آقایان بخوانندروابط

12 نشانه چراغ سبز خانم ها برای اینکه متوجه علاقه آن ها بشوید

نشانه های پا دادن زنان چیست؟

نشانه چراغ سبز خانم ها باید از سمت رفتارهای مردها بررسی شود برای مثال از مردان انتظار می رود که با کارهایی مثل سلام کردن، شروع یک مکالمه یا درخواست برای یک قرار ملاقات  شروع کننده رابطه باشند. زنان هم معمولا تمایل به این ارتباط را از طریق ارائه نشانه هایی بیان می کنند. در جلسات مشاوره روانشناسی مسائل عاطفی هم توضیحات بسیاری در مورد سیگنال عشق زنان داده می شود. با این حال در ادامه این مطلب سایت ویکی روان، به بررسی دقیق چیزهایی که به طور عام نشانه چراغ سبز خانم ها یا پا دادن زنان تلقی می شود؛ می پردازیم.

نشانه های دوست داشتن پنهانی زنان و چراغ سبز خانم ها

با مقالات روانشناسی در ویکی روان همراه باشید.

نشانه علاقه دختر به پسر یا زنان به مردان در رفتار آنها مشخص می شود. در واقع این زن ها هستند که تصمیم می گیرند و نشان می دهند که یک مرد چه زمانی می تواند به آن ها نزدیک تر و صمیمی شود. اینکه شما در ابتدا متوجه نشانه پا دادن در خانم ها نشوید امری طبیعی است درک نشانه های چراغ سبز زن‌ها مثل هر مهارت دیگری نیاز به تمرین و دقت دارد.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
آرزو محمدی آرزو محمدی
مشاور تغذیه
از 75,000 هزار تومان
سید علیرضا مرتضوی سید علیرضا مرتضوی
دکترای روانشناسی
از 300,000 هزار تومان
پوریا رضائی پوریا رضائی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
محمد جواد افشاری نژاد محمد جواد افشاری نژاد
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
بهشته طهماسبی زاده بهشته طهماسبی زاده
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
سمیرا رضایی سمیرا رضایی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
پروانه صفایی مقدم پروانه صفایی مقدم
دكتراى روانشناسى
از 175,000 هزار تومان
سید حامد واحدی اردکانی سید حامد واحدی اردکانی
دکترای روانشناسی
از 100,000 هزار تومان

سیگنال زنان عاشق را دریافت کنید

بسیاری از مردها ممکن است تجربه این سوال را داشته باشند که زنی به آن ها بگوید: (من سیگنال های زیادی را به تو نشان دادم چطور متوجه نشدی که دوستت دارم؟). گاهی اوقات یک مرد می تواند خوش شانس باشد و در نهایت به نشانه چراغ سبز خانم ها پی ببرد زیرا دختر مقابلش صبور و پیگیر است، گاهی اوقات هم مرد متوجه این سیگنال ها و نحوه عاشق شدن خانم ها نیست و ادامه رابطه یا شروع آن با شکست مواجه می شود.

اگر شما هم به سختی متوجه می شوید که یک زن جذب شما شده است یا نه و نمی دانید که چه زمانی می توانید در یک رابطه جلوتر بروید، نگران نباشید در ادامه نشانه هایی را معرفی میکنیم که مشکل شما را حل می کند. روانشناسان با بررسی ها و مشاهدات خود متوجه کارهایی که زنان هنگام جذب یک مرد انجام می دهند و نحوه ابراز علاقه به مردها با نشانه چراغ سبز خانم ها شده اند. هر چقدر زنی بیشتر این نشانه های چراغ سبز را ارائه دهد احتمال اینکه جذب شما شده باشد و بتوانید در این رابطه پیشرفت کنید بیشتر است. این نشانه ها عبارت اند از:

1- اولین نشانه چراغ سبز خانم ها: وقتی فکر می کند که شما نگاه نمی کنید به شما خیره می شود

اگر شما از نظر یک خانم جذاب باشید بارها و بارها شما را بررسی می کند و بیشتر اوقات به شما خیره می شود. اگر وقتی که لبخند می زند به سرعت به دور دست نگاه می کند یا زمانی که به او نگاه می کنید سرخ می شود نشان می دهد که به شما علاقه دارد. معمولا افراد اگر در حال گفتگو نباشند بیشتر از چند ثانیه به یکدیگر نگاه نمی کنند، زنی که بیش از حد معمول به شما نگاه می کند احتمالا نسبت به شما احساس خاصی دارد.

این یکی از چندین نشانه چراغ سبز خانم ها است. سعی کنید وقتی متوجه شدید که به شما خیره شده است به چشمان او نگاه کنید و لبخند بزنید تا متوجه شود که شما هم او را دوست دارید و از تکنیک های جذب زنان استفاده کنید.

مشاور روانشناس برای رابطه عاشقانه

2- پا دادن زن ها با برقراری تماس چشمی طولانی مدت

همانطور که بارها در ویکی روان گفتیم، انواع ارتباط چشمی یکی از مهم ترین روش های ارتباطی بین انسان ها است. زنان وقتی می خواهند عشوه گری کنند مدت زمان بیشتری با شما ارتباط چشمی برقرار می کنند. اگر او نگاهش را بیشتر از 5 ثانیه حفظ می کند و به ندرت تماس چشمی را قطع می کند نشان دهنده این است که شما برایش جذاب هستید. در مکالمات روزمره بین دوستان و آشنایان ارتباط چشمی به مدت 4 تا 5 ثانیه طبیعی است و نگه داشتن ارتباط چشمی بیشتر از این مدت نشان دهنده جذابیت فرد مقابل است.

آقایان باید بدانند زن ها چطور عاشق می شوند و مهم ترین نشانه های عاشق شدن خانم ها چیست؟

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر او یک فرد خجالتی باشد در عوض از تماس چشمی مستقیم کاملا اجتناب می کند!

برای اینکه متوجه روحیات او در این زمینه شوید ارتباطات او با بقیه را بررسی کنید، ببینید آیا مرتبا با آن ها تماس چشمی برقرار می کند یا نه. اگر با دوستان خودش ارتباط چشمی معمولی دارد و وقتی به شما می رسد و یا با شما صحبت می کند خجالت می کشد که ارتباط مستقیم چشمی برقرار کند، این نشان می دهد که به شما احساسی دارد و نشانه چراغ سبز خانم ها است.

3- از نشانه های چراغ سبز خانم ها توجه به پوشش آنها است

زنان برای اینکه شما را تحت تاثیر قرار دهند رفتار هایی بروز می دهند که خودشان را جذاب نشان دهند، یکی از نشانه های بیرونی این رفتارها نوع پوشش آن ها است که سعی می کنند در مقابل شما جلوه گری کنند. به لباس و آرایش او توجه کنید اگر از هر فرصتی استفاده می کند تا زیبایی ظاهری خود را به رخ شما بکشد و نوع پوشش او در مقابل شما نشانه چراغ سبز خانم ها را نشان می دهد و نسبت به زمانی که با دیگران برخورد دارد محافظه کاری کمتری دارد یا راحت تر است، احتمالا برای او جذاب هستید.

اگر در گروه دوستان هستید یا در مکانی شلوغ قرار دارید با توجه به نشانه چراغ سبز خانم ها، او سعی می کند در نزدیکی شما بنشیند یا خودش را در خط دید شما قرار می دهد تا متوجه نوع پوشش او شوید.در واقع این می تواند حتی یکی از معیارهای دخترها برای ازدواج باشد.

4- در عشق پنهانی زنان، وقتی صحبت می کنید بدنش به سمت شما متمایل می شود یا می خواهد خودش را به شما نزدیک کند

اگر شما از نظر فردی جذاب باشید سعی می کند که خودش را در محدوده صمیمی و نزدیک به شما قرار دهد، به سمت شما متمایل می شود یا بدنش به آرامی به سمت شما حرکت می کند. منطقه صمیمی فضایی در حد نیم متر اطراف شما است. اکثر مردم در صحبت ها و برخورد های روزمره حدودا بیش از یک متر از هم فاصله می گیرند، اگر شما از نظر زنی جذاب باشید سعی می کند با اصول اولیه زبان بدن در روانشناسی خودش را در نزدیک ترین فاصله ممکن نسبت به شما قرار دهد.

منطقه شخصی و صمیمی برای دوستانی که یک مکالمه عادی دارند فضایی در حد نیم متر تا یک متر است، اگر او می خواهد که در فاصله کمتری نسبت به شما قرار بگیرد احتمالا فقط به چشم یک فرد عادی به شما نگاه نمی کند. برای اینکه نسبت به این موضوع مطمئن شوید فاصله ای را که او با دوستان، همکاران یا افراد دیگر دارد مورد بررسی قرار دهید.

5- در نشانه چراغ سبز خانم ها: لب هایش را گاز می گیرد یا آن ها را با زبان خیس میکند و روی هم می فشارد

هنگامی که یک زن به شما نگاه می کند و لب هایش را گاز می گیرد یا به نرمی روی هم می فشارد، این یک حرکت اغواگرانه و ناخودآگاه است که به نیت عاشقانه او اشاره دارد. این رفتار نشان میدهد که شما برایش جذاب هستید. ممکن است لب هایش را لیس بزند یا آن ها را با کمی فاصله از هم نگه دارد تا جذاب تر جلوه کند زیرا آنها به خوبی معنی نگاه به لب ها را می دانند.

6- از نشانه چراغ سبز خانم ها و پا دادن زن، بازی با موهایش است

اگر متوجه شدید که یک زن در حالی که به شما نگاه می کند با موهایش بازی می کند، آن ها را جا به جا می کند، دور انگشتانش می چرخاند یا موهایش را کنار می زند تا گردنش نمایان شود و سرش را کمی کج می کند، یکی از نشانه های عاشق شدن است که شما برای او جذاب هستید و تحت تاثیر شما قرار گرفته است هرچند باید مراقب معنای عشق اشتباه نیز باشید. با این حرکت در نشانه چراغ سبز خانم ها وجود دارد، او به صورت غیر مستقیم می خواهد شما را اغوا کند و یک پیغام فریبنده و بی سرو صدا برای شما ارسال می کند.

7- اگر در سیگنال زنان عاشق قرار گرفته اید، او به دنبال فرصت هایی برای لمس شما می گردد

لمس فیزیکی یکی از نشانه های قوی جذابیت است یعنی او نمی تواند در مقابل شما مقاومت کند. لمس های نرم و ظریف و نمایش محبت جسمانی از نشانه های جذابیت شما برای یک زن است. ممکن است در حین مکالمه به صورت اتفاقی بازوی شما را لمس کند یا دستش به سمت بدن شما حرکت کند، این نشان دهد که به شما علاقه دارد و یکی از نشانه چراغ سبز در خانم ها دیده می شود.

8- از دیگر نشانه چراغ سبز خانم ها: هنگام صحبت با شما لحن صدایش را عوض می کند و حالتی اغواگرانه به آن می دهد

هنگامی که زنی با شما صحبت می کند مراقب تغییر لحن صدای او باشید. اغلب زنانی که قصد برقراری یک رابطه صمیمی و عاشقانه را دارند صدایشان را در سطح پایین تر و ملایم تری قرار می دهند و اصطلاحا احساسی صحبت می کنند.جملاتی که خانم های دوست دارند را بگویید تا نشانه چراغ سبز خانم ها در پاسخ آنها دریابید.

9- یک زن عاشق همیشه در کنار شما شاد و هیجان زده است

اگر از نظر زنی جذاب باشید هر وقت شما را می بیند سعی می کند لبخند بزند، حتی اگر روز بدی را سپری کرده باشد وقتی در مقابل شما قرار می گیرد اصطلاحا گشاده رو می شود یا چهره بازی پیدا میکند و مشتاق و پر انرژی به نظر می رسد. در واقع این از خواص عشق در همه شرایط است و تنها محدود به نشانه چراغ سبز خانم ها نمی شود.

10- نشانه چراغ سبز خانم ها با خندیدن به شوخی های شما

دلایل عشق دختر به پسر بسیار است ولی اگر او درگیر با نمکی شما شده باشد پس قطعا نشانه چراغ سبز خانم ها را دریافت خواهید کرد. زنانی که شما را دوست دارند به شوخی های شما می خندند، حتی اگر آن شوخی که انجام داده اید یا جوکی که تعریف کرده اید جذاب هم نباشد آن ها با اشتیاق می خندند. هنگامی که یک شوخی می کنید یا جوک عجیب و غریبی تعریف می کنید به واکنش او توجه کنید، مهم نیست که شوخی شما واقعا چقدر جذاب باشد اگر به شما علاقه داشته باشد در هر صورت  می خندد.

11- زنی که چراغ سبز نشان می دهد، در مورد برنامه های شما کنجکاوی می کند یا برنامه هایش را با شما در میان می گذارد

مطرح کردن برنامه اشاره ظریفی به این دارد که او می خواهد وقت بیشتری را با شما بگذراند. به نشانه های کلامی در مکالماتش دقت کنید ممکن است از شما سوال کند (این آخر هفته چه کار می کنید؟). اگر به دنبال یک قرار ملاقات با شما باشد غیر مستقیم می گوید که وقتش آزاد است و خودش را در دسترس شما قرار می دهد. مطمئن باشید در این نشانه از چراغ سبز خانم ها، او به دنبال تله پاتی عشقی در این باره با شما می باشد.

12- اگر در حال تماس تلفنی با او باشید یا پیامکی برایش ارسال کنید به سرعت پاسخ شما را می دهد

در مراحل اولیه علاقه و معنی عشق در رابطه ارسال پیامک یکی از بهترین روش ها برای حفظ پیوند و ایجاد ارتباط است. اگر فکر می کنید که او جذب شما شده است، یک پیامک برای او ارسال کنید و ببینید چقدر طول می کشد تا پاسخ شما را بدهد، در صورتی که به شما علاقه داشته باشد معمولا درحد چند دقیقه باید پاسخ شما را بدهد. هنگام پاسخ دادن متن های طولانی می نویسد و با بله یا خیر جواب شما را نمی دهد.

چون این رفتار از نشانه های علاقه مند شدن مردها می باشد صد در صد برای نشانه چراغ سبز خانم ها هم وجود ندرد زیرا همیشه امکان پاسخ سریع وجود ندارد به خصوص اگر او فردی شاغل باشد، شما باید یک الگوی کلی را در پاسخ هایش در نظر بگیرید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
سمیه بهاروند سمیه بهاروند
مشاور روانشناس
از 175,000 هزار تومان
مهران گلزاری امجد مهران گلزاری امجد
مشاور روانشناس
از 87,500 هزار تومان
فریبا روایی فریبا روایی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
رضوان شمس رضوان شمس
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
مژگان افضلی مژگان افضلی
دکتری روانشناسی
از 62,500 هزار تومان
محمد حسین خانی محمد حسین خانی
مشاور روانشناس
از 62,500 هزار تومان
مهندس محمد خانی مهندس محمد خانی
مهندس آی تی
از 150,000 هزار تومان
آناهیتا افخمی آناهیتا افخمی
مشاور روانشناس
از 210,000 هزار تومان

نظر سایت رونشناسی ویکی روان در موضوع نشانه چراغ سبز خانم ها

بیان نشانه های پا دادن زن ها هرچند برای مردان کمک بزرگی خواهد بود اما لازم است بانوان نیز با بررسی این موارد میزان درگیری خود را محک بزنند. پیشنهاد می کنیم حتما تست روانشناسی نگرش به عشق را انجام دهید و از نتایج آن کمک بگیرید یا با کمک یک روانشناس مسائل عاطفی، خود و احساسات خود را با احتیاط بیشتری پیش ببرید. امکان مشاوره تلفنی در ویکی روان هر ساعت از شبانه روز برای شما فراهم است.

مشاوره روابط عاطفی ویکی روان

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا