هیپنوتیزم

خوابی لذت بخش با جسم و روانی آرام

خیلی از افراد بدلایل مختلفی مانند تنش های روزانه، انواع ترس های تکراری، نگرانی از آینده، اضطراب های ناشی از شغل و تحصیلات، عواطف شکست خورده و عوامل متعدد گوناگونی دچار بدخوابی و یا بی خوابی های آزار دهنده شبانه دچار هستند.

که حتما انواع و اقسام پیشنهادات را نیز مانند:

  • سعی کن گوسفندها رو بشمری
  • یک دوش آبگرم بگیر
  • خواب آور بخور
  • آرام بخش دم کن
  • کتاب بخوان
  • شیر گرم بنوش
  • و غیره

را از اطرافیان خود بسیار شنیده و هنوز نتوانسته اند خوابی آرام را تجربه کنند

واقعیت اصلی از چه قرار است؟

خوابی آرام

همانطور که می دانید ذهن ما در طول روز مشغول آنالیز کردن افکار روزانه و مبارزه با مشکلات احتمالی ست که بتواند بطور غریزی و طبیعی ما را از وقوع خطرات آینده حمایت کند.

برای همین در طول روز همه اش یا درگذشته سیر می کند و با بیاد آوردن خاطرات تلخ سعی می کند یادآوری کند که برما چه گذشته تا دوباره دچار خطا نشویم.

البته اگر خاطره خوبی هم تجربه کرده با تمام قوا سعی در شیرین تر جلوه دادن آن می نماید تا تکرارش کنیم و یا اینکه نگران وضعیت حال ما، رفتار ما در وضعیت کنونی و به تصویر کشیدن آینده اس که نگران شویم و کاری نکنیم که بعدا پشیمان شویم.

خلاصه این ذهن مهربان ما و این کاسه ی داغ تر از آش، با ارسال پیام های مکرر از صبح تا شب مرتب عین یک دایه ی مهربان تر از مادر کاری می کند که ما حتی برعکس در واقعیت اگر به حال خودش رهایش کنیم.

یک دقیقه هم آرام نداشته و همواره یا از غم در استرس و اضطراب بسر می‌بریم و یا از فرط خوشی کاذب الکی رویا پردازی های زیاد می کنیم.

اما دریغ از اینکه این سیستم مهربان و دلسوز ما نیاز به استراحت کافی نیز دارد و ما باید مدیریت آنرا بعهده بگیریم.

در نهایت با داشتن خوابی کامل، آرام و لذت بخش، حال و آینده ای روشن و خوب را برای خود رقم بزنیم.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
سمیه بهاروند سمیه بهاروند
مشاور روانشناس
از 175,000 هزار تومان
آرزو بختیاری آرزو بختیاری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
مژگان افضلی مژگان افضلی
دکتری روانشناسی
از 62,500 هزار تومان
شیدا خوشه مهری شیدا خوشه مهری
دکتری روانشناسی
از 87,500 هزار تومان
فرح ناز حیاة غیبی حقیقی فرح ناز حیاة غیبی حقیقی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
پریوش شیخ الاسلامی پریوش شیخ الاسلامی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان

راهکار پیشنهادی برای خوابی کامل، آرام و لذت بخش

مراحل خواب

طبق آنچه گفته شد شما باید بتوانید در پایان ساعات روز سعی کنید مدیریت ذهن خود را برای داشتن شبی خوب و خوابی لذت بخش مدیریت کنید تا دست از این کنترل بیش از حد ناخودآگاه و این وسواس برداشته و عنان آنرا اصطلاحا بدست بگیرید.

اینگونه که تقریبا از دو ساعت قبل از خواب این کار را شروع کنید تا آرام آرام خلع سلاح اش کرده و شما حاکم روان خود باشید

اگر شام خود را در ساعات اولیه شب مثلا در ساعت ۸ میل کرده باشید حدودا یکساعت و نیم بعد می توانید در جایی آرام و ساکت و در حداقل نور و ترجیحا تاریک با لباسی کاملا آزاد و راحت قرار بگیرید.

در محلی که کاملا احساس آرامش می کنید دراز بکشید و با گذاشتن یک هندزفری یا هدفون فایل صوتی خود هیپنوتیزم را در کمال آرامش و با تمرکز فراوان گوش کرده و تا پایان آن سعی کنید فقط به آن فکر کرده و به دستورات گفته شده در فایل عمل نمایید.

بعد از آن ترجیحا دوش آب گرمی گرفته شیری گرم میل نموده و به رختخواب بروید

این فایل بصورتی کاملا هدفمند و بی هیچگونه عوارض بدی کاملا در جهت حفظ هوشیاری و آرامش و سلامت روانی شما ضبط شده و شما را برای داشتن خوابی لذت بخش و آرام آماده می‌سازد.

شاید با خود بپرسید چرا هنگام خواب گوش ندهیم و بطور همزمان بخواب نرویم.

علت اصلی رعایت نکات مبنی بر سلامت روان شماست که در این فایل دقیقا مد نظر قرار گرفته و به همین دلیل است که طوری تدوین شده که شما اعمال آنرا حدودا دو ساعت قبل از خواب انجام داده و دوباره به حالت هوشیاری بازگشته تا برای خواب اینبار با همین آموزش تلقین شده در کمال اراده و خواست خود به رختخواب رفته و بخوابید.

یعنی کم کم یاد بگیرید که چگونه ابتدا جسم و روان خود را آماده خواب و مدیریت کنید تا بخواب بروید.

با این تقویت اراده شما کم کم نیازی به تلقین فردی دیگر نداشته و اصطلاحا خود هیپنوتیزم را یاد گرفته و از این پس خودتان آنرا برای خواب شیرین تر مدیریت می کنید 👌🌹

جهت اطمینان شما این فایل با صدای شیلا توکلی روانشناس مثبت گرا ضبط شده تا بتواند اعتماد شما را برای داشتن خوابی آرام، لذت بخش و سالم جلب نماید.

برای داشتن رویاهایی شیرین و تمرین و تقویت افکار مثبت حتما هنگام لحظه های نزدیک به خوابیدن کامل، مدت کوتاهی حدودا ۵ دقیقه آنها را بصورت خاطرات و رویاهایی شیرین تصور کرده و مرور کنید و بعد به امید استجابت از طرف خدا و ایجاد حس توکل رهایش کرده آمین بگویید و با آزادسازی کامل ذهن، بخواب روید.

دانلود فایل صوتی

برای رزرو و تهیه وقت مشاوره روانشناسی آنلاین با شیلا توکلی مشاوره و روانشناسی سایت ویکی روان، کافیست به بخش مشاوره آنلاین سایت مراجعه نمائید.

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین میتوانید از هر کجای دنیا با مشاور خود به صورت صوتی یا تصویری، بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار جانبی بر روی گوشی هوشمند یا کامپیوتر خود صحبت نمائید.

مشاوره روانشناسی هزینه نیست، بلکه یک سرمایه گذاریست

شیلا توکلی

روانشناس مثبت گرا و مشاور روانشناس در بخش مشاوره روانشناسی آنلاین سایت ویکی روان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا