روابط

20 راه تشخیص مرد متاهل از مجرد

تشخیص مرد متاهل از مجرد همیشه کار ساده ای نیست، چون بعضی مردهای متاهل به خوبی می توانند واقعیت زندگی خود را پنهان کنند. معمولا در جلسات مشاوره پیش از ازدواج آنلاین یا حضوری، صحبت هایی در مورد نشانه های مرد متاهل می شود تا خانم ها درگیر رابطه ای اشتباه نشوند. با این حال اگر برای شما هم سوال است که از کجا بفهمیم مردی متاهل است یا تشخیص مردی که زن دارد چطور ممکن می شود، حتما تا انتها با این مطلب سایت مشاوره روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

راه های تشخیص مرد متاهل از مجرد

با بخش مقاله های روانشناسی در ویکی روان همراه باشید.

شاید فکر کنید می توانید از نشانه های ظاهری مرد متاهل به باطن آنها پی ببرید. شاید فکر کنید تشخیص مرد زن دار از یک مرد مجرد کاری ندارد، اما همیشه اینطور نیست.

تجربیات به دست آمده از جلسات مشاوره آنلاین شکست عشقی نشان می دهد زنان بسیاری به اشتباه در دام روابطی افتادند که هیچ تمایلی به آنها نداشتند!

آنها وارد رابطه احساسی با مردهایی شدند که ازدواجشان را از آنها پنهان می کردند.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
حسین توکلی حسین توکلی
دکترای روانشناسی
از 60,000 هزار تومان
آرزو محمدی آرزو محمدی
مشاور تغذیه
از 75,000 هزار تومان
کورش مهدیون کورش مهدیون
مشاور روانشناس
از 150,000 هزار تومان
سیما حداد سیما حداد
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
محمد جواد افشاری نژاد محمد جواد افشاری نژاد
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
صفورا نصیری صفورا نصیری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
فاطمه آریان سپهر فاطمه آریان سپهر
دکتری روانشناسی
از 150,000 هزار تومان
حانیه خوش لهجه حانیه خوش لهجه
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان

چرا شناسایی مرد متاهل مهم است؟

مهم ترین دلیل برای اینکه بدانیم راههای تشخیص مرد متاهل کدامند این است که وارد روابط اشتباه نشویم.

عوارض شکست عشقی نه تنها می تواند آسیب های جدی به روان ما وارد کند، بلکه مواجهه با این واقعیت که با مرد زن دار در رابطه عاطفی بودید می تواند سنگین تر باشد.

اما مشکل اینجاست که خیلی از خانم ها چون روی مردی کراش دارند، هیچ توجهی به نشانه های متاهل بودن مرد ندارند و درگیر احساسات شده و با زندگی خود بازی می کنند!

نشانه های مرد زن دار کدامند؟

در ادامه به مهم ترین و ساده ترین راههای تشخیص مرد متاهل از دید روانشناسی می پردازیم.

1- او نام کامل خود را به شما نمی گوید یا جزئیات زیادی در مورد محل کارش به شما نمی دهد

مردی که به همسرش خیانت می‌ کند، نمی‌ خواهد جزئیات زیادی به شما بدهد تا قابل ردیابی شود. به هر حال، اگر بتوانید او را در اینستاگرام ردیابی کنید، می توانید به همسرش بگویید که او با شما ارتباط داشته و خانه خرابش کنید. (البته ترجیحا این کار را نکنید 🙂   )

2- شما واقعا نمی توانید اطلاعات زیادی در مورد زندگی شخصی او به دست آورید

او شما را به دوستانش معرفی نمی‌ کند و در مورد پاتوق‌ های مورد علاق ه‌اش چیز زیادی به شما نمی‌ گوید. او فقط به نوعی روی شما تمرکز می کند در حالی که واقعا چیز زیادی در مورد کاری که انجام داده ارائه نمی دهد.

این ساده ترین راه شناسایی مردی که زن دارد می باشد، فقط باید کمی دقت کنید.

3- او هرگز شما را به خانه اش دعوت نمی کند و اصرار می کند که بیشتر در خانه شما وقت بگذرانید

مشاوره آنلاین قبل از ازدواج در ویکی روان

دلیل اینکه او نمی‌ خواهد شما به خانه‌ اش بیایید این است که خانه‌ اش در یک خوابگاه دانشگاه بوده یا اینکه متاهل است.

به احتمال خیلی زیاد تاهل باعث می شود نخواهد شما وارد خانه و زندگی او شوید، چون ازدواج کرده و زن دارد!

4- او شما را با نام خودتان در تلفن خود ذخیره نمی کند

اگر برای شما نام مستعار تعیین کرده یا اصلا شما را به عنوان مخاطب ذخیره نکرده، این پنهان کاری به این دلیل است که شخص دیگری (مانند همسرش) متوجه این موضوع نشود. این یکی از راه های کشف خیانت مردان است که قبلا در ویکی روان درباره آن توضیح دادیم.

5- راه شناسایی مرد متاهل : هرگز دستتان به گوشی او نمی‌ رسد

قفل تلفن او با رمز عبور محافظت می شود و اگر حتی به آن نزدیک شوید مانند مامور مخفی رئیس جمهور با اسلحه از جا می پرد. بله، این نشانه آن است که شما معشوقه دوم هستید. طبق روانشناسی مردان متاهل، آنها همیشه هراس دارند دستشان برای شما و همسر فعلی رو شود، به همین خاطر طوری رفتار می کنند که اطلاعات کمی به شما بدهند!

6- او تماس‌ های تلفن همراهش را جلوی شما پاسخ نمی دهد!

رازداری برای مردی که متاهل است اما خود را مجرد نشان می دهد بسیار مهم است. اگر معشوق جدیدتان معمولا در مقابل شما این گونه رفتار می کند، یا جاسوسی می کند یا متاهل هست.

یکی از ساده ترین راه های تشخیص مرد متاهل از مجرد این است که رفتارش با شما زمانی که تماس تلفنی دریافت می کند یا پیامی برایش می آید را بررسی کنید. به همین سادگی.

7- او شماره اصلی اش را به شما نمی دهد

اگر او دائما اصرار دارد که شما دو نفر بیرون از ساختمان یکدیگر را ملاقات کنید، یا به کافه‌ای که او رفت و آمد می‌ کند نمی روید، یا اگر مجبورید از طریق واتساپ و تلگرام با هم ارتباط برقرار کنید، شما معشوقه دوم هستید.

8- نشانه مرد متاهل : با شما در معرض دید عموم قرار نمی‌ گیرد

آیا هنگامی که با شماست، احتیاط زیادی می کند تا کسی او را نبیند؟ آیا او برای عدم ارسال عکس در شبکه های اجتماعی دائم دلایلی می آورد یا وقتی پست می گذارد از شما مخفی می‌کند؟ اگر چنین است، احتمالا او شما را از همسرش پنهان می کند.

9- او هرگز شما را با فرزندان، دوستان یا خانواده اش آشنا نمی کند

اگر این علامت مشهود است، یا دوست پسرتان یا رابطه شما را جدی نمی‌ گیرد یا به احتمال زیاد متاهل است. درست است که این مورد از نشانه های ظاهری مرد متاهل نیست اما باید شما را کنجکاو کند که چرا شما را جدی نمی گیرد!

بد نیست نگاهی به مقاله راه های برخورد با خیانت مرد در ویکی روان بیندازید.

10- هر دوی شما برنامه‌ های کاری زیادی دارید و ملاقات با هم سخت است

اگر او برای شما وقت کمی می‌ گذارد، باید باعث نگرانی شود. ممکن است او بقیه وقت خود را با کسی سپری کند که با او ازدواج کرده است. معمولا رابطه با مرد زن دار محدود به ارتباط جنسی و دیدارهای گاه به گاه می شود. به همین خاطر در جلسات مشاوره روابط عاطفی تاکید زیادی بر آشنایی با نشانه های مرد زن دار و متاهل می شود.

این قبیل آقایان معمولا معنی عشق را نمی دانند و به روابط تنی و جنسی اکتفا می کنند. آنها دنبال بخش گم شده ازدواجشان در روابط موازی هستند!

11- نشانه های مرد زن دار : وقتی برای اولین بار ملاقاتش کردید، قبل از اینکه به صحبت ادامه دهید، دستانش را پنهان کرد یا در جیبش گذاشت

این اغلب یک راه سریع برای پنهان کردن حلقه عروسی است تا آن را نبینید. اگر آن را دیدید، او می‌ داند که به او نزدیک نمی‌ شوید. البته اگر یک مرد حلقه نداشته باشد، دلیل بر این نیست که مجرد است!

یکی از چیزهایی که زنان زیادی را گول می زند، نداشتن حلقه در دست مرد است! هیچ وقت برای تشخیص مرد متاهل از مجرد به حلقه دستش اکتفا نکنید.

12- او فقط چند ساعت پس از ترک کار وقت دارد که با شما باشد

اگر مرد جدید شما معمولا محدودیت‌ های شدیدی برای زمان‌ ها و مکان‌ هایی که می‌ تواند شما را ببیند اعمال می‌ کند، یا با شخص دیگری قرار می‌ گذارد یا ازدواج کرده است.

یک پسر خوب که واقعا علاقمند به شناختن شماست، مجبور نیست همیشه ساعت 10 شب در خانه باشد به دلیل اینکه فردا صبحش جلسه دارد!

اما آقایان متاهل باید حدود زمان خاصی منزل باشند تا همسر گرامی به آنها شک نکند. این واضح ترین راه تشخیص مردی که زن دارد است.

13- او از هر صحبتی مبنی بر تعهد خودداری می کند

نشانه های مرد هوس‌ باز
عکس پروفایل مرد هوس باز

مردان متاهل، تعهد دیگری نمی خواهند!

او معمولا به شما می‌ گوید که می‌ خواهد ببیند اوضاع چگونه پیش می‌ رود و اینکه «به‌ دنبال رابطه جدی نیست». بهتر است این را به عنوان نشانه ای در نظر بگیریم که او رابطه بلند مدت نمی‌ خواهد، اما اگر متوجه شدید که با سایر موارد موجود در این لیست نیز مطابقت دارد، ممکن است او متاهل باشد.

در واقع ساده ترین نشانه های مرد زن دار این است که هیچ تعهدی به روابط موازی ندارد. او شما را بر خوشگذرانی، ارتباط جنسی و یک رابطه بدون تعهد می خواهد، همین.

14- او از معرفی شما به دوستان یا خانواده خود امتناع می ورزد

بارها در ویکی روان گفتیم که تشخیص مردی که رابطه را جدی نمی گیرد چندان سخت نیست، چون او نمی خواهد با اطرافیانش روابط عمیقی داشته باشید.

اگر مردی به دنبال معشوقه دوم باشد، بعید است که بخواهد شما را به والدین، دوستان یا حتی آشنایانش معرفی کند

اگر او متاهل باشد، تمام تلاشش را می کند تا مطمئن شود که هرگز او را ملاقات نخواهید کرد. به زبان ساده، اگر او شما را به دیگران معرفی نمی‌ کند، می‌ خواهد واقعیت ارتباط با شما را پنهان کند که برای شما خوشایند نخواهد بود.

15- وقتی با او قرار ملاقات می گذارید، همه چیز را نقدا پرداخت می کند

پرداخت نقدی برای شام، سفر و لباس زیر زنانه راهی است که یک مرد متاهل می تواند این کار را از همسری که رسید او را بازرسی کرده یا همسری که هر ماه برای صورت حساب ها تراکنش ها را بررسی می کند، پنهان کند.

در جامعه الکترونیکی ما، بیشتر مردم دیگر پول نقد حمل نمی‌ کنند، بنابراین اگر دوست پسر جدید شما همیشه پول نقد می‌ پردازد، مراقب باشید، به‌ خصوص اگر هر یک از علائم ذکر شده در مورد وضعیت شما نیز صدق می‌ کند.

پس این مورد هم از نشانه های ظاهری مرد متاهل است، شیوه ای که پول خرج می کند که ردی از خود باقی نگذارد!

16- آن مرد ناگهان بعد از چند رابطه جنسی یا درست قبل از اینکه رابطه جنسی اتفاق بیفتد ناپدید شد

اکثر مردانی که متاهل هستند، بلافاصله پس از رابطه جنسی، ارتباط خود را با آن زن قطع می کنند. اگر این اتفاق افتاده باشد، به احتمال بسیار زیاد از شما به عنوان معشوقه دوم استفاده کرده است.

البته این تشخیص مرد زن دار از مرد مجرد کمی دیر اتفاق می افتد، پس حواستان به نشانه های اولیه مرد متاهل باشد بهتر است.

17- شبکه های اجتماعی را دوست ندارد

آیا او از اضافه کردن شما به شبکه های اجتماعی خودداری می کند؟ یا هیچ برنامه آنلاینی برای صحبت کردن ندارد؟ اگر او هیچ مدرکی دال بر وجودش در شبکه های اجتماعی ندارد، پس به احتمال زیاد سعی می کند از افشای رابطه خود از طریق رسانه های اجتماعی جلوگیری کند.

البته این مورد برای همه آقایان صدق نمی کند، هستند مردانی که واقعا علاقه ای به شبکه های اجتماعی ندارند و سبک دیگری از زندگی را ترجیح می دهند، اما باید این مورد را هم برای شناسایی مرد متاهل در نظر بگیریم.

18- او هرگز اجازه نمی دهد شما شب را با او بگذرانید یا حتی به خانه او بیایید

این یک پرچم قرمز بزرگ است و باید آن را بسیار جدی بگیرید. تنها 2 دلیل وجود دارد برای این اتفاق وجود دارد:

  • او یا هنوز در خانه با پدر و مادرش زندگی کرده
  • یا با همسرش زندگی می کند

اگر کمی زرنگ باشید، متوجه می شوید اینکه از کجا بفهمیم مردی متاهل است یا مجرد بسیار ساده است. باید برای رابطه جدید وقت بزارید تا مبادا در دام روابط موازی بیافتید.

این از نشانه های شوهر بد است که متاسفانه خانم های زیادی با آن درگیر هستند!

19- تاریخ‌ هایی که بیرون می‌ روید همگی بسیار معمولی هستند، یا هزینه ها فقط به صورت نقد پرداخت می‌ شوند

مردی که نمی‌ خواهد گرفتار شود، با استفاده از کارت اعتباری و حساب بانکی شخصی‌ اش، سوء ظن ایجاد نمی‌ کند. به همین دلیل قبل از ورود به رستوران، از دستگاه خود پرداز پول برداشت می‌ کند.

20- او در مورد مردی صحبت می کند که در آینده با آن ازدواج خواهید کرد و البته او نیست

ما اغلب سعی می کنیم آنچه را که می خواهیم بشنویم و این عالی است. به این ترتیب متوجه می شوید که او به طور ماهرانه ای می گوید که نمی تواند یا نمی خواهد با شما ازدواج کند.

افراد متاهل این کار را انجام می دهند تا شما را متوجه این واقعیت کنند که شما نیز باید افراد دیگر را در نظر داشته باشید.

بدون هیچ شکی، صحبت از ازدواج برای مردی که زن دارد خط قرمز است. شاید درباره آن صحبت کند، اما سعی می کند هیچ اقدام عملی انجام ندهد!

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
مهرانگیز متقی مهرانگیز متقی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
آناهیتا افخمی آناهیتا افخمی
مشاور روانشناس
از 210,000 هزار تومان
علیرضا سروش علیرضا سروش
دکتری روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
لیلا شکوری لیلا شکوری
دکتری روانشناسی
از 112,500 هزار تومان
سید حامد واحدی اردکانی سید حامد واحدی اردکانی
دکترای روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
شیما وفا شیما وفا
دكتراى روانشناسى
از 62,500 هزار تومان
مهندس محمد خانی مهندس محمد خانی
مهندس آی تی
از 150,000 هزار تومان
جواد صادق الحسینی جواد صادق الحسینی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان

پیشنهاد ویکی روان چیست؟

خانم های زیادی در بخش مشاوره آنلاین روانشناسی سایت ویکی روان درباره راه های تشخیص مرد متاهل از مجرد مشاوره می گیرند. آنها یا تجربه این اتفاق ناگوار را داشته اند یا از آن هراس زیادی دارند، که البته حق با آنهاست.

اگر به هر دلیل و به هر شکل با مردی آشنا شده اید که نمی دانید متاهل است یا مجرد و استفاده از راههای تشخیص مرد متاهل که در بالا ذکر کردیم برایتان مقدور نیست، حتما با مراجعه به بخش مشاوره آنلاین رابطه عاشقانه در ویکی روان با مشاور مشورت کنید.

مشاور روانشناس با روش های بسیار زیاد می تواند راهی برای رفع تمام سوالات ذهنی شما فراهم کند، فقط باید اقدام کنید و به مشاور خود اعتماد کنید:

مشاوره رابطه عاطفی

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا