دسته بندی موضوعات جنسی

رابطه جنسی تانتریک چیست؟ (سکس تانتریک)

رابطه جنسی تانتریک یا Tantric sex روش کاملا جدید برای برقراری ارتباط جنسی است که به شما امکان می دهد به سطوح عمیق تری از احساسات، شور و انرژی و در نهایت بیشتر از آنچه واقعا هستید دسترسی پیدا کنید. ارتباط جنسی تانتریک یک روش ساده اما عمیق است، این عمل با تمام وجود مقدس بودن بدن همراه با آگاهی ذهنی  و به عبارتی لذت را به ارمغان می آورد. سکس تانتریک می تواند در کنار شرکت در جلسات سکسولوژی آنلاین، به شما در رهایی از شرم، ضربه و مشکلات مربوط به رابطه جنسی کمک کند، قدرت دگرگون کننده انرژی شهوانی خود را رها کرده و شما را به برخی از اعجاب انگیزترین ارگاسم های تاریخ سوق دهد. از طریق این رویکرد جامع، شهوت نیز تبدیل به دری برای وجود داشتن، خوشایندی و تجربه‌ ای صمیمی‌ تر در لحظه حال می‌ شود.

رابطه جنسی تانتریک چیست؟

با وبلاگ سایت ویکی روان همراه باشید.

رابطه جنسی تانتریک یک عمل جنسی بوده که بخشی از مسیر معنوی باستانی معروف به تانترا است.

تانترا (تلفظ tahn-tra ، با صدای ahh در هجا اول) یک اصطلاح سانسکریت است که به “بافتن” ترجمه می شود. این به بافتن یا متحد کردن نیروهای مردانه و زنانه در همه ما، آسمان و زمین، بدن انسان با تعالی و فروپاشی تقارن ها اشاره دارد.

هدف تانترا کشف یک اتحاد شاد فراتر از حس جدا از خود است. رابطه جنسی مقدس یا تانتریک – جنبه ای از تانترا – به عنوان یک راه ورود به آن حقیقت متعالی در نظر گرفته می شود البته هنگامی که یاد می گیریم چگونه از آن استفاده کنیم

ساده ترین توضیح برای صمیمیت تانتریک این است که آتش نیرو، اشتیاق و خواسته های جنسی، شما را با قلب، روح و احساس خوب در زندگی پیوند می دهد. وقتی این نیروها به تعادل و توازن می‌ رسند، جرقه‌ های جادو بین فردی شروع به پرواز می‌ کنند و سکس به چیزی التیام‌ بخش، قدرت متعالی و عمیقا زیبا تبدیل می‌ شود.

من در مورد نوع عشق ورزی صحبت می کنم که واقعاً متصل، همسو، قدرتمند و با نهایت احترام و ارادت بین شما و شریک زندگی شما احساس می شود. این نوع صمیمیت، بالاترین حد عزت‌ نفس شما است و شما را سرشار از عشق می‌ کند.

زمان کند می شود، شهود شما گسترش می یابد و شما می توانید در قلمرو روانگردان با احتمال ارگاسم که ممکن است فقط شنیده یا تصور کرده اید، خود را بیابید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
مهناز شاه مرادی مهناز شاه مرادی
دکترای روانشناسی
از 125,000 هزار تومان
شیدا خوشه مهری شیدا خوشه مهری
دکتری روانشناسی
از 87,500 هزار تومان
حامد عامری حامد عامری
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
بهشته طهماسبی زاده بهشته طهماسبی زاده
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
حسین توکلی حسین توکلی
دکترای روانشناسی
از 60,000 هزار تومان
اسما مشمول اسما مشمول
دکتری روانشناسی
از 60,000 هزار تومان
مژگان افضلی مژگان افضلی
دکتری روانشناسی
از 62,500 هزار تومان
صفورا نصیری صفورا نصیری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان

آنچه در طول رابطه جنسی تانتریک اتفاق می افتد چیست؟

آشنایی با ساختار نیاز جنسی انسان

رابطه جنسی تانتریک شامل مجموعه وسیعی از فعالیت های وابسته به عشق شهوانی و یکی از بهترین راه های رسیدن به اوج لذت جنسی است که شامل همان نوع نفوذ و تحریک فیزیکی مناطق فرساینده نیست که اکثر مردم با رابطه جنسی ارتباط می دهند.

یک جلسه معمولی تانترا شامل قلمروهای ظریف جنسی است، شامل آغوش آرام، نوازش های ملایم، حضور در بدن و تمرکز بر حرکت انرژی بین بدن دو پارتنر است

اگر آرامش داشته باشید و کارها را به آرامی انجام دهید یا سرعت عمل را بالا ببرید و سرعت آن را کاهش دهید، می توانید ساعت ها عشق ورزید و لذت فقط می تواند افزایش یابد. افراد همچنین ممکن است شیوه هایی مانند لبه زدن (نزدیک شدن به ارگاسم و عقب نشینی) را به کار گیرند که توانایی آنها برای دوام بیشتر و لذت بیشتر قبل از رویارویی با ارگاسم را تقویت می کند.

عوامل تعیین کننده در سکس تانتریک چیست؟

گفته می شود، تمام انرژی جنسی هنگامی که با آگاهی انجام شود می تواند منحرف باشد. رابطه جنسی می تواند در فضاهای خام، شدید و حیوانی غرق شود، جایی که هوش غریزی بدن تسلط دارد و شما از لذت کور هستید.

تنفس نیز در رابطه جنسی تانتریک مهم است. افراد ممکن است از تنفس و هوشیاری خود برای انتقال انرژی جنسی در سراسر بدن خود استفاده کنند و ظرفیت خود را برای لذت بردن از کل بدن (بجای لذت که به طور خاص در دستگاه تناسلی قرار دارد) بیدار کنند.

پوزیشن های جنسی در ارتباط جنسی تانتریک

قبلا در ویکی روان درباره بهترین پوزیشن های جنسی صحبت کردیم اما، پوزیشن های جنسی تانتریک و شیوه هایی که باید امتحان کنید.

۱- ایجاد یک فضای مقدس

آگاهانه از جهان دنیوی جدا شوید و وارد دنیای الهی شوید.(دنیای لذت) دستگاه ها را خاموش کنید، شمع روشن کنید یا بخور دهید و هر نوع غذای خاص مانند شکلات یا توت را در نزدیکی قرار دهید. خود را با دوش گرفتن و پوشیدن لباس های دوست داشتنی تطهیر کنید.

با مرتب کردن، فضای اطراف خود را تمیز کنید. همچنین بهتر است نور را کم کنید.

۲- چشم دوختن (یا “خیره شدن روح”)

در نگاه قدرتمند شریک زندگی خود، جایی برای پنهان شدن وجود ندارد و شما تمرین می کنید که با دیگری احساس کنید و آنچه هستید به دیگران نشان دهید. شما آنها را به طور کامل می بینید و در عین حال اجازه می دهید خود را دیده باشید.

در رابطه جنسی تانتریک، مستقیم روی بالش یا صندلی رو به طرف شریک زندگی خود بنشینید. شما می توانید به چشم چپ نگاه کنید یا فقط به هر دو چشم نگاه کنید و اگر دوست دارید می توانید دستان هم را بگیرید.

بگذارید عشقی که در قلب شماست از طریق چشمان شما بدرخشد. با خیره شدن به معشوق خود، جرقه الهی را در چشمان آنها ببینید، از نیروی ناب زندگی که آنها را زنده می کند شگفت زده می شوید

مقدس بودن این لحظه ساده را با هم احساس کنید، دو دقیقه تلاش کنید. توجه کنید که چه احساساتی بوجود می آیند یا آیا وسوسه می شوید که به دور نگاه کنید. این یک مسابقه خیره شدن نیست، بنابراین همیشه می توانید چشمان خود را برای چند ثانیه ببندید و سپس دوباره آنها را باز کنید.

۳- دست روی قلب

این حرکت اغلب می تواند به خوبی پس از خیره شدن چشم جریان یابد.

در حالی که با یک نگاه ملایم روبروی هم نشسته اید، دستان خود را به سمت قلب خود بیاورید و نفس بکشید. همانطور که احساس می کنید عشقی که نسبت به شریک زندگی خود در قلب شما وجود دارد، دست خود را دراز کنید و دست راست را روی قلب شریک زندگی خود قرار دهید (با رضایت) و او می تواند دست راست خود را روی قلب شما بگذارد.

سپس دست چپ هر شخص روی قلب خود را می پوشاند. تنفس خود را با تنفسهای آرام و عمیق هماهنگ کنید.

هنگام استنشاق، نفس و عشق را به قلب خود وارد کنید و هنگام بازدم، این عشق را از قلب خود به سمت پایین بازوی راست خود و به قلب شریک زندگی خود بفرستید و یک مدار عشق و انرژی بین شما جریان یابد. این کار را برای حدود ۱۰ تنفس انجام دهید.

۴- ماساژ تانتریک

ماساژ تانتریک یکی دیگر از بخشهای قدرتمند این رابطه جنسی است که می تواند کلید ارگاسم های متعدد برای هر دو نفر باشد چون یک نوع ماساژ جنسی تلقی می شود.

در ماساژ تانتریک، یکی از طرفین فقط می بایست دراز بکشد و این فرصت را پیدا می کند تا با لذت و انرژی جنسی خود هماهنگ شود و ببیند چگونه می خواهد در بدن او باز شود، در حالی که طرف دیگر دستان خود را به آرامی و مراقبه در امتداد او حرکت می دهد

بدن به آنها اجازه می دهد تک تک احساسات جدید را احساس کنند.

۵- پوزیشن یاب – یام (yab-yum) در سکس تانتریک

این پوزیشن جنسی کلاسیک نشان دهنده اتحاد شیوا است، دو انرژی الهی مردانه و زنانه. اما به یاد داشته باشید که اینها فقط انرژی هستند و جنسیت شرکت کنندگان مهم نیست.

هدف از رابطه جنسی تانتریک چیست؟

کار مشاور جنسی چیست؟

مجموعه ای از اهداف و انتظارات در رابطه با رابطه جنسی وجود دارد که ما را تحت تأثیر قرار می دهد و همچنین عادت هایی که ما را درگیر یک رابطه جنسی می کند.

Tantra در مورد پرتاب کردن همه اینها به بیرون از پنجره و شروع تازه با ذهن مبتدی است، تعریف کردن رابطه جنسی با ایجاد صمیمیت بیشتر، اتصال و احتمال بازی به جای مسابقه برای رسیدن به ارگاسم است که باید بررسی شود.

زمانی که اجازه می‌ دهید اهداف خود را رها کنید و به طور خاص به چیزی دست پیدا کنید، یک اتاق بی‌ پایان برای اکتشاف و گستره وسیعی از آنچه ممکن است وجود داشته باشد.

مزایای رابطه جنسی تانتریک چیست؟

اوشو توضیحات جالبی در مورد مزایای سکس تانتریک می دهد:

  • توجه بیشتر به خواسته های شما در رابطه جنسی
  • از بین بردن بلوک های جنسی و شرمندگی که در نهایت به تجربه لذت جنسی بیشتر ختم می شود
  • شفا یافتن از آسیب های جنسی
  • انرژی جنسی خود را بیدار کنید تا آزادانه در بدن شما جریان یابد
  • دسترسی به کامل ترین لذت و خواسته شما
  • تنظیم انرژی ظریف
  • بالا بردن نیاز جنسی زن و مرد به مرور زمان
  • کشف ارگاسم کامل بدن و یا چندگانه
  • برای افرادی که ارگاسم را به تأخیر می اندازند یا ارگاسم غیر انزالی را تجربه می کنند
  • تجربه سطح جدیدی از ارتباط قلبی با شریک خود، احساس عمیق صمیمیت و حضور محبت آمیز
  • جلسات عاشقانه طولانی تر، آرامش و کیفیت فضای اطراف
  • تقویت ارتباط و صمیمیت و همدلی
  • ارتباط جامع ذهن – بدن – روح با خود و با پارتنر خود
مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
پریسا سبزواری پریسا سبزواری
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
سارا مددزاده سارا مددزاده
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
پریا نوربخش پریا نوربخش
مشاور روانشناس
از 120,000 هزار تومان
محمد اسماعیل زاده محمد اسماعیل زاده
دکتری روانشناسی
از 87,500 هزار تومان
رویا قشقائیان رویا قشقائیان
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
زهرا جعفری زهرا جعفری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
مریم بنی عامریان مریم بنی عامریان
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
صبا مهرپور صبا مهرپور
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان

پیشنهاد ویکی روان چیست؟

همانطور که خواندید، رابطه جنسی تانتریک یک دید جدید به سکس است و سعی می کند با ایجاد دید جدید و تکنیک هایی که احتمالا با آن آشنایی نداشته اید، تجربه بسیار متفاوتی برایتان رقم بزند.

پیشنهاد می کنیم این تکنیک ها را برای مدتی انجام داده تا شاهد تغییرات مثبت در زندگی جنسیتان باشید.

اما اگر به هر دلیل تغییرات خاصی احساس نکردید، پیشنهاد می کنیم حتما موضوع را با مشاوره جنسی آنلاین و یا حضوری در میان گذاشته و برای بهبود شرایط اقدام عملی انجام دهید.

شما دوست گرامی می توانید از سراسر دنیا، در جلسات مشاوره سکس درمانی ویکی روان شرکت کرده و با مشاور مورد نظرتان جلسه مشاوره صوتی و تصویری برگزار کنید:

مشاور سکسولوژی آنلاین

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

‫2 دیدگاه ها

  1. با ابن همه دردسر و مشکلات زندگی تو ایران دیگه چه نیازی به سکس هست تا چه برسه به نوع تاناکورا و یا تانتریک و از این چیزهای من درآوردی. دکان و کاسبی برا خودتون درست کردید. از اول تا حالا سکس و رابطه فقط یکجورش بوده اونم کردن اسمش هست. و ۶ ماه اول ازدواج خوبه و بعد دیگه عادی میشه و از سال ۵ به بعدش هم هر دو طرف به نوعی زده میشن. حالا شما هی بیا و بگو آقا بیا تا سکس آنتیک ماتریکس یادت بدم تا بری حالشو ببری. واقعا که آدم های بیکاری هستید.

    1
    4
    1. اینکه فرمودید ربطی به ایران ندارد هر زوج پس از استفاده صد پوزیشن دیگر پوزیشن جدیدی ندارند و از یکدیگر سیر می‌شوند و
      افکار اقتصادی و خطرات بارداری و پرورش بچه و جلوگیری لذت را از طرفین می‌گیرد
      ولی در پرداختن به موضوع درمانگری سکس برای قوام اتحاد زوجین باید راهی پیدا کرد که زیبایی خانم‌های همسایه و ثروت مردان چهل ساله و نیرومند از نظر حذف گردند
      پس یکی از راه های وصل به آنچه که کهنه میگردد پرداختن و نگاهی دوباره به اصول و ایجاد و بالابردن آگاهی ست .
      فارغ از نام سکس
      فارغ از انواع سکس

      باید ناچارهای کهنه ی دیروز را با راه های چاره ی امروز درمان کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا