دسته بندی موضوعات جنسی

برای درمان زود انزالی چی بخوریم؟ (16 غذا برای درمان زودانزالی)

برای درمان زود انزالی چی بخوریم تا مشکلمان حل شود؟ این پرسش را زیاد در بخش مشاوره جنسی آنلاین ویکی روان دریافت می کنیم. چون درمان زودانزالی مردان یکی از مهم ترین خواسته های آنهاست. پس استفاده از مواد غذایی برای درمان زودانزالی اتفاق عجیبی نیست، اما بهترین راه مشورت گرفتن از متخصص سکسولوژیست است تا مشکل به صورت ریشه ای درمان شود. با این حال در ادامه این مطلب سایت ویکی روان، به بررسی دقیق بهترین غذاها برای درمان زودانزالی می پردازیم.

برای درمان زود انزالی چی بخوریم؟

با مطالب روز روانشناسی در ویکی روان همراه باشید.

اگر از انزال زودرس رنج می برید. بنابراین، رابطه جنسی ممکن است برای شریک زندگی شما و شما رضایت بخش نباشد. اگرچه از نظر بدنی تهدید کننده نیست، اما زوج ها احساس ناامیدی و تحقیر می‌ کنند. این روند در نهایت موجب بروز نارضایتی جنسی شده و می تواند اساس رابطه را زر سوال ببرد.

علت زودانزالی آقایان هر چیزی که باشد می تواند به کاهش عزت نفس آنها منجر شود. اگر احساس عصبی، افسردگی، بهبودی پس از آسیب یا عدم تعادل هورمونی دارید، ممکن است دچار اختلال نعوظ شوید. بر اساس مطالعات، از هر 3 مرد 1 نفر ممکن است در مرحله ای از زندگی خود با این بیماری مواجه شوند.

برای درمان مشکل زود انزالی نیاز به مشورت با مشاور مسائل جنسی دارید. میزان موفقیت درمان جنسی بیش 65 درصد است.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
آرزو بختیاری آرزو بختیاری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
محمد جواد افشاری نژاد محمد جواد افشاری نژاد
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
شیما وفا شیما وفا
دكتراى روانشناسى
از 62,500 هزار تومان
نسرین ترابی صائین نسرین ترابی صائین
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
لیلا شکوری لیلا شکوری
دکتری روانشناسی
از 112,500 هزار تومان
فاطمه غواص معانی فاطمه غواص معانی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
نسرین دشتبانیان نسرین دشتبانیان
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
پریا نوربخش پریا نوربخش
مشاور روانشناس
از 120,000 هزار تومان

چرا می توان از خوراکی برای درمان زودانزالی مردان استفاده کرد؟

اما عده زیادی اعتقاد دارند این مشکل ریشه در عادت های غذایی اشتباه آقایان دارد.

البته همین طور است، خارج از بحث تاثیرات روانی بر آقایان، استفاده از غذا برای درمان زودانزالی واقعیت دارد و می تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد.

1- لذت بیشتر مرد

در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم که برای رفع زود انزالی چه باید بخوریم چون استفاده از اسپری جنسی تاخیری مانع از لذت بردن آقایان می شود. به همین خاطر باید با استفاده از انواع معجون برای رفع زودانزالی اقدام کرد.

2- رضایت جنسی همسر

از طرفی در زندگی زناشویی یکی از مهم ترین خواسته های خانم ها در ارتباط جنسی این است که مردشان توان سکس طولانی مدت را داشته باشد. اگر مردی زود به ارگاسم برسد خیلی سخت می تواند همسرش را از دید جنسی راضی کند.

نتایج به دست آمده از جلسات مشاوره جنسی نشان می دهد یکی از دلایل گریه کردن بعد از رابطه جنسی به عدم رضایت جنسی و تامین نشدن نیازهای فرد مربوط می شود.

3- رفع ناراحتی بعد از نزدیکی جنسی در مرد

این یک حقیقت است که زودانزالی در نهایت منجر به شرمساری آقایان می شود!

یکی از رایج ترین دلایل افسردگی بعد سکس در مردها را به زودانزالی آنها نسبت می دهند. چون احساس مردانگی از آنها گرفته می شود و احساس ضعف می کنند.

1- مارچوبه را در برنامه غذایی خود داشته باشید

برخی مواد غذایی برای انزال زودرس مفید هستند، به خصوص مارچوبه که سرشار از ویتامین A بوده و برای کنترل تستوسترون ضروری است.

ویتامین C در مارچوبه فراوان است که گفته می شود تعداد اسپرم شما را افزایش داده و فشار خون شما را افزایش می‌ دهد. باید ریشه گیاه را در شیر بجوشانید و بنوشید. انجام این کار به تنظیم بهتر عضلات آلت تناسلی کمک می کند.

2- خوردن عدس برای درمان زودانزالی عالی است

عدس یکی دیگر از مواد غذایی رایج است که می توانید از آن برای درمان زود انزالی استفاده کنید!

عدس سرشار از اسید فولیک و پروتئین بوده و مطالعات نشان داده‌ اند که اسید فولیک و اختلال عملکرد جنسی مردان ارتباط زیادی با هم دارند

بنابراین، گنجاندن روزانه عدس به عنوان غذای زود انزالی در رژیم غذایی می تواند به شما کمک کند تا از انزال زودرس خلاص شوید و تعداد اسپرم هایتان را افزایش دهید. روزانه یک کاسه عدس را باید در برنامه غذایی خود بگنجانید که می تواند به شکل عدسی، سالاد و غیره باشد.

3- هویج بخرید

هویج مملو از آنتی اکسیدان ها و بتاکاروتن است که در حین مقاربت می تواند جریان خون به اندام تناسلی را افزایش دهد.

بنابراین، وقتی هویج آب پز را با عسل و تخم مرغ می خورید، می توانید انزال زودرس را که نوعی اختلال جنسی است مهار کنید. فراموش نکنید که این ترکیب را امتحان کنید چون بدون شک لذت بسیار بیشتری از دخول در رابطه جنسی خواهید برد.

4- می توانید جو دوسر را انتخاب کنید

وقتی بلغور جو دوسر را به رژیم غذایی خود اضافه کنید، سطح تستوسترون در جریان خون را افزایش خواهید داد. هیچ غذای دیگری برای زود انزالی بهتر از بلغور جو دوسر نیست که عضلات آلت تناسلی شما را آرام کند و شما را تقویت کرده و به شما انرژی دهد.

5- می توانید هندوانه را انتخاب کنید

افرادی که سوال می کنند برای درمان زود انزالی چی بخوریم هندوانه را فراموش نکنند.

یک ماده مغذی گیاهی به نام سیترولین در هندوانه وجود دارد که می تواند به تقویت و بهبود میل جنسی شما کمک کند. می‌توانید برش هایی از هندوانه بخورید یا آن را به سالاد میوه خود اضافه کرده و اثرات مفیدی را مشاهده کنید.

6- قارچ بیشتر میل کنید

قارچ شیتا که دارای چندین ماده مغذی است که به عملکرد تولید مثل مردان کمک می کند.

آنها حاوی کولین، ویتامین D و روی هستند که می توانند به شما کمک کنند. همچنین، مصرف روی با سطح هورمون تستوسترون و سطح پرولاکتین مرتبط است و در قدرت و هماهنگی عضلات بسیار مفید هستند. خوب، می توان قارچ را به عنوان غذای مفید برای زود انزالی در پیش غذا، سالاد یا غذای اصلی در وعده های غذایی روزانه خود استفاده کرد.

این مطالب ویکی روان را از دست ندهید:

7- می توانید زنجبیل و عسل را ترکیب کنید

اگر دنبال غذا و خوراکی برای درمان کردن زودانزالی خود هستید این مورد را در نظر داشته باشید.

ما زنجبیل و عسل را به عنوان داروهای تقویت کننده قوای جنسی می‌ شناسیم و در صورت ترکیب می توانند میل جنسی را افزایش دهند و عملکرد شما را تقویت کنند. می توانید زنجبیل را رنده کنید و در غذا استفاده کنید. این ترکیب را بخورید و به زودی تفاوت را خواهید دید.

این معجون برای افرادی که زودانزالی دارند و از فانتزی های جنسی خود لذت نمی برند بسیار مفید است.

8- جنسینگ هندی

قبلا در ویکی روان مفصل درباره خواص گیاه جنسینگ صحبت کردیم. اما باز هم اشاره خواهیم کرد.

این گیاه سنتی برای درمان مشکلات انزالی زودرس و سایر مشکلات جنسی از دیرباز مورد استفاده قرار گرفته است. گیاه آیورودا به افزایش میل جنسی کمک می کند و به مردان کمک می کند انزال خود را کنترل کنند.

همچنین این گیاه در افزایش استقامت و اختلال نعوظ مفید است. شما باید این ماده غذایی را بخورید یا با یک لیوان شیر قبل از خواب بنوشید تا ترشحات زودهنگام را متوقف کنید.

9- به سراغ پیاز سبز بروید

شاید فکر کنید پیدا کردن معجون درمان زودانزالی سخت باشد، اما همیشه اینطور نیست.

در طبیعت، دانه‌ های پیاز سبز باعث تقویت قوای جنسی می‌شوند و می‌توانند به کاهش انزال زودرس کمک کنند. دانه ها ظرفیت، قدرت و استقامت جنسی شما را افزایش می دهند. پس مقداری دانه پیاز سبز له شده را با آب مخلوط کنید و این محلول جادویی را بنوشید.

10- سراغ موز بروید

موز سرشار از پتاسیم است. این به مدیریت جریان خون اشاره دارد. همچنین آنزیمی به نام بروملین (Bromelain) تولید می کنند که به افزایش میل جنسی و به حداقل رساندن انزال زودرس کمک می کند.

مصرف منظم موز نه تنها استقامت شما را افزایش می دهد، بلکه سطح استقامت و تستوسترون پایین شما را نیز بالا می برد. باعث افزایش تعداد اسپرم نیز می‌ شود

بدون هیچ شکی مورد بهترین معجون درمان زودانزالی در مردان است.

11- میخک یک غذا برای درمان زودانزالی است

مشاوره جنسی آنلاین و تصویری در ویکی روان

یکی دیگر از محصولات خانگی که به راحتی در دسترس است و می تواند به مردان برای غلبه بر زودانزالی کمک کند میخک است.

این ادویه اگر در مقادیر کم مصرف شود برای افزایش سطح تستوسترون مفید است. مطالعه انجام شده بر روی موش های صحرایی نر که در مجله BMC منتشر شد. نشان می دهد که 50 درصد عصاره معطر Syzygium (میخک) می تواند به طور مستقیم به مشکل انزال زودرس کمک کند زیرا فواصل پس از انزال نر را کوتاه می کرد.

12- آووکادو را انتخاب کنید

ما همچنین آووکادو را به عنوان میوه برای درمان زودانزالی آقایان می شناسیم و برای سلامتی شما بسیار مفید است. سرشار از ویتامین هایی است که به تنظیم جریان خون کمک می کند.

آووکادو همچنین حاوی چندین چربی سالم و همچنین اسید فولیک است که به شما انرژی می دهد. همچنین به فرآیندهای متابولیک کمک می کند

این غذای پلی اتیلن همچنین به درمان مشکلات انزال پسرفته، مشکلات تاخیری در انزال و مشکلات انزالی دردناک کمک می کند.

13- گردو زیاد بخورید

گردو بسیار عالی و مغذی است. سرشار از چربی، تغذیه، ویتامین ها و مواد معدنی بوده و یک معجون درمان زودانزالی است.

گردو خواص ب نظیر مانند

  • آنتی اکسیدانی
  • ضد التهابی
  • و امگا 3

بالایی دارد. به کاهش ناباروری مردان، اختلال نعوظ و مشکلات آلت تناسلی مردان کمک می کند. خوردن مکرر گردو به عنوان یک میان وعده نیز می تواند به افزایش کیفیت اسپرم و تحرک کمک کند.

14- بادام ها از جمله خوراکی های مفید برای غلبه بر زودانزالی مردان است

بادام برای تقویت عضلات ضعیف کف لگن و همچنین کمک به اختلالات جنسی شناخته شده است.

آجیل دارای ویتامین E بالایی است که سطح هورمونی تستوسترون را در مردان متعادل می کند

همچنین به درمان اختلال نعوظ کمک می کند. اگر به طور منظم بادام مصرف کنید، بهترین غذا برای جلوگیری از انزال زودرس برای شما خواهد بود. بنابراین، سعی کنید روزانه 5 تا 10 آجیل را صبح زود قبل از صبحانه بخورید تا نتایج عالی داشته باشید.

15- شکلات تلخ بخورید

Lockhart نویسنده آمریکایی از شکلات تلخ به عنوان “شکلات سفید” یاد می کند. شکلات های شیری مناسب مردانی هستند که ممکن است برای چند ماه قرار ملاقات داشته باشید و شکلات های تلخ برای قرارهای رمانتیک مناسبند.

شکلات های تیره نیز پر از ریزمغذی ها هستند که آنها را به یک غرایز جنسی قوی تبدیل می کند. خوردن آنها باعث می شود احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید

هورمون اندورفین ترشح می کند که سطح استرس و اضطراب را کاهش می دهد. تنها به همین جا ختم نمی شود. شکلات تلخ می تواند بر سلامتی شما تأثیر مثبت بگذارد. این یکی از قوی ترین منابع آنتی اکسیدان است.

16- غذاهایی که باید آنها را ترک آنها کرد

بهتر است قبل از امتحان کردن مواد غذایی برای درمان زود انزالی باید برخی عادات را کنار بگذارید. این عادات شامل برخی غذاها و شیوه هایی است که به شما کمک می کند زود انزالی را متوقف کنید:

  • از خوردن غذاهای شیرین و نشاسته ای خودداری کنید.
  • سیگار کشیدن و نوشیدن مشروبات الکی را برای سلامتی خود کنار بگذارید.
  • خود را از استرس و افسردگی دور نگه دارید. (پیشنهاد می کنیم مقاله راه های کم کردن استرس را در ویکی روان بخوانید)
  • غذاهای ناسالم نخورید و از غذاهای چرب در بشقاب خود اجتناب کنید.

ضعف عضله کف لگن نیز دلیل بزرگی برای انزال زودرس است. برای جلوگیری از انزال زودرس، باید تمرینات کف لگن (کگل) را برای قدرت بهتر عضلات لگن امتحان کنید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
جمیله احمدپور جمیله احمدپور
دکترای روانشناسی
از 250,000 هزار تومان
سعید بابایی سعید بابایی
دکتری روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
پروفسور حسین باهر پروفسور حسین باهر
پروفسور
از 1,200,000 هزار تومان
سمیه بهاروند سمیه بهاروند
مشاور روانشناس
از 175,000 هزار تومان
پریسا سبزواری پریسا سبزواری
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
شیلا توکلی شیلا توکلی
مشاور روانشناس
از 160,000 هزار تومان
سارا مددزاده سارا مددزاده
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
یونس ترقی طلب یونس ترقی طلب
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان

پیشنهاد ویکی روان چیست؟

همانطور که اول مقاله گفتیم، بروز مشکلات انزال در آقایان می تواند رابطه را وارد فازی کند که مورد رضایت هیچ طرف نیست.

اگر به هر دلیل دچار زودانزالی هستید، یادتان باشد جنبه روانی هم می تواند موجب بروز آن شود. پیشنهاد می کنیم در بخش مشاوره جنسی غیرحضوری ویکی روان، با بهترین سکسولوژیست های کشور به صورت صوتی و تصویری جلسه مشاوره برگزار نمائید.

همانطور که مواد غذایی برای درمان زودانزالی مفید است، استفاده از خدمات روان درمانی هم می تواند مفید باشد:

مشاوره سکسولوژی آنلاین

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

یک دیدگاه

  1. بدون در نظر گرفتن طبع طرف(phخون) خوردن مواد غذایی ممکنه کار را خراب بکنه مثلا افراد دارای خون قلیایی یا همان گرم با مصرف میخک یا گرمیجات دیگر سه سوت پنجرمیشوند _به ارگاسم و انزال میرسند، لذا این افراد باید یکی دو ساعت قبل از عملیات خشم محبوب! سردیجات یا همان مواد دارای اسید مانند انواع ترشیجات و میوه های ترش استفاده کنند و افراد سرد مزاج یا دارای پی اچ پایین یا اسیدی از گرمیجات یا قلیا سازهای خون چند ساعت قبل عملیات استفاده کنند تا مشکل زود انزالی کم بشه و هم مزشان دستور آغاز عملیات را بده (یکی از راه های کم کردن فشارجنسی مصرف ترشیجات بخصوص آبغوره،آب انار ترش،ریواس،شربت زرشک در جوانان یا افراد دارایطبع گرم و خشک گرم و تر است)، البته باید با خوردن انواع غذاها و میوه ها کشف کرد کدام با بدن طرف بهتر سازگاره، باید متذکر شد انهایی که سامانه اعصاب مرکزیشان دوچار اشکال مادر زادی است تاثیر تغذیه ناچیز هست، باید درمان شیمیایی انجام بده یا منتظر گذشت زمان بشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا