انگیزهخانم ها بخوانند

9 مورد از راه های افزایش انگیزه در خانم ها

چگونه یک زن با انگیزه و موفق شویم؟

راه های افزایش انگیزه در خانم ها نه آنقدر پیچیده و نه خیلی ساده است اما قبل از هرچیزی به عنوان یک زن با انگیزه در جامعه امروز بدانید، ‌بازی در زندگی شخصی، کار و به طور بالقوه یک رابطه عاشقانه می تواند برای یک زن موفق خسته کننده باشد که در این صورت صحبت با یک مشاور روانشناسی آنلاین برای ایجاد انگیزه و انرژی یکی از راه های افزایش انگیزه در خانم ها به شمار می رود همچنین خودشناسی فرد نیز یکی از راه های افزایش انگیزه زنان است. در این راستا جلسات تاثیر بخش مشاور خودشناسی تلفنی و آنلاین ویکی روان به شما پیشنهاد می شود.

چگونه زن با انگیزه‌ ای باشم؟

با مطالب علمی و روانشناسی ویکی روان آشنا شوید.

مهم نیست که برای آگاهی از راه های افزایش انگیزه در خانم ها به چند سخنران زن گوش می دهید یا نقل قول های انگیزشی می خوانید، احتمالا احساس کرده اید که برای انجام هر کاری که باید انجام شود گاهی 24 ساعت هم کافی نیست. این احساس طاقت فرسا ممکن است باعث شود که انگیزه زندگی خود را برای انجام کارها از دست بدهید و خود را یک زن با انگیزه نبینید. این امر بر کیفیت و تلاش در افزایش انگیزه برای زندگی شما تأثیر می‌ گذارد.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
پردیس میرمعینی پردیس میرمعینی
دکتری روانشناسی
از 65,000 هزار تومان
سمیرا رضایی سمیرا رضایی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
محمود مردانی محمود مردانی
مشاور تغذیه
از 300,000 هزار تومان
طاهره کیائی طاهره کیائی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
سارا مددزاده سارا مددزاده
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
محمد اسماعیل زاده محمد اسماعیل زاده
دکتری روانشناسی
از 87,500 هزار تومان
معصومه چوبین معصومه چوبین
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
اسما مشمول اسما مشمول
دکتری روانشناسی
از 60,000 هزار تومان

ویژگی زنان موفق و با انگیزه چیست؟

طبق تعریف موفقیت مسیر موجود برای ایجاد راه های افزایش انگیزه در خانم ها و تبدیل شدن به یک زن موفق در جامعه‌ امروز مسئله چالش‌برانگیزی است. عدم برابری زنان و مردان در بهره‌گیری از امکانات برای کسب موفقیت فردی، در برخی جوامع مرد سالار به عنوان یک معضل در مسیر افزایش انگیزه و انرژی بانوان دیده می‌‌شود. در ادامه 9 ویژگی که معمولا بین زنان با انگیزه و موفق، مشترک است را بررسی می‌ کنیم:

1- ترس از شکست را به انگیزه موفقیت تبدیل کنید

شما هم مثل همه زنان موفق و یک زن با انگیزه روی زمین ترس های خود را دارید. ترس از پیری، کمبود مالی، یا افزایش وزن، می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد که به جای روبرو شدن با آن ها خجالت بکشید. ترس می تواند مسیر رشد و راه های افزایش انگیزه در خانم ها را متوقف کند حتی باعث شود که شما به اشتباه از موقعیت فعلی خود راضی باشید و از رویاپردازی های بزرگ که از عوامل ایجاد کننده انگیزه به شمار می رود؛ جلوگیری کنید.

2- راه های افزایش انگیزه در خانم ها با تغییر جهان

این مفهوم که زنان پرورش دهنده هستند، به طور مداوم در زندگی روزمره و جملات انگیزشی برای زن با انگیزه نشان داده می شود. از شخصیت اصلی یک خانواده گرفته تا در راس امپراتوری های تجاری، زنان دائما در حال تغییر جهان هستند. امروزه، زنان موفق بسیاری از هنجارهای اجتماعی را تغییر می دهند، و مشاهده و بخشی از آن می تواند بسیار هیجان انگیز و نشانگر راه های افزایش انگیزه در خانم ها باشد.

هر ذره تلاش یک اثر موجی مثبت ایجاد می کند و می تواند اعتماد به نفس شما را برای ایجاد انگیزه روزانه و پایدار افزایش دهد در حالی که خانم های با انگیزه و زنان موفق بر دیگران نیز تاثیر مثبت می گذارند.

مشاوره روانشناسی در ویکی روان

3- تلاش برای امتحان چیزهای جدید در راه های افزایش انگیزه درونی

به عنوان یک زن با انگیزه آیا تا به حال هجوم نشاطی که با موفقیت در یک تلاش جدید همراه است را احساس کرده اید؟ این احساس تقریبا بی نظیر است بازدید از مکان های جدید، صحبت کردن در جمع برای اولین بار و گسترش افق دید، روش خوبی برای ایجاد راه های افزایش انگیزه در خانم ها هستند.

حتی اگر بلافاصله در پروژه جدید خود موفق نشوید، رضایت از انجام آن احساسی است که هیچ کس نمی تواند از شما بگیرد. این همان معنی اشتیاق است که گاهی فراموش می کنیم.

4- راه های افزایش انگیزه برای رسیدن به هدف

هیچ چیز مانند موفقیت به افراد انگیزه نمی دهد. تعیین اهداف و خرد کردن آن ها راه خوبی برای افزایش اعتماد به نفس و یکی از مهارت های زندگی است. وقتی سرنا ویلیامز در سن ۱۷ سالگی اولین جایزه بزرگ خود را به دست آورد، انگیزه بیشتری پیدا کرد و به آن ادامه داد.

او امروز 39 عنوان جایزه بزرگ را در کارنامه دارد. همیشه به یاد داشته باشید که در راه های افزایش انگیزه در خانم ها و سفر برای رسیدن به اهداف تعیین شده، بردهای کوچک مهم هستند.

5- افزایش انگیزه و انرژی با جلب احترام دیگران

به گفته روانشناسان مثبت گرا در ویکی روان، وقتی به یک زن احترام گذاشته می شود، اعتماد به نفس او افزایش می یابد و او برای موفقیت انگیزه پیدا می کند. این امر به ویژه زمانی قابل توجه است که احترام از سوی افراد مهم باشد مانند همسر، خواهر و برادر، همکاران و غیره!

مهم است که خود را با افرادی احاطه کنید که به شما احترام می گذارند و شما را به سمت تعریف مثبت اندیشی برای خود و برای راه های افزایش انگیزه در خانم ها سوق می دهد. ارتباط خود را با افرادی که از نا امنی های شما تغذیه می کنند، قطع کنید.

6- راه های افزایش انگیزه برای زندگی با مستقل بودن

شریل سندبرگ، مدیرعامل فیسبوک، درباره مفهومی صحبت کرد که زنان را به اولویت بندی اهداف خود تشویق می کند. آزادی و احساس مستقل بودن، اعتماد به نفس شما را بهبود می بخشد و زنان سخنران نیز مرتب در مورد آن صحبت می کنند.

زمانی که محدودیت های کمی هم در داخل و هم در محیط اطرافتان وجود دارد، احتمال بیشتری وجود دارد که اهداف خود را دنبال کنید.البته یادتان باشد تفاوت انگیزه و اشتیاق بسیار زیاد است و باید این دو را از هم جدا کنید.

7- تمرین مراقبت از خود یکی از راه های افزایش انگیزه در خانم ها

زندگی سالم با تغذیه سالم یکی دیگر از منابع عالی انگیزه برای زنان است. یک نظرسنجی که برای زنان بالای 50 سال انجام شد نشان داد که عزت نفس با داشتن احساسات مثبت در مورد وزن، ظاهر خوب و احساس خوب نسبت به پوست افزایش می یابد.

داشتن برنامه خواب منظم، ورزش منظم (حتی فقط برای 30 دقیقه در روز) و تغذیه سالم برخی از عادات مراقبت از خود هستند که می توانید بلافاصله با آنها شروع کنید، دلیلی برای تنبلی کردن در راه های افزایش انگیزه در خانم ها وجود ندارد.

8- افزایش انگیزه در خانم ها با پذیرش چالش های زنانه

همانطور که ممکن است از جملات انگیزشی برای زنان متوجه شده باشید، پذیرش چالش ها و پذیرفتن آنها با ذهنیت مثبت یک اعتماد به نفس عالی بوده و برای رشد شخصی و قدرت ذهنی شما مهم است. چالش ها شخصیت می سازند و اعتماد به نفس به خودتان و توانایی هایتان با شخصیت می آیند.

شکست ممکن است اجتناب ناپذیر باشد، اما یادگیری نحوه مقابله با اتفاقات غیر منتظره ابزار مفیدی است که باید در جعبه ابزار خود داشته خود داشته باشید زیرا راه های برنامه ریزی برای موفقیت بلافاصله بعد از راه های افزایش انگیزه در خانم ها و چالش های زنان موفق قرار دارد.

9- داشتن حمایت و شنیدن جملات انگیزشی برای زنان توسط دیگران

احاطه خود با افرادی که از شما حمایت می کنند، راه خوبی برای افزایش انگیزه در خانم هاست و با سیستم پشتیبانی مناسب، اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد. حتی زمانی که اشتباه می کنید و حتی در مواجهه با ناملایمات، راه های حفظ انگیزه برای بازگشت به عقب را پیدا خواهید کرد چرا که افراد مناسب را پشت سر خود خواهید داشت.

زنان موفق جهان را بشناسید

آگاهی از موفقیت زنان و تاثیر پذیری از شنیدن جملات انگیزشی برای زنان، به شکل ناخودآگاه شما را به سمت افزایش انگیزه و انرژی پیش می برد. زنانی که با تمام چالش ها جنگیده اند و اکنون نام آنها یکی از راه های افزایش انگیزه در خانم ها به شمار می رود:

  • فریدا کالو یک هنرمند مکزیکی بود که به خاطر خودنگاره های چشم نواز و رنگارنگش شهرت داشت. او علاوه بر حرفه خود یک نقاش، او یک پیشرو در تعریف فمینیست و فعالیت سیاسی نیز بود.
  • گابریل بونهور شانل یک طراح مد نوآور بود. او که یک رویاپرداز واقعی است، تنها طراح مد است که در لیست ۱۰۰ فرد تاثیرگذار قرن بیستم قرار گرفته است.
  • باربارا بودیشون یک فعال حقوق زنان بود. او رهبری مبارزه برای قانون انگلستان برای به رسمیت شناختن زنان متاهل به عنوان اشخاص حقوقی و اجازه دادن به آن ها برای به دست آوردن و کنترل اموال خود را بر عهده داشت.

جملات انگیزشی برای زنان

خانم های با انگیزه و زنان موفق برای اینکه بتوانند انگیزه و اعتماد به نفس خود را برای موفقیت در زندگی حفظ کنند، جملاتی برای آیندگان از شرایط فعلی خود به امید آینده بهتر بیان کرده اند. در اینجا چند نقل قول از جملات انگیزشی برای زنان آورده شده است:

«زنان باید تلاش کنند تا کارهایی را انجام دهند که مردان انجام داده‌اند. هنگامی که آنها شکست می خورند، شکست آنها باید فقط چالشی برای دیگران باشد»

– آملیا ارهارت

«شجاعانه ترین عمل هنوز این است که خودت فکر کنی»

– گابریل شانل

«من نمی‌خواهم به‌عنوان دختری که به ضرب گلوله کشته شد به یاد بیایم.»

– ملاله یوسف زی

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
زهرا جعفری زهرا جعفری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
علیرضا سروش علیرضا سروش
دکتری روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
حامد عامری حامد عامری
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
سید حامد واحدی اردکانی سید حامد واحدی اردکانی
دکترای روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
پریوش شیخ الاسلامی پریوش شیخ الاسلامی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
فاطمه ابراهیم فاطمه ابراهیم
مشاور روانشناس
از 55,000 هزار تومان
پروانه طاهری خراسانی پروانه طاهری خراسانی
مشاور روانشناس
از 62,500 هزار تومان
زهرا محبوبی زهرا محبوبی
دکتری روانشناسی
از 62,500 هزار تومان

راه های افزایش انگیزه در خانم ها از دیدگاه ویکی روان

فراموش نکنید هیچ زن موفقی وجود ندارد که در زندگی اش شکست نخورده باشد. در حقیقت، همه افرادی که اکنون موفق هستند، داستانی در زندگی شان و شروع گام برداشتن در راه های افزایش انگیزه در خانم ها را در کوله بار تجربیات خود دارند. داستان یک شکست بزرگ که باعث موفقیت شده است! شما بانوی عزیز و همراه ویکی روان می توانید برای ایجاد افزایش انگیزه و انرژی در خانم ها از متخصصین روانشناسی کمک بگیرید. در صورت تمایل می توانید در سایت ویکی روان، از سراسر دنیا جلسه مشاوره تلفنی، تصویری و تایپی برگزار کرده و با بهترین های روانشناسی جلسه مشاوره برگزار نمائید.

موضوعات مشاوره روانشناسی

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا