطر به هیچ وجه توصیه نمی کنیم به عنوان زن یا مرد به سمت این نوع روابط بروید. ارزش واقعی انسان به این است که در رابطه ای قرار بگیرد که موجب آسیب رساندن به دیگران نشود، به همین خاطر در این مقاله تنها به دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل پرداختیم تا از دید روانشناسی مورد بررسی قرار گیرند.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
نیلوفر نادعلی نیلوفر نادعلی
دکتری روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
سمیه بهاروند سمیه بهاروند
مشاور روانشناس
از 175,000 هزار تومان
صبا مهرپور صبا مهرپور
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
حامد عامری حامد عامری
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
لیلا شکوری لیلا شکوری
دکتری روانشناسی
از 112,500 هزار تومان
جمیله احمدپور جمیله احمدپور
دکترای روانشناسی
از 250,000 هزار تومان
محمد امین چالاک محمد امین چالاک
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
مریم بنی عامریان مریم بنی عامریان
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان

پیشنهاد ویکی روان چیست؟

حالا که متوجه دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل شدین، اگر به هر دلیل در یک رابطه اشتباه قرار دارید و نمی توانید برای این ارتباط خوب تصمیم گیری کنید یا فردی به شما ابراز علاقه می کند، بهترین کار این است که با مشاور روانشناس خوب برای رفع این شرایط مشورت نمائید.

مشاور روابط عاشقی به خوبی می تواند شرایط شما را بررسی کرده و بهترین راهکار را ارائه دهد:

مشاوره روانشناسی روابط عاطفی

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

‫28 دیدگاه ها

  1. با سلام اگرچه در خلال مطالبتان خصوصا قسمت پایانی از تقبیح بودن روابط مرد مجرد با زن متاهل تذکرات لازم را داده اید .
    اما به اعتقاد من در قسمتهای دیگر آنچنان از این رابطه به شیرینی تمان قلم فرسایی کرده اید که هر فردی با خواندنش ؛ انجام این رابطه سخت و نامطلوب را به نکات تذکری که گفته اید . ترجیح می دهد.
    اما عزیزی که این نظریه را می خوانی . ایجاد رابطه مرد مجرد با زن متاهل ـ زن مجرد با مرد متاهل و حتی مرد متاهل با زن متاهل و برعکس و هر چه که شما برایش نامگذاری کنی و بر هر مرام و مسلکی معتقد باشی . اصل عمل زشت . ناپسند و جبران پذیر است .
    شک نکن که روزی نتیجه این عمل گریبانگیر خودت و ناموست می شود . این کاملا برای تمام کسانی که مرتکب اینکار شده اند ملموس بوده و خودشان در کمال پشیمانی صراحتا مطرح کرده اند . انشاالله که می پذیریی اگر نیاز به ادله داشته کافیست موضوع را با اهلش در میان بگذاری
    قطعا اگر از سر عقل جوابت دهد . همانی خواهد بود . که من گفتم .
    لطفا به بیت شعر زیر به دقت توجه کن .‌
    اگه باشد نظرت در پی ناموس کسان
    پی ناموس تو باشد نظر بلهوسان

    27
    6
  2. چقدر زشته که با برشمردن مزایای این رابطه ی حرام به ترویج خیانت زن شوهر دار دامن میزنید
    نوشتید مرد جوان خیانت نمیکند . آیا اگر این مرد جوان جای همسر اون زن بود دوست داشت زن خودش باهاش همچین کاری بکنه؟

    15
    4
    1. یکی از این آدم های کثیف که مثلا وکیل بود از شرایط من و زنم سواستفاده کرد زندگیمو به طلاق کشید شک ندارم اگه شرف داشت کارن به طلاق نمی کشید …خانم ها هیچ وقت گول همچین آدم هایی رو نخورید قصد زندگی ندارن فقط دنبال یک تجربه و سواستفاده کردن هستن کارشان رو انجام بدن دیگه قیب میشن. بدتر ناامید و افسرده میشید .بقران اگه کسی قصدش زندگی باشه به جای زبان ریختن با خانوادش میاد خواستگاری .پیشنهاد دوستی نمیده چون قصدش زندگیه با خانوادش میاد . دارم دیوانه میشم انگار خدایی هم نیست

  3. یعنی دیگه حماقت و نفهمی خودتون رو به اوج رسوندین. آخه رابطه با زن شوهردار غیر از این است که از طرفین یک جفت حیوان نظیر شماها مبلغش میسازه؟!!!!

    11
    11
      1. من هم که یک زنم در حین خوندن مقاله با خودم گفتم خب پس یه چیزی هست که میرن دنبال این روابط
        با این همه مزایا چرا نرن؟؟
        تعداد مزایای ذکر شده و شیوه توضیح اون را نسبت به معایبش مقایسه کنید به اشتباه بودن این نوشته پی می برید.

        2
        1
    1. اینجا صحبت بعد روانشناسی این مساله هست متاسفم برای کسانی که اینو متوجه نمیشن این عزیزان نظر کاملا درستی دادن چرا که خود من به این مساله داشتم دچار میشدم که با این متن عالی روشن سدم و مسیرمو درست کردم ممنونم که چنین تلنگری بود ،که بیدارم کرد تشکر از عزیزان و مشاوران سایت و تمام افراد اگاهی بخش.

      6
      1
      1. بله کاملا بنده هم با شما موافقم ، واقعا این مقالات تلنگری برای هوشیاری می‌باشد ممنون بابت این گونه مقالات و هوشیاری ها که به مخاطبان ارائه می‌فرمایید

  4. فکر نکنم خوده مردای مجردکه بازنان متاهل درارتباطن تاحالا اینقدر دقیق به مزایای روابطشون بازن متاهل فکر کرده باشن واینقدر بهش توجهش کرده باشن ولذت برده باشن که شما اینجاگفتی وبرشمردی
    من که یه خانومم به فکرفرو رفتم که واقعا اگه پسربودم چقدر باخوندن این مقاله ترغیب میشدم به برقراری رابطه بازن متاهل!!!!!
    لطفا نوع نوشتار وادبیات این متن رو تغییر بدید حداقل دراینجور متنها!!! چون بیشتر تشویق کنندست تا تنبیه کننده

    17
    9
    1. به شدت جذاب و دلبر بود متتش هرکی هم انجام نداده دنبال انجامش میفته

      4
      2
  5. نویسنده این متن درست میگن و نباید سرزنش بشن زیرا گفتن حقیقت تلخ است ، اما باید گفت ولی در آخر همینو بس که ما بدونیم چنین روابطی خطرناک و کثیف هست و زندگی هر دو طرف را خراب میکند حالا چه مجرد و چه مناهل ، فرقی نمیکنه ، تعهد اخلاقی یک نوع قرارداد معنوی است که انسان باید به آن پایبند باشد

    7
    1
  6. شما طوری قلم زدید که انگار چه رابطه ای شیرینیست وعملا دارید مردهارو سوق میدید به سمت این کاربسیاررررررر بسیار کثیف که درهیچ دین وآئینی قابل قبول نیست بخدا اینجور نوشتنهای زیرکانه شاید مردمو گول بزنید اماخدارو نمیتونید باید قباحت این عمل زشت بگید عواقبش دردنیاوآخرت این چه جور مطلب نوشتنیه میشه حتی ازشما سکایت کرد شما خیلی ظریف ومستتر دارید رابطه بازن شوهردار تبلیغ میکنید پاک کنید این مطالب . خداوند درقرآن فرموده لاتقرب باالزنا حتی نزدیک هم نشید شما رفتی توعمق جذابیتش تبلیغ میکنی؟؟؟وای برشما وای برشما جزاک الله خیرا بابا

    9
    9
    1. سلام و درود،
      لطفا دوباره مطالعه بفرمائید
      با دیدی بازتر
      مقاله به بررسی دلایل پرداخته، ترویج صورت نگرفته.

      10
  7. سلام
    به عقیده ی بنده مطلب کاملا واضح و آموزنده
    هست و هیچ تبلیغی برای این نوع روابط وجود نداره
    قطعا این عمل ناشایست عواقب بدی خواهد
    داشتـ
    اما گاهی عده ای چشم بسته و عده ای
    با چشم باز در چاه می افتند پس بهتر اینکه
    با خواندن همه نوع مطلبی سطح آگاهی افراد
    بالا برود
    مخلص کلام این بود که متاهل و مجرد فریب
    عشق و عاشقی های بی اساس و پوچ را نخورند

    تشکر از اطلاع رسانی

    13
    1
  8. درود به شرف نویسنده
    اینقدر مردم با کلیشه ها جلو می روند که یک بنده خدایی حقیقتی را مطرح می کند ، با نادانی بهش حمله می کنید و ازش میخواهید حقیقت را نگوید و دروغ بگوید
    حقیقت تلخ است
    درود به انسان هایی که تلخی حقیقت را به شیرینی دروغ ترجیح می دهند و خاک بر سر کسانی که عاشق دنیای صورتی و مخملی و دروغ هستن

    12
    1
    1. احسنت به شما واقعیات جامعه را عده ای انکارمیکنن نویسنده خیلی روان نوشته که این رابطه درست نیست ولی ازمظرمن باید ریشه وزیربنای جامعه درست شود در خانواده ای که مرد چهاریاپنج سال هست هیچ رابطه ی جنسی باهمسرجوانش ندارد طلاق هم نمیدهد کلام وادبیات افتضاح باهمسرش دارد زن اگر باکسی وارد رابطه شود همه باید زن را توبیخ کنن پس زیربنای جامعه بهمریخته شده

      1
      1
  9. قضاوت کنید من یه مرد ۳۸ ساله هستم .خیلی هم غیرتی و متعصب به دلیل خستگی و مشغله روزمره ماهی یکبارم با زنم همخابی ندارم .حالا اگر زنم با یه مجرد رابطه برقرار کنه .آیا حق دارم بکشمش ؟؟؟؟یا باید بهش حق بدم ؟؟؟؟ خوش به حال مردمانی که در سال ۱۴۶۰ زندگی میکنن حتما اون موقع شعور و منطق بیشتر از روزگار ما خواهد بود .

    2
    1
  10. سلام نویسنده هرچه نوشته حقیقت هست هم مزایا هم تقبیح رو ،ومتاسفانه بیشتر مردم با آگاهی کامل این کارو انجام میدن دیگه نیاز نیست خودتون به نفهمی بزنید مثلا تا الان نمیدونستید چه مزایا یا معایب داره این جور روابط والا

  11. در کل رابطه ای درستی نیست اگر بود خدا به اون امر میکرد ، و این یعنی موضوع رد شده ست ، میشه گفت مثل خیلی از ناهنجاربیها القای غربه وقتی ی چیز رو زیاد بگی و القا کنی منطقی و واقعی بنظر میاد در حالیکه خلاف فطرته ، چرا که ذاتا مرد عاشق یک دختر دست نخورده است ، البته اگر قصد ازدواج داره وگرنه وقتی قصد ازدواج نیست هر گونه ارتباط گرفتن با هر کسی با هر نیتی یک ناهنجاری اخلاقیست و فقط اسمش رو میشه گذاشت بوالهوسی و ولنگاریو شاید ی مشکل عاطفی …

  12. اینکه نوع قلم نویسنده هرکسی ترغیب می‌کنه این کار انجام بده.ولی اگه با دقت بیشتری بخونیم متوجه میشیم که تواین نوع دوستی فقط طرف متاهل که ضررمیکنه.درهرصورت برنده این رابطه تلخ فقط طرفیه که نکرده.هرچند همیشه عذاب وجدان این نوع رابطه همیشه همراه آدمه.اخه این همه آدم مجرد چرا باید دست گذاشت رو زندگی وابرویی یک نفر.باج خواهی تو همچین رابطه های قتل و….خیلی زیاده.درکل من میگم تا هم تایپ خودت پیدا نکردی وارد رابطه با شخص مجردم نشی چه برسه به متاهل.واقعا آثار روانیش تا سالها زندگیت جهنم میکنه

  13. لعنت بر نویسنده و انجام دهنده این کار
    شدت ناراحتیمو نمیتونیم توضیح بدم
    وقتی میفهمم کسانی هستند این کارو میکنن

  14. متن بسيار جامع و درست بود.عين واقعيت.ارتباط مرد مجرد با زن متاهل فقط و فقط برايه همين دلايلي هست كه شما گفتيد.ممنونم

  15. اولش گفته شده زنان متاهل به راحتی خیانت رو قبول می کنن و رد کردن پیشنهاد رابطه معمول نیست
    که این مطلب کاملا برعکسه
    بعد اینکه خیلی غیر مستقیم اشاره کردین رابطه با زنان متاهل نه خرج و برج داره نه آبروریزی تازه امن هم هست چون خانمه از ترس آبروی خودشم شده لونمیده و پاپیچ نمیشه ،
    من نمی دونم انقدر این مطلب مهم بود که باید حتما درج میشد برای همه ؟؟
    دیدگاه تکراری نیست!

  16. اگر درست متن خونده باشید خیانت زن متائل یا برعکس یا مرد مجرد با زن متائل برای ترویج بی بندآوری نیست قست نویسنده زشتی وخوبی این کار نبوده فقط میخواد به خواننده رسونده بشه رابطه مرد مجرد با زن متائل برای مرد مجرد بیشتر برای ِلذت جنسی بیشتر و عدم تعهد هست با خیال راحت از رابطش لذت کامل میبره بدون هیچ دغدغه ای این رابطه فقط آدمهای هوس باز بی مسئولیت هست وقتی زندگیشون وجوانیشونو یا زن متائل شروع میکنن اینجور آدمها حتی زمانی ازدواج میکنن هیچ وقت عاشق نمیشن و همیشه به همه زنها بدبین هستن واین راهشون هم تا زمانی زنده هستن ادامه میدن وازدواج مثل حیوان‌ها برای بقای نثلشون انجام میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا