دسته بندی موضوعات جنسی

سکس از پشت چیست؟ (عوارض و فواید سکس مقعدی)

سکس مقعدی یا همان سکس از پشت (سکس آنال – anal sex) موضوع این مقاله از سری مقاله های وب سایت ویکی روان است، چون افراد زیادی در بخش مشاوره آنلاین سکسولوژی سایت درباره معایب و فواید سکس مقعدی سوال می پرسند. پیش از شروع این مطلب باید یاد آوری کنیم که همیشه درباره سکس ازپشت (سکس از عقب) مواضع گوناگونی وجود داشته و دارد. خیلی از افراد سکس مقعد را یک بیماری روانی یا زیاده خواهی جنسی در رابطه زن و مرد می دانند. اما در هر صورت خیلی از زوجین به این نوع رابطه تمایل دارند و از آن استفاده می کنند. اما لذت سکس از مقعد واقعی است یا یک توهم ذهنی؟؟؟ در ادامه بیشتر در مورد سکس انال صحبت خواهیم کرد.

توجه توجه: در این نوشتار سعی شده تا بر پایه اصول علمی و دست آورد های علم روانشناسی و بدون تعصب مطالب گرد آوری شود، به هیچ عنوان قصد تبلیغ سکس از پشت را نداریم و در نهایت این شما هستید که باید تصمیم نهایی را بگیرید.

آنچه درباره سکس از پشت یا همان سکس مقعدی باید بدانید

آنچه درباره سکس مقعدی باید بدانید

با مطالب علمی روانشناسی در سایت ویکی روان همراه باشید.

از نظر بسیاری از مردم، سکس مقعدی به اشتباه جلوه بدی پیدا کرده است.

در نتیجه لازم است تابوها و باورهای نادرست مربوط به سکس ازپشت از بین رفته و بی خطر بودن آن ثابت شود.

بدین منظور دکتر Kat Van Kirk درمانگر مشکلات جنسی و مشاور ازدواج، خانواده و دکتر Terri Vanderlinde متخصص بیماری های زنان و زایمان و مشاور مسائل جنسی باورهای نادرست و حقایق مربوط به رابطه جنسی مقعدی را شرح داده است که در ادامه بیشتر به آنها می پردازیم.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
نیره آزادی نقش نیره آزادی نقش
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
لیلا شکوری لیلا شکوری
دکتری روانشناسی
از 112,500 هزار تومان
فاطمه غواص معانی فاطمه غواص معانی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
پروانه طاهری خراسانی پروانه طاهری خراسانی
مشاور روانشناس
از 62,500 هزار تومان
آناهیتا افخمی آناهیتا افخمی
مشاور روانشناس
از 210,000 هزار تومان
لیلا امینیان لیلا امینیان
دکترای روانشناسی
از 62,500 هزار تومان
لاله دستوری لاله دستوری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
مریم محبوبی مریم محبوبی
مشاور روانشناس
از 0 هزار تومان

باور نادرست درباره سکس از پشت – سکس از عقب اشتباه است؟

آشنایی با باورهای نادرست و درست کمک می کند بهتر بفهمیم سکس آنال چیست و بدون پیش داوری در مورد آنها تصمیم بگیریم:

باور نادرست درباره سکس مقعد : می توانید بلافاصله عمل دخول را انجام دهید

در واقع این گونه نیست. مقعد انعطاف پذیری واژن زنان را ندارد، همچنین بر خلاف واژن خود به خود نرم نمی شود.

بر اساس یافته ها که اگر تازه شروع به برقراری رابطه جنسی کرده اید کمی درنگ کنید و با استفاده از انگشتان یا اشیای ظریف سوراخ مقعد را برای عمل دخول باز کنید

برای انجام سکس مقعدی (به خصوص دفعات ابتدایی) صبور باشید، سکس از پشت همیشه به راحتی و به یک صورت انجام نمی گیرد. روی صحبت ما با آقایان است، شما در این حالت کنترل سکس را در دست دارید.

پس عجله نکنید و به سلامت جسمانی همسرتان احترام بزارید. او دوست دارد سکس مقعدی با احتیاط و با حوصله انجام شود. حتما از مقاله آشنایی با بهترین پوزیشن های سکس در ویکی روان، برای انجام صحیح سکس عقب استفاده کنید.

باور نادرست درباره سکس مقعد : رابطه جنسی مقعدی به شما آسیب می رساند

این باور هم می تواند درست باشد هم غلط. چون همه چیز به نوع انجام سکس آنال (سکس مقعدی) مربوط می شود، در حقیقت رابطه مقعدی آسیبی به همراه ندارد فقط در بیشتر مواقع به درستی صورت نمی گیرد.

بسیاری از زنان از سکس مقعد لذت زیادی می برند و حتی با آن به ارگاسم می رسند.

اما در گزارش هایی خانم های بسیاری هم از این نوع رابطه آسیب دیده اند و تجربه تلخی در ذهن دارند. به همین دلیل بیشتر خانم ها در ابتدا نسبت به این نوع رابطه جبهه زیادی دارند

اگر شما و همسرتان رابطه جنسی آرام را شروع کرده اید با استفاده از انگشتان خود یا اسباب بازی های جنسی و استفاده از مقدار زیادی روغن چرب کننده راه سوراخ مقعد را برای عمل دخول باز کنید بدین طریق دردی احساس نمی کنید.

باور نادرست: اگر رابطه جنسی مقعدی یک بار به شما آسیب رسانده باشد همواره آسیب خواهد رساند

ممکن است هنگامی که به واسطه سکس از عقب آسیب دیده باشید از همسرتان بخواهید که این عمل را متوقف کرده و دیگر هرگز این کار را انجام ندهد. اما نباید به خاطر چند تجربه بدی که داشته اید تسلیم شوید. (البته اگر دوست دارید، چون عدم تمایل می تواند شما را دلزده کند)

بیشتر مردها این نوع رابطه را خیلی دوست دارند، چون آن را یک ماجراجویی جالب و فرصتی برای ایجاد تنوع در رابطه جنسی می دانند

به همین دلیل بیشتر آنها دوست دارند با همسرشان سکس ازپشت را تجربه کنند. پس اگر برای اولین بار دچار عوارض رابطه مقعدی شدید، به این معنا نیست که همیشه این آسیب ها را تجربه خواهید کرد.

آسیب های سکس از عقب

صحبت های ضد و نقیضی درباره عوارض رابطه مقعدی می شود که باید تک تک آنها بررسی شده تا مشخص شود پشتبانه علمی دارند یا نه؟؟؟

بسیاری از آسیب های ناشی از رابطه جنسی مقعدی به دلیل دنبال نکردن دستورالعمل های ذکر شده برای یک سکس مقعد سالم می باشد.

به آهستگی و با استفاده از روغن راه را برای عمل دخول باز کنید، به علاوه می توانید برای این که احساس آرامش بیشتری داشته باشید همزمان با آمیزش مقعدی کلیتوریس خود را تحریک کنید.

لذتی که از طریق سکس مقعدی می برید اجازه نمی دهد احساس درد کنید، اما مردتان باید به خوبی بر اصول سکس انال اشراف داشته باشد تا مبادا شما هم دچار عوارض رابطه مقعدی شوید!

باورهای رایج در مورد سکس مقعدی چیست؟

باورهای رایج در مورد سکس از مقعد

معمولا شنیده اید که دختران بد دخترانی هستند که به رابطه مقعدی تمایل دارند! در واقع برخی از افراد این نوع رابطه را یکی از تابوهای جنسی جامعه به شمار می آوردند.

همه افراد طبیعتا نسبت به بدن خود کنجکاو هستند و اگر در یکی از نواحی بدن لذتی احساس کردند باید آن را به یک شیوه درست و بی خطر کشف کنند.

باور نادرست در مورد روابط مقعدی : سکس ازپشت زندگی جنسی شما را نجات می دهد

Venderlinde که یک مشاور سکسولوژی است می گوید:

بله. من این موضوع را بارها و بارها در مطبم شنیده ام و بیشتر در مورد زوجی (بخصوص زن) صدق می کند که مشکلی بیش از مسائل جنسی داشته و برای رفع نیازهای جنسی خود با موانعی رو به رو است و رابطه جنسب مقعدی را راهی برای نجات رابطه خود می داند.

برخی از مردان فکر می کنند که اگر بتوانند همسر خود را به برقراری سکس ازعقب راضی کنند پس به راحتی می توانند خواسته های جنسی خود را با او مطرح کنند.

اگر مشکلات مربوط به رابطه جنسی به مرور زمان برطرف شوند زنان به برقراری رابطه جنسی مقعدی روی خوش نشان می دهند. اما در صورتی که سکس از مقعد را صرفا به دلیل ترس از دادن شریک زندگی خود انجام دهند لذتی نخواهند برد و حتی ممکن است دچار آسیب های سکس از عقب هم بشوید.

باور نادرست: با برقراری رابطه جنسی مقعدی احترام خود را نزد همسرتان از دست می دهید

بعضی از خانم ها تصورات خاصی در مورد سکس آنال دارند، آنها فکر می کنند این نوع رابطه باعث می شود احترامشان نزد همسر از بین برود.

آیا مرد با برقراری رابطه جنسی مقعدی تمامی نیازهای جنسی خود را برطرف کرده و دیگر به همسر خود تمایلی ندارد؟ اگرچه این مشکل در برخی روابط وجود دارد اما فقط به رابطه جنسی مقعدی محدود نمی شود.

بیشتر مردانی که به اندازه کافی امروزی هستند درک می کنند رابطه جنسی مقعدی می تواند (نه ازاما) بخشی از یک زندگی جنسی سالم است

به دلیل تابوی رابطه جنسی مقعدی، این نوع رابطه می تواند از نظر عاطفی موجب احساس صمیمیت بیشتر زوجین با یکدیگر شود.

پس اگر به عنوان یک زن تمایل به برقراری سکس مقعدی دارید، به جای استفاده از روش های کاهش میل جنسی و مخفی نگه داشتن نیازتان، صادقانه با همسرتان صحبت کنید و نیازتان را بازگو نمائید.

بسیاری از زوجین سکس آنال به عنوان رابطه جنسی قبل از ازدواج و برای تامین نیازهای جنسی خود استفاده می کنند. در فرهنگ هایی که پیشینه مذهبی بیشتری دارند این نوع رفتار بیشتر دیده می شود.

باور نادرست: سکس از عقب موجب کم شدن میل جنسی زن می شود!

مشاوره جنسی آنلاین و تصویری در ویکی روان

سکس از مقعد به هیچ عنوان ربطی به کم شدن میل جنسی خانم ها ندارد، در واقع ارتباطی بین واژن و مقعد وجود ندارد که به سبب سکس آنال نیاز جنسی خانم ها کاهش پیدا کند!

بلکه در مواردی می توان از این نوع ارتباط جنسی بمنظور بالا بردن میل جنسی خانم ها استفاده کرد. سکس از مقعد به خصوص خانم هایی که تحت درمان های زنانه هستند و نمی توانند برای بازه زمانی مشخص دخول از واژن داشته باشند گزینه مناسبی است.

فواید سکس مقعدی یا همان سکس از عقب چیست؟

شاید فکر کنید فواید سکس مقعدی آنقدر ناچیز هستند که می توان از آن چشم پوشی کرد اما اینطور نیست! البته فواید سکس مقعدی هم زوج به زوج متفاوت است و نمی توان با یک تعبیر در مورد همه صحبت کرد.

باور نادرست در مورد سکس از پشت : رابطه جنسی مقعدی باعث آسیب فیزیکی می شود

در واقع هر نوع رابطه جنسی در صورتی که به طور نادرست انجام شود می تواند به شما آسیب برساند، سکس از پشت هم از این قاعده مستثنا نیست.

بله اگر رابطه مقعدی بر اساس تکنیک های خود انجام نشود، نه تنها به زن بلکه به مرد که فاعل است هم می تواند آسیب وارد کند!

برای مثال اگر واژن خشکی داشته باشید و برای عمل دخول از روغن استفاده نکنید واژن می تواند دچار پارگی های خفیف شود.

همین اتفاق در رابطه با مقعد نیز صدق می کند. واژن معمولا خود را چرب و خیس می کند (بسته به فعالیت هورمون ها) اما مقعد این گونه نیست و باید خیس و آماده دخول شود.

بنابراین برای این که یک رابطه جنسی مقعدی بی خطر داشته داشته باشید به اندازه کافی از روغن چرب کننده طبیعی (نه روغن مریم گلی) استفاده کنید.

باور نادرست: برای برقراری سکس از عقب (سکس آنال) نیازی به استفاده از کاندوم نیست

چیکار کنم از رابطه مقعدی از پشت لذت ببرم

این یک باور نادرست است زیرا بسیاری از افراد فکر می کنند از آن جایی که با سکس از پشت احتمال بارداری وجود ندارد نیازی به استفاده از کاندوم نیست.

بسیاری از بیماری های آمیزشی (STI) از طریق مقعد قابل انتقال هستند (کلامیدیا، سوزاک، هپاتیت های مسری و ایدز)

به علاوه چین های سوراخ مقعد بسیار ظریف هستند و در صورتی که عمل دخول در بیشتر مواقع بدون استفاده از روغن چرب کننده انجام شود امکان پارگی این چین ها وجود دارد. بنابراین حتما در هنگام برقراری رابطه جنسی مقعدی از روغن چرب کننده استفاده کنید.

استفاده از کاندوم راهی مناسب برای پیشگیری از انواع بیماری های مقاربتی و جنسی است. استفاده از بهترین پوزیشن های جنسی کمک می کند سکس از عقب با کمترین آسیب و بیشترین لذت انجام شود.

باور نادرست درباره سکس از پشت : با برقراری سکس از مقعد تمامی نیازهای شریک زندگی خود را برآورده می کنید

بسیاری از مردان به این دلیل که سوراخ مقعد تنگ تر از واژن است از رابطه جنسی مقعدی لذت بیشتری می برند اما نمی خواهند از رابطه جنسی واژینال هم بی نصیب بمانند.

رابطه جنسی واژینال همواره محبوبیت خود را دارد و علاوه بر بقای بشر، بسیار لذت بخش بوده و مورد پسند تمام خانم ها می باشد

در واقع سکس ازعقب بیشتر برای تنوع بخشیدن به روابط زناشویی است و نباید از سکس مقعد به عنوان راه اصلی ارتباط جنسی بین زن و مرد استفاده شود!

مقعد مملو از باکتری است

حتی اگر هیچ یک از طرفین در رابطه جنسی از پشت مبتلا به بیماری خاصی نباشند باز هم باکتری های موجود در مقعد می توانند به راحتی منتقل شوند.

برقراری رابطه جنسی طبیعی (از طریق واژن) بلافاصله بعد از رابطه جنسی مقعدی می تواند عاملی برای انتقال باکتری های مضر به واژن خانم ها باشد که بسیار خطرناک و عامل بروز عفونت های جدی است

همچنین برقراری رابطه جنسی دهانی پس از رابطه جنسی از پشت بسیار خطرناک و از علل بروز بیماری های جدی می باشد. پیشنهاد می کنیم مقاله تعریف رابطه زناشویی چیست را در ویکی روان مطالعه کنید.

عواقب سکس از پشت چیست؟

عواقب سکس ازپشت

باور نادرست: با رابطه جنسی مقعدی، مقعد کشش زیادی پیدا می کند

درست همانند این باور غلط که واژن به دلیل زایمان دچار کشش زیادی می شود این نیز یک باور اشتباه است.

شایعات زیادی مبنی بر این که رابطه جنسی زیاد از راه مقعد باعث عدم کنترل بر مدفوع کردن می شود وجود دارد

اما با برقراری آمیزش مقعدی به شیوه ای درست با این مشکل مواجه نمی شوید. با برقراری رابطه مقعدی به طور مرتب مقعد شل تر می شود اما این شل شدن بیشتر به توانایی شما از نظر ذهنی بستگی دارد.

همگی ما می دانیم که واژن ظرفیت زیادی برای عمل دخول دارد. مقعد نیز می تواند این گونه باشد به شرطی که سکس مقعدی به درستی صورت گیرد.

باور نادرست درباره سکس ازپشت : سکس عقب بهداشتی نیست

این یک باور کاملا اشتباه است. سوراخ مقعد و قسمت پایینی مقعد از ذرات مدفوع بسیار کمی برخوردار هستند یعنی آن گونه که فکر می کنید آلوده نیستند.

البته این بدان معنا نیست که با برقراری رابطه جنسی واژینال پس از رابطه جنسی مقعدی اجزای سوراخ مقعد را به واژن انتقال نمی دهید.

در واقع حتی ذرات بسیار ریز مدفوع نیز می توانند باعث عفونت ناحیه تناسلی شوند.

در صورتی که پس از سکس از پشت به برقراری رابطه جنسی واژینال تمایل دارید آلت خود را با صابون بشوید یا فقط به رابطه مقعدی اکتفا کنید.

با این حال اگر هنوز هم نگران هستید و می خواهید سوراخ مقعد کاملا تمیزی داشته باشید قبل از برقراری رابطه جنسی مقعدی به دستشویی بروید.

اما آقایان عزیز، این موضوع را در ذهن داشته باشید که در سکس ازپشت حتما باید از کاندوم استفاده کنید.

آن هم کاندومی مخصوص نزدیکی پر خطر نه یک کاندوم بسیار نازک که احتمال پاره شدن دارد.

نکته بعد اینکه، همزمان با همان کاندوم رابطه جنسی از جلو نداشته باشید چون باکتری و میکروب های مقعد را به واژن زن منتقل می کنید و این کار باعث بروز آسیب های جدی به او می شود.

باور نادرست درباره سکس از عقب : سکس عقب باسن زن را بزرگ می کند!

صحبت های زیادی در این باره شنیده می شود که سکس از عقب باعث بزرگ تر شدن باسن خانم ها می شود!

خانم های زیادی هم برای بزرگ تر شدن لگن و باسن خود سکس از عقب را تجربه می کنند!

اما هیچ تحقیق علمی این ادعا را ثابت نکرده است و هنوز مشخص نیست که آیا سکس آنال بر روی اندازه باسن زن تاثیر دارد یا نه؟ به همین دلیل نمی توان روی این ادعا حساب کرد. البته در بیشتر موارد برقراری ارتباط جنسی به دلیل بالا رفتن کالری مصرف و بالطبع افزایش خورد و خوراک، باعث افزایش وزن طرفین می شود، اما اینکه سکس از مقعد باسن را بزرگ تر می کند صحیح نمی باشد.

نکات مهم درباره رابطه جنسی از پشت یا همان رابطه آنال چیست

نکات مهم درباره رابطه جنسی از پشت

در ادامه به موارد بیشتری در مورد سکس مقعدی اشاره می کنیم:

  1. بعد از برقراری رابطه جنسی از پشت به هیچ وجه مستقیما آلت مردانه را در دهان نکنید تا مانع از بروز بیماری های خطرناک شود
  2. در هنگام برقراری سکس از پشت حتما از روان کننده بمنظور جلوگیری از پارگی بافت های مقعد استفاده کنید
  3. قبل از رابطه جنسی پشت دوش آب گرم بگیرید تا آرامش بیشتری داشته باشید، به هیچ وجه در برقراری سکس عقب عجله نکنید که باعث بروز آسیب های جدی می شود
  4. اگر رابطه خیلی دردناک است آن را ادامه ندهید
  5. در صورت ترشح، سوزن و یا احساس درد شدید و ادامه دار، بعد از سکس ازعقب حتما به پزشک مراجعه کنید و داروهای تجویز شده را تا زمان بهبودی استفاده نمائید
  6. یادتان باشد تشخیص راطه از پشت توسط یک متخصص بسیار آسان است، پس آینده بینی داشته باشید. (البته تشخیص سکس مقعدی به عوامل زیادی بستگی دارد که قبلا در ویکی روان مفصل درباره آنها صحبت کردیم)

فواید سکس مقعدی چیست؟

شاید کمی عجیب به نظر برسد که بخواهیم در مورد فواید سکس مقعدی صحبت کنیم.

اما اگر بخواهیم موضوعی را بدون پیش داوری بررسی کنیم باید تمام جنبه های آن مورد مطالعه قرار بگیرد و این هدف اصلی سایت ویکی روان است.

بررسی فواید سکس مقعدی هم به معنی تبلیغ و ترویج آن نیست چرا که در نهایت تصمیم نهایی با شماست

۱- فواید رابطه مقعدی : سکس از مقعد (سکس از عقب) به رابطه شما هیجان می دهد

رابطه واژینال یک رابطه جنسی معمول و رایج بین زن و مرد است، رابطه ای که برای ارضای میل جنسی و تولید مثل مورد استفاده قرار می گیرد.

اما اگر دنبال کمی هیجان و تنوع دادن به رابطه جنسی خود هستید و می خواهید عادت جنسی جدید داشته باشید سکس از پشت می تواند یک گزینه ایده آل باشد، هر چند که مشاور روانشناس جنسی به طور مستقیم آن را توصیه نمی کند

لذت سکس مقعدی به تجربه ای جدید، هیجان بالا و ترس همراه با لذت مربوط می شود. اگر سکس ازپشت به خوبی و با حوصله انجام شود هر دو طرف می توانند از آن لذت ببرند.

۲- از فواید سکس مقعدی ایجاد صمیمیت بیشتر بین زن و شوهر است

کم کردن میل جنسی

سکس ازپشت می تواند صمیمیت زوجین و بیشتر کند البته به شرطی که با رضایت زن همراه باشد.

خانم ها معمولا دید مثبتی به سکس انال ندارند و اگر به این رابطه تن می دهند همسرشان را خیلی دوست دارند

هر چند یک زن ممکن است سکس آنال را دوست داشته باشد اما سکس از پشت نهایت از خود گذشتگی یک زن در رابطه است و این اقدام در نهایت به نزدیکی و ایجاد صمیمیت بیشتر بین زن و شوهر تبدیل می شود.

۳- لذت های جدیدی در سکس از مقعد تجربه می کنید

از فواید سکس مقعدی این است که می توانید لذت های جدیدی تجربه کنید. از لذت های سکس از مقعد می توان به این اشاره کرد که:

برای خانم ها عصب های مقعدی تحریک می شوند و حتی اگر سکس از عقب خوب انجام شود باعث به ارگاسم رسیدن هم می شود. به دلیل تنگ بودن مقعد آقایان هم لذت بیشتری می برند

پس از دیگر فواید سکس مقعدی تجربیات جدید به همراه لذت های بیشتر است که باعث می شود بعد از بار اول زوجین تمایل داشته باشند آن را تکرار کنند.

۴- ارگاسم سکس مقعدی یک تجربه متفاوت است

البته منظورمان به ارگاسم رسیدن خانم ها می باشد.

شاید برای آقایان هم این رابطه یک تجربه یا تنوع خیلی خاص باشد، اما خانم ها در صورتی که در حین رابطه از پشت به ارگاسم برسند تجربه بسیار متفاوتی خواهند داشت.

علت این امر این است که مقعد از عصب های بسیار زیادی تشکیل شده است و در صورتی که سکس از مقعد دست انجام شود می تواند نقطه جی را در خانم ها به خوبی تحریک کند که نتیجه آن یک ارگاسم خوب و تجربه ای متفاوت خواهد بود.

۵- سکس از مقعد می تواند رضایت جنسی را بالا ببرد

اگر سکس آنال با رضایت دو طرف انجام شود می تواند موجب افزایش رضایت جنسی طرفین از این نوع رابطه باشد چون تجربیات جدیدی به همراه خواهد داشت اما اگر رضایتی در کار نباشد تبدیل به عذاب و خاطرات بد و بیشتر شدن نارضایتی جنسی می شود.

اما دوستان عزیز یادتان باشد در سکس مقعدی زیاده روی نکنید و حتما طبق اصول آن را انجام دهید تا آسیب وارده کمتر و کمتر شود

چیکار کنم از رابطه مقعدی از پشت لذت ببرم ؟ اصول لذت سکس از مقعد چیست؟

غلبه بر افسردگی

خب در بالا در مورد باورهای نادرست درباره سکس ازپشت و فواید سکس مقعدی صحبت کردیم اما این سوال همیشه مطرح بوده که برای لذت بردن از سکس مقعدی چه کارهایی باید انجام داد؟

لذت سکس از مقعد واقعی است یا تنها تصوری است که عده ای آن را تجربه می کنند؟

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
سارا مددزاده سارا مددزاده
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
رویا قشقائیان رویا قشقائیان
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
فاطمه ابراهیم فاطمه ابراهیم
مشاور روانشناس
از 55,000 هزار تومان
معصومه چوبین معصومه چوبین
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
صفورا نصیری صفورا نصیری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
رضوان شمس رضوان شمس
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
شیما وفا شیما وفا
دكتراى روانشناسى
از 62,500 هزار تومان
علیرضا سروش علیرضا سروش
دکتری روانشناسی
از 100,000 هزار تومان

آموزش سکس مقعدی (چطور سکس از پشت را انجام دهیم؟)

آموزش سکس مقعدی اگر به شکل اصولی انجام شود می تواند به زن و شوهر کمک کند تا بهترین تجربه را از سکس مقعدی داشته باشند. پس خوب به آموزش سکس از پشت خوب دقت کنید و تمام مراحل را در ذهن بسپارید.

۱- برای انجام سکس از عقب اصلا عجله نکنید و زمان بزارید

بله مهم ترین اصل برای لذت بردن از سکس مقعدی یا همان سکس انال (anal sex) این است که به همراه شریکتان خیلی آرام و آهسته شروع کنید.

برای شروع حتما از روان کننده های جنسی و ترجیحا  وسایل آمیزشی مخصوص خانم ها استفاده کنید تا برای دخول جنسی آماده شوید

این کار باعث ایجاد تحریک اولیه و همچنین آمادگی لازم برای انجام سکس از عقب میشود.

۲- صبر داشتن بعد از دخول در سکس مقعدی یک هنر است

برای تجربه لذت سکس مقعدی بعد از انجام دخول اولیه در سکس از پشت اصلا نباید عجله کنید و باید صبر کنید تا ناحیه مقعد به آمادگی لازم برای انجام رابطه جنسی کامل برسد.

بر عکس سکس از واژن، رابطه جنسی مقعدی به ظرافت و صبوری بیشتری نیاز دارد

عجله در دخول و حرکات بعد از آن نه تنها لذتی برای خانم ها ندارد بلکه باعث آسیب رسیدن به ناحیه مقعدی آنها می شود. پیشنهاد می کنیم مطلب مشخصات واژن خوب چیست را حتما در سایت مشاوره روانشناسی ویکی روان مطالعه نمائید.

۳- باورهای ذهنی خود را تغییر دهید

اگر واقعا تمایل به داشتن سکس از مقعد دارید بهتر است برای خودتان هم که شده باورهای درستی ایجاد کنید.

باورهای بازدارنده زمانی که تمایل به انجام کاری دارید تنها لذت آن کار را برای شما کم می کند

اگر می خواهید سکس از پشت را تجربه کنید یادتان باشد این تنها یک نوع رابطه جنسی است که اگر درست انجام شود نمی تواند به شما آسیب وارد کند.

۴- همیشه سکس انال را انجام ندهید

ببینید قبلا در ویکی روان درباره معایب رابطه جنسی مقعدی به تفصیل صحبت کردیم پس بر انجام مداوم آن اصرار نورزید.

این نوع رابطه اگر به کرات انجام شود می تواند آسیب هایی به مقعد زن وارد نماید.

پس برای تجربه لذت سکس مقعدی بهتر است هر از گاهی آن را انجام دهید تا تجربه ای شیرین و متفاوت برایتان باشد.

با این کار خانم ها هم رقبت بیشتر به سکس از عقب نشان می دهند و تجربه ای لذت بخش تر برای شما می شود.

۵- مقعد و روده باید از مدفوع خالی شود

خانم ها دقت کنند که قبل از سکس آنال حتما مدفوع کنید. چون مقعد محل دفع است، امکان دارد همسرتان با صحنه ها منزجر کننده روبرو شود که دوست ندارد ببیند!

۶- بعد از آن سکس واژینال انجام ندهید

انجام بلافاصله سکس از جلو بعد از سکس مقعدی باعث می شود میکروب های موجود در مقعد به واژن زن منتقل شوند و سبب بروز عفونت های شدید باشند.

بهترین کار این است که یا آقایان سریع ماندوم را عوض کنند یا آلت تناسلی خود را قبل از دخول واژینال خوب بشویند در غیر اینصورت سکس از پشت برای خانم ها ضررهای زیادی خواهد داشت.

۷- حتما دوش بگیرید

قبل و بعد از انجام سکس از پشت دوش بگیرید تا آلت تناسلی مرد و مقعد زن کاملا تمیز گردد. به خصوص استحمام کردن بعد نزدیکی از مقعد بسیار مهم است چون مانع از انتقال میکروب و باکتری های موجود در مقعد به مرد و حتی محیط اطراف می گردد.

یادتان باشد بهداشت در سکس از عقب حرف اول را می زند، پس بعد از سکس نخوابید و سریع دوش بگیرید!

شما دوست عزیز و گرامی می توانید از خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین سایت ویکی روان برای ارتباط با مشاورین و روانشناسان سایت و استفاده از دانش درمانگرهای جنسی به شکل صوتی و تصویری از هر جای دنیا و ایران (مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور) استفاده نمائید. یک مشاور جنسی خبره به خوبی می تواند به سوالات شما درباره سکس انال توضیح داده و حتی برای مشکلات احتمالی راهکار ارائه دهد:

لیست درمانگرهای جنسی

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

‫298 دیدگاه ها

  1. واقعا عالی بود.

    من از وقتی که به بلوغ رسیدم از این بخش بدن خانمها لذت می برم و همیشه از دست خودم ناراحت بودم که چرا وقت شهوت این بخش شدیدآ جذاب میشه ! و اینکه توی ۱۰ سال گذشته تغیری در سلیقه من صورت نگرفته.

    نگران زندگی مشترک بودم و اینکه همسر من چه فکری راجب من می کنه ((من از رابطه مرد-مرد متنفرم))خودم بیمار جنسی می دیدم.

    سایتهای غیر علمی که حتی صحبت از ایدز می کنند انگار این نوع رابطه باعث تولید ویروس ایدز بین زن و شوهر میشه! نه تعدد شریک جنسی

    حال ادرس سایت شمارا برای مطرح کردم این علاقه نگه می دارم

    ممنون

    48
    16
      1. آیا سایت ویکی روان دونفر را بهم معرفی میکند مثلا اگر یک نفر بخواهد فاعل باشد و بخواهد با یک مفعول تماس بگیرد و یا برعکس نفر دیگری دوست دارد مفعول باشد و بخواهد با یک فاعل تماس بگیرد آیا میتواند انها را به یکدیگر معرفی کند

        4
        14
        1. همه ازیه جنسیم حتی برای تمام نیازهای متفاوت وگاه نادره همنوعمون باید توجه کنیم نه سریعا سرکوب کنیم

  2. سلام بطور کامل وجامع توضیحات عالی ارایه دادید که برای مامفیدبود ا زصمیم قلبم سپاس گذارم

    22
    12
  3. سلام,ای کاش میشد ,نظر خانمها رو هم مطلع شد,(خانمها هم لطفا نظر بدهند)همچنین اینکه در کشورهای دیگه آیا خانمها نسبت به رابطه مقعدی چه برخوردی دارند,,این مقایسه و آمار میتونه بیشتر به رفع این تابو کمک کنه,

    38
    8
    1. سلام
      از نظر من هیچ ایرادی ندارد ،چه بسا که لذت بیشتری هم داره

      80
      15
      1. ۷نوع عصب در قسمت مقعد وجود داره درحالی ک تو واژن ۵نوعه همین ۲نوع باعث میشه لذتش اگه درست انجام بشه ب مراتب بیشتر از واژینال باشه و حتی اگ زرنگ باشید میتونید با یه ویبراتور خوب از هر دوتا سوراخ همزمان به ارگاسم برسید خلاصه ک من از ۱۶سالگی تا الان تجربه اشو دارم و نه مقعدم گشاد شده ن لذت جنسیم کم شده ولی کاندوم و روغن بچه خیلی خیلی خیلی خیلی مهمه چون الت اقایون زبره بدون اینا قطعا اذیت میشین
        اگ پوزیشن قیس تو فیس استفاده کنین و ی بالش زیر کمرتون باشه حتی نقطه G تونم تحریک میشه ???
        نکته اخر اینکه سکس مقعدی اخرین قسمت سکستون باشه و بعدش حتما دسشویی برین ک خیالتون راحت باشه 🙂

        123
        17
        1. آفرین خیلی خوب توضیح دادی شما. دوستان تعصب نداشته باشین این هم نوعی رابطه است که دلخواهتون هست یا نه اما کلا چیزی و رد نکنین. مثلا خیلی خانم ها از سکس دهانی لذت میبرن اما بعضی ها تنفر دارن اینم مثل همونه

          21
          4
        2. این تجربه هردو باهم خوبه؟ بنظرتون همسرمو برای این نوع فانتزی راضی کنم لذت بیشتری میبره؟
          همسرم موقع رابطه از پشت خیلی حال میکنه و پیشنهاد میکنه چندتا جلو و چندتا عقبو براش بیام.
          البته منم وقتی با مقعدم بازی میکنه لذت میبرم

          26
          10
        3. یه مقداری زود شروع کردی دوست من اما خب شرایط زندگی هر فردی فرق داره و همین که بیان می کنی بازم بد نیست
          به خاطر فرهنگ اشتباه و باورهای غلط افراد در ایران معمولا افراد تجربه جنسی و با سکس از پشت شروع می کنند در حالی که زیاد به سکس مقعدی هم علاقه نارند اما در واقع چاره ای نیست
          به همین خاطر سکس ازپشت برای خیلی ها انتخاب نیست در سن کم بلکه اجباره و تنها راه چاره

          9
          15
    2. خیلی اط خانم ها از این سکس لذت میبرن اما به شرطی که مردشون بلد باشه این کارو خوب انجام بده وگر نه خیلی درد میکشن. من خودم دوست دارم اما نه همیشه و فقط برای اینکه هرزگاهی تنوعی بشه تو رابطمون با همسرم

      34
      9
    3. ببینی به نظرم این نو سکس حتی مثل سکس دهانی یک چیز سلیقه ای هست و نمیشه بهش خرده گرفت. یکی انجام می ده یکی هم انجام نمیده.اما اینکه می گم ضرر داره تو کت من نمیره. ضرر داره اما اگر هر روز انجام بشه نه اینکه ماهی یکی دوبار

      12
      9
      1. دوست من زیادش باعث میشه به زن فشار زیادی وارد بشه چرا میگی تو کتم نمیره
        بدیش برای مرد اینه که سکس مقعدی برای مرد بعد مدتی یکنواخت میشه
        یه چیزایی از مقعد زنش شایت ببینه که از هر چی زنه بدش بیاد
        عمیق فکر کنم عزیزم

        22
        14
    4. خوب نیست واقعا خوب نیست. سکس از پشت به مقعد زن آسیب زیادی میزنه چه یکبار چه صد بار

      26
      44
      1. سکس از پشت اگر خوب انجام بشه هیچ مشکلی نه برای زن ایجاد می کنه نه برای مرد.
        اما مردها باید این واقعیت را در نظر بگیرند که سکس از پشت کلا با سکس از جلو فرق دارد
        یعنی به راحتی جلو نیست و باید خیلی صبر داشته باشند و آرام کار و انجام بدهند وگر نه آسیب های زیادی به زن وارد میشه
        با این ذهنیت دوست عزیزم، هیچ مشکلی پیش نمیاد

        23
        12
      2. خب شما بدون آگاهی انجام بدی بله ولی اگه اصولی باشه هیچ موردی نداره به نحوه کنترل بستگی داره به صبوری . داخل هرچی عجله کنید نتیجه بدی داره ، شما داخل واژنم اگه با سرعت بالا و فشار بسیار زیاد عمل دخول انجام بدی باعث پارگی موضعی داخل واژن میشه بخصوص اگه واژن خشکم باشه . پس لطفا این شایعات مریضی ایدز و زگیل و پارگی رو کنار بزارید و بدونید اگه اصولی کاری رو انجام بدین مشکلی ایجاد نمیشه . در ضمن خود افراد حین رابطه حتی آروم اگه اول کار حس کردن باعث درد و ناراحتی میشه میتونن متوقف کنن .

        9
        6
    5. با سلام.عالی بود. من یک خانومم. اوایل که رابطه مقعدی داشتم به دلیل عجله و عدم آگاهی درد زیادی متحمل میشدم جوری که گریه میکردم. اما الان که ۶سال از زندگی مشترکم میگذره ویه جورایی راه افتادیم به قسمتی از زندگی جنسیمون تبدیل شده. و خیلی لذت بخش هست. من همیشه خودم پیشنهاد از پشت میدم به همسرم.زمانی که آمادگی روحی داشته باشم.و اون زمان واقعاآ گاهی از سکس جلو هم لذت بخش تر میشه. امشبم قراره از پشت رابطه داشته باشیم

      139
      21
      1. خوش بحال شوهرت چه حالی میکنه لعنتی

        14
        4
  4. خوب که به این موضوعات فنی و علمی نگاه میشه نه مذهبی و سنتی برای سلامتی مردم و جامعه باید حقیقت و شفافیت کامل وجود داشته باشه

    ویکی روان سایت خیلی خوبی برای عموم فراهم کردید دستتون درد نکنه

    25
    8
  5. من پسرم و با دخترهای مختلف سکس عقب داشتم ، خیلی مهمه حین سکس از عقب اصلا عجله نکنید واس فرو رفتن الت چون به محض عجله یا سذعت به شدت واس طذف مقتبل دردناک میشه حتما از ژل لویبرکانت که اسیب به کاندوم نمیرسونه استفاده کنید ابتدا سر الت فرو کنید و به 10 تا 20 مین صبر کنید خود الت کم کم بدون فشار شما فرو میره و ابن حتلت به طرف مقابلتون فرصت میده که ماهیچه های عقب جاز باز کنن هر کند مین الت اروم درارین دوباره ژل بزنید بعد تلمبه رو به ارومی بزنید جوری که طرف اذیت نشه و دایم ازش بپرسین درد نداره چون خیلی خانما تحمل دردسون بالا و چیزی نمیگن خودتون باید بپرسین ، حتما کاندوم بزنید و قبل سکس عقب خانم ارض کنید بواسطه دستا یا دهنتون اینجوری امادگیش واس سکس خیلی ببشتر میشه

    52
    23
  6. خیلی عالی بود این مقاله بدون هیچ تعصبی نوشته شده و کاملا علمی هستش بر عکس سایت های دیگه که فقط از بدی این رابطه میگن

    آقا از اینها گذشته مگه یه مرد چقد میخواد با زنش از پشت سکس داشته باشه که میگن زن جز میخوره فوقش سالی 2 دفعه یا هر چند ماه یک دفعه اونم اگه بصورت صحیح انجام بشه مشکلی بوجود نمیاره
    من خودم مجردم ولی هر وقت زن بگیرم قطعا از پشت هم بعضی وقتها باهاش سکس میکنم

    33
    17
  7. من 17 سالم بود که به پیشنهاد خانواده ام ازدواج کردم چیز زیادی از سکس نمیدونستم شوهرم یه مرد 38 ساله بود تو همون دوران عقد بودیم که یه روز منو برد خونشون یه دستی به سرم کشید گفت دختر خوبی باش و حرف نزن حسابی پشتم چرب کرد و بعدش داخل کرد درد داشتم ولی نمیتونستم چیزی بگم از اولین رابطم که مقعدی بود احساس خجالت میکردم
    بعد از اون چند مرتبه باهام سکس مقعدی انجام داد تا اینکه بعدش عروسی کردیم و رابطه از جلو شروع شد الان 16 سال از ازدواجمون میگذره تو این مدت هر وقت خواسته باهام از پشت سکس کرده مشکلی تا حالا برای من پیش نیومده و از رابطمون راضی هستم به خانم های دیگه هم توصیه میکنم در مورد این نوع سکس زیاد سخت نگیرن و به شوهراشون این اجازه بدن

    130
    27
  8. به نظرمن خیلی رابطه مضریه من تجربشو داشتم و هر بار با بی اختیااری باد معده مواحه شدم و بعدشم برای دفع انقدر درد داشتم که باید سریع خودم رو به دستشویی میرسوندم ، چند ماه طول کشید تا به حالت اول برگشت نکنید اینکارو

    53
    63
    1. دقیقا همینجوره اوناییینم که سکس معقدی میخوان از نظر من روانی هستن و نیاز به درمان دارن چون شخصیتشون از حیوانات بدتر هست اون کسیم که این مقاله رو نوشته قطعا یک اقای هوس باز و روانی بوده که داره مردم رو به اینکار تشویق میکنه

      71
      83
      1. روانی شمایی ، چرا به شوهر های ما توهین میکنی ، من خودم از شوهرم میخام ، خیلی هم دوست دارم ، نظرات خودت رو به دیگران تحمیل نکن لطفا…
        مغرور…

        125
        33
        1. چرا چرت میگی حتما برا شوهر شما ده تا چهارده سانتیه حالا مال یه نفر پونزده تا بیست باشه زن پاره میشه ترو خدا حرف مفت نزنید هر چیزی بهر کاری ساخته شده مقعد هم برا فضولاته حالا اگه تمیزش هم کنی باز باید الت بزرگ نباشه الت بزرگ توی واژن یه ادم سالم بزور جا میشه خودمو مقایسه میکنم واقعا یه الت شانزده هفده با دور سیزده چهارده چجوری به مقعد اسیب نمیزنه

      2. با سلام
        اولا موقعیت بدنی هرکس متفاوتی.
        ثانیا فک نکنم خدا در مورد خلقتش اشتباه کرده باشه.
        بنظر من تا زمانی که واژن تمیز برا سکس آفریده شده چرا باید از مقعد که خاستگاه اکثر بیماریهای مقاربتی است استفاده کرد.
        بنظر منم نویسنده. این مقاله تجدید نظر ی بکنم بد نیست.
        بجای اینکه مردم و تشویق به اینکار میکنن

        51
        34
        1. احسنت خدا شمارو واسه همسرتون حفظ کنه واقعا اگه سکس مقعد درست بود خدای بزرگ زودتر از بنده های ناقص عقلش به این موضوع اشاره می کرد

          5
          5
          1. اتفاقا از قدیم گفتن :خدا گر ببندد دری ، ز رحمت گشاید آن دره دیگری .
            این موضوع برای مدت ماهانه خانم ها صدق میکنه

            2
            1
        2. من با نظر شما موافقم، رابطه از پشت در زناشویی، خودخواهی محضه و حتی بنظر من نرمال نیست و طرفدارهای این رابطه با احترام بسیار خودخواه و مریضن

          3
          1
      3. اکثر کسانیکه سکس مقعدی را دوست دارن بخاطر چند علت است.
        ۱. کسانیکه در کودکی و نوجوانی مورد تجاوز قرار گرفتن.
        ۲.‌کسانی که دچار انحراف جنسی مانند خود ارضایی هستن.
        ۳. کسانیکه تحت تاثیر فیلمهای پورنو گرافی قرار میگیرن
        انسان سالم به رابطه مقعدی فکر هم نمیکنه. خانمها هم در وهله اول از رابطه مقعدی تنفر دارند اما اگه عادت کنن براشون لذت بخش میشه مثل هر معتادی که به چیزی عادت میکنه.
        در سکس مقعدی فقط مرد لذت میبره و اون لذت هم ناشی از احساس تسلط و برتری است که نسبت به زن پیدا میکنه و زن را بعنوان وسیله برای لذت بردن خودش میدونه!

        68
        71
      4. توهین نکن ، منطقی باش ، هر چیزی در جا و مکان و زمان خودش درست انجام شه خوب و درسته

        3
        2
  9. خیلی جالبه(احتمالا خیلی از دوستان متوجه شدن) که درست در همین صفحه، مطالعه مطلب «مضرات رابطه مقعدی» بهتون پیشنهاد میشه که اونم با اوردن مصادیق و مستندات و نقل قول و … درست در تضاد موارد مورد اشاره در مطالب این صفحه است!!!!
    به نظر من که هرکی هرکاری دوست داره بکنه و هوای طرف مقابلشم داشته باشه- چون ظاهرا مسائل علمی هم دیگه خرتوخر شده و هرکسی از ظن خود یارش میشه و ازش حرف میزنه.

    44
    11
  10. رابطه زیاد خوبی نیست اصلا اونو تایید نمیکنم ولی خوب با توجه به شرایطی که تو کشور هستش مثل مساله باکرگی دخترها برای ازدواج ردش هم نمیکنم من خودم این نوع رابطه چند دفعه قبل از اینکه ازدواج کنم تجربه کردم با هر پسری که دوست شدم رابطه ازم خواست منم فقط از عقب میذاشتم سکس کنه باهام تا اینکه بعدش ازدواج کردم

    60
    71
    1. ازینکه با افراد دیگه رابطه داشتی و التشون رو دیدی و حالا با همسرت رابطه داری ناراحت نیستی و پشیمون نشدی بعدش ؟ من تردید دارم برای رابطه با دوس پسرم شرمم میشه بعدا به چشمای همسرم نگاه کنم انگار

      79
      42
      1. این دیگه بستگی به خودتون داره عزیزم برای من که هم چین مشکلی بوجود نیومده وقتی شما ازدواج میکنید وارد یک رابطه جدید و متفاوت میشین و قطعا هر رابطه ای که در گذشته داشتین باید فراموشش کنید رابطه قبل از ازدواج چیز بدی نیست ولی دیگه بعد از ازدواج هر کاری که یه دختر تو گذشته انجام داده باید فراموشش کنه

        52
        71
        1. دمت گرم، واقعا درست گفتی، بعد از ازدواج، گذشته کلا باید فراموش بشه، اونایی که قبل از ازدواج مثلا بچای خوبین و با کسی رابطه ندارن اغلب موارد معتاد به خود ارضایی میشن که از همش بدتره

          6
          5
      2. اینا انقدر بی حیا هستن افتخارم داره میکنه ؛ من که پسرم تا حالا حتی اورال هم نداشتم با دختری ؛ راحت میتونستم هزار کثافت کاری بکنم ؛ ولی اعتقاد دارم که از دیوار هرکس بری بالا فردا از دیوار ناموس و دختر خودتم میرن بالا ؛ اگه کسی رو میخوای باید باهاش ازدواج کنی ؛ اگه هم نیاز جنسی حیوانی داری باید خودتو کنترل کنی و یا حداقل ازدواج با یک بدبخت از دنیا بی خبر نکنی و زندگی اون رو هم به آتیش نکشی.

        53
        24
        1. دوتا آدم بالغ مال خودشونو تصمیم میگیرن باهاش چیکار کنن به توی جلاق ربطی نداره. تو نمیخوای بشین ج…تو بزن به کار بقیه نداشته باش

        2. کینگمون فعلا مخبرالدوله سره سعدیم نیست! گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف ، برو عمو تو اگه تیپی قیافه ای چیزی داشتی به خره ماده هم رحم نمیکردی ،انقدر بدم میاد این بچه ساندیسی هایی که سگ بهشون پا نمیده میگن : باغچه کسی را بیل بزنی باغچه ات را بیل میزنن!؟ خوب دانشمند شما با فوتوسنتز بدنیا اومدی!؟ یا بعد از فهمیدن رابطه کثیف پدر و مادرت اونارو خلاص کردی؟!؟ اه کنکل

      1. یه دلیل نهی اینکار اینه که برخلاف واژن ترشح نداره انعطاف پذیری واژنو نداره،محلی برا دفعه مدفوعه،حالا اگه زنایی پیدا میشن که لذت میبرن دلیلش بر مجوزش نیسته خدا حرام کرده،تمام زنهایی هم که میگن حال میده ما خودمون میخوایم اینو بدونن تو پیری میشن یه پیرزن غرغرو و گوزو چونکه از یه طرف رو اعصابشون تاثیر میذاره از یه طرفم کونشون گشاد شده پرت پرت میگوزن هیشکی کنارشون نمیاد تازه اگه از اسیب های روده که بگذریم،ریختن منی در باسن هم باعث تجمع و ازدیاد باکتری هایی میشه که غذاشون میشه منی و هر موقع غذا نداشته باشن تکون میخورن و باعث عذاب صاحب کون میشن تا بره کون بده یه علتی که میگن فلانی اوبی هسته همینه خانم ها اوبی نشین

        4
        7
    2. سلام ، نوشین خانم: چجور وجدانت راضی شد در حق همسرت اون مرد از همه چیز بی خبر ظلم ‌کنی ،، خیلی راحت از بی بند و باری اخلاقی و جنسی صحبت میکنی تازه ادعا داری که هر چیزی در گذشته اتفاق افتاده باید فراموش بشه در حالیکه این حرف کاملا غلطه چرا که ذهن و روح روان آدم مثل یه کاغذ سفیده هر چیزی در طول زندگی اتفاق بیفته مثل رنگ پاشی رو برگه سفید میمونه و هرگز از ذهن پاک نمیشه ، این ادعا که فراموش بشه و زندگی جدیدی شروع کنیم‌کاملا غلطه چون کارهای گذشته هرگز نه فراموش میشه و نه حتی از ذهن دور میشه و چه بسا زمینه خیانت دوباره به همسر آدم رو هم صد درصد میتونه فراهم‌ کنه یکم راجب اشتباهات گذشته بیشتر فکر کنید سپاس .

      33
      20
      1. عمو شما رفتی خاستگاری به خودت روزی صدبار بگو این برگه ش سفیده، میدونی خراب اون فکریه که بشینه به این فکر کنه که دختره قبلا چیکارا کرده یا میتونسته بکنه حالا هرچی

  11. وای من بصورت تصادفی وارد این صفحه شدم و وقتی دیدم موضوع سکس مقعدی هستش کامل خوندمش و کامنتهای دوستان هم خیلی جالب بود برام
    من خودم وقتی نامزد شدم 19 سالم بود و قبلش هیچ رابطه ی جنسی تجربه نکرده بودم و اولین تجربه من هم همین سکس مقعدی تو دوران نامزدی بود که البته انجام دادنش کاری بیهوده بود برای من چون معمولا دخترایی که این رابطه قبول میکنن برای حفظ بکارتشون هستش ولی من 3 هفته هم نشد که تو همون دوران نامزدی بکارتم متاسفانه از دست دادم و نتونستم تا شب عروسی دختر باقی بمونم در مورد سکس مقعدی هم بگم که یک رابطه دردآور هستش برای ما خانم ها و لذتش برای آقایون هر چند که کمی هم برای زن لذت بخش اگر قبل از دخول خوب تحریک بشه

    28
    39
    1. اولین بار که سکس مقعدی انجام میشه باید دختر و پسر به چنان تجربه های بوسیله مطالعه یا مشاوره رسیده باشند که دختر از پسر لذت بیشتر و بهتری ببره که تا آخر عمرش برای سکس مقعدی با ذهنیت خوب و منتظر فرصت برای انجام دادنش باشه مشکل خانومهایی که دوست دارند سکس مقعدی رو هم داشته باشن بیشتر ترس از طرز فکر شوهرش هست که حتما به یه چشم دیگه نگاهش میکنه بعد از اولین درخواست زن برای دادن

      29
      4
      1. کلا اگر مرد بلد باشه چطور سکس مقعدی و روی زنش انجام بده اون خانم دیگه سکس پشت و دوست داره و بهش علاقه مند میشه. فقط باید خوب صبر کنه مرد تا به زنش آسیب وارد نشه

        33
        6
  12. توضیحات و اطلاع رسانی نسبت به مسائل زناشویی و سکس مخصوصا از پشت بسیار عالیو کامل بود ممنونم از اگاهی که نسبت به این موضوع مهم در اختیار عموم میذارید تا سطح اگاهیشون بالابره
    سپاسگذارم

    18
    6
  13. کل اطلاعاتتون غلط بود،این چه دینی که بااره یانه زن یه عملی حرام یاحلال میشه،والا بلا حرامه زن راضی باشه یانباشه حرامه ،قوم لوط موردغضب خداقراگرفت چون لواط میکردن حتی بازناشونم ازپشت لواط میکردن ،

    35
    51
    1. اینکه دین به رضایت زن اهمیت داده نشانه حقانیت اونه .خیلی ازچیزها حلال وحرام بودنشان به رضایت افراد بستگی داره مثلا اگرکسی مال شماروبدون رضایت شما بگره حرام ولی اگه راضی باشید حلاله.
      اطلاعات شما ازقوم لوط خیلی کمه .اونها آمیزش با زن را کلا رها کرده (حتی ازپشت هم رابطه نداشتند)وفقط با مردان رابطه داشتند.علت عذاب این قوم هم فرا گیر شدن این کار بود.

      50
      3
    2. عجیبه که یه عده سعی دارن با دین و با هرچیزی که شده این رابطه رو وحشتناک جلوه بدن….خیلی از خانما هستن که لذت میبرن از رابطه پشت….پس اگر دوطرف راضی باشن هیچ مشکلی پیش نمیاد….و اینکه با یه سکس مقعدی عالی میتونید مردتون رو دیوونه خودتون کنید

      76
      12
    3. این قومی که شما میگی براشون حروم شد و بلا دیدن چون مرد با مرد انجام میداد. اینجا درباره رابطه از پشت بین زن و مرد صحبت می کنیم چه ربطی به دین داره اصلا؟؟؟

      37
      5
    4. لواط رو با وطی در دبر قاطی کردن عزیز…
      اون هم جنس بازیه و حرام و این با زنه و مکروه…
      برو یه خورده مطالعه کن عمو بعد بیا..!!!

      28
      2
    5. لواط به رابطه جنسی مرد با مرد گفته میشه به هیچ عنوان سکس مرد با زن از پشت لواط محسوب نمیشه

      24
      2
    6. قوم لوط روبرید تحقیق کنید بد قومی بودن فقط مردان رو گیر می نداختند و به زور فرو میکردند . فرشتگان خدا رو میخواستن ترتیب شون رو بدن . بد دزدی میکردن همه کاری میکردن چون در گذرگاهی بودن . بلاخره داستانش شون تموم شد. فکر کنید لوط دختراش رو پیشنهاد میداد اونا قبول نمیکردن .

    7. دمتگرم افرین ای یه کاره زشته خدا تو قران فرموده که بعد از پاکی زنان ازراه فرج بهشون نزدیک بشید،ای کار حرامه کاره قوم لوطه که مجازات شدن،البته تو آخرالزمان قوم لوط دوباره ظهور پیدا میکنه همینه لعنت به کسی که ایکارو میکنه و لعنت به کسی که حرام خدارو حلال میکنه

      4
      6
  14. کاملا مشخصه که این پستو یه اقا نوشته که یا زنشو راضی کنه از پشت رابطه داشته باشن یا دوست دخترشو! برداشتید این همه تعریف میکنید از رابطه ی مقعدی بعد اخرش میگید اگه درد داشتی برو دکتر داروهاتم مصرف کن! خودتم میدونی که حرفای اولت کلا از من دراوردی بوده. همه جای دنیا میگن این رابطه سالم نیست بعد جناب عالی تو یه پست اومدی همه رو نقض کردی.

    51
    47
    1. یک واقعیتی وجود داره و اون اینه که چه ما بخوایم چه نخوایم افراد زیادی خواسته و ناخواسته به این نوع رابطه ها مبادرت میورزند.
      در این مقاله سعی کردیم بدون جانب داری به بررسی موضوع بپردازیم.
      سعی کنید بدون تعصب ب موضوع نگاه کنید

      40
      15
    2. از کجا میدونی همه دنیا گفتن مضره ؟؟؟
      شاید منو و زنم سالها انجام داده باشیم و هر دو راضی باشیم و خیلی خوب باشه و هیچ اتفاقی هم برای هیچکدوممون نیفتاده !!!
      عجب شما پزشکی !!!!

      31
      11
    3. کجا همه جای دنیا میگن مفید نیست ؟؟؟
      شما سایت خارجی فواید بزن بعد بزن ترجمه…
      ما که هر زن خارجی دیدیم رابطه داشتع…

      40
      6
  15. اخه به دین چه ربطی داره من چنتا از رساله های مراجع تقلید رو خوندم ۸۵درصد از رساله اختصاص داره به همین قسمت پایین کمر و بالای ران حالا اگه دوطرف ماجرا راضی باشن به دین ربطی نداره و تو دنیای دینی امروز هر حرامی به راحتی حلال و حلال به راحتی حرام میشه
    دکتر جان سپاس از راهنمایی و زحمتی که کشیدی

    29
    15
  16. بنظر من زن ومرد در خلوت خود هر کاری میتونن انجام بدن ولذت ببرن دین به خلوت زنو مرد هیچ ارتباطی ندارد.
    دین یعنی انسانیت ارامش لذت تو اززنت زورگیری نمیکنی که حرام باشه
    در ضمن وقتی بعد انجام دادن هرکاری احساس خوبی بهت دست داد یعنی دینتو رعایت کردی حتی سکس معقدی با خانومت نه هروز با یکی .
    ممنون دکتر جون عالی بود

    50
    11
    1. فرمایش شما کاملا درسته کاری که زن و مرد با رضایت کامل انجام میدم به کسی ربط ندارد
      شما هم ذهنتون و درگیر این موضوعات نکنید
      سکس از پشت هم یکی از این کاراست

      22
      5
  17. تعجب می کنم چرا بعضی ها می گن بده؟؟؟
    این یک موضوع شخصیه و نمیشه گفت کلا خوبه یا نه
    فقط بادتون باشه خانم های زیادی هستند که از این نوع رابطه لذت می برند و بهش میل دارند
    از طرفی مرد های زیادی هستند که دوست ندارند با خانمشون این رابطه و داشته باشند
    پس کاملا یه نوع رابطه خصوصی و شخصیه اما من خوم شخصا سکس مقعدی و دوست دارم چون از یک شکلی رابطه جلوگیری می کنه اما نباید مدام انجام شه

    47
    7
    1. بله این موضوع مثل خیلی موارد دیگه شخصیه و نمیشه کلی نظر داد.
      این چیزیه که ما در همین مقاله قصد داشتیم اونو پوشش بدیم

      15
      6
    2. آفرین مونا خانم. مشکل میدونید چیه؟ مشکل اینه که خانم های با جسارتی مثل شما که بیان راحت درباره اینگونه مسائل سکسی و شهوانی حرف بزنن و بدون ترس و واهمه از حرف و قضاوت دیگران از میل و لذت و خواسته های خودشون بگن متاسفانه خیلی کم و انگشت شمارند. الان توی همین قسمت کامنت ها فقط شما و سه یا چهار تا خانم دیگه رو دیدیم که اومدند و براحتی گفتند که اینکار هیچ زشتی نداره و همه شون خودشون اینکارو دوست دارند و بهشون لذت میده. بقیه خانم هایی که اومده اند جبهه گرفته اند و فورا همه چیزو محکوم میکنند با خودشون رو راست نیستند. طرف توی دلش عاشق شهوت و سکسه ولی میخواد مثلا جلوی بقیه وانمود کنه خیلی با وقار و سر و سنگینه.

      1
      1
  18. یکی از مضرات سکس مقعدی در دوران پیری و سنین بالا باعث بی اختیاری مدفوع میشود و عامل انتقال بسیاری از بیماری ها و عفونت هاست و توضیحاتی که این کارشناسان داده اند چرندیاتی بیش نیست، الکی مردم و ملت رو گمراه نکنیم و به بیراهه نکشیم.

    34
    33
    1. باور کن آدمای زیادی و می شناسم که خیلی این رابطه و تجربه کردن و بعد سالا هیچ مشکلی ندارن الان. شاید این موضوعی که شما میگی به خاطر عوامل دیگه باشه اما سکس مقعدی اگر درست و با فاصله زمانی مناسب انجام بشه برای زن و مرد هیچ مشکلی درست نمیکنه تاکید می کنم باید با فاصله انجام بشه نه اینکه هر روز انجیام بدین

      31
      8
  19. به نظرم بیشتر از یک رابطه جنسی، سکس مفعدی یک ماجرا جویی هست
    مردم انجامش میدن اون کمی هیجان داره و البته ازش لذت هم میبرن
    نمیشه گفت اشتباهه یا حتی درست فقط یک سبکه
    سبکی که همه دوسش ندارن
    این بحث بی اختیاری مدفوع و این حرفا هم به نظر من درست نیست چون دوستای زیادی دارم که سالهاست سکس مقعدی دارند اما تا الان مشکلی نداشتن

    54
    8
    1. دقیقا درست گفتی مرجان جان. من و شوهرم هم واسه همین لذت روانی که بهمون میده و اون حالت پوزیشنی که من روی لبه تخت چهار دست و پا میشم و باسنم رو به طرفش میگیرم و شوهرم هم پشت سرم وایمیسته به شدت هر دومون رو شهوتی میکنه. خودت هم مثل من زنی، حتما بهتر میدونی که این حس که لای پاهات و واژن و کون و خصوصی ترین قسمت بدنت رو کاملا بذاری در اختیار یک مرد اونم از عقب چقدر شهوت انگیز و دیوونه کنندده ست. من همینکه این حالت رو میگیرم باور کن شوهرم دو تا هنوز لیس به لای پاهام نزده و هنوز شروع نکرده، آب واژن هم راه افتاده. یه حقه هم به بقیه زوج ها بگم که ما خودمون همیشه اجرا میکنیم و اون اینه که شوهرم فقط یکسره نمیذاره عقب. بلکه از سوراخ عقب دو تا تلمبه میزنه بعد در میاره میذاره جلوم هفت هشت تا تلمبه میزنه بعد دوباره میذاره سوراخ پشتم. اینقدر لذت داره که میرم روی ابرها. این بین خودم هم با دستم تند و تند چوچوله ام رو میمالم.

      5
      1
  20. خوشحالم میبینم یه خانم میتونه راحت بدون تعصب صحبت کنه. منظورم موضوع سکس مقعدی نیست اینکه شما تونستی نظرتو بگی و به بقیه زن ها نگاه نکنی قشنگه
    این رابطه خیلی خطرناک نیست اما اگر بدونین چطور باید انجام بشه همین در ضمن زیاد انجام ندین فقط تنوع باشه برات

    21
    6
  21. زنها فرشته هستن.

    درکل هرکاری با رضایت و ارامش انجام بدین مشکلی پیش نمی یاد.

    35
    6
    1. به عقیده من مشکل همینجاست. خیلی از خانم ها مجبور به این رابطه می شن و اصلا دوست ندارند انجام بدن فقط راضی می شن چون می ترسند همسر یا دوستشان اگر این رابطه برقرار نشه بره سراغ یکی دیگه. خانم های عزیز روی عزت نفس خودتون خوب کار کنید. اگر رابطه ای و دوست ندارید و ازش می ترسید بهش تن ندین چون فقط از تنهایی وحشت دارین و نمی خواین بی کس باشید

      24
      15
      1. رابعه خانم عزیز با حرف شما تا یه حدی موافقم و یه کم مخالف در رابطه زن هم باید نیاز های مردشو تامین کنه شما نمیخواد با اون مغز ضعیف اسلامی تون مردم رو گمراه کنید اینجوری اگه باشه مرد ها هم دوس ندارند خیلی کار ها رو انجام بدن بره خانوم ها اون موقع که دیگه هیچ از خود گذشتگی درحق هم انجام نمیشه اتفاقا در این زمانه مرد ها خیلی خوار میشن و به زن ها توجه بیشتری میشه والله ما هم نیاز به محبت داریم!

        24
        10
  22. متاسفانه خیلی ها در مورد این نوع رابطه منفی فکر میکنن و به محض اینکه تو گوگل به فارسی سرچ کنی سکس مقعدی اکثر مطالبی که میاد همشون میخوان به هر نحوی که شده ثابت کنن بده
    این نوع رابطه با خانم ها قابل انجام هستش و خیلی از مردها خواهان اون هستن به نظر من هر کاری بیش از حد آدم انجام بده ضرر داره مثلا شخصی که با زن خودش بخواد از پشت نزدیکی کنه بهتره که هر چند ماه یک بار یا مثلا سالی یک دفعه انجام بده با رعایت اصول بهداشتی بعید میدونم ضرر داشته باشه

    22
    7
    1. فرشاد جان موضوع اینه که اگر این رابطه به خوبی و با ظرافت تمام انجام بشه و مرد اصلا برای دخول عجله نداشته باشه دیگه خانمها خودشون ول کن سکس مقعدی نیستند و دوسش دارن. اما مشکل اینه که یا تجربه خیلی دردناکی داشتند یا با حرفهای دیگران ذهنیت خوبی ندارند به سکس از پشت

      20
      6
  23. اونایی که به عوارضش گیر میدن باید بدونن که اگر سکس از جلو هم به شیوه ی نادرست انجام بشه عواض داره
    سکس از عقب هم اگر بیش از حد باشه میتونه آسیب بزنه به خانم ها خصوصا اگر نکات بهداشتیش رعایت نشه
    حالا باز همه چی بر میگرده به زن و مردی که میخوان سکس کنن و وقتی زن راضی هستش مرد انجام بده
    سکس از عقب یا همون از کون کردن زن در کشورمون چیز جدیدی نیست از قدیم هم بوده و مردها دوست داشتن

    24
    5
  24. بابا دیگه زن جماعت که جلو و عقب نداره از هر دو طرف میشه کرد هیچ مردی وقتی جلوی زن باز باشه نمیاد هر روز از عقب بکنه اکثرا از جلو بعضی وقتها عقب با بعضی وقت ها کردن هیچ خانمی کونش جر نمیخوره

    27
    15
      1. والا منم به عنوان یه مرد میگم باید یواش فرو کنیم ولی در هر صورت از سکس از پشت با خانم ها نمیشه گذشت آقا مراعات کنید

        22
        4
  25. لطفا بنویسید منظورتون رابطه از پشت با زن بوده چون دوستان کلا دنبال بهونه هستند.
    این شکل رابطه هم نه رد میشه نه تایید چون رد و تایید ما اصلا تاثیری نداره مردم کار خودشون و میکند در هر صورت
    شما هم کار خوبی کردین جرات کردین در این مورد مطلب نوشتیم بالاخره اطلاعات مردم درباره سکس مقعدی بالا میره بهتره در مورد دیگر موضوعات جنسی هم بنویسید

    14
    2
  26. فواید رابطه از پشت و که گفتین قبول دارم مخصوصا تو رابطه های بلند مدت و طولانی خیلی رابطه ازپشت میتونه کمک کنه
    اما بلدی میخواد این کار و حتما زن باید رضایت کامل داشته باشه وگر نه کینه می کنه و زنگی برای مرد میشه جهنم

    11
    3
    1. می دونید دوست عزیز کلا به نظر شخص بنده صحبت کردن در مورد فواید رابطه از پشت به سو استفاده از خانم ها مربوط میشه.
      چون آقایان فشار زیادی به روان خانم ها می آورند که سکس از پشت داشته باشند و بعد از ایجاد وابستگی بین دختر و پسر اونو با رفتن و ترک کردن تهدید می کنند و خانم های ما هم با اینکه تمایلی به این رابطه ندارند به سکس مقعدی تن میدهند
      فکر نمی کنم خانمی پیدا بشه که بگه صلا من به شوهر یا دوست پسرم گفتم بیا با هم سکس مقعدی داشته باشیم چون در هر صورت این رابطه اذیت و آزار زیادی برای زن داره اونم در بلند مدت

      15
      22
      1. نظر شما به درد خودتون میخوره بزرگوار…من زنم ۸ سال ازم میخاد…از اولین روز تا الان…
        سلیقه خودتون رو به دیگری نچسبونید لطفا

        22
        6
      2. والا ما که خواهرم خانومم خودش میگه…
        حالا شما از کجا مطمنی همه زنها نمیگن به شوهرشون بماند…
        لاقل من یکی زنم بهم میگه

        19
        4
      3. نه والا ، من که به شوهرم هرزگاهی پیشنهادشو میدم و لذت هم میبرم
        اینکه شما لذت نمیبری حتما بلد نیستی

        30
        5
      4. من ۱۴ سال قبل یه سکس مقعدی غیر اصولی داشتم .اون موقع هیچی نمیدونستم طرفم هم سو استفاده گر .بعد سکس کلی خونریزی و درد موقع نشستن . الان هنوز که هنوزه بعد اینهمه سال انگار مقعدم کاملا بسته نمیشه وبوی ناخوشایندی میده . از سکس از عقب متنفرم و ۱۴ساله که ازش به عنوان یه کابوس یاد میکنم .هیچ وقت در زندگی حاضر نیستم دوباره از پشت سکس کنم حتی اگه طرفم ماهر باشه .بخوادم ولم کنه جهنم بره. اونیکه ادمو واسه از پشت دادن بخواد ۱۰۰۰سال نباشه

        26
        9
        1. تجربه جالبی بود. ممنون که با ما به اشتراک گذاشتین.
          کلا سکس مقعدی تجربه عجیبی هست و هر شخص نظر متفاوتی داره. در نهایت هر کس باید به خواست خودش عمل کنه و مهم ترین موضوع همینه که خودشو مجبور به انجام کاری که دوست نداره نکنه. موفق باشید

          6
          1
      5. دقیقا زمان کارشناسی یه دوست داشتم که دوست پسرش مدام بهش فشار میاورد که آنال سکس داشته باشند اگر نه ولش ویکنه، آخرش هم دختره رضایت داد ولی بعد از یه سال پسره ولش کرد، گفته بود تو اگه دختر خوبی بودی قبول نمیکردی … ! ولی خب همه که مثل هم نیستن .

        8
        2
  27. بنظرم خیلی جالب بود،
    ربطی به دینو مذهب نداره،آدما هر جور که راضی باشن حال میکنن.من با همسرم هر دو نوع رابطه رو دارم و خدارو شکر همسرم برای رابطه از پشت همیشه پیشقدم میشه،چون من با حوصله سکس مقعدی رو انجام میدم و اون واقعا لذت میبره و من هم در زمان رابطه از پشت با دستم با چوچولش بازی میکنم و یا اینکه چندتا تلمبه از پشت و چندتا تلمبه از جلو میزنم،این چیزیه که همسرم واقعا طلب میکنه، ولی دوست دارم با استفاده از دیلدو همزمان هم جلو و هم عقبو براش انجام بدم اما همسرم میگه فقط با اجزای بدن خودت.خانومایی که این رابطه رو تجربه کردن لطفا راهنماییم کنن آیا خوبه یانه؟

    27
    7
    1. کارت حرف نداره جووون ما قدیمی ها که سنی و سالی ازمون گذشته میدون میدیم دست شما جوونا
      کلا این حرکت تو ایران از همون قدیمها هم بود

      13
      4
    2. والا داداش از نظر من که زن در کل مفعول هستش هر کی هم مفعول باشه خوب توسط فاعل کرده میشه این یک چیز طبیعی هستش
      بنابراین هیچ منطقی وجود نداره که بگه حتما فقط باید از یک طرف کردش میتونه از هر دو طرف باشه
      فقط میمونه مسائل بهداشتیش
      زن ها مفعول هستن اگر تا الان دنبال این نوع سکس بودین ولی توی انجامش تردید داشتین فوران برید با خانومتون انجامش بدین با خیال راحت

      20
      21
    3. داداش این ایمیل من هستش چندتا سوال داشتم ازت در مورد سکس مقعدی اگه میشه بهم ایمیل بزن
      ebi.panther@yahoo.com

      5
      1
    4. ببینید بهترین چیز همین حالتیه که برای شما اتفاق افتاده یعنی هر دو تا تون راضی هستین خانم من بعد سه سالی که از ازدواجمون می گذره هنوز راضی نشده به این رابطه
      وقتی هم مطرح می کنم یه طوری اخم می کنه که دیگه من اصلا میل ندارم از جلو باهاش سکس کنم که برسه به رابطه از پشت. قدرخانومت و بدون که باهات راه میاد
      اما یک نکته به نظرم همزمان سکس از پشت و سکس از جلو نداشته باشد چون مقعد مملو از باکتری هست و این باکتری ها به واژن زن منتقل میشه و برای مشکل به وجود میاره هر زمان که خواستین فقط یکیشو انجام بدین بهتره
      در کل خدا قوت 😀

      12
      3
  28. به نظر من این موضوع یه چیزیه که مرد و زن باید ب توافق برسن ،هم زن باید مراعات مرد و بکنه هم مرد مراعات خانومشو بکنه،مثلاً اگه خانومی از مقعد خوشش نمیاد اما همسرش مقعد رو دوست داره خانم باید ازش استقبال کنه.و در شرایط دیگه هم مرد هم باید توقعات خانومشو بر آورده کنه.

    16
    6
  29. مطلب خوبی درباره سکس مقعدی بود البته نویسنده خیلی تلاش کرده بود یه جوری مطلب بنویسه که کسی بهش تو کامنت ها گیر نده خواسته بود به نوعی همه و راضی نگه داره خب تو ایران هم باید اینطوری باشی
    همینکه ویکی روان شما جرات کردی در این مورد بنویسی خیلیه

    10
    1
  30. همه جای بدن زن لذت بخش هست، باسن و مقعد ک دیگه حرف ندارن! من حتی از نگاه کردن به باسن زن لذت میبرم و حتی انگشت کردن و لیسیدن و بوسیدن پشت هم میتونه من رو ارضا کنه. چ بسا ک بخوام از پشت رابطه جنسی انجام بدم که این جای خودش رو داره.

    طوری ک من مطالعه کردم اکثر خانم ها خودارضایی مقعدی دارن و با انگشت و اسباب بازی های سکسی، از طریق مقعد لذت میبرند. پس اگه اینجوریه خب این که معلومه که در سکس از مقعد هم راضی هستند و از اون لذت میبرند…

    و البته سوال من اینه که آیا از لحاظ فیزیکی و جسمانی میزان لذت هر فرد از مقعد خودش در خانم ها و آقایان یکسان هست؟ از لحاظ روانی و فکری چطور؟

    20
    4
    1. سلام،
      ببینید همانطور که شما میگین خیلی از خانم ها حتی از تحریک مقعدی لذت می برند خیلی از آنها اصلا این روش را نمی پسندند.
      بله مقعد عصب های زیادی داره اما تحریک این عصب ها برای همه خانم ها لذت بخش نیست.
      میزان لذت یا حتی انزجار از این نوع رابطه فرد به فرد فرق دارد همانطور که به ارگاسم رسیدن افراد هم با هم متفاوت است
      دلایل زیادی هم بر این موضوع اثر دارند که شاید مهم ترین آنها موضوع روانی باشد

      14
      1
  31. سلام
    واقعا ازسایت ویکی روان تشکرمی کنم که با ارائه این مقاله باعث شده که این ترس ها ی غلط ونادرست وذهنیت های غلط در خیلی از سایت ها که واقعا به شکل فاجعه باری به مذمت این رابطه پرداخته اندرا به چالش بکشه متاسفانه خیلی ازسایت ها با ارائه یک مقاله کپی شده به مضرات این رابطه پرداخته که اصلا هیچ اثبات علمی هم برایش ندارن وبا این کارشون باعث مشکلاتی درزندگی زناشویی زوجین می شوندکه می تونه اسیب های جدی به همراه داشته باشه درصورتی که نویسنده این مقاله بدون هیچ نوع تعصب به حقایق وواقعیت های رابطه مقعدی پرداخته که جدا جا داره تشکرویژه بشه چون این مقاله باعث میشه ذهنیت های نادرست اصلاح بشه وزوجین بتونن از این رابطه بدون دغدغه لذت ببرندوزندگی اونا گرمی وصمیمیت بیشتری درش ایجادبشه.

    12
    2
    1. سلام سعید جان،
      ممنون از این همه لطفی که به سایت خودتون ویکی روان دارید.
      حضور شما اینجا باعث خوشحالی ما است
      پیروز باشید

      7
      2
      1. چرا کامتنها رو پاک میکنین ؛ من ۳ تا کامنت داشتم‌ یکی رو نگه داشتین ؛

  32. شوهرم سکس از پشت و خیلی دوست داره. از اول ازدواج هم مدام به من اصرارمی کرد که این رابطه و امتحان کنیم.
    اما راستش و بخواین من همیشه ترس عجیبی به این رابطه داشتم تا اینکه دل و زدم به دریا و از چنتا از دوستام که این کارو کرده بودند راهنمایی خواستم
    خلاصه سکس انجام شد و خیلی هم به نظرم سخت نبود و الان گاهی اوقات انجام می دهیم و من هم دوستش دارم ام بماند که همسر من هم خیلی مراعات کرد و با حوصله این کار و انجام میده و همین باعث میشه من آسیب نبینم.

    31
    2
    1. من ۱۰ ساله ازدواج کردم شوهرم اوایل خیلی اصرارداشت که از پشت بدم ولی این کارو نمی کردم. چون می گفتن گناه داره و خیلی درد داره همیشه سر این موضوع باهم قهر بودیم .تا اینکه تصمیم گرفتم در ازای یک چیزی از عقب بکنه..الان چند ساله خودم به شوهرم اصرار دارم فقط از پشت بکنه چون که لذتی که از عقب موقع داره همراه با درد خوشایندی که من دوست دارم.در ضمن اگه با روغن زیتون و آلت شوهرتان خوب چرب کنید بعد بکنید . البته باید شوهرتان توی این کار مهارت کافی داشته باشه و همزمان با جلو هم بازی کنه تا خوب ارضا بشین بیشتری لذت و میبریم. من شوهرم و خیلی دوست دارم . بهترین شوهر دنیاست .تو سکس از هیچ چیزی کم نمیزاره من هم براش اول موقع سکس خوب میخورم همیشه میگه به من تو یک فرشته ای .اون کسایی که می گفتن عوارض داره اینو بدانند اگه درست انجامش بدهند و خوب روغن مالی کنند استفاده هم داره .یک اینکه محبت ودل شوهرت و بدست میاد یکی هم ترس حاملگی .قرص جلو گیری دیگه نداری برای موقع که یبوست داری هم آب شو بریزه بد نیست.

      40
      6
      1. شوهر من هم علاقه ای به سکس مقعدی نداره همش از جلو میکنه .حتی خودم بارها گفتم اگه دوست داری از کون بکن .میگه خوب نیست ولی اصرار داره که دائم براش ساک بزنم . دوست دارم سکس از عقب و تجربه کنم چطور شوهرمو راضی کنم .بس از جلو میکنه برام عادی شده .

        40
        7
        1. دوست من ای کار یک عمل جنسی شخص هست که برخلاف بعضی از مردها که علاقه سکس از عقب را دارند شوهر شما این خصلت را ندارد .من فکر میکنم شوهرتان یا خیلی مذهبی یا یک چیزی دیده که از این کار بدش میاد .به نظر من اگر شما دوست دارید که با او سکس مقعدی داشته باشید باید مدتی از جلو ندید و همچنین او را تشنه نگه دارید .بایستی قبل از رابطه دستشویی کنید و خوب تخلیه کامل کنید. می تونید با ناز و عشوه و بازی کردن و فرو کردن انگشت به مقعد جلو ی شوهرت اورا تشویق کنید احتمال میدهم شوهرت خاطره خوبی از پش ندارد.من دیگر چیز دیگری به ذهنم نمیاد .

          18
          3
        2. منم مثل شما رابطه ازعقب روخیلی دوست دارم،ولی خانومم تمایلی به این رابطه نداره،بنظرتون چطوره راضیش کنم؟

      2. مهسا جان شما نوشته اید در ازای یک چیزی حاضر شدید که شوهرتان شما را از عقب بکند لطفا اگر اشکال ندارد میتوانید بفرمایید آن چیز چه بوده است تا ما هم بتوانیم از این تجربه شما استفاده کرده و زن خود را راضی به اینکار بکینم متشریم

  33. سلام من ۶ ماهه زنم، و آوردم ۶ماه تو عقد بودیم در دوران عقد بسیار احتیاط میکرد وفقط از پشت اجازه میداد تا زمان عروسی که گرفتیم شب عروسیمون بهانه گیری کرد که جلو نکنم شبهای بعد نیز بهانه های مختلفی میآورد و میگه آمادگیشو ندارم.تو این مدت فقط ۳ بار از جلو کردم بقیه روزا فقط از پشت سکس داشتیم میگه تو که باید از خدا ت باشه که از عقب حال میکنی آبتم که عقب می ریزی دیگه چی میخوای .میگه مردا آرزوشون خانمشون از پشت بکن .من سوال داشتم از .خانم ها آیا رفتار خانمم طبیعیه .

    19
    7
    1. سلام دوست عزیز،
      خیر این رفتار خانم شما طبیعی نیست. اما حساس نشوید. راهکارهای زیادی وجود داره اما مشکل باید ریشه ای حل بشه.
      احساس درد، ترس از باردای، مشکلات جنسی زنان و خیلی موارد دیگه می تونه دلیل این رفتار ایشون باشه.
      باید با متخصص روانشناس در این زمینه صحبت کنید تا ریشه یابی کنند.
      موفق باشید

      8
      3
    2. سلام دوست عزیز در این نوع رفتارها اعتمال یک شریک جنسی دیگر وجود دارد .یا نفر سوم

      2
      2
    3. من هم فکر میکنم یه خرده نگران کننده ست چون (البته نمیخوام تهمت بی عفتی به همسر شما بزنم) معمولا زنی که فکرش جای دیگه ست و مرد دیگه ای رو داره این حرف رو میزنه. البته خدا کنه در مورد زن شما اینطور نباشه. فقط یه احتماله.

  34. من نمیدونم کدوم آدمی اومد گفت همه مردها سکس از عقب دوست دارن اتفاقا خیلی از مردها فقط دوست دارن از جلو بزنن فقط بعضی از مردها هستن که دوست دارن زن ها رو از کون بکنن

    9
    16
  35. سلام لطفا خانمهای محترم منه راهنمایی کنن اصلا زنم به رابطه از پشت رضایت نمیده تو این ۸ سال چند دفعه با کلی خواهش تونستم راضیش کنم چکار کنم

    11
    4
    1. همسر شما از این رابطه می ترسه. باید ترسش بریزه. و بهش بگید اگر اصولی انجام بشه خود ایشون هم لذت می بره و علاقه مند میشه. بیشتر خانم ها سکس از پشت و دوست ندارند چون بقیه خانم ها ازش بد می گن. حتی اگر تجربه نکردند.
      به همین خاطر شما باید خیلی اصولی و با آرامش و صبر ایشون و به سمت این رابطه ببرید

      13
      1
      1. اینکه شما میگید ترس داره درست میگید ولی اصلا اجازه حرف زدن دربارش نمیده چه رسه به اینکه بخوام متقاعدش کنم خلاصه کلام کلا چپ به قضیه نگاه میکنه ایا کسی هست ک رابطه مثل من داشته و تونسته مشکل حل کنه بگه شاید بکار منم اومد.

        8
        1
        1. بله من تو اینجور موارد تجربه دارم این ایمیل من هستش ebi.panther@yahoo.com
          بهم ایمیل بدین راهنماییتون کنم

        2. آخه شما در حالت عادی که سکس نمیکنید اینو بهش گفته اید و اونم چون در حال شهوت و سکس نبوده فورا رد کرده. شما وسط روز هیچی در اینباره نگو. بذار موقع سکس تون که شد آروم آروم موقع کردن از جلو، با دستت مقعدش هم نوازش کن و بمال. کم کم دفعات بعدی اینکارو بیشتر و بیشتر کن تا یواش یواش عادت کنه موقع دادن، انگشت شما رو توی مقعدش بپذیره. بعد شروع کن توی دفعات بعدی انگشت رو بکن و دربیار و گاهی هم سر آلتت رو جایگزین کن. به 6 ماه نرسیده خواهی دید اصلا بدون فرو کردن آلتت توی عقبش ارگاسم نمیشه.

      2. سلام موافقم اگه با رعایت اصول بهداشتی و عاطفی و اخلاقی باشه برای طرفین رضایتبخشه

        8
        1
        1. آخی
          حیف که نمیتونی لذتشو ببری و معلومه که چون بدنت نمیتونه این سکسو تحمل کنه از حسادت همه جور اراجیفی میگی.

  36. این همه اراجیف از کجا اومده؟؟؟؟؟ کار مقعد خروج مدفوعه نه دخول چرا جا میندازید اینارو و عادی سازی میکنید سکس مقعدی برای زن مخصوصا اوایلش سرشاااااز از درد و آسیب های جسمیه این کار فقط به مردااااا لذت میده پس ی طرفس جمع کنید این اراجیفو بابااا نصف کسایی ام ک کامنت گذاشتن تشکر کردن جنسیتشون مرده ابلها. چون اونان که لذت میبرن من این همه مدت سکس داشتم ی بار نتونستم مقعدی سکس کنم از بس که دردش زیاده الان ممکنه بگید اره چون درست انجام نمیدی ولی اینم بگم که با تمام اصولش انجام دادم ولی دردش تا مغز آدم میرهههه انقدری درد داره که پارتنرم دیگه هیچوقت اینکارو انجام نداد با اینکه کلی لذت داره براش ولی قید این لذتو زد. چه کاریه واقعا؟؟؟؟ پس واژن برای چیه؟؟؟ یکم عاقلانه تررر فکر کنید حتی اگر احمقانه فکر میکنید این اطلاعات و تفکرات احمقانه تون رو با دیگران ب اشتراک نگذارید لازمه بدونید واژن برای دخوله و ناحیه کلیتوریس برای تحریک که این هم باز در هر زنی متفاوته هزاران نفرو ب غلط انداختید با این اطلاعات مزخرفتون خدا میدونه چند تا زن آسیب دیدن خیلی احمقیدددد

    40
    28
    1. ببینید خوبیه اینجا اینه که افراد می تونند نظرات خودشان را مطرح کنند. البته بدون توهین و بی احترامی چون مطلب گردآوری شده جنبه علمی داره و به تمام بخش های این رابطه پرداخته شده.
      به هیچ وجه هیچ رابطه ای تبلیغ نشده و حتی آن را منع نکردیم هر کس مختاره برداشت مخصوص به خودش و از این مطلب داشته باشه.

      17
      4
      1. مزخرفه
        جنبی علمی
        یه مشت ادم بیسواد که خودشون اختلال جنسی دارند !!!!!!

        3
        2
    2. سلام الهه خانم
      نمی دونم دلیل این همه توهین شما برای چیه وچرا فکر می کنی اناتومی همه زنان مثل هم است اینکه شما از این رابطه حس خوشی نداری ودرداون تا مغز استخوانت کشیده شده بله هستن خانم هایی که براشون این رابطه دردناکه که اونم به دلیل اناتومی وساختارمقعدیشونه چون بعضی از خانم ها کانال مقعدیشون خیلی تنگه وطبیعی است که از این رابطه دردوحشتناکی ببرندچنان چه خانم هایی را داریم که از واژن هم حس دردشدیدی دارن وخیلی هاشون درسایت ها شکایت دارندوکلا از رابطه جنسی متنفرمیشن.بله مسیراصلی رابطه واژنه وکسی هم در ان شک نداره ولی با توجه به اینکه مردان وحتی خودخانم ها از یکنواختی رابطه دچار دلزدگی میشن حال برای تنوع درماه چندبار این رابطه با رعایت اصول وبهداشت انجام بشه برای خیلی از خانم ها هم خوشایندخواهدبودواین رابطه می تونه باعث گرمی ونشاط بیشتر بین زوجین بشه وکانون خانواده را محکم تر کنه ومرد دیگه به علت مخالفت خانم دنبال رابطه خارج از خونه نباشه که خدای نکرده باعث بیماری های مقاربتی بشه وبعداونا به خانم منتقل کنه پس شما نبایدبا بدبینی نگاه کنی وبگی خانم هایی که نظرداده انداقا بوده اندچون ان قدر خانم هایی که از این رابطه لذت می برندفراوانی داره که نیازی نیست اقایی بیادبه جای خانم نظربدهد.البته ناگفته نمانداین رابطه بایدبا رضایت طرفین باشه وهیچ کدام حق ندارندرابطه ای که باعث اذیت وازارونارضایتی میشه را به هم تحمیل کنن.

      19
      5
    3. الهه وقتی وارد یه جمع میشی یه کم شعور داشته باش و هر چه ب مغز نخودیت میاد ننویس اخر اینهمه توهین فقط لایقت خودته فهمیدی
      حالم ازت ب هم میخوره بس ک خود خواهی و بجز خودت کسی نمیبنی چطور اون بدبخت باهات زندگی میکنه اقدر خودخواهی حتما تو بقیه مراحل زندگیت هم خود رتی هستی

      21
      11
    4. خانم الهه اولا که هر مردی رابطه از عقب نمیخواد پس دلیل نمیشه الکی توهین کنید دوما رابطه از عقب اگر زن اجازه نده برای مرد انجامش سخت هست اکثر خانم هایی که رابطه از عقب دارن با اجازه خودشون هست سوما
      زن شریک جنسی مرد هست و خودش تشخیص میده که به شریکش اجازه بده یا نه نیازی به نظر شما نداره

      19
      6
    5. چقد مخی شما !!!
      این همه علم رو از کجا اوردی ؟؟؟
      چون شما دوست نداری پس هیچ خانمی دوست نداره ؟؟؟
      چقدر مغرور و بی منطق…
      من باور ندارم شما از راست بگی…
      چون زن خودم از رابطه مقعدی لذت میبره و البته هفته ای حداقل ۲ بار ازم میخاد

      14
      6
    6. من که خیلی دوستم از عقب
      لازمه بعضی ها بدونند همون اعصابی که در جلو در خانم ها هست در عقب هم هست ، فقط باید هر دو طرف بلد باشند ، من که ۱۶ ساله با شوهرم رابطه دارم و ازش خیلی لذت میبرم.
      من عاشق شوهرم هستم

      23
      8
  37. سلام . الهه جون من مبتونم نظرتون را عوض کنم . شک نکنید …
    مهسا جون خوش بحال شوهرت
    لیلا جون شوهرت قدرتو نمیدونه

    10
    5
    1. منم مثل شما رابطه ازعقب روخیلی دوست دارم،ولی خانومم تمایلی به این رابطه نداره،بنظرتون چطوره راضیش کنم؟

      2
      2
  38. دررابطه با دیدگاه موضوع مورد بحث . هرکسی یک نظری داره ومن به عنوان یک شخص نه این کار رد ونه تایید میکنم من با سابقه ۱۰ سال خانه داری و۲فرزند هم ازجلو و هم از پشت سکس داشته و مشکلی برایم ایجاد نشده . درسته که خواهر عزیمان الاهه اشاره کردن تمام لذت برای مرد است وزن بایستی درد تحمل کنه ولی بایستی به عرض خانم برسانم این یک عمل شخصی ودر اینجا فقط نظر سنجی میباشد وتبلیق نمیشه .در صورتی که از جلو نیزدردداره و بعدعمل جنسی تازه دردهام شروع میشه و زودتر عفونت رحمی پیدا میکنم ولی دررابطه از پشت این طور نیست و برای من که به صورت طبیعی جلوگیری میکنم متمان تر است برای آن خانم که انتقادکردن لازمه که بگم اگر زن بالای مرد وروبه مرد باشد راحتتر وهمراه با کمی لذت است..من شما راتشویق به این کار نمیکنم فردا خانمهاتوی کامنتها شون به من ناسزا نگن . ولی من انجام میدم.

    16
    3
  39. دررابطه دیدگاه رابطه ازپشت این یک رابطه شخصیه ومن نه این و رد ونه تایید میکنم من با چند سال رابطه خانه داری ‌و۳ فرزند از هردو روش استفاده میکنم یعنی هم از جلو وهم …من به اون خانم که این گفته محل دفع ومدفوع میباشد راست گفته وهمراه با درده …به عرض ایشان برسانم که رابطه از جلو هم البته شاید برای من اینطوره که بعد از رابطه از جلو زیر دلم درد میکنه. وزود به زود عفونت رحمی پیدا میکنم در صورتی که از پشت درسته که کمی درد داره اول ولی کم کم عادت میکنید واگر مرد به زیر وشما بالا باشید لذت بخش هم کمی هست. همچنین برای من که به قرص حامگی حساسم وشوهرم هم از کاندوم استفاده نمیکنه روش خوبیه شما خانمی که گفته بودیدهمه راهها را امتحان کردم دردش تا مغز استخوان میریه .راهش همینه که زن رو مرد قراربگیره کنترل دست شما باشه.ضمن اینکه اگه شوهری مثل من داشته باشید که هر روز درمیان خواسته باشه اگه ندی که دایم قهر دعوا دارید وعقده ای میشه یا میره یکی صیغه میکنه مخفیانه یا دوست دختر پیدا میکنه که از پشت بده یا سر از پله های دادگاه درمیاریم ..من تشویق این کار نمیکنم بعد ا به من خانمها و آقایون گیر ندن من نظرم گفتم وتوصیه میکنم به خانم ها وآقایون زندگیتون برای این مسایل تلخ نکنین نیازهای همو براورده کنید .

    18
    4
    1. سلام بر فاطمه خانم گل احسنت که حاضری بخاطر زندگیت حتی به کاری که زیاد تمایل نداری تن بدی و خیلی از خانمهای جوان باید از امثال شما درس بگیرن برای حفظ کانون خانواده. البته درس گرفتن تنها تو موارد سکس نیست و خیلی چیزهای دیگه هم باید صبر وطاقت کنن واگر یکم از حرفهای زنانه کمتر کنن بشه یه عمر راحت و بی دردسر زندگی کرد .
      تبریک میگم بهت با این طرز فکرت

      14
      13
      1. البته رابطه از پشت زیادش تو سن بالا باعث بی اختیاری میشه حواست به این هم باشه اقاتونه متوجه این مشکل کنید

        7
        11
    2. فقط میتونم بگم خاااااک تو سر هر چی انسان بدبخت و ذلیل و بی عزت نفسه چه مرد باشه چه زن، واقعا خیلی از آدما باید بهشون سلطه گری بشه از بس که بدبخت و بی چیزن
      اینایی که نه برای لذت خودشون، بلکه برای ترس از دست دادن حاضر به هر کاری میشن خیلی بدبختن
      زن و مرد هردوتاشون برای لذت هم دیگه ان و ابزارن ولی اینطوره که معلومه باج دهی زنها بیشتره بعد مینالن چرا اینجوریه و ازمون سو استفاده میکنن و فلان و بهمان لطفا از مردها شکایت نکنین که شما خودتون بلا سر خودتون میارین برای اینکه یک وجب اول رو وا بدی دیگه تا ته ش دادی

      18
      10
      1. اگر خودت هم زن بودی و از ۲ جا لذت میبردی ، از دومی میگذشتی ؟؟؟
        اگر بگه آره بدون که دروغگویی…
        ای کاش مرد بودی و بعد شعر میگفتی…
        رابطه جنسی واسه مرد اولش فیزیکی هست بعد ذهنی

        1
        2
    3. چقدر دقیق و ساده و.. گفتید شما ،بخش بزرگی از رجوع مردان به دیگر بانوان ناشی از سرکوب است که جرات بیان آن را ندارد، و قطعا استارت همین است شاید بعدا لذت ماتع عدم تکرار شود، وگرنه پر واضح است که تفاوت ساختاری در میان بدن زنان وجود ندارد آنجه رابطه را متفاوت تر می‌کند رفتار جنسی حین رابطه است، ناگفته نماند فضای تنگ خانه ها و حضور فرزندان در منزل به دلیل فضاهای آنلاین، رابطه شیرین و بدون استرس را از زوجین میگیرد ولی به دلیل نجابت و تفاوت آناتومی خانمها، این شرایط برای آنها قابل تحمل ار است،

  40. اون زنی که حاضر به سکس مقعدی میشه خودش میخواد تا زن نخواد مرد نمیتونه کاری کنه

    19
    5
  41. من قصد ندارم بگم سکس مقعدی خوبه اما اون خانمی که گفته تحملش برای زن سخته مثل اینکه تو باغ نیست
    شما الان انگشت شمار دختری پیدا میکنی که قبل از ازدواج سکس نداشته خوب بخاطر پرده هم اکثرا از عقب سکس میکنن میشه بگین دختری که بخاطر پرده داره از عقب با دوست پسرش سکس میکنه چرادوست داره بازم رابطه ادامه بده؟
    یا شما تا حالا رابطه نداشتین و یا سلیقه شخصی خودتون هست

    15
    9
    1. انصافا این حرف درست نیست که:” الان انگشت شمار دختری رو پیدا میکنی که قبل از ازدواج سکس نداشته باشه”. همچنین دلیل ادامه دادن اون دختری که شما میگید چیزهای مختلفی میتونه باشه.

      5
      3
  42. من الان بیست ساله ازدواج کردم بعضی وقت ها شوهرم از عقب باهام سکس میکنه
    تو رابطه حرف با عمل فرق میکنه مثلا لب زن به اون خوشگلی باید بوسیده شه ولی ک…ر میذارن دهنت باید ساک بزنی
    میگن ک..ص برای کردنه ولی همه دنبال ک…ن کردن هستن در کل حرف با عمل فرق میکنه

    19
    1
    1. در جواب دوست عزیزمnkهمه زنها که مثل شما فداکارنیستن .خانمم وسواس داره حتی بوسم هم نمیکنه چه برسه از عقب باهاش حال کنم یا اینکه س..ک بزنه فقط از جلو میده اونم باکاندوم اونم هر وقت خودش بخاد..من ۵ساله ازدواج کردم از اول همینه کارش..خوش بحال شوهری که زنی مثل شما داره..وهمه کار براش میکنه جای اون زن تو بهشته .من از مجبوری زنم تحمل میکنم چون بچه دارم حتی برا یه سکس معمولی از جلو برام شرط وشروط میزاره که من هم آخربیخیال میشم . من اگه فرصت دوباره ای تو زندگی پیدا کنم حتما دوباره ازدواج میکنم اول هم چیرو میگم که از دختر چی میخام یا قبول میکنه یا نه بهتره که یه عمر با زن مثل زن من زندگی کنی

      13
      5
      1. دوست عزیر، این فقط حکایت شما نیست، خیلی ها این مشکل را دارند، حالا به دلیل سردی بعد از زایمان، وسواس بهداشتی، غالب شدن علایق دیگر مانند ورزش و کار و خرید و
        متاسفانه خودم دیدم و شاید خودم در حال گذران هستم، همسرانی مانند من گمان دارند که سکس و رابطه منطق و استاندارد و بهداشت داره، هفته ای یکبار و با کاندوم و ماهی یکبار بدون کاندوم، بجه حمام باشه با استرس و لب و اورال و آنال هم که حرفش را نزن، اگر هم خیلی ناراحتی برو ماهی یکبار به شرط عدم خیانت و فقط سکس پولی داشته باش ولی فقط جوری که بچه متوجه نشه (من هم ازت اتو بگیرم و بعد از اعتراف پدرت را دربیارم) حالا شاید یکی بگی جدا بشو،
        نخیر ایشان در این زمینه خوب نیست، صدها اخلاق دارد و شاید بگویید مهمترین رکن زندگی است ولی مهمترین رکن زندگی من فرزندم هست، البته تا چند سال پیش تحمل کردم ولی خوب دیگر دیدم برای چی خودم را نابود کنم، ولی برای انجام هر کاری نباید فریاد زد

  43. در جواب دوست عزیزمnkهمه زنها که مثل شما فداکارنیستن .خانمم وسواس داره حتی بوسم هم نمیکنه چه برسه از عقب باهاش حال کنم یا اینکه س..ک بزنه فقط از جلو میده اونم باکاندوم اونم هر وقت خودش بخاد..من ۵ساله ازدواج کردم از اول همینه کارش..خوش بحال شوهری که زنی مثل شما داره..وهمه کار براش میکنه جای اون زن تو بهشته .من از مجبوری زنم تحمل میکنم چون بچه دارم حتی برا یه سکس معمولی از جلو برام شرط وشروط میزاره که من هم آخربیخیال میشم . من اگه فرصت دوباره ای تو زندگی پیدا کنم حتما دوباره ازدواج میکنم اول هم چیرو میگم که از دختر چی میخام یا قبول میکنه یا نه بهتره که یه عمر با زن مثل زن من زندگی کنی

    6
    3
    1. داداش هم دردیم منم ۲ساله هر روز دعوا داریم من بچه ندارم اما چون ۲بار ازدواج کردم نمیتونم کاری کنم.

      7
      3
      1. سلام علی اقا و اون دوست دیگه wo . اقا خدا صبرتون بده با چه موجودی دارین زندگی میکنین زن شما دیگه درک درستی از ازدواج نداره
        ناراحت شدم مشکل شما را شنیدم البته این صفحه خیلی خوبه چون هیچ اسم و نشانی از کسی نیست و میشه براحتی با هم درد دل کنیم اگر از خانمها کسی میتونه راه حلی جلوشون بزاره

        9
        6
      2. والا من تا حالا دو بار ازدواج کردم غیر از ازدواج هم رابطه داشتم تا حالا همچین چیزی برام پیش نیومده که خانمی نذاره از عقب بکنم من طبق چیزهایی که تجربه کردم میدونم که زن های ایرونی استاد عشوه و تنگ بازی هستن حالا چه تو رابطه دوستی باشه چه ازدواج و نامزدی اوایل تنگ بازی در میارن ولی اصلا تنگ نیستن فقط ادا در میارن شما هم وانمود کنید که هستن چون این جور تنگ بازیها زود تموم میشه و کمتر یه ماه حسابی نرم و شل میشن راحت ساک میزنن از عقب هم بخواین میدن همه خانم ها همینجورن خیلی هات و دوستدار سکس در ضمن منظورم از اینکه تنگ نیستن این نیست که حتما قبل از ازدواج سکس کردن منظورم اینکه تشنه سکس و هات هستن اما اوایل وانمود میکنن نیستن

        10
        7
        1. اونایی که شما دیدی هول بودن
          نگو همه و بر حماقت خودت پافشاری نکن

          6
          2
  44. سلام..چیزی سراغ ندارید که استفاده کنم و ازسکس مقعدی لذت ببرم؟؟دختری هستم وفقط نامزدم لذت میبره

    12
    3
    1. مهسا خانوم بقول معروف میگن شل کن حالشون ببر پس لطفا وقتی ازت خواست کون بدی مقاومت نکن ولی کنترلش کن و گر ن تا دسته مکنش تو ماتحتت ببخشید رک گفتم ناراحت نشو . این دوران تموم میشه و اخرش از جلو نوش جان میکنی و تو هم حالشو میبری و لطفا اینجا بعضی از بچه ها پیام بچگانه میدن ک معلومه خودشون هیچی ندارن لطفا وقتی همدیگر را نمیشناسیم بهم فوش ندیم

      14
      5
      1. نه مقاومتی که ندارم اصلاااااا.خیلیم دوس دارم. فقط دوس دارم حین رابطه ارضابشم

        12
        3
        1. سلام مهسا خانم برای ارضا شدن در رابطه مقعدی براتون یه کامنت گذاشتم اخرین کامنته فکر کنم براتون مفیدباشه

          4
          4
        2. سلام من دیشب برا اولین بار با شوهرم رابطه از پشت داشتم ی خون خیلی کم رنگی اومد و فردا ی ذره کم رنگ هم بود الان چیکار کنم سوزش دارم

  45. سلام
    بهترین راه برای لذت بردن شما درسکس مقعدی اینه که زمانی که نامزدشما الت را کامل داخل کردندبه پهلو بخوابیدوبدون حرکت دادن الت با دست شروع به تحریک گلیتوریس شما کنه تا جایی که شما به ارگاسم برسیدواز رابطه لذت ببریدبعدنامزدتون حرکت رفت وبرگشتی را انجام داده تا او هم ارضا شود.

    11
    1
  46. سلام داداش مودب باش چرا توهین می کنی از کجا که خیلی از بستگان نزدیکت این را بطه را داشته باشندپس اونا هم روانی هستن؟سکس مقعدی اگر با رضایت زوجین انجام بشه وجایگزین را بطه واژنی نشه کاملا طبیعیه.

    8
    4
  47. دین نگفته حرامه گفته زن راضی باشه مکروهه و حتما علتش هم مشخصه و کسی که اسیب میبینه زنه..

    11
    2
    1. سلام
      چرا فکر می کنی زن اسیب میبینه؟اگراین رابطه با اماده سازی زن وریلکس بودن وبا ارامش انجام بشه هیچ اسیبی برای زن ایجادنمیشه.شایدیکی از دلایل کراهت این است که این رابطه جایگزین رابطه واژنی نشه شایددلیل دیگر این باشه که بعضی از زنان این رابطه براشون دردناک است وبه همین دلیل اجازه ورضایت خانم را شرط گذاشته.

      6
      6
    2. کجای دین گفته مکروهه برای ما بیارش ببینیم؟؟؟
      هرکسی این عمل زشت رو انجام بده ملعون هستش

      1
      1
  48. سلام
    خواستم خدمت اون خانم هایی که اینجا نظر دادن در مورد سکس مقعدی و گفتن بد و نباید انجام داد و از این حرفا بگم
    اولا من قصدم این نیست بگم سکس مقعدی خوبه و حتما انجام بدین خودمم مثل شما خانم هستم
    من الان ۱۱ ساله ازدواج کردم و در حد خودم تجربه دارم فقط خواهشا شما که اومدین و گفتین اصلا زن نباید به شوهر یا شریک جنسیش اجازه بده فک نکنم یبار هم سکس تجربه نکرده باشین .
    من اینو میدونم که دیگه مثل قبل نیست که بگن سکس باشه برای شب جمعه هم زنها شهوتی هستن و هم مردها خانم ها رو زیاد میکنن
    تا زمانی که آدم دختر باشه و کم سن زیاد اطلاعی نداره چخبره اتفاقا من خودم یه دختر مذهبی بودم و الانم اعتقادتم دارم وقتی کیر رفت تو کصت تازه آدم میفهمه چه خبره و قضیه چیه دو بار که کیر رفت داخل میفهمی تو هم باید شل کنی و لذت ببری و چیزی هم جز این نیست .
    تو این ۱۱ سال شوهرم هم منو از جلو کرده و هم از کون هیچوقت هم مانعش نشدم چون فهمیدم زندگی چیزی جز این نیست

    49
    12
  49. سلام
    سکس مقعدی در صورت انجام زیاد اون و رعایت نکردن اصول اون میتونه ضرر داشته باشه برای زن خصوصا دخترهایی که بخاطر داشتن بکارت مجبورن مدام از کون رابطه داشته باشن
    من خودم زمانی که ازدواج کردم شوهرم هر چند ماه یبار منو از پشت میکرد و خیلی آروم و یواش دردش از جلو بیشتر ولی لذت هم داره اونایی که گفتن برای زن لذت نداره قطعا کیر تو کونشون نرفته الکی اومدن نظر دادن
    حدود ۵ سال قبل من از شوهرم جدا شدم و الان لندن زندگی میکنم هر وقت پارتنرم ازم میخواد از کون بهش میدم درد داره ولی لذت هم داره

    26
    7
    1. خانم ی عزیز
      ببخشید میخواستم بگم کل این راه که نرفتی لندن بدی
      چون اینجا هم میشد بدی و حالشون ببری مخصوصا از کون
      عجب گروه جالبی شده زن و مرد با هم چت میکنن بدون اینکه همدیگر رو بشناسن و خیلی ریلکس ریز ترین جزئیات سکشون هم میگن بدون اینکه رودربایستی داشته باشن

      22
      2
  50. سلام یعدازگذشت بیشترازبیست سال دارم اینومیگم که رابطه ازکون اگه شوهربلدباشه هیچ مشکلی نداره و برای زن اتفاقا بهترهم هست وحتمابهتره انجام بشه حتی تاهرچقدر اونی هم که میگه نه نمیدونه چی چیزی راازدستش میده

    20
    2
  51. اصلا ببینید محیط مقعد برای رابطه جنسی نیست. چرا باید اینکار رو کرد؟

    9
    13
  52. امیر خان چرا رابطه از عقب خوب نیست شاید یکی بخواد و یکی دیگه نخواد شما اگه دوست نداری طرفش نرو البته نگاهش هم نکن اخه

    11
    2
    1. ببینید ما رعایت هم بکنیم محیط مقعد برای کار دیگه ای طراحی شده. میخوام بگم ولو لذتی هم داشته باشه چیزی نیست که بخوایم بریم دنبالش.

      11
      8
  53. من یه خانومم ، ۲۳ ساله ازدواج کردم ، حالا فهمیدم لذت نزدیکی از پشت چیه.
    اوایل خیلی ممانعت میکردم ، افسوس دیر فهمیدم
    الان حداقل هفته ای ۳ بار هم از پشت هم از جلو رابطه دارم

    25
    8
  54. بعضی از دوستان لذت رو دلیل میارن برای این کار. خب بله مطمئنا باید به لذت توجه داشت ولی صرف لذت مبنا نیست. (یعنی فقط گفتن اینکه لذت داره دلیل کافی نیست.)

    4
    8
      1. یکی از چیز های مهم این هست که رابطه علاوه بر لذت بخش بودن ، سالم و معقول هم باشه.

        3
        2
  55. اقا امیر اگه لذت دلیل سکس نیست پس دلیل سکس چیه حالا چه این لذت از پشت باشه یا جلو . اگه منظورت بهداشته ک اگه رابطه از جلو هم رعایت نشه همون مشکلات پیش میاد.
    نکنه پند ادبی میخوای بگیریم جناب زن راضی و شوهر هم راضی دیگه دنبال چ میگردیم خانمهایی ک شوهرشون کاملا راضی نگه میدارن پرچمشون بالاست❤

    13
    4
    1. پند گرفتن که خوبه! اما من هم لذت رو نفی نکردم. میگم که توی تامین این لذت باید یه مقدار دقت کرد. فقط هم بحث بهداشتش نیست. درهمون بحث بهداشت هم میدونید که آلودگی محیط مقعد خیلی بیشتر از واژن هست.
      خلاصه اش هم اینکه حرکت جالبی نیست.

      3
      2
      1. سلام دوست من . من قصد خراب کردن و دشمنی داشتن با شمارو ندارم . صرفا داریم از همدیگه یاد میگیریم . اول از همه تکلیف خودمو روشن کنم از عقب کردن رو خیلی دوست دارم . ولی شرط هایی داره . یک اینکه از رخ باسن و بدن و مقعد پارتنرم هیجانی بشم . دوم اینکه شریک جنسی هم لذت ببره . احساس تحقیر شدن و تجاوز شدن نکنه . سوم اینکه تشخیص مرز عمل درست از نادرست ، تاثیر عواقب همون کاره . هرجا دیدیم داریم تقاص پس میدیم باید استوپ کنیم یا حتی خلاف همون مسیر حرکت کنیم . من وقتی می بینم سکس مقعدی بهم لذت میده و اگر ازش اجتناب کنم بهم افسردگی میده ، چرا خودمو سرکوب کنم؟ البته در حالی که مطمئن باشم انجام سکس مقدی به خودم و طرف مقابلم آسیب بیشتر از نکردنش نداره

  56. سلام خدمت همه دوستای عزیز ، من به شخصه شوهرمو خیلی دوست دارم و راهشو پیدا کردم ، الانم راضی هستم
    اختیار هر کس با خودشه

    15
    3
    1. منم سکس مقعدی خیلی دوس دارم منتها توی ۸ سال زندگیمون فقط دوبار انجامش دادیم.درد داره اجازه نمیده

      2
      1
  57. خیلی ها اومدن گفتن سکس مقعدی بده چون دردش زیاد اولا که این نشد دلیل شما بیا زن رو با پوزیشن داگ استایل از جلو نزدیکی کن بعد ببین صداش کل خونه بر میداره یا نه ؟ در کل سکس از هر دو طرف برای اکثر زن ها همراه با درد هستش درد ناشی از لذت و شهوت همه این هایی که اومدن گفتن اصلا نباید باشه بنظرم تا حالا خودشون رنگشو هم ندیدن چه برسه که سکس کرده باشن

    10
    7
  58. نمیگم همه ولی بیشتر کسانی که اینجا با آیدی خانم پیام میزارن و میگن لذت میبریم فیکن و مردن، خانم هایی هم هستن که از سکس مقعدی لذت میبرن ولی خیلی کمن و غالبا اونایین که قبل از شریک شدن با هر مرد دیگه ای، حداقل بیش از یکبار تجربه شو با کس دیگه ای داشتن.

    15
    13
    1. مهتاب خانم میخوای شماره رفیقم بدم باهاش صحبت کنی آخه اون چند وقت پیش یه دوست دختر داشت از بس هر روز ازش میخواست خونه خالی ببرتش باهاش سکس مقعدی کنه ازش خسته شده بود میگفت پول ندارم دیگه براش خونه بگیرم
      من خودم با هر خانمی سکس از جلو داشتم همشون زیاد درد داشتن شما یه خانم اسم ببر که برای سکس از جلو درد نداشته باشه ؟ سکس چه از جلو باشه چه از عقب هر دوتاش درد داره برای زن

      12
      4
    2. شما از کجا مطمعن هستین که کسایی که با اسم خانم نظر دادن مرد هستن والا من که خودم مرد هستم و تا حالا با خانم های زیادی رابطه داشتم اینقد تو سکس خانم ها حرفه ایی هستن که دست منی که مرد هستم از پشت میبندن

      7
      4
    3. مهتاب خانوم
      من ی مرد هستم و خانومم بارضایت تمام خودش ازم میخاد در ماه چند بار سکس مقعدی داریم و اون از لذت به مرز بیهوشی میره
      اما بدن هر زنی تواناییشو نداره

      3
      2
  59. Why Women Engage in Anal Intercourse: Results from a Qualitative Study
    Grace L. Reynolds, Dennis G. Fisher, and Bridget Rogala

    این مقاله رو هم بد نیست بخونید تا نظرات و شرایطی که خانم ها حاضر به سکس مقعدی شدن رو بدونید
    به نظرات و حرفهای بی اساس اعتنا نکنید و حتما خودتون پیگیر بشین ومطالعه کنین و نزارید به خاطر عدم آگاهی بهتون آسیب وارد بشه و حس خودتون در هر رابطه ای براتون اولویت باشه، به کسی نه باج فیزیکی و جسمی و جنسی بدین نه عاطفی.

    9
    7
    1. مقاله های عکسش هم هست مهتاب خانوم !!!
      کافی عکسشو یعنی خانمهایی که لذت می‌برند رو به انگلیسی بزنی ، بعد ترجمه گوگل بزنی…
      این که دیگه خیلی بچگانه….؟؟؟!!!

      6
      2
  60. سلام مهتاب خانم زیاد به این مقالات اعتماد نکن چون خیلی از عوارض هایی را که اشاره میکنن وجود خارجی نداره وبیشتر یک فرضیه اثبات نشده است البته شایددرمواردی که سکس مقعدی باخشونت وعدم امادگی یا تجاوزگونه انجام بشه باعث اسیب هایی به مقعد بشه درضمن این رابطه بین خیلی از زوجین رایجه که با توافق انجام میشه واینکه فرمودی اون خانم هایی که نظردادندبیشتر فیک هستن این هم دلیل عدم اطلاعات شما از تعدادبالای این رابطه استالبته در این رابطه طبق نظر یک سکسوتراپ یک سوم زنان از این رابطه لذت جسمی می برند ویک سوم هم از لذت بردن شوهرانشون لذت می برند وتنها یک سوم زنان این رابطه براشون ناخوشایند وناراحت کننده است.

    10
    4
  61. من همین یه مدت قبل با یه خانم ۳۷ ساله دوست بودم جلوش هم اوپن بود و مرتب باهاش سکس میکردم و چون جلوش باز بود اصلا تمایلی به سکس از عقب نداشتم
    پس الکی نگید همه مردا از عقب میخوان

    7
    2
    1. سلام البته کسی نگفته همه مردان علاقه به سکس مقعدی دارن طبق امار حدود۸۰درصد اقایون تمایل به سکس مقعدی با خانم هاشون دارند و۲۰درصد هم به دلایل مختلف مانند مذهبی درحدبالا که از مکروه خودداری می کنن یا به دلیل اینکه فکر می کنن خانمشون اذیت خواهد شد یا به دلیل اینکه مقعد جای تمیز وبهداشتی نیست یا نگرانی از اینکه دچار بیماری بشن و…از این سکس اجتناب می کنند.حالا جنابعالی از کدام دسته هستی؟

        1. سلام وقتی تجربه نکردی از کجا میدونی جلو لذت بخش تر از عقب است؟خب شما سکس مقعدی را هم تجربه کن بعد قضاوت کن.

          7
          2
  62. سلام ممنون از سایت خوبتون.
    سوالی داشتم. نامزدم از من درخواست رابطه جنسی از مقعد رو داره. و آلت ایشون خیلی بزرگه. من میترسم و همیشه عقب میندازم. طوری که سر این موضوع دعوا داریم. آیا با وجود بزرگی آلتش اصلا با روان کننده و آرامی وارد مقعد میشه یا غیر ممکنه؟ آخه شنیدم مقعد ظرفیت آلت بزرگ رو نداره حتی با روان کننده. آیا این حرف درسته.؟ و اینکه اگر اتفاق بیفته با همین یک بار، یعنی مقعد من برای همیشه گشاد میشه؟ ممنونم منو راهنمایی کنید. خیلی به راهنمایی تون نیاز دارم. سپاس

    9
    3
    1. سلام،
      کلا رابطه از مقعد توصیه نمیشه. اگر قصد رفع نیاز جنسی در دوران نامزدی و دارید باید به روش های دیگر اقدام کنید.
      بهترین کار اینه که در دوران نامزدی سکس عمیق نداشته باشید.

      2
      6
    2. خب به الت تناسلیش نگاه نمیکردی .چون نگاه کردی بجای اینکه خودت بترسی مقعدت ترسیده و تنگ شده.باید روز اول به الت تناسلیش نگاه نمیکردی و حدال امکان کنتر برق رو میزدی

      5
      2
    3. فقط با صبر و حوصله شوهرتون و کمی هم شما انه تحملتونو بالا ببرین، بعد که داخل رفت احساس خوبی بهتون دست میده.
      ضمنا با این کارا براحتی مقعد گشاد نمیشه
      فقط در ماه بیشتر از سه چهار بار نشه

  63. یعنی دوران نامزدی که میگه سکس عمیق نداشته باشن نمیشه نیمه دومش را بزاریم

    6
    1
    1. سلام
      دررابطه مقعدی باید سایز الت یعنی کلفتی ان با دهانه مقعد تناسب داشته باشه ولی دراز بودن الت در رابطه مقعدی مشکل ایجاد نمی کنه البته اگر قطر الت شوهرتون ۴سانت به بالا نباشه با اماده سازی وروان کننده وریلکس بودن مشکلی ایجاد نمی کند ولی اگر قطر الت بالای ۴سانت است یعنی تا ۴/۵سانت را با احتیاط میشه کنار اومد البته به انعطاف مقعد شما هم بستگی داره چون بعضی از خانم ها مقعدشون زیاد تنگ نیست وانعطاف خوبی دارد .

          1. سلام اقا سعید. ممنون از راهنمایی‌هاتون. متاسفانه چند روز پیش دخول مقعدی رو انجام دادیم. باز نشد. از هزار نوع روان کننده لوبریکانت استفاده کردیم و اصلا داخل نرفت. نمیدونم مشکل از کجاست. درسته الت نامزد من خیلی بزرگه ولی با این همه ریلکسیشن سازی مقعد و پیش نوازشی هم انجام نشد. خیلی نامزدم به هم ریخت. من هیچ‌گونه نمیتونم اونو ارضا کنم. مشکل اینجاست که اون از امیزش دهانی هم خوشش نمیاد. ایا راهی هست من برم دکتر و دریچه مقعد رو بازتر کنند؟ یا اگر به جای ژل از روغن یا وازاین استفاده کنم چی؟ ممنونم میشم منو راهنمایی کنید. خدا خیرتون بده. سپاسگزارم

            1
            1
  64. سلام صبا خانم
    البته برای انجام رابطه مقعدی زوج ها از ژل لوبریگانت یا روغن بچه یا وازلین و….استفاده می کنن اینکه در این رابطه ژل را روی مقعد بمالیم ورابطه را انجام دهیم برای اوایل امکان پذیر نیست چون برای انجام این رابطه باید حدود ۱۰دقیقه اماده سازی توسط شوهر انجام بشه یعنی شوهر از قبل با استفاده از ژل با نرمی انگشت اطراف مقعد را مالش دهد به شکل دورانی بعد ارام با خیسی ژل اانگشت اشاره را داخل مقعد کنه بعد ارام بچرخونه تا جا باز کنه بعد ارام با ۲ انگشت ارام داخل کنه وداخل مقعد بچرخونه تا ماهیچه های مقعد نرم وشل بشه تا جایی که شوهرتون حس کنه دهانه مقعد شما امادگی پذیرش التش را داره بعددوباره بازدن ژل فراوان به مقعد وسرالت با استفاده از پوزیشن از جلو به عقب یعنی شما روی کمر خوابیده وپا ها به بالااورده تا زاویه قایمه درست شده بعد شوهرتون ارام ارام درحالی که با یک دستش کلیتوریس شما را نوازش می کنه وشما هم کاملا خودت را شل کرده الت را داخل می کنه جایی که حس کردی دردناک شد حرکت را متوقف می کنه ودوباره پس کمی استراحت باز از نو با حرکت ارام رفت وبرگشتی الت مقدار بیشتری را داخل می کنه البته برای بار اول تا ۵سانت کافیه واین مقدار که داخل شد الت را بدون حرکت قرار داده تا ماهیچه های مقعد شما به الت عادت کنه حدود چند دقیقه بعد ارام الت را حرکت داده تا انزال انجام شود البته بهترین پوزیشن برای اولین رابطه ازجلو به عقب است که گفتم اما میشه ازپوزیشن داگی یا پوزیشن پهلو به پهلو یا پوزیشن ایستاده که شما کمی خم شده استفده کنید سعی کنید این پوزیش های مختلف را امتحان کنید تا راحت ترین پوزیشن برای دخول مقعدی را تجربه کنید لازم به ذکر است ژل های مخصوص رابطه مقعدی هم هست که با سرچ کردن می تونید اونا سفارش دهیددرضمن با توجه به اناتومی متفاوت افراد شاید برای دخول مقعدی چند ماهی زمان ببرد اما با این راهکارهایی که دادم اگر شما از افراد خاص نباشید می تونید موفق به دخول مقعدی شده ولی اگر از افراد خاص باشی که کانال مقعدی خیلی تنگی دارند انجام این رابطه شاید زمانبر باشد وصبوری لازم دارد.شما فعلا مواردی را که گفتم اجرا کنید انشاالله که موفق به انجام ان خواهید شد فقط توصیه اینکه دراین رابطه به هیچ وجه زورکاری وخشونت نباید انجام بشه چون خدای نکرده می تونه اسیب بزنه برای دفعه اول حتی سر الت هم داخل بشه خودش کار برزگی است که راه را برای انجام دخول بیشتر برای دفعات بعد باز خواهد کرد.
    باز هم اگر به مشکل خوردید یا سوالی بود برای راهنمایی درخدمتم.

    10
    1. سلام آقا سعید.
      واقعاً ازتون ممنونم که منو راهنمایی کردین. خدا خیرتون بده. دستتون درد نکنه. بله متاسفانه مقعد من بسیار تنگ هست و این اذیت می‌کنه، حتی بار اول با ژل هم نرم نشد، خونریزی کمی داشتم و درد. ولی یکی دو روز اول. هر چند اصلاً آلت به مقعد داخل نشد و انجام نگرفت. گفتم شاید با اون کمی خونریزی باز شده باشه ولی اصلا نه. احساس میکردم ژل کیفیت خوبی نداشت. یه ژل کوچولوی آلوئه ورای لوبریکانت بود از شرکت کدکس. انگار آب بود اصلا روان و نرم کننده نبود. برای همین گفتم میشه از روغن یا وازلین استفاده میکردم.؟؟ بله نامزدم بنده خدا خیلی همه چیزو درست انجام دادند. اما مشکل از من بود. آلت ایشون هم قطرش حدود پنج میشه. البته بلندیش زیاد نیست. بیشتر قطری و گرد هست تا بلند و باریک. (البته عذرخواهی میکنم این جور میگم، فقط برای راهنمایی بیشتر بود). مشکل اصلی اینه که اسفنگتر خارجی یا همون چینها قشنگ باز میشه اما بعدش انگار یه چیزی نمیذاره بره داخل و درد شروع میشه. نمیدونم اون رکتومه یا چیز دیگه. دکتر رفتم گفتند مقعد سالمه فقط تنگه اما تنگی کانال ندارم. بازم ممنونم ازتون که وقت گذاشتین و جواب بنده حقیر رو دادین. واقعا همه‌ی سایتها خیلی از عواقب خطرناک این رابطه میگن و هر سوالی بپرسی آنچنان آدمو زده میکنن که میگی ای کاش اصلا نپرسیده بودم. مثلا از سایت دکتر سعادتی کامنت گذاشتم ولی دکتر طوری از عواقب بد این رابطه گفتن که من ترسیدم. یا گفتند مقعد حتی نباید یه شیاف هم بره داخلش چه برسه به آلت تناسلی. خب این رابطه از قدیم هم بوده و حتی زمان امامان. حتی قوم لوط. یعنی همه‌ی اونا که انجام دادن این همه عوارض سراغشون اومده و فوت شدن؟ یا حتی همجنسگراها که اونایی که بات باشن توی رابطه مجبورند که تن بدند. بالاخره طرف یا شریک جنسی میخاد. حالا کاری نداره که تاثیر فیلمهای پورن هست یا سایت و…. اما از خیلی ها میپرسم و تنوعی دارند این رابطه رو و مشکلی براشون پیش نیومده. بالاخره من نامزدمو دوست دارم. واقعا نفسم به نفسش بنده. و این که دلش میخاد و حتی یه بار هم، منم باید بتونم برآورده کنم نیازشو. هر چند آسیب زا هم برای من باشه باید این رابطه رو حفظ کنم. شما تنها کسی بودین که قشنگ و محترمانه منو راهنمایی کردین و قوت قلب گرفتم. ممنونم. سوالی بود حتماً ازتون خواهم پرسید. سپاسگزارم.

      11
      4
      1. سلام صبا خانم
        از اینکه این قدر برای نامزدتون مایه می گذاری وتلاش برای رفع نیاز اون داری نشان دهنده مهر وعلاقه وافر شما به ایشان میباشه خب نامزد شما هم باید این همه خودگذشتگی شما را ببینه وزمانی که شما همه سعی وتلاش خودرا می کنی واین رابطه موفق نیست تقصیر از شما نیست والا چی بگم اخر قطر الت حدود۵سانت حتی برای رابطه واژنی هم حس درد ایجاد می کنه اما با توجه به اینکه واژن به مراتب حالت انعطاف پذیری بیشتری نسبت به مقعد داره هرقطری را تحمل می کنه به نظر من باشرح حالی که دادی تناسبی بین الت ایشان ومقعد شما وجود نداره واین نگرانی هست که خدای نکرده به شما اسیب برسه البته هستن خانم هایی که اناتومی مقعدشون طوری است که با این اندازه قطر الت کنار میان اما شرایط شما فکر کنم فرق داشته باشه درسته این رابطه شاید بالای ۵۰درصد بین زوج ها به صورت تفنن یا منظم باشه ولی قطر الت های نزدیک به ۸۰درصد اقایون زیر ۴سانت ونرماله وتناسب با دهانه مقعد همسر داره البته من این را به اختیار خودتون می گذارم ولی درصدموفقیت برای دخول پایینه اما درمورد اینکه سایت ها درمورد عوارض این رابطه صحبت می کنن اگر دقت کرده باشی همه این سایت ها از یک مقاله کپی پیس کرده و از عوارض هایمختلف این رابطه نوشته اند ایا چنین عوارضی واقعیت داره شکی نیست که چنین نیست که درمقالات امده این اتفاق در هررابطه مقعدی ایجاد بشه چون من خودم موارد زیادی را سرغ دارم که سال هاست این رابطه را با خانم های خود دارند وهیچ عوارضی هم اتفاق نیفتاده اما با توجه به حساسیت این رابطه اگر در هر رابطه ای عملکرد درست انجام نشه می تونه باعث اسیب هایی بشه مانند خشونت در این رابطه عدم اماده سازی یا انجام ناگهانی ان بدون اطلاع خانم یا تجاوزات یا مکرر بودن ان مثلا زوجینی که هرشب این رابطه را داشته باشند باعث اسیب خواهد شدالبته سخن خانم دکتر سعادتی خیلی خنده داره که میگه با یک شیاف هم به مقعد اسیب میرسه اگر اینجور بود پس چرا پزشکان این همه شیاف برای تسکین درد یا بیماری های بواسیر یا انشقاق تجویز می کنن یا اصلا برای معاینه مقعد پرشک انگشت خود را داخل می کنه این حرف ها از بزرگنمایی کردن بعضی ازپزشکان است ونباید جدی گرفت.امیدوارم که مشکل شما هم به بهترین شکل ممکن برطرف بشه.

        11
      2. بدی میفهمی لذتشو مال شوهرت نمیتونی میخای بده برات باز کنم راحت برداری

    1. سلام آقا سعید، شما خوب هستین؟ ممنونم ازتون. از اینکه پی‌گیر من بودین. خدا خیرتون بده. شرمنده، من دیگه به سایت سر نزدم و نت نداشتم برای همین دیر پاسخ شما رو خوندم. بله من خوب خوبم. دیگه انجام ندادیم، هر کاری کردیم نشد، راهنمایی‌های شما هم خیلی خوب بود و کمک کننده؛ امّا مشکل از من بود. به قول شما اندازه آلت نامزدم با مقعد من تناسب نداشت و با هر تلاشی قابل انجام نبود. فعلا که از خیرش گذشتیم تا ببینیم چی میشه. هر چند که با این شرایط دشواره و قابل انجام نیست. بازم ازتون ممنونم که وقت گذاشتین و بنده رو راهنمایی کردین. یه دنیا ممنون واقعاً. دستتون درد نکنه.

      6
      1
      1. سلام صبا خانم
        ممنونم خیلی خوش حال شدم پیامتون را دیدم واقعا نگران شده بودم که خدای نکرده رابطه را انجام داده واسیب دیده باشی چون واقعا عدم تناسب وجود داره انشاالله که شوهرتون هم متقاعد شده باشند وصبوری کنن تا زمانی که زیر یک سقف رفتید از رابطه واژنی بهترین لذت ها را ببرید وجهت اطلاع بگم با این سایز الت همسرتون حتما در رابطه از جلو همان احساس رابطه از پشت را می تونه ازپوزیشن داگی داشته باشند وهمان تنگی را حتما به اندازه رابطه مقعدی از جلو حس خواهد کرد البته وظیفه را حس کردم تا زوج های جوان را راهنمایی کنم وتجربیاتم را دراختیارشون قراردهم امیدوارم که درکنار همسرتون همیشه شادوخرم باشیدوبه پای هم پیر شوید وفرزندانی سالم صالح خداوند بهتون عنایت فرماید.

        3
        2
          1. سلام صبا خانم خوبی
            سایت خانم دکتر سعادتی یه سرزدم شما ظاهرا یک بار این رابطه را انجام داده ای والان احساس درد داری ببین صباخانم احساس درد برای چند روز کاملا طبیعی است وجای ن/رانی نیست ولی اگر احساس سوزش یا خونریزی داری بهتره برای پیشگیری از عفونت به پزشک مراجعه کنی ولی اگر تنها حس درد است با نشستن دراب ولرم برای چند روز درد تسکین پیدا می کنه وبرای تسکین درد می تونی از شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ استفده کنی.حتما جهت راهنمایی به این سایت سربزنید.

            2
            3
  65. سلام آقا سعید شما خوبی؟ من نه انجام ندادم و اونجا کامنت نگذاشتم. شاید تشابه اسمی باشه. فقط چند ماه پیش یه کامنت نوشتم اونم در مورد ورود هر چیزی به مقعد بود که خانم دکتر گفتند حتی شیاف هم ضرر داره. از اون روز به بعد هر چی کامنت بوده اینجا گذاشتم. به سایت دکتر سعادتی اصلا دیگه نرفتم و چیزی نپرسیدم. بازم ممنون.

    1. سلام صبا خانم خوبی خوش حال شدم پیامت را دیدم واقعا تشابه اسمی باعث بشه که به یقین سوال را از شما بدونم وخیلی نگران بشم الان خدا را شکر مرا از دلواپسی خارج کردید براتون ارزوی سلامت وشادکامی دارم.

      3
      3
      1. سلام آقا سعید. خیلی ممنونم که نگرانم بودین. خیلی لطف دارین. واقعا سپاسگزارم

        3
        2
  66. یه سوال دارم از دوستان عزیزم
    الان رابطه از پشت رو من خودم اوکی شدم و میخوام‌انجام بدم
    حداقل تجربه کنم واسه ی بار
    اما همش نگران اینم ک حسن رابطه بوی بد مدفوع حس بشه حال جفتمون‌گرفته شه
    میشه بگید باید چیکار کرد؟
    برای رفع بوی بد

    3
    4
      1. اخه دوش مقعدی با آب هست فقط ، با آب مگه بوش میره؟ :///
        صابونی ژلی چیزی نباید زد قبلش؟

        1. نازنین اگه اقا سکس مقعدی دوست داشته باشه یکم بو هم تحمل میکنه شما قبلش پشتت را با صابون بشور بو کم میشه ولی کامل رفع نمیشه بعدشم کسی که از پشت میکنه چنان میره تو فضا که خیالی دیگه نداره

          6
          2
        2. سلام نازنین خانم
          حس می کنم خیلی حساس هستی دیگه در رابطه مقعدی خیلی از زوجین وقتی خانم خودش را تخلیه کرد رابطه برقرار می کنن اینکه الت اقا بو می گیره یا در حین رابطه بو ایجاد میشه از تصورات غلط ذهنی شماست اینکه ایا دوش مقعدی لازمه یا خیر درصد کمی شاید از دوش مقعدی استفاده کنن ان هم از اب ولرم که داخل مقعد کرده وکاملا رکتوم را شس وشو میده دیگه بو کجا بود حال اگر از مایع صابون هم استفاده کنی می تونه باعث تحریک روده شما بشه وکاردرستی نیست وقتی درزمان رابطه مقعدی ازژل لوبریکانت استفاده میشه خودژل هم یک پوشش ولایه نازک است که مانع بو گرفتن الت میشه اما با توجه به ایکه شما بار اول است که می خواهید این رابطه را انجام دهید حتما اماده سازی های لازم را باید انجام دهید که این رابطه اسیبی برای شما ایجاد نکنه بنده دریک کامنت در تاریخ ۲۰ مهرماه شرح اماده سازی را داده ام امیدوارم که براتون مفید باشه.

          8
          3
          1. سعید جان باور کن نه اهله حسادت ونه اهله حرف مفت زدن هستم فقط از کوس لیس بودن مردایی مثله تو که تا یک خانمی بطرف شما یا سوالی مطرح میکند از بس ندیده و نکرده ونه…؟فقط زر مفت و کوس لیس میزنید بسه اخه اشغال چندبار از صبا خانم تشکر و ردهکار مسدی؟هی زر مفت .میخای ۵ سانتی شوهر صباجان را که تو راجر داده اول توی مقعده تو برد تا اموخته ونرم بشد یا بخوری دهانی شایدسیر و ارضا بشی و از کوس لیسی لااقل مدتی کیرلیس بشی.هی زر زر صباخانم؟صباخانم؟صباخانم…بسه احمق

        3. سلام نازنین.قبل از سکس سعی کن دسشویی بری خودتو خالی کنی بعد توی حموم کمی صابون یا شامپو رو انگشتت به اندازه به بند انگشت بزن و فرو کن تو مقعد و حسابی بشورش اینجوری تا حد زیادی تمیز میشه

          7
          3
        4. پوآرو سرکاچویی با آب ولرم بعد تخلیه نیم ساعت استراحت بعد لوبریگانت…

        5. شیلنگ آبو بزارین دم مقعد و چند بار روده رو پر و خالی کنین از آب
          کاملا شسته میشه

      1. رابطه از پشت برای آقا لذت بخشه منتها اگه بلد باشه میتونه برای خانوم هم به همون اندازه لذتبخش باشه

        6
        1
  67. عجب بکن بکنی راه انداختید دمتون گرم به همین ممبال ادامه بدید

    8
    1
  68. من از یه زنه پرسیدم آنال واسه تو لذت بخشه؟ گفت نه! ولی اگه از طرفم خوشم بیاد اجازه دخول میدم . چون اون لذت ببره منم از لذت اون لذت می برم .
    دوباره از یه زن دیگه پرسیدم از عقب میدی؟ گفت علاقه ای ندارم ولی پارتنرم بخواد میدم .
    از یکی دیگه هم پرسیدم ، گفت به شوهرم نمیدم چون دوسش ندارم . ولی تو سکس هیجانی هستم و همه چیز رو دوست دارم تجربه کنم . در کل خیلی سکسی هستم . (البته من نمیدونم لااقل در مورد سکس مقعدی حرفش درست بود یا صرفا یه تعارف بود).
    البته ناگفته نمونه از هر ۱۰ نفر شاید یکی دو نفر همچین نظری داشتن . اکثرا به شدت اجنتاب میکردن . مساله دیگه ای که هست از نظر من پذیرش سکس مقعدی از طرف زن ، به نژاد آدم ها هم بستگی داره . مثلا روس ها خیلی با این مساله راحتن . ولی ایرانی ها به شدت مخالفن . شاید یکی از دلیل هاش این باشه تو ایران از بچگی به دخترها یاد دادن سکس مقعدی بسیار مضرره ، گناهه ، تحقیر آمیزه ، یه لذت یه طرفه ست واسه شهوت مرد و الی آخر… . پس شاید پیشاپیش خانوم های ایرانی یه ذهنیت بسیار منفی نسبت به آنال دارن .

    اما در نهایت برای من چیزی که هنوز روشن نشده ، آیا برای همون خانوم هایی که رابطه مقعدی دارای لذت است ، واقعا یک لذت واقعیه ؟ یا صرفا یک توهم لذته؟!!
    البته ناگفته نمونه اگرچه بر روی بافت مقعد و مجاری مقعد ، هرگز اندامهای لذت بخش جنسی تعبیه نشده ، و به بطور استاندارد فقط کلیتوریس قسمت جنسی زن حساب میشه _ اما از لب بازی ، از سینه بازی ، از مالیدن باسن ، از آغوش گرفتن در سکس ، همه زن ها بلا استثنا لذت می برن . در حالی که هیچ کدوم از اینا جز اندام های جنسی زن نبودن!!

    پس شاید رابطه مقعدی صرفا توهم لذت از سکس نیست ، شاید مکمل بیشتر لذت بردن از سکس باشه

    7
    3
    1. سلام محمد اقا البته ذهنیت منفی از طریق های مختلف من جمله درسایت ها که از عوارض این رابطه نوشته اند به شدت ایجاد شده وترس از عوارض باعت میشه یک خانم دچار استرس ونگرانی بشه
      اما یکی از پزشکان سکسوتراپ درکلیپی می گفت یک سوم خانم ها از سکس مقعدی لذت جسمی وفیزیکی می برند یک سوم دیگر از لذت بردن شوهرشون لذت روحی می برند ویک سوم بقیه براشون هیچ گونه لذتی از این رابطه نمی برند واصلا دوست ندارن .البته انجام این سکس راهکارهایی داره که اگر اقا با اماده سازی انجام نده حتی برای ان دسته خانم هایی که لذت بخش است باعث نفرت خواهد شد پس دلیل اینکه خیلی از زن ها زیر بار نمی روند تجربه های دردناک بوده که طرف مقابل ناشی بوده وطرف را برای همیشه از این سکس متنفر کرده است.

      1. سلام بنظر من این کارو با زن خودتون نکنید کار زشتیه حالا حلال حرامش هیچ عواض زیادی داره مقعد زنتونو گشاد میکنید فردا پس فردا مشکل گوارشی پیدا میکنه کنترلشو از دست میده خلاصه کنم علاقتون که نسبت بهم سرد میشه هیچ کم کم اشکاراهم میشه همه میفهمن ابروتونم میره…اصلا شمایی که این کارو با زنتون میکنید واقعا چطور روتون میشه تو چش بچه هاتون نگا کنید…بنظر من این جور ادما یا علاقه ای به زنشون ندارن یا خیلی حشرین…درکل بنظر من اگه شده خیانتم کردین با یکی که روزی صدتا میده این کارو بکنین به فرض یه جنده..خیلیم لطف کردین در حق زن و بچتون و خودتون…البته برای کسایی که زن دارن و خیلی علاقه به سکس مقعد دارن گفتم مطمأ باشین اخرش پشیمونیه…موفق باشید یاحق

        6
        12
        1. اومدی راه حل نشون بدی ریدی . این حرفت خیلی زشته که به زنت خیانت کن اما با زنت رابطه مقعدی نداشته باش

          13
          1
        2. من نظرم برعکس شماست برادر ، با زن خودت اینکار رو بکنی بهتر از اینکه زنا کنی و چشمت دنبال ناموس مردم باشه ، در ضمن زنهای مردم خواهر و مادر هستند و تنها زن و شوهر بر هم حلال هستند…
          باشد که خدا ما را هدایت کند

          10
          3
    2. نه برادر ، در مقعد هم سلول‌های جنسی موجود میباشد ، بیشتر مطالعه کنید ، ولی ورودی مقعد ماهیچه های حلقوی هستند و باید کاملا ریلکس شوند تا حس جنسی ایجاد شود

      7
      2
    3. اشتباه مطالعه فرمودید بزرگوار ، اعصاب جنسی در مقعد بیشتر از واژن و کمتر از کلیتوریس است ، تنها دلیل درد مقعد ماهیچه های ورودی هستن و ذهن زن ، اگر هر دو آماده باشند لذتش از واژن بیشتر و از کلیتوریس کمتر است

      4
      1
  69. واقعا متاسفم برای کسانی که این کار زشتو با زن زدگیشون میکنن ینی کسی که یه عمر باید باهاش زندگی کنن ازش بچه دار بشن…یه لحظه فکرشو بکنید شرمنده این حرفو میزنم ولی خودتون دوس دارین باباتون این کارو با مادرتون بکنه یا کرده باشه…!؟اقا اگه خیلی نمیتونید برین یه زن دیگه ای رو بکنید که مجرده و هی میده از مقعد…درسته خیانته ولی شرف داره از اینکه با خانوم خودت این کارو بکنی بخدا…

    8
    27
    1. اگه مغز نخودی کار میکرد و فقط درباره خودت نظر میدادی میمردی واقعا بقول دوستمون اومدی نظر بدی ریدی هر کس زندگی خودشو داره .مگه کسی ازت… مخواستم یه مشت بارت کنم شانس اورد .چند نفر مثل تودنبال این زنای جنده میگردن و با زن خودشون نمیتونن رابطه داشته باشن
      درباره خودت نظر بده

      16
      2
    2. حسن جان میتونی یقین بدی پدر و مادرت سکس مقعدی نداشتن؟حرفا میزنیا داداش چیزی مصرف میکنی؟

      10
      2
    3. خدا شفاف بده انشاالله ، حاضری زنا کنی و به زنی خیانت کنی ، چشمت دنبال ناموس مردم باشه ولی با زن خودت رابطه نداشته باشی ؟؟؟

      دخترای مردم خواهرهای ما هستند ، توبه کن برادر

      12
      1
    4. اگه میتونی این موضوع زن خیابونی رو به زنت بگو اونوقت میبینی یه مش بارت میکنه بدبخت
      هر زنی دوست داره برای خوشحالی شوهرش هرکاری بکنه
      کون دادن که همش عشقو حاله برای خیلی خانوما
      فداکاری تو ذات زناست
      حالا میتونی از مادرت هم بپرسی

      7
      1
    5. مگه قرار زوری با زنش سکس کنه که این حرف میزنی تجربه رابطه و سکس نداشتی لطفا نظر نده در موردش اول باید خانم راضی شه که از عقب بده که اکثرا راضی میشن دوما مرد بایت رعایت حال خانمش بکنه خیلی کم انجام بده سوما طرف میخواد از زنش لذت ببره اگه قرار باشه بره یکی دیگه که از زن خودش بی میل میشه
      در ضمن از نظر روحی و روانی فقط زن خود مرد میتونه بهش آرامش بده
      خودم تجربه کردم که اینو میگه

      5
      1
    6. واقعا ک خجالت بکش حاضری خیانت کنی ولی رابطه مقعدی که انقدر لذت بخش هست رو با زنت انجام ندی ؟ خودم خانم هستم و میگم عالیه هرچند منم اولش بدم میومد اما وقتی اصولی انجامش دادیم اوکی بود….

    7. و از حرفاتون مشخصه که از روی منطق و عقل حرفی نزدید و براتون تابو هست ، چون ربطش میدید به هرزگی و… حق هم دارید خب از اول زندگی آگاهی نداشتید تا الان و دیگه براتون یه تابو و گناه هست

  70. سلام تا زمانی که مجردی بر طبق دیدن فیلم وشاید تجربه بعضی اشخاص فکر میکنی درسته وتن به چیزایی میدی که تازه میفهمی بعد ازدواج چه اشتباه بزرگی کردی چون عوارض رو بعد از ازدواج میفهمی امیدوارم که مردم راه رو درست انتخاب کنند برای رابطه سالم چرا فکر میکنند که مرد در رابطه کمترین صدمه رو میبینه شاید درد اول رو زن تجربه کنه ولی درد طولانی مدت رو مرد میکشه و در اینده میفهمه چه بلایی سرش اومده خواهشاً فیلمهای بورنو گرافی اینده زندگیتون رو نابود میکنه و نگاه نکنید. و در خیالات دوران جوانی بسر نبریذ

    1. نه این چه حرفیه چه ضرری اخه وقتی اصولی باشه خطری وجود نداره اصلا این صفحه رو خوندی یا فقط اومدی بگی مخالفی؟ خب بخون ببین چی میگه بعد نظر بده من خودم زنم و تاحالا واسم مشکلی پیش نیومده بعد از این همه رابطه مقعدی…
      البته پورن بله خیلی باعث اشتباه میشه مثلا داخل پورن بعد از سکس مقعدی از جلو انجام میدن ک این واقعا ضرر داره و کارهای دیگه ک ب اشتباه فانتزی میشن

  71. سلام.چی بگم،همه مردها دوست ندارن رابطه از پشت داشته باشن وهمچنین خیلی از زنها.من ۱۶ ساله ازدواج کردم وعلاقه شدیدی به این رابطه داشتم وعلاقه خاصی از بچگی به باسن داشتم اما همسرم مخالف بود ومن اخترام گذاشتم اما بعضی اوقات همسرم بخاطر من از خود گذشتگی کرده ودر حد خیلی کم و یه مرحله از آمادگی برای انجام سکس از جلو پیشنهاد میده ومن هرگز زیاده روی نکردم با اینکه شدیدا علاقه دارم. اما ذکر این نکته هم لازمه که سکس از پشت آدمو زود دلزده میکنه ومرد بش میاد وبه جلو بیشتر تمایل نشون میده. در کل اینها خصوصیات جنسی هر شخصی میتونه باشه وانجام درستش مستلزم وجود محبت بسیار زیاد بین زوجین هستش، اما یه پیشنهاد خوب برای آقایان: اگه خانم اجازه از پشت نمیده بزارید از جلو ارضا بشه وبدنش شل بشه وبعد یرای ارضاع خودتون سراغ پشت برید چون تخلیه آب به پشت لذت بیشتری داره وچون خانم ارضاع شده به شما چنین اجازه ای رو به سادگی میده اما شما هم وحشی بازی در نیارید وتاآخر فرو نکنید، با آرزوی خوشبختی برای همه عزیزان

    9
    2
  72. سلام
    من پسر هستم
    دوجنسگرا هستم
    رابطه مقعدی هم همه جوری داشتم
    با پسر با دختر
    هم فاعل بودم و هم مفعول
    میتونم بگم که اگه رابطه مقعدی درست و اصولی انجام بشه برای هردوطرف سرشار از لذت و ارضا روحی و جسمی هست

    6
    2
  73. مطلب خوبی بود با توجه به نظرات کاربران عزیز میشه یه تصمیم آره یا نه گرفت ،،،ممنون از همه ی نظرات موافق و مخالف

  74. اگه بدی قشنگ ببره تهش چند بار با دقت بدی کلا سکس واژن نمیکنی همش پیشنهاد از پشت میدی خودت ندادی لذتشو نمیدونی

    3
    1
  75. آقا یا خانم M مگر شما دادی و تا تهش برایت فرو کردند که میگویی خییلی لذت بخش هست در ضمن شما نر هستی یا ماده

    1
    1
  76. آیا سایت ویکی روان دونفر را بهم معرفی میکند مثلا اگر یک نفر بخواهد فاعل باشد و دنبال یک نفر مفعول میگردد و یا برعکس یک نفر بخواهد مفعول واقع شود و دنبال یک نفر فاعل میگردد آیا سایت در اینمورد کمکی برای جستجوی فرد مورد نظر فاعل یا مفعول انجام میدهد و آنها را به میرساند

  77. سلام و درود، بسیاری از کامنتها را خواندم ولی برای درک بهتر موضوع ذکر چند نکته واجب است حالا شاید نتجه گیری متفاوت باشد،
    اولا گمان من این است که دختران نسل جدید تر آمادگی بیشتری برای این کار داشته باشند تا زنان دهه چهل و پنجاه و اوایل شصت، چون کلا ذائقه و سلیقه در این مدت عوض شده است،
    دوم، در این زمینه هم چند تفکر و باور وجود دارد با پیش‌فرض تمایل بیشتر مردان برای انجام حداقل یک و چند بار از این رابطه به قصد تجربه لمسی و حسی، بعضی از خانم‌ها با دید راضی کردن همسر خود را این کار را انجام داده اند، دسته دوم، زنانی هستند که هوشمندانه و به خاطر از، دست ندادن همسر و زندگی خود با عرضه گسترده شرکای جنسی جوان در جامعهٔ‌ تسلیم این خواسته شده اند،
    سوم، گروهی از زنان هستند که با میل خود و از شانس خوب همسر رابطه مقعدی را انجام می‌دهند،
    چهارم، بانوانی که فقط یک و چند بار انجام و به علت مسائل و مخاطرات آن به هیچ وجه راضی، به ادامه نیستند،
    پنجم، دسته بزرگتر و شاید غالب که آن را حداقل در گذشته تابو دانسته و با استنتاج شرعی وپزشکی و اخلاقی ممناعت کردند،
    ولی در کل گمان من این است بیشتر مردان، شاید با یک و چند بار انجام این رابطه، تابوی آن را شکسته دیده و از حالت حرص و آرزو خارج می سوند، و این شاید در مورد رابطه اورال هم صادق باشد،
    چند سال است که خودم در مورد تنوع طلبی آقایان تحقیق میکنم و نتایچ کار من هم مبتنی بر تحقیقات میدانی بوده نه مجازی،
    علی رغم تمام ایراداتی که به نسل جوانتر دارم ولی تجربه مثبت من این بود که با توجه به آزادی رابطه در این نسل مزاحمت‌های خیابانی و تجاوز و کارهای اصطلاحا شاذ در این نسل بسیار کمتر و در تهران تقریبا نزدیک به صفر است، 90 درصد مشتریان دختران خاص مردان متاهل غالبا دهه 60 و 50 و هستند به دو دلیل، اول دوران فطرت و خلوت جنسی و دختران سنتی نسل آنها و دلیل مهم تر پسران نسل نو به خاطر ارتباط با دوستان خود به آنها وقعی نمی‌گذارد،
    در کل دوستان در این گونه مباحث
    اولا، اطمینان داشته باشد شخصیت ظاهری افراد ربطی به شخصیت جنسی افراد ندارد یعنی فاکتورهایی مانند مذهبی بودن و پاک دست بودن و…. به هورمون‌های داخلی بدن ربطی ندارد،
    دوم، متاسفانه بسیاری از‌ آقایان برای بیان و تایید مطلب خود از. اسم زنانه استفاده می‌کنند،
    سوم، باید تابوی این مباحث در جامعه شکسته شود، رابطه و بکارت و… چیزی نیست که در آن خودکشی و قتل و… اینها را سبب شود، ین هم شاید بخشی از زندگی انسان باشد، با تعبیر دیگر ازدواج یک قراداد است و هیچکدام از طرفین پیوند خونی ندارند و نقض قرارداد، پایان آن است، ارزش مخاطرات و نابود کردن سرنوشت کودکان را ندارد،
    شاید ادامه بحت به تایتل ربطی نداشت ولی گفتم شاید خالی از لطف نباشد،

  78. ممنون از سایت خوبتون، واقعا آگاهی خوب و زیادی داد به همه، غیر از اونایی که چشماشونو بستن و نمیخوان ببینن

  79. در تمایل خانم ها به سکس مقعدی و یا عدم تمایل آنان، یک نکته خیلی مهم و تاثیرگذاره. و اون آشنا شدن زود هنگام دختران از سنین پایین با این لذت است. معمولا بانوان نسل قبل چون مثل دختران امروزی فرصت دیدن پورن و تجربه سکس با پسر یا همجنس دختر رو نداشته اند کمی در برابر این نوع سکس مقاومت میکنند و براشون عادی نیست. اما دختران نوجوان امروزی در مدارس و ورزشگاه و حتی روابط خانوادگی براحتی همه نوع لمس و لذت رو مشاهده و تجربه میکنند و با انواع لذت های جنسی آشنا میشن و علاقمندی های خود را کشف میکنند. بخصوص با همسن و سالان نوجوان خود در مدرسه و دبیرستان رابطه لذتبخش جنسی رو تجربه میکنند و تابوهای کهنه و مزخرفاتی تحت عنوان شرم و حیا رو کنار میذارند و آزادانه به کام جویی و لذت طلبی جسمی میپردازند. بالشخصه در اطراف خودم دختران 13 یا 14 ساله ای رو دیده ام که براحتی با دوستان و همکلاسی هاشون و حتی با خواهر یا مادر خود به تماشای فیلم های جذاب سکسی مینشینند و بدون خجالت علاقه و لذت خودشون رو از تماشای این صحنه ها ابراز میکنند. برای نمونه دختر 13 ساله یکی از آشنایان بارها به من گفته که “خاله، بیا این فیلم رو ببین” و هر بار یه فیلم یا کلیپ پورن عموما لزبین یا سکس گروهی رو بهم نشون داده و خیلی راحت و با شور و اشتیاق متناسب سن نوجوانی میخنده. جالبه که به مادرش هم که گفتم اونم خیلی ریلکس و با خنده جواب داد خودم میدونم و اتفاقا مشکلی هم با این موضوع ندارم. مادرش میگه “چرا باید جلوشو بگیرم. اینچیزا طبیعیه و بالاخره از یه سنی باید با این لذت های زندگی آشنا بشه. چه بهتر که خودم در جریان همه این مراحل زندگیش باشم”. میگفت “خودم هم باهاش میشینم نگاه میکنم و گاهی هم درباره چیزهایی که برای اولین بار میبینه و نمیدونه سوال میکنه خودم براش با همه جزییات توضیح میدم و حتی اگه ببینم بعضی جاها از من خجالت میکشه و چیزی نمیگه بهش تاکید میکنم اصلا خجالت نکشه و بهش توضیح میدم که این طبیعیه که اینچیزا براش خوشایند باشه و بهش اطمینان میدم که خود من هم بعنوان یک زن بالغ از دیدن سکس شهوتی میشم و دوست دارم نگاه کنم. الان هم کاملا باهام راحت شده و حتی موقع دیدن فیلم کنار من دستشو میبره توی شورتش و با لذت تمام خود ارضایی میکنه. من هم واسه اینکه معذب نباشه خودم هم همراهش شروع به مالیدن سینه هام میکنم و مدام میبوسمش. باباش مدتیه متوجه ما شده و از دور ما رو موقع اینکار تماشا میکنه و گاهی فیلم ها رو شوهرم میده که با هم ببینیم.”

    1
    4
    1. آدم متوهم این چرت و پرتها چیه که بهم بافتی آخه کدوم دختری جلوی مامانش فیلم پورن نگاه میکنه

      7
      1
    2. چرت ترین متنی بود که تو زندگیم خوندم دروغ محض میخواد این اشغال بازیا رو عادی جلوه بده

  80. من خانم هستم و میگم که رابطه مقعدی فوق العادست ، بدون ترس و اصولی انجامش بدید ، فقط اینکه بعد از رابطه مقعدی از جلو دیگه رابطه نداشته باشید اون لحظه
    کسایی که میگن فقط درده یا لذتی نداره حتما درست انجامش ندادن وگرنه عاشقش میشید

  81. ینی تابلوعه از ۱۰۰ نفر ۹۹ نفر جقی
    و یک نفر خانم اونم برای کنجکاوی اومده
    همتونم مجردین خخخخ…

    2
    1
    1. برو خودتو درمان کن دختر خوب بعید می دونم سالم باشی حتی اون کیس هایی که گفتی هم فکر نمی کنم سلامت روان داشته باشند به قدیم و جدید نیست در سر عقل می باید بی کلاهی عار نیست
      پاسخ به خانم حسین زاده

  82. پسر مجردم و کلا چند بار بیشتر سکس نداشتم با زن صیغه ای
    همش از جلو دوست داشت بده ولی با بدبختی یکبار راضیش کردم از پشت بده که داد
    برای مرد که فکر میکنه سکس از پشت لذت بخش تره در این هست که فرق سکس از جلو با پشت اینه که ماهیچه ورودی مقعد وقتی آلت مرد تا ته وارد مقعد میشه اگر ماهیچه هنوز حالت فشار و اسفنجی خودش رو داشته باشه فشار میاره به آلت مرد که خارجش کنه و همین فشار به مرد حس خوبی میده، وگرنه بقیه شرایط با سکس از جلو مشابه هست ، دقیقا حس فشار حلقه سوراخ مقعد اون زن همش دارم حس میکنم نو ذهنم به همین خاطر که سکس مقعد جلب توجه داره، البته دفعاتش کم با فاصله باشه تا حس تنگی مقعد حالت خودش تز دست نده تا همین حس هر بار تکرار بشه

  83. سکس مقعدی اگر با اصول انجام بشه مشکلی بوجود نمیاره
    چرب کردن زیادی استفاده از پات بلاگ و دخول آهسته و موقع تلمبه زدن هم خیلی آهسته باید انجام شه انجام این کارها نیازمند صبر و حوصله هست اگه آدم کم حوصله ایی هستین به سوراغش نرید و به شریکتون آسیب نزنید.

  84. سلام.
    من دختری 30ساله و در خارج از ایران پزشکم. تا حالا حتی دوست پسر هم نداشتم و تجربه جنسی ندارم. اما همیشه به رابطه آنال فکر میکردم… و فکر میکنم چیز خیلی مهمی که اینجا فراموش شده سایز آلت آقایون هست. باریکی آلت یکی از مهمترین عوامل در لذت بخش بودن این رابطه می‌تونه باشه. و همچنین آمادگی جسمی و پذیرش روحی از طرف خانوم. خانمهایی مشکلات گوارشی مثل روده تحریک پذیر، یبوست حاد، انسدادروده،تنبلی روده، بواسیر، کولیت و… دارند تا جای ممکن آنال سکس انجام ندهند بهتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا