شخصیتروانشناسی

روانشناسی و شناخت شخصیت هنگام خوردن بستنی

علم روانشناسی تا بحال توانسته از روی انواع رفتارهای انسان ها شخصیت آنها را مورد بررسی قرار داده و از روی همین موارد به ویژگی ها و خصوصیات افراد پی ببرد. یکی از این موارد خوردن بستنی است. شاید جالب باشد که از روی بستنی خوردن شخصیت کسی را بشناسیم. از آنجا که بستنی از خوردنی هاییست که کمتر کسی آن را دوست ندارد. بستنی خوردن در تمامی سنین طرفداران پر و پا قرص خود را دارد بویژه در فصل بهار و تابستان که مصرف بستنی بیش از دیگر فصل هاست و از موارد مسرت و شادی بخش افراد است. در ادامه به بررسی موضوع شناخت شخصیت هنگام خوردن بستنی میپردازیم.

با ویکی روان همراه باشید.

شناخت شخصیت هنگام خوردن بستنی

روانشناسی شناخت شخصیت هنگام خوردن بستنی

ما که تا به حال کسی را ندیده ایم بستنی دوست نداشته باشد. بچه و پیر و جوان هم ندارد ، به خصوص برای روزهای گرم سال باعث خنکی و نشاط می شود. اما از آنجایی که این روزها از فرم ابرو گرفته تا خط صورت و دست و غیره شخصیت شناسی می کنند ما هم تصمیم گرفتیم آنچه که بستنی مورد علاقه تان از شخصیتتان برملا می کند را عنوان کنیم.

در واقع طعمی که شما می پسندید رازهایی از درونتان را برملا می کند که بسیار جالب و خواندنی است. با ما همراه باشید تا با این شخصیت شناسی جالب بیشتر آشنا شوید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
کیومرث مروت کیومرث مروت
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
رویا قشقائیان رویا قشقائیان
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
سعید بابایی سعید بابایی
دکتری روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
محمد حسین خانی محمد حسین خانی
مشاور روانشناس
از 62,500 هزار تومان
پردیس میرمعینی پردیس میرمعینی
دکتری روانشناسی
از 65,000 هزار تومان
محمد رضا سعید فیروزه محمد رضا سعید فیروزه
دکترای روانشناسی
از 175,000 هزار تومان
لیلا شکوری لیلا شکوری
دکتری روانشناسی
از 112,500 هزار تومان
حانیه خوش لهجه حانیه خوش لهجه
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان

عاشقان بستنی با طعم وانیلی

وانیل عطر معروف اکثر بستنی ها است. بر اساس شناخت شخصیت هنگام خوردن بستنی مورد علاقه، افرادی که طرفدار بستنی وانیلی هستند افرادی پرشور، سرزنده و اهل خطر هستند که از ریسک کردن نمی ترسند. این افراد بدون فکر و برنامه قلبی عمل می کنند و آرمانگرا هستند.

عاشقان بستنی وانیلی به شم و حس ششم خود بیش از منطقشان اعتماد دارند. البته این ها برگرفته از نتایج پژوهش هایی است که توسط آلن هیرسچ متخصص مغز و اعصاب روی بوها و مزه ها و تأثیر آن ها انجام شده است. عاشقان بستنی وانیلی احساسات خود را زیاد بروز می دهند و در روابط عاطفی خود موفق هستند.

این متخصص مغز و اعصاب در حین مطالعات خود از نتایج تست های روانشناسی استفاده کرد. به عقیده این متخصص یک بخش مشترکی از مغز، مسئول رفتارهای شخصی و علاقمندی هایی غذایی است. به گفته این متخصص مغز و اعصاب، علاقه نسبت به یک طعم خاصی از بستنی از زمان کودکی شکل می گیرد و در تمام عمر نیز باقی می ماند.

روانشناسی و شناخت افراد هنگام خوردن بستنی

دوستداران بستنی با طعم توت فرنگی

نتایج بررسی های آلن هیرسچ که برای یک شرکت زنجیره ای لبنیاتی در ایالات متحده آمریکا انجام شده است نشان می دهد، طرفداران بستنی های توت فرنگی اغلب افرادی صبور، وفادار، صادق و درونگرا هستند که. نتایج بررسی های دیگر نیز نشان می دهند افراد علاقمند به این میوه کوچک و خوشمزه افرادی منطقی و متفکر محسوب می شوند.

علاقمندان طعم شکلات

اگر بین تمام طعم ها انتخاب شما یک اسکوپ بستنی شکلاتی است، آلن هیرسچ شما را فردی معرفی می کند که دوست دارید خودتان را در دل بقیه جا کنید. شما فردی سرزنده، پرشور، مهربان، مهیج و خوش باوری هستید.

شناخت شخصیت هنگام خوردن بستنی شکلاتی و نعنایی

شما دوست دارید همیشه حق با شما باشد؟ خب. به گفته هیرسچ، بستنی نعنایی با تکه های شکلات بستنی مورد علاقه افراد حق به جانب است. در واقع این طعم بستنی بیشتر با شخصیت افراد جاه طلب، بلندپرواز، با اعتماد به نفس، کم غذا و افرادی که دوست دارند همیشه محق باشند در ارتباط است.

این افراد فقط زمانی راضی و خشنود هستند که هر نوع بحث و منازعه ای را به نفع خود کرده باشند. البته به عقیده این محقق، افرادی که فقط بستنی نعنایی و فقط بستنی شکلاتی را ترجیح می دهند (نه هر دو طعم در یک بستنی) شخصیت های دلسوزی دارند که به راحتی با بقیه افراد کنار می آیند.

 شناخت شخصیت هنگام خوردن بستنی طعم قهوه

به شدت به طعم قهوه حتی در بستنی نیز وفادار هستید؟ در این صورت به نظر می رسد فرد سرزنده ای هستید با طبیعت تئاتری که زندگی را با طعم خوب و عشق زیاد دنبال می کند. به گفته این محقق افرادی که عاشق طعم قهوه در بستنی هستند غصه آینده را نمی خورند و در زمان حال زندگی می کنند.

اگر عاشق تکه های شکلات در بستنی هستید

بر اساس نتایج بررسی های این محقق، افرادی که بستنی خود را با تکه های شکلات می پسندند افرادی دست و دلباز، باکفایت، کاردان و خونگرمی هستند.

دوست داران بستنی یخی رنگین کمانی

این طعم میوه ای و چند رنگ بر خلاف ظاهر خوش رنگ و شاد خود مورد علاقه افراد بدبین است. به گفته هیرسچ افرادی بستنی یخی های چند رنگ را انتخاب می کنند که در واقع شخصیتی بدبین دارند. البته این افراد قدرت تحلیل بالایی دارند و اغلب تصمیم های خوبی در زندگی شان می گیرند که این خود از رازهای رسیدن به موفقیت در زندگی میباشد.

روانشناسی و شناخت افراد هنگام خوردن بستنی

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
سید محمد ستارزاده سید محمد ستارزاده
مشاور روانشناس
از 87,500 هزار تومان
حسین توکلی حسین توکلی
دکترای روانشناسی
از 60,000 هزار تومان
شیدا خوشه مهری شیدا خوشه مهری
دکتری روانشناسی
از 87,500 هزار تومان
رضوان شمس رضوان شمس
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
محمد جواد افشاری نژاد محمد جواد افشاری نژاد
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
مهدیه پاکدامن مهدیه پاکدامن
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
فاطمه شکری فاطمه شکری
مشاور روانشناس
از 55,000 هزار تومان
پری سیما رستمی پری سیما رستمی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان

شناخت شخصیت هنگام خوردن بستنی گردویی خور ها

افرادی که طرفدار طعم گردو در بستنی هستند، افرادی وفادار، با وجدان، وظیفه شناس، مودب و مبادی آداب هستند. این افراد خونگرم بوده و به خوبی پذیرای دیگران هستند.

ویکی روان

ویکی روان محیطی صمیمی و مطمئن برای کسب اطلاعات کاربردی مرتبط با رشته روانشناسی میباشد. میتوانید سوالات و مشکلات شخصی خود را با ما در میان بزارید تا روانشناسان ما در کمترین زمان پاسخ گوی شما باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا