دسته بندی موضوعات جنسی

۱۲ وظیفه زن در رابطه جنسی (بررسی حرکات زن در سکس)

حرکات زن در رابطه جنسی اگر درست اجرا شوند تاثیر بسزایی در کامیابی جنسی آقایان دارد. خواسته مردها در رابطه جنسی این است که علاوه بر نزدیکی جنسی، به خوبی تحریک و آماده دخول شوند! برای رسیدن به یک مسیر لذت بخش تر با همسرتان، به جای استفاده مداوم از حرکات قدیمی، از این حرکات جایگزین استفاده کنید. نوع رفتار و حرکات شما می تواند بر کیفیت رابطه جنسی تاثیر مستقیم داشته باشد و تجربه بسیار خاص و ویژه ای برای همسرتان رقم بزند. به همین دلیل در این مقاله سایت مشاوره روانشناسی ویکی روان، به اینکه زنان در رابطه جنسی چگونه باشند می پردازیم تا به کیفیت رابطه جنسی شما افزوده شود.  این چیزی است که در جلسات مشاوره روانشناسی جنسی ویکی روان به آن پرداخته می شود. در ادامه به مهم ترین وظایف و حرکات زن هنگام دخول و نزدیکی جنسی می پردازیم.

زنان در رابطه جنسی چگونه باشند؟ (بررسی نقش زن در سکس)

با مطالب روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

اول از همه باید به این مهم بپردازیم که چرا باید خانم ها درباره حرکات تحریک آمیز زنان در حین رابطه جنسی آگاهی داشته باشند؟

این حرکات یکی از بهترین و البته مهم ترین راه های تحریک جنسی آقایان پیش از شروع رابطه جنسی است. یعنی آنها را برای شروع هر گونه نزدیکی و جذب آماده می کند

اوج لذت مردها زمانی صورت می گیرد که زن آنها را آماده ارتباط جنسی کند. پس باید برای آن وقت بزارید و در آن استاد شوید! همانطور که قبلا در ویکی روان در مقاله معنی رابطه جنسی چیست گفتیم، رابطه تنها به انجام دخول جنسی محدود نمی شود. بلکه هر دو طرف باید معاشقه جنسی انجام دهند و حتی بعد از نزدیکی یکدیگر را رها نکنند.

به همین دلیل حرکات تحریک آمیز خانم ها قبل رابطه جنسی تاثیر زیادی بر بالا بردن میل جنسی مردها خواهد داشت.

۱- مردان به تعریف و تمجید واکنش نشان می دهند

خیانت زن

معمولا اعتقاد بر این است که مردان میل جنسی بسیار زیادی دارند و هیچ اختیاری در مقابل رابطه ی جنسی ندارند. اما این نمی تواند حقیقت داشته باشد.

در حقیقت مردان زیادی هستند که بسیار به ظاهر، وزن و سلامت بدن خود اهمیت می دهند و این مسائل در اتاق خواب به شدت آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

۲- برخی از رابطه نامشروع می ترسند!

اما نه به آن دلیلی که شما فکر می کنید.

بررسی ها در مورد نقش زن در سکس نشان داده اند که پسران پیش از این که به سن مدرسه برسند بسیار بیشتر از دختران مهربان هستند و خیلی آن را ابراز می کنند.

زمانی که سرکوب های اجتماعی با حرف، فکر و احساس آغاز شوند، احساس ارتباط با انسان های دیگر در آن ها از بین می رود. پس این تابوی روابط نامشروع باعث وحشت زدگی مردان می شود

نه به این دلیل که می خواهند آن را سرکوب کنند، بلکه بدین دلیل که واقعا توانایی آن را ندارند.

۳- وظیفه زن در رابطه جنسی لمس کردن مرد است

در جواب اینکه زنان در رابطه جنسی چگونه باشند باید گفت با این که آلت تناسلی مردان در رابطه جنسی تحت فشار و لذت است. اما باید بدانید که مردان نیز مانند زنان، نواحی شهوت زای زیادی دارند که زنان در سکس باید از آن استفاده کنند!

مردان خودشان به شما نمی گویند که دستتان را به سمت آن نواحی ببرید زیرا می ترسند که زنان ناراحت شده و دیگر بدن شان را لمس نکنند.

اما شما باید به نواحی دیگر بدن مردان مانند سینه ها، قسمت داخلی ران ها و صورت شان نیست دست بزنید.

صحبت کردن در حین رابطه جنسی نیز می تواند از طریق گوش باعث تحریک شود. مثلا با تنفس های عمیق و بلند، ناله کردن و … نیز می توانید مردان را بیشتر تحریک کنید

همچنین بررسی ها در مورد وظیفه زن در رابطه جنسی نشان داده اند که این ها به هر قسمتی از بدن که به گوش مرتبط می شوند، ارتباط دارد.

همچنین باید چیزی که واقعا می خواهید را بگویید زیرا باعث می شود مردان دقیقا بدانند باید چه کاری انجام دهند تا شما به ارگاسم برسید. شاید این مهم ترین وظیفه زن در رابطه جنسی با مرد باشد که از آن غافل هستند.

۴- پیش از شروع رابطه، از خود صادقاته بپرسید که آیا میلی به رابطه دارید یا خیر؟

شاید به نظرتان احمقانه باشد اما مردان و زنان وقتی علاقه به رابطه جنسی نداشته باشند، به یک اندازه می توانند بی میل باشند.

یکی از اصلی ترین دلایل برقراری رابطه جنسی – حتی اگر میلی به آن نداشته باشند، این است که دوست ندارند با همسرشان بحث و مجادله داشته باشند

مشکل اینجاست که ارتباط جنسی اجباری هیچ گاه رضایت بخش نیست و اغلب باعث شرمندگی می شود.

در جواب به اینکه زنان در رابطه جنسی چگونه باشند از خودتان بپرسید چه رفتار جنسی دوست دارید انجام دهید و از چه رفتار هایی لذت نمی برید.

مردان و زنان اغلب رفتار های جنسی را انجام می دهند که دوست ندارند. یکی از مشکلاتی که در ارتباط با سکس دهانی وجود دارد این است که زنان از داشتن سکس دهانی احساس راحتی و رضایت نمی کنند – و یا بالعکس.

حتما بخوانید

با این که هیچ فردی نباید کاری که دوست ندارد را انجام دهد، اما هم زن و هم مرد باید بدانند که داشتن سکس دهانی باعث لذت همسر می شود.

چیزی که باید برای همه افراد در رابطه جنسی اهمیت داشته باشد. به عبارت دیگر، امتحان کردن برخی چیزها شاید برای رابطه مفید باشد و در مواقعی آنها را به عنوان وظیفه زن در سکس نام ببریم چون باعث نزدیکی عاطفی زن و شوهر می شود!

اتفاقا یکی از موضوعات همیشگی در جلسات مشاوره مسائل جنسی در ویکی روان، به بررسی و تفهیم وظایف زن در رابطه جنسی مربوط می شود تا در کل کیفیت زندگی مشترک بین آنها بیشتر شود.

۵- نسبت به طول مدت رابطه جنسی تان منعطف باشید

هوش جنسی چیست

مردان و زنان اگر فکر کنند که رابطه جنسی برایشان خیلی وقت گیر نیست، بیشتر دوست دارند آن را تجربه کنند. بخصوص در طول هفته که اکثر افراد مشغول هستند و وقت کافی ندارند ممکن است این اتفاق رخ دهد.

اما حقیقت این است که رابطه جنسی همیشه نباید طولانی باشد. پس باید منعطف باشید و با همسرتان هماهنگ کنید.

پس زن در رابطه جنسی باید با شرایط راه بیاید و در مواقعی کنترل آن چیزی که بین آنها رخ می دهد را در دست بگیرد.

۶- زنان در سکس باید از دستشان بیشتر استفاده کنند

اگر از آقایان پرسیده شود که زنان در رابطه جنسی چگونه باشند بسیاری از مردان می گویند که خانمشان در حین رابطه جنسی فعال تر باشد.

مردان وقتی که پارتنرشان از دست هایش استفاده کند، بازو های او را بگیرد، موهایش یا چنگ بزند بیشتر لذت می برند

وقتی مرد به زن نزدیک تر است، زن می تواند دست هایش را دور کمرش قلاب کرده و او را محاصره کند. مرد این گونه احساس بهتری دارد و فکر می کند کار درستی را انجام می دهد. شاید این وظایف زن در رابطه جنسی کم به نظر برسند اما تاثیرات بسیاری بر مرد خواهند داشت.

۷- زن در رابطه جنسی باید شروع کننده باشد

این را معمولا از همه شنیده ایم. معمولا انتظار می رود مردان همیشه همه کارها را انجام دهند. اما این اصلا واقع گرایانه نیست و آن ها همیشه دوست ندارند شروع کننده باشند.

وقتی مردان همیشه شروع کننده باشند، احساس خوبی نخواهند داشت و باعث اضطراب در عملکرد آن ها می شود.

۸- از صداهای تحریک کننده استفاده کنید

مردها عاشق صدای زن و حرف هایی که در سکس می زند هستند. (البته به شرطی که به فریاد نرسد و باعث نگرانی نشود!)

سکس زنان معمولا همراه با این صداها است اما اگر آن را مدیریت و هدایت کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت. زنان در سکس می توانند بیشتر از چیزی که فکر می کنند تاثیرگذاری داشته باشند.

۹- زن در سکس باید خجالت را کنار بزارد

این بزرگ ترین خواسته مردها درباره نقش زن در رابطه جنسی و سکس زن مرد است!

حتی صحبت های دینی زیادی داریم که زن در سکس با شوهرش باید خجالت و عفت را کنار بگذارد تا هم خود و هم همسرش بیشترین لذت را ببرند.

دوستان گرامی، ارتباط جنسی یک نیاز است، پس برای رفع صحیح و اصولی این نیاز زنان در سکس باید بی مهابا عمل کنند تا به شوهرشان انرژی و انگیزه ادامه دادن بدهند.

خجالت و حیا را کنار بزارید (البته این موضوع زمان می برد، اما باید انجام شود) نقش زن در رابطه جنسی با مردش همین است که در کنار لذت جنسی، روح او را ارضا کند.

۱۰- وظایف زن در رابطه جنسی شناخت خود است

شایع ترین دلیل نارضایتی جنسی در مردم به عدم شناخت از بدن خود بر میگردد. این موضوع هم برای مردان و هم برای زنان صادق است!

افرادی که می پرسند وظیفه زن در رابطه چیست باید نیم نگاهی به این موضوع بیندازند که

  • آیا خانم ها بدن خود را می شناسند؟
  • آیا آنها می دانند چطور تحریک می شوند؟
  • آیا به همسرشان برای رسیدن به ارگاسم واقعی کمک می کنند؟
  • آیا می توانند با حرکات جنسی یک ارتباط جنسی دو سر برد ایجاد کنند؟
  • آیا تکنیک های آموزش ماساژ جنسی را بلد هستند؟
  • آیا از مشاور امور جنسی برای آشنایی با بدن خود کمک گرفته اند؟

تمام این موارد از وظایف زن در رابطه جنسی هستند چون باعث ایجاد لذت برای هر دو طرف بوده و به ارتباط کیفیت می بخشد.

۱۱- نقش زن در رابطه جنسی این است که تمیز و پاکیزه باشد

شاید فکر کنید تمام زنان در سکس همینطور هستند، اما این حقیقت ندارد!

مردهای زیادی از تمیز نبودن همرشان در حین رابطه جنسی، موهای زائد بدن در بخش اندام تناسلی و زیر بغل شکایت دارند. وظیفه زن در سکس تمیز و خوشبو بودن او است.

به هیچ وجه نباید بوی عرق بدهید. حتما قبل از نزدیکی جنسی حمام کنید تا در تمیزترین حالت خود قرار داشته باشید، نه اینکه حمام را به بعد از سکس موکول کنید!

زن برای سکس باید آماده شود، شاید این آمادگی زمانبر باشد، پس از همسرتان وقت بخواهید تا آماده شوید. خانم های گرامی، تحت هیچ شرایطی ناپاکیزه به سراغ سکس نزوید چون همسرتان را دلزده می کند. (البته تمام این موارد برای آقایان هم صادق است!)

۱۲- زن باید برای سکس آموزش ببیند

زنان باهوش زنانی هستند که خوب در مورد نزدیکی جنسی اطلاع دارند و آموزش می بینند. صرف داشتن ارتباط جنسی شما را به فردی حرفه ای در این امر تبدیل نمی کند! بلکه باید قدم به قدم آموزش ببینید تا برای سکس باکفیت آماده شوید.

نقش زن در رابطه جنسی این نیست که مفعول باشد و همه کار را مرد انجام دهد! بلکه آنها باید کنترل بخش زیادی از ارتباط را به عهده گرفته و آن را هدایت کنند

می پرسید وظیفه زن در رابطه چیست؟ یک خانم باید آموزش جنسی ببیند تا به نهایت لذت برسد و همسرش از سکس با او رضایت داشته باشد.

در جلسات مشاوره روانشناسی موضوعات جنسی تمام نمات به خانم ها آموزش داده می شود، دقیق مانند اتفاقی که در جلسات مشاوره آنلاین ویکی روان رخ می دهند.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
محمد حسین خانی محمد حسین خانی
مشاور روانشناس
از 62,500 هزار تومان
سمیرا رضایی سمیرا رضایی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
مارال حقیقی کرمانشاهی مارال حقیقی کرمانشاهی
دکتری روانشناسی
از 150,000 هزار تومان
مهرانگیز متقی مهرانگیز متقی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
پریسا سبزواری پریسا سبزواری
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
محمد جواد افشاری نژاد محمد جواد افشاری نژاد
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
پروانه طاهری خراسانی پروانه طاهری خراسانی
مشاور روانشناس
از 62,500 هزار تومان
اسما مشمول اسما مشمول
دکتری روانشناسی
از 60,000 هزار تومان

حرکات زن در روابط جنسی چطور باشد؟

اما بخش بعدی از سکس زن مرد به موضوع بسیار مهمی بر میگردد. حرکات و حالت بدن در رابطه جنسی تاثیر فوق العاده زیادی بر مرد دارند.

بسیاری از مشاورین جنسی این حرکات را بخشی از وظیفه زن در رابطه جنسی می دانند چون می تواند سکس را هدایت کرده و به جاهای بهتری برساند.

۱- سطحی فرو کردن را فراموش نکنید

تقویت هوش جنسی

سومین قسمت خارجی واژن زن بیشترین حساسیت را دارد. نقطه – جی فقط با اندازه دو اینچی در داخل واژن آویزان است.

مرد باید آلت تناسلی خود را به این نقطه برساند. بسیاری از مردان به این نتیجه می رسند که :

هنگامی که سر آلت تناسلی، که حساس ترین بخش برای آن هاست، تحریک می شود، آن ها هم از سطحی فرو کردن آلت خود لذت می برند

پس یادگیری حرکات زن در ارتباط جنسی این مورد را فراموش نکنید.

مرد باید آلت خود را متناوبا به طور سطحی و عمیق فرو ببرد، اما عمدتا بیشتر باید به طور سطحی این کار را انجام دهد.

۲- پیچ و تاب دادن به بدن زن

برای داشتن لذت جنسی بیشتر، در حالی که بر روی مرد هستید حرکات دایره وار با باسن خود انجام دهید. بانوان سکسی از این تکنیک زیاد استفاده می کنند چون مردها را عاشق خود می کنند.

حرکت دایره ای برای کلیتوریس خوب است و اگر می خواهید آن را تحریک کنید از این حرکت استفاده کنید. قبلا در ویکی روان در مقاله بهترین پوزیشن های جنسی گفتیم که مردها عاشق حرکاتی هستند که زن آن را انجام می دهد، پس باید در حرکات تحریک آمیز زنانه خود بیشتر استفاده کنید.

۳- ماهیچه های PC مهم ترین بخش از حرکات زن در روابط جنسی هستند

ماهیچه های PC ماهیچه هایی اعجاب انگیز هستند که از ادرار کردن شما در لباس هایتان جلوگیری می کنند و باعث می شوند تا در رختخواب احساس بهتری داشته باشید.

با انجام دادن حرکات کگل به مدت طولانی، ماهیچه های PC خود را تمرین دهید. زن در رابطه جنسی می تواند از این تکنیک استفاده کند تا مردش را به خوبی تحریک کند.

آقایان، هنگامی که باسن شما با باسن پارتنرتان در تماس است، ماهیچه های PC خود را شل کنید و هنگامی که دور می شوید آن  را منقبض کنید.

به یاد داشته  باشید که در خلال انجام حرکات کگل به طور مرتب تنفس کنید. این عقیده وجود دارد که انجام حرکات کگل مردان را به ارگاسم قوی تری می رساند.

این ادعا درباره حرکات زن در روابط جنسی مورد تائید بسیاری از مردان قرار گرفته است. باید بدانید که واژن زن ها با انجام حرکات کگل تنگ تر می شود

هر زمان که باسن خود را حرکت می دهید، مهم است که سرعت خود را بیشتر کنید و زمان مناسب را به دست آورید.

لازم نیست که حتما خیلی خوب باشید، فقط به آرامی شروع کنید و در صورتی که پارتنرتان آن را احساس می کند سرعت خود را بیشتر کنید.

دقت کنید که چطور به حرکات شما واکنش نشان می دهد و برطبق آن جلو بروید. مسیر خود را پیدا کنید که آیا سکس سطحی، پیچ تاب دار، یا عشقی آرام و پرشور را ترجیح می دهید یا شیوه ای دیگر؟

در هر صورت زن در سکس باید طوری باشد تا بیشتر از ارضای جنسی، روح و تشنگی مردش را ارضا کند. متخصصین در جلسات سکسولوژی آنلاین در جواب وظیفه زن در رابطه چیست به همین موارد به ظاهر ساده اشاره می کنند.

۴- حرکات زن هنگام دخول و پیچ و تاب دادن دنبالچه 

مشاوره روانشناسی جنسی در ویکی روان

کسانی که عمل دخول میان دوراهی را انجام می دهند، یک چرخش را به دنبالچه اضافه کنید و ماهیچه PC خور را شل کنید.

شما انقباضات شدید لگنی را تجربه خواهید کرد که به سمت میاندوراه (ناحیه ای بسیار حساس، صاف، بی مو که بین کیسه بیضه و قسمت پشت شما قرار دارد) حرکت خواهند کرد.

به طور کلی، هر چرخشی در اطراف دنبالچه قسمت پاینی را باز می کند و راحتی و انعطاف پذیری بیشتری را فراهم می آورد

این حرکات زن در روابط جنسی مانند یک پمپ عمل می کند و انرژی ذخیره شده در آن قسمت را آزاد می کنند.

افراد مبتلا به کمر درد تمایل دارند تا اشتیاق خود را در آن جا نگه دارند. در نتیجه عضلات را در نقطه ای که انعطاف پذیری کم تری دارد منقبض می کنند. بهتر است در حین کار از جملات تحریک کننده آقایان استفاده کنید تا لذت جنسی را دو چندان کنید.

۵- به کمر و باسن خود شکل دهید

بی پرده بگوییم، آقایان باسن خانم ها را دوست دارند، پس زن برای سکس باید از این نکه به خوبی استفاده کند. اگر بتوانید به شکلی تحریک آمیز به ناحیه بالایی باسن پیچ و تاب داده و گودی در آن ایجاد کنید، شوهرتان را عاشق خود می کنید.

این حرکات باعث می شود میل جنسی و کشش آنها را سمت شما صد چندان شوند. پس این مورد را هم در لیست حرکات زنان در رابطه جنسی قرار دهید.

دوستان گرامی، باز هم تاکید می کنیم که دخول تمام ماجرا نیست. اصلی ترین وظایف زن در رابطه جنسی مربوط به تحریک مرد می شود. در اینصورت آنها از ارتباط جنسی رضایت کامل خواهند داشت.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
مریم بنی عامریان مریم بنی عامریان
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
آرزو محمدی آرزو محمدی
مشاور تغذیه
از 75,000 هزار تومان
فریبا روایی فریبا روایی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
پگاه عبادی پگاه عبادی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
فرشته همدانی فرشته همدانی
مشاور روانشناس
از 55,000 هزار تومان
یونس ترقی طلب یونس ترقی طلب
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
بهشته طهماسبی زاده بهشته طهماسبی زاده
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
لیلا امینیان لیلا امینیان
دکترای روانشناسی
از 62,500 هزار تومان

از مشاور سوال بپرسید

خیلی از خانم ها در بخش مشاوره جنسی آنلاین سایت ویکی روان این پرسش را مطرح می کنند که در تحریک جنسی همسرشان ناتوان هستند. اگر شما هم به هر دلیلی درگیر این مشکل هستید، بهترین کار این است که موضوع را با یک دکتر سکسولوژیست درمیان بزارید تا مشکل به صورت ریشه ای درمان شود.

متخصص روانشناس کمکتان می کند با نقش زن در سکس آشنا شوید و به قدرت اصلی خود پی ببرید. 🙂

شما دوست گرامی می توانید با مراجعه به بخش مشاوره جنسی آنلاین تمام مشکلات و سوالات خود را با ویکی روان در میان بگذارید. جلسات مشاوره به صورت صوتی، تصویری و متنی برگزار می شوند.

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

‫5 دیدگاه ها

  1. یه سوالی داشتم من یه زنم 35 سالم هم هست چه شکلی با همسرم وقتی وارد اتاق شدیم شروع کنم از کجا وچیکار کنم اولش

    10
    1
  2. خیلی ازون چیزی که فک کنیم مشکلات جنسی زیاد هست… به جرات میگم بالای 60 درصد عوامل عدم تفاهم و یا طلاق از اتاق خواب نشات میگیره و همشم برمیگرده به اون خانوم هایی که از رابطه جنسی مضطرب میشوند… خدا لعنت کنه هرکسی که یه دختره کم سن و سال رو تحت فشار میزاره و اون تا اخره عمرش دیگه از مسایل جنسی بدش میاد…. گاهی هم اونقدر سختگیری های زیادی درخونه وجود داره که یه خانوم درذهنش حکاکی میشه که رابطه یکارخیلی شرم آوره…. بنظرمن 95 درصدمشکلات خانوم ها درذهنشون هست

  3. سلام من یک خانم ۳۵ ساله هستم ، شوهرم هنگام‌ سکس در کنار من دوس داره مفعول باشه واز لمس مقعدش تحریک میشه حتی میگه انگشتت رو داخل بزار ، ایا این نشونه گی بودن هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا