بزرگان

زندگینامه دارن هاردی (میزان ثروت، همسر و تحصیلات)

همه چیز درباره دارن هاردی

دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده و سخنران موفق آمریکایی یکی از افرادی است که صورت جدی در این صنعت فعالیت میکند و آثار فاخری را نیز به عموم مردم جهان معرفی کرده است. بسیاری از بهترین کتابهای دارن هاردی در ایران هم به صورت کتاب های چاپی یا فایل های صوتی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است و به جد باعث تغییر ذهنیت بسیاری از مخاطبین فارسی زبان شده است. پس آشنایی با زندگی نامه دارن هاردی، مردی که ایرانیان زیادی او را می شناسند می تواند برای شما هم جذاب باشد! در این مطلب سایت مشاوره روانشناسی ویکی روان به این سوال پاسخ می دهیم که دارن هاردی کیست و چه خدماتی انجام داده است؟ با بیوگرافی دارن هاردی همراه باشید.

در ادامه به بررسی ابعاد مختلف بیوگرافی دارن هاردی می پردازیم.

دارن هاردی کیست؟

زندگینامه daren hardy ویکی روان

با مطالب مرتبط با روانشناسی در ویکی روان همراه باشید.

صنعت موفقیت و به طور کلی آموزش یکی از پر رونق ترین صنایع آموزشی می باشد که در سراسر جهان نویسندگان و سخنرانان بسیاری مانند دارن هاردی را به خود جذب کرده است.

باید بدانید که دارن هاردی، نویسنده آمریکایی در سطح جهانی، سخنران انگیزشی، مشاور و ناشر سابق مجله SUCCESS است

او نویسنده کتاب های فروش شده مانند اثر مرکب (Effect Compound) و قطار کارآفرینی (The Entrepreneur Roller Coaster) هم می باشد.

دارن هاردی همچنین یک کانال YouTube دارد که ویدئوهای آموزشی خوبی در آن منتشر می کند که می توانید برای دستیابی به موفقیت فردی در زندگی از آن استفاده کنید، این ویدئوها به صورت روزانه و هفتگی، با موضوعات متفاوت برای علاقه مندان منتشر می شوند.

با توجه به شخصیت جذاب و مهارت های عمومی صحبت های فوق العاده، دارن هاردی به عنوان یک سخنران انگیزشی و مربی اوج عملکرد در سراسر دنیا محبوب شد.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
سید حامد واحدی اردکانی سید حامد واحدی اردکانی
دکترای روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
فاطمه روحی فاطمه روحی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
کیومرث مروت کیومرث مروت
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
پروفسور حسین باهر پروفسور حسین باهر
پروفسور
از 1,200,000 هزار تومان
سارا مددزاده سارا مددزاده
مشاور روانشناس
از 65,000 هزار تومان
مهناز شاه مرادی مهناز شاه مرادی
دکترای روانشناسی
از 125,000 هزار تومان
بابک ساسانی بابک ساسانی
دکتری روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
علی اشرف نورمحمدی علی اشرف نورمحمدی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان

تلفظ دارن هاردی چطور است؟

شاید تلفظ دارن هاردی (Darren Hardy) کمی سخت باشد، به همین خاطر در اینترنت فارسی اسم او را حتی “داران هاردی” هم می نویسند. برای آشنایی با تلفظ صحیح Darren Hardy در زبان انگلیسی از پخش کننده زیر استفاده کنید.

بیوگرافی و زندگی نامه دارن هاردی

جورجیا هاردی همسر دارن هاردی
عکس دارن هاردی و همسرش

شاید برای شما هم سوال شده باشد که دارن هاردی اهل کجاست و کجا به دنیا آمده است؟

دارن در تاریخ ۲۶ فوریه ۱۹۷۱ در کشور ایالات متحده آمریکا متولد شد.

او وقتی تنها یک ساله بود، والدینش طلاق گرفتند.

مادرش نمی خواست سرپرستی او را قبول کند بنابراین دوران کودکی خود را با پدرش سپری کرد! هاردی فقط یک ترم در کالج درس خواند و بعد در سن ۱۸ سالگی کسب و کار شخصی خود را آغاز کرد.

جالب است بدانید که هاردی در سن ۲۷ سالگی به یک میلیونر تبدیل شد، او این ثروت را از راه سخت کوشی زیاد به دست آورد.

او برای تحصیل رسمی و کسب دانش از طریق خواندن کتاب ها و استفاده از دانش آکادمیک برای توسعه یک کسب و کار انتخاب نشده بود، بلکه بر اساس تجربیات و دانش شخصی به موفقیت های شغلی رسید.

همسر دارن هاردی کیست؟ جورجیا هاردی کیست؟

جالب است افراد زیادی در ویکی روان سوال می کنند که همسر دارن هاردی کیست یا عکس دارن هاردی و همسرش موجود است؟؟؟ اطلاعات زیادی درباره دارن هاردی و همسرش در دست نیست اما در ادامه به بعضی از آنها اشاره می کنیم.

پیش از هر چیز درباره نحوه آشنایی دارن هاردی و همسرش توضیح می دهیم:

نویسنده کتاب اثر مرکب دارن هاردی در این کتاب درباره دختر رویاهای خود مفصل صحبت کرده و اینکه چطور پس از کسب موفقیت های گوناگون در زندگی، به دنبال جذب دختر مورد علاقه خود بوده است.

او در این باره می گوید:

وقتی جوان بودم و به موفقیت های بسیاری دست پیدا کرده بودم، این فکر به ذهنم خطور کرد که حالا وقت پیدا کردن شریک زندگی و ازدواج است.

پس شروع به نوشتن بیش از ۴۰ صفحه درباره ویژگی های زن مورد علاقم کردم و نوشتم و نوشتم و هیچ موردی را از قلم نینداختم.

سپس شروع به نوشتن ویژگی های مردی کردم که دختر رویاهای من به او پاسخ مثبت خواهد داد، متاسفانه من درصد کمی از آن ویژگی ها را داشتم.

اما با انگیزه و تلاش زیاد به تمام آن خصوصیات رسیدم و در نهایت دختری با تمام ویژگی های مورد نظر پیدا شد (جورجیا هاردی)  🙂

این بخشی از کتاب اثر مرکب بود که درباره دارن هاردی و همسرش می باشد و حتی او سعی دارد از نحوه آشنایی با همسرش برای انگیزه دادن به دیگران استفاده کند.

دارن هاردی در سال ۲۰۰۱ با جورجیا (همسر دارن هاردی با نام جورجیا هاردی – Georgia hardy) ازدواج کرد که تا امروز زندگی خوبی را در کنار هم سپری می کنند.

دارن هاردی و همسرش جورجیا هاردی فعالیت های اقتصادی مشترکی ندارند.

میزان تحصیلات دارن هاردی چقدر است؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که میزان تحصیلات نویسنده کتاب اثر مرکب دارن هاردی، مردی که همه را به سمت کسب موفقیت در زندگی راهنمایی می کند چقدر است؟

او دوران مدرسه را در Fort white محل زندگی اش گذرانده است و در دانشگاه ایالت فلوریدا هم به تحصیلات ادامه داده است. اما او هرگز از دانشگاه فارغ التحصیل نشده است، اما در عوض بعد از ترک تحصیل به راه اندازی کسب و کار شخصی پرداخته است.

در کتاب ها هم به میزان تحصیلات دارن هاردی اشاره نشده است چون او کسب موفقیت را به تحصیلات و پیشینه خانوادگی بی ارتباط می داند.

فعالیت های دارن هاردی

همسر دارن هاردی
عکس دارن هاردی و همسرش جورجیا هاردی

در سن ۱۸ سالگی، دارن هاردی اولین کار خود را آغاز کرد.

دارن با موفقیت سه شبکه تلویزیون در صنعت موفقیت را مدیریت کرده است.

او در سال ۲۰۰۷ ناشر Media Success و مجله SUCCESS شد.

همچنین مدیر عامل و ناشر مجله SUCCESS بود.

دارن همچنین توزیع کننده اصلی شبکه شبکه (TPN) و رئیس شبکه آموزشی موفقیت (TSTN) بود. در این دوره او فرصتی برای مصاحبه با موفق ترین افراد جهان مانند:

و بسیاری دیگر را داشت.

او در سال ۲۰۱۵ مجله SUCCESS را به عنوان یک ناشر ترک کرد. دلیل آن این بود که زمان خود را برای فرصت های جدید خرج میکرد و زمان زیادی برای مدیریت آن نداشت.

به غیر از یک مدیر عامل، دارن یکی از بزرگترین و بهترین نویسندگان در جهان است که میلیون ها نفر از بهترین کتابهای دارن هاردی استفاده کرده و به موفقیت رسیده اند

در سال ۲۰۱۰، کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) را نوشت.

کتاب اثر مرکب دارن هاردی در بیشتر کشورهای دنیا ترجمه و منتشر شده است این کتاب در مورد چگونگی دستیابی به اهداف و نحوه تصمیم گیری روزمره و تبدیل آنها به عادت های جدید است.

او کتاب بهترین سال زندگی خود را در سال ۲۰۱۱ نوشت

در سال ۲۰۱۵ او کتاب فوق العاده ای به نام قطار کار آفرینی را به رشته تحریر درآورد که دید تازه ای به فعالیت های کارآفرینی ارائه می دهد.

این کتاب در مورد مشکلات پیش روی کارآفرینان است

به این ترتیب، او یک شخصیت شناخته شده و همچنین یک سخنران بسیار حرفه ای در سراسر جهان می باشد.

پیشنهاد می کنیم مطلب معنی موفقیت چیست را حتما در سایت ویکی روان مطالعه نمائید تا بیشتر به چرایی خوب بودن کتاب های دارن هاردی پی ببرید.

میزان ثروت دارن هاردی چقدر است؟

دارن هاردی کیست

حرف های زیادی درباره میزان ثروت دارن هاردی زده می شود، حتی عده ای میزان ثروت دارن هاردی را حدود ۵ میلیون دلار می دانند.

اما طبق ادعای سایت فوربس ارزش خالص دارایی دارن هاردی تقریبا ۹۲ میلیون دلار است و او تقریبا سالانه بین یک تا ۵ میلیون دلار درآمد دارد.

ویدیو های وی در یوتیوب و همچنین رسانه های اجتماعی دارای هزاران بار در روز نمایش داده میشوند که خود منبع درآمد فراوانی برای او به ارمغان می آورد.

او این ثروت را از طریق سمینارها، برنامه های آموزشی، تحریر کتاب ها و رویدادهای سخنرانی انگیزشی اش تولید کرده است.

می توانید با دنبال کردن حساب کاربری دارن هاردی در اینستاگرام از پست های آموزشی او استفاده کنید.

او همچنین یک وب سایت به آدرس darrenhardy.com دارد که یکی دیگر از عوامل فروش محصولاتش و فایل های آموزشی می باشد.

به طور کلی هاردی برای آموزش های انگیزشی و مهارت های ارتباطی معروف است.

میلیون ها نفر از راه های پیشنهادی او پیروی می کنند، فیلم های او را تماشا می کنند و در برنامه های آموزشی دارن شرکت می کنندT در نتیجه او شخصیت برجسته ای در مسیر کسب موفقیت و توسعه صنعت شخصی است.

بیشتر ثروت دارن هاردی هم از راه آموزش و فروش کتاب به دست آمده است که روز به روز به میزان آن افزوده می شود.

اگر نیاز به مشاور کسب و کار دارید، می توانید به از مهندس محمد خانی در ویکی روان مشاوره غیرحضوری دریافت کنید.

نقش جیم ران در زندگی دارن هاردی

هاردی می گوید برای ملاقات یکی از مشتریان به سمیناری رفت که مجبور بود تا آخر در آنجا منتظر بماند تا در نهایت شخص مورد نظرش را ملاقات کند.

اما سخنران آن سمینار کسی نبود جز جیم ران افسانه ای که یکی از تاثیر گذارترین سخنرانان انگیزشی در تاریخ آمریکا می باشد و افراد زیادی تحت تاثیر آموزش های او به موفقیت های زیادی رسیده اند.

سخنان جیم ران در آن سمینار چنان تاثیری بر دارن هاردی داشت که او همواره از جیم ران به عنوان فردی تاثیر گذار در زندگی شخصی و کاری خود نام می برد و از آن به بعد همواره با او در ارتباط بوده است.

بخشی از بیوگرافی دارن هاردی از زبان خودش

زندگینامه دارن هاردی

من و خانواده در Tahoe در حال اسکی کردن بودیم. اون موقع ۶ ساله بودم و آخرای روز بود، و من نمی توانستم صبر کنم تا پدرم را ببینم.

پدرم در پایین تپه در حال درآوردن کفش اسکی خواهرم بود.

من هم کفش اسکی ام را باز کردم و به سمت او دویدم. صداش میزدم “پدر! پدر! ” و با افتخار گفتم:

در تمام طول روز در حال اسکی کردن بودم و حتی یک بار نیوفتادم!

پدرم بدون نگاه کردن به من به سادگی گفت:

خب، پس اصلا رشدی نداشتی و بهتر نشدی

توصیه پدر دارن هاردی (Steve Hardy) به او

در حالی که ایستاده بودم به او خیره شدم. این پاسخی نبود که من انتظار داشتم.

چند ثانیه گذشت، او به من نگاه کرد و گفت:

نگاه کن دارن، اگر خودت را تحت فشار قرار ندهی و توانایی کنونیت و افزایش ندی نمیتونی رشد کنی. تو باید سقوط کنی تا بهتر بشی. افتادن بخشی از پیشرفت است.

در طول رشدم این جمله را بارها و بارها از پدرم شنیدم.

در دیوار گاراژ خونه ما  با حروف بزرگ بلوک سیاه رنگ شده بود:

نا برده رنج گنج میسر نمی شود. من بسیاری از موفقیت هایم را به این نوع دید پدر مدیون هستم.

 تا حالا در مرکز صنعت موفقیت بوده ام.

من در حال حاضر سه شبکه تلویزیونی مختلف در این صنعت رهبری کرده ام و تقریبا یک دهه را به عنوان ناشر و سردبیر مجله SUCCESS گذرانده ام.

این سیستم های محرمانه به من دسترسی بی سابقه ای برای مطالعه، مصاحبه، صرف وقت و انتشار داستان های موفق ترین افراد در این سیاره داده است.

دستاوردهای باور نکردنی مانند ریچارد برانسون، استیو جابز، الون ماسک، جف بیسوس، مارک زاکربرگ، هوارد شولتز، استیو وین، جک ولش و بسیاری دیگر.

بدون شک با وجود سن کم، هاردی یکی از تاثیر گذارترین افراد بر زندگی میلیون ها نفر در سراسر جهان بوده است که امیدواریم به این راه با قدرت بسیار ادامه دهد.

خواندن کتاب های دارن هاردی را به تمامی شما عزیزان توصیه می کنیم، چرا که وی با تکیه بر تجربه و دانش خود و گرد آوری آنچه موفق ترین افراد جهان در چنته داشته اند آثار خود را در جهت معرفی راه های کسب موفقیت تدوین کرده است.

پیشنهاد می کنیم مطلب ایده های شروع کسب و کار با ۵۰ میلیون تومان و حتما در سایت ویکی روان مطالعه کنید.

لیست آثار و کتاب های دارن هاردی

کتاب-های-دارن-هاردی-daren-hardy

  • اثر مرکب
  • دیوانگان ثروت ساز
  • بهترین سال زندگی تو
  • ارتش کارآفرینی
  • قطار کارآفرینی یکی از بهترین کتاب های هاردی است
  • مرد واقعی
  • ۱۰ هفته تا موفقیت بی چون و چرا
  • کتاب رهبری در قرن ۲۱
  • استثنا باشید
  • کتاب مسیر میلیاردر شدن که تا حدودی به بیوگرافی دارن هاردی هم اشاره دارد
  • اتصال فروش
  • کارآفرینی به روش دارن هاردی

پیشنهاد می کنیم مقاله کارآفرین کیست را در ویکی روان مطالعه کنید.

بهترین جملات انگیزشی دارن هاردی نویسنده کتاب اثر مرکب

  1. همیشه روزتان را با “چرا” شروع کنید و بعد با “چگونه” ادامه دهید.
  2. موفقیت آن چیزی که میدانی یا یاد گرفتی نیست، در واقع موفقیت عمل به آن چیزهایی است که می دانی و یاد گرفتی.
  3. امراطوری های موفقیت زمانی شکست می خورند که مردم به موفقیت های کوچکی دست پیدا می کنند و بعد از آن دیگر تلاشی نمی کنند.
  4. هیچ وقت آرزو نکن کاش آسان تر بود، آرزو کن کاش من بهتر بودم.
  5. چیزی که توجه تو را جلب می کند کنترل زندگی تو را هم در دست دارد.
  6. ترس ها وجود خارجی ندارند، انها را جدی نگیر، ترس تنها زاده ذهن خلاق توست.
  7. وقتی که اهدافت را تعیین می کنی به ذهنت چیز جدیدی برای تمرکز و دنبال کردن داده ای.
  8. هر شخصی تحت تاثیر سه عامل است: ورودی های ذهنی، روابط و محیط اطراف. در انتخاب آنها نهایت دقت را به خرج بده.
  9. انتخاب های تو ریشه تمام نتایجت هستند و تمام انتخابات حاصل عادت هایی که داری، پس عادت های درست انتخاب کن.
  10. اینکه تصمیم بگیری موفق باشی کافی نیست، باید عمیق تر بروی و انگیزه های اصلی و چرایی زندگیت را پیدا کنی.
  11. دوران کودکی تو نباید سرنوشت تو را مشخص کنند، همانطور که والدین تو نباید اینطور باشند. سرنوشت تو در دستان توست نه شخص دیگر.
  12. بزرگترین رقیب تو، رقبای تو و شرکت های بزرگ نیستند. بزرگترین رقیب تو حواس پرتی روزانه توست. نزار بر تو غلبه کنند.
  13. مغز تو وظیفه شاد کردن تو را ندارد، مغزت فقط یک وظیفه دارد: حفظ حیات تو.

جملات انگیزشی دارن هاردی درباره عادت های فردی

  1. عادت های روزانه، یک روتین بسیار خوب می سازند. فرق اصلی افراد موفق و دیگران در ایجاد عادت های خوب روزانه است.
  2. تو هیچ وقت نمی توانی زندگیت را تغییر دهی تا پیش از آنکه یک عادت روزانه را تغییر دهی یا بهبود ببخشی. راز رسیدن به انواع موفقیت در پیدا کردن یک روتین روزانه است.
  3. شکست خوردن حاصل عادت های ما است، همانطور که پیروزی های ما از عادت های ما نشات می گیرند. پس عادت های الهام بخش برای پیروزی به دست بیاور.
  4. وقتی می خواهی عادت های قدیم را بشکنی و عادت های جدید بسازی باید صبور باشی. بدون تلاش و زمان نیازمند رسیدن به نتیجه دلخواه هستند.

اگر به جملات انگیزشی از بزرگان علاقه دارید حتما مقاله جملات انگیزشی اوشو را در ویکی روان مطالعه کنید.

فیلمی از دارن هاردی 

پیشنهاد ویژه ویکی روان: می توانید برای دریافت مشاوره راه اندازی کسب و کار، به بخش مشاوره آنلاین کسب و کار در ویکی روان مراجعه کنید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
پردیس میرمعینی پردیس میرمعینی
دکتری روانشناسی
از 65,000 هزار تومان
مریم جاویدی مریم جاویدی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
پوریا رضائی پوریا رضائی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
رویا قشقائیان رویا قشقائیان
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
شیدا خوشه مهری شیدا خوشه مهری
دکتری روانشناسی
از 87,500 هزار تومان
حامد عامری حامد عامری
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
صديقه فنائی صديقه فنائی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
محمد حسین خانی محمد حسین خانی
مشاور روانشناس
از 62,500 هزار تومان

در ویکی روان مشاوره خریداری کنید

اگر تمایل دارید با مشاور و متخصص روانشناس در ارتباط باشید، می توانید در سایت ویکی روان از سراسر ایران و جهان با مشاور مورد نظرتان جلسه روان درمانی غیر حضوری برگزار کنید. کافیست از دکمه زیر استفاده کنید:

لیست مشاوران روانشناس

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

‫34 دیدگاه ها

  1. فرد موفقیه دارن هاردی نمیشه کتمان کرد. هم موفق و هم ثروتمند به همین خاطر حرف های دلنشینی تو کتاب هاش داره. به نظرم بهترین اثر دارن هاردی کتاب اثر مرکب هست. یه انقلاب به معنای واقعی کلمه در ذهن هر کسی ایجاد می کنه. ممنون از ویکی روان عزیزم

    11
    1. خوشم میاد ازش از اون دست آمریکایی ها هست که تونست از هیچ به همه چیز برسه و موفق بشه. مهم تر اینکه این موفقیت و با دیگران هم به اشتراک گذاشت. چهده دلنشینی داره و نشون می ده مرد خانواده هست. من کتاب اثر مرکب و خوندم خیلی عالیه توصیه می کنم حتما مطالعه کنید. ممنون از سایت خوب ویکی وان

      13
      1
    2. بهترین اثر دارن Insane productivity هستش که به مبلغ ۳۰ میلیون تومان هست، چیزی بود که با تک تک سلولام حسش کردم و سرنوشت منو با دوستام عوض کرد، تونستی تهیه کنش دوست عزیز

      1. ۳۰ میلیون تومان؟؟؟؟
        چه محصولیه؟ درباره چیه؟ میشه توضیح بدین لطفا

  2. کتاب های جالبی داره اما همه این کتاب ها تجربیات شخصی دارن هاردی هستن پس خیلی روی این ها حساب باز نکنید. خیلی تحت تاثیر پدرش بوده و ازش الگو گرفته. یکی از مورادی که به عقیده من در کتاب های دارن هاردی به چشم می خوره و اصلا جالب نیست اینه که می گه برای رسیدن به موفقیت و آرزو ها باید خیلی سختی بکشی و اذیت بشی. این اصلا درست نیست اصلا. این فقط تجربه ایشونه و بس

    6
    10
    1. ببینید هر نویسنده ای بالاخره بر اساسنظریات و تجربیات خودش مینویسه. قرآن نیست که بگیم باید وحی منزل باشه و هیچ حرفی توش نیست. دارن هاردی کلا زندگی سختی داشته و به خاطر داشتن پدری سخت گیر خیای قانون مدار و سخت کوش بار اومده.
      بر همین اساس هم دستاوردهایی داشته که بر روند سخت کوشی استوار بوده و هست. پس نمیشه بهش خرده گرفت که چرا اینطور داستان هایی تعریف میکنی با روند رسیدن به موفقیت و ثروت و با سخت کوشی یکی می دونی.

      6
      1
      1. مشکل همینه دیگه. ما فکر می کنیم باید همه رو راضی کنیم نه اصلا اینطور نیست.
        راه هایی که دارن هاردی یا اصلا هر نویسنده دیگه ای در مورد اون ها کتاب می نویسند برای خیلی ها اصلا جواب نمیده.
        ما فکر می کنیم باید اینطور باشه اما اصلا نیست. اما می شه ادعا کرد این راه کارها برای بیشتر مردم جواب میده چون ایشون قانون دنیا رو که توضیح نداده تجربیات خودشو گفته وگرنه میشه کلی مثال نقض آورد براش

        5
        5
  3. میدونید چیه دارن هاردی و افرادی مثل رابرت کیوساکی بیشتر سخنران و نویسنده های انگیزشی هستند تا راهبردی
    اگر کتاب دیوانگان ثروت ساز دارن هاردی و مطالعه کنید میبینی که مسیر تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق و خیلی خوب بیان می کنه اما در نهایت همق حرف هاش در حد انگیزه دادن به شماست و اصلا وارد بحث های تخصصی کارآفرینی یا حتی موضوعات سطحی مانند چگونگی مدیریت نیروهای متخصص، تامین مالی و غیره نمیشه
    اما در هر صورت خوندن کتاب های دارن هاردی خالی از لطف نیست اما به هیچ وجه نباید به همین موضوعات و کتاب ها بسنده کنید

    7
    1
    1. بله موافق نظر شما هستم خیلی خوب بیان کردین
      اینها گفته هایی هستند که نظر دارن هاردی و افراد دیگر هست نباید صد در صد بهشون اکتفا کرد
      هر کسی یاید مسیر خودشو بسازه نه اینکه کاملا دنباله رو بقیه باشه

  4. نویسنده مورد علاقه منه. خیلی از کتاب هاش لذت بردم کارش درسته
    نمیدونستم اینقدر پولداره اما از کتاب هاش و طرز فکرش می شد حدس زد پولداره

  5. کتاب اثر مرکب دارن هاردی زندگی من و متحول کرد واقعا این کتاب باید همیشه خونده بشه و در کنارتون باشه زندگی تون و متحول می کنه شک نکنید. خلاصه کتاب اثر مرکب : قدم های بزرگ و موفقیت آمیز حاصل قدم های کوچک اما پیوسته و همیشگی هست. نیاز نیست قدم های انقلابی برداری فقط چند قدم کوچک اما با برنامه بر دارد. تمام حرف دارن هاردی تو این کتاب همینه حتما بخونید مخصوصا اون انتشاراتی که جلد کتابش قرمزه

    1. توضیحات بیشتر این کتاب ها تو ایران جواب نمیده ماله همون آمریکاست تو ایران مردم یه مشکلایی دارن که اونا به خواب هم ندیدن اصلا

      2
      5
  6. من کتاب صوتی دیوانگان ثروت ساز دارن هاردی و تهیه کردم اما اصلا خوب نبود نه که کتاب بد باشه ها با کتاب صوتی حال نکردم و اصلا نشد ارتباط برقرار کنم خود کتاب چاپی یه چیز دیگست و حس و حال بهتری داره اما در کل همه کتاب های دارن هاردی بر اساس سخت کوشی و کار زیاد بنا شده یعنی داره قوانین دنیای غرب و خوب منتقل میکنه

    1. خب کتاب چاپی یک چیز دیگه هست من هم همینطور هستم با کتاب چاپی بیشتر ارتباط برقرار می کنم اما وقتی در حال رانندگی هستم و حتی دارم پیاده روی می کنم از کتاب صوتی استفاده می کنم. حتما امتحان کنید خیلی جالبه اما نه کتاب های سنگین و مفهومی

      1
      1
    2. یکی از آدم های خیلی تاثیر گذار زندگی مالی من هست دارن هاردی خیلی فوق العاده و دوستش دارم امیدوارم یک بار در زندگی ببینمش و بهش بگم چقدر روی من تاثیرات مثبت داشت.
      مقاله خوبی درباره زندگینامه دارن هاردی تنظیم کردی ویکی روان ایول بابا

  7. آدم حسابی آمریکا همین دارن هاردی هستش
    یه نوع جالبی از شخصیت و کلاس و داره که آدم حال می کنه واقعا باریکلا به این مورد موفق و کتاب های فوق العاده اش

    1. قشنگیه کار این افراد اینه که دید بین المللی دارند و فقط شهر و کشور خودشان و نمیبینند.
      ما هم نویسنده و افراد صاحب نظر زیادی داریم که متاسفانه افکار داخلی دارند و به همین خاطر زیاد پیشرفت نمی کنند
      اما در کل آدم جالبیه من خوشم میاد ازش اما آمریکا پره از آدم های درست و حسابی مثل دارن هاردی به امثال ترامپ و چهار نفر دیگه نگاه نکنید

  8. منو از صفر تا ۱۰۰ رسوند باعث شد بفهم که چی میخوام و چگونه ثروتمند شم همه چی رو بهم داد، خدا نبود ولی خدایی کرد واسم، دوستانی که زبان اینگلیسیشون خوبه برن دارن یه قسمت داره به اسم darrendaily که روزانه یک نکنه از موفقیت میگه، یک ساله الان دارم نگاه میکنم، منو از نو ساخت شما رو هم میتونه، دوست عزیزی که داری این متن رو میخونی زندگی تورو هم میتونه از نو بسازه، موفق باشی

  9. ممنون از ویکی روان مقاله خوبی درباره دارن هاردی نوشتی اما مثل اینکه تو ایران هم ایشون خیلی طرفدار داره
    هر کسی و میبینی یا یکی از کتاب هاشو خونده یا داره می خونه
    جالبه

    1. اتفاقا تو ایران هم مردم فهمیدن که موفق شدن به تحصیلات و دانشگاه رفتن نیست بلکه راه خودشو داره
      آدم هایی مثل رابرت کیوساکی و هاردی هم دقیقا همین همین موضوع و اثبات می کنند
      امیدوارم مردم یک روز بفهمم که در دانشگاه دارند وقتشان و تلف می کنند

  10. سلام قربان وقت به خیر ممنون از مقاله خوبتون
    شما کتاب های دارن هاردی و هم می فروشید؟
    من کلی همشون و می خوام به تعداد برای جمعی از دوستان که هدیه نوروزی بدم.
    ممنون می شم سریع تر پاسخ بدین
    موفق و پیروز باشید

    1. سلام وقت خوش
      خیر کتاب های دارن هاردی دیگر در ویکی روان فروش نمی روند و فعالا تمرکز مجموعه بر خدمات مشاوره آنلاین روانشناسی است
      موفق باشید

  11. هر جا در مورد جورجیا هاردی همسر دارن هاردی جستجو کردم چیزی پیدا نکردم به غیر از سایت شما ویکی روان
    مطلب خوبی گردآوری کردین خدا قوت امیدوارم همه کتاب های دارن هاردی به خصوص اثر مرکب و بخوانند و در زندگی برای مدتی طولانی استفاده کنند
    ادم بزرگیه و سبکش انگیزشی نیست بلکه واقعا علمی و تجربی راهکارهای خوبی ارائه می ده
    ممنون از سایت خوب ویکی روان

    1. ممنون از لطفتان به سایت ویکی روان
      بله دارن هاردی یکی از افراد تاثیر گذار در دنیا است که راهنمای کارآفرینان بسیاری بوده

  12. ببینید هر نظری درباره دارن هاردی داشته باشید به کنار ایشون جملات انگیزشی فوق العاده دارند
    مثلا اینکه :
    ترس ها وجود خارجی ندارند، انها را جدی نگیر، ترس تنها زاده ذهن خلاق توست
    همین یک جمله برای موفق شدن یک انسان کافیه چون اسا رسیدن به موفقیت و نشون میده

  13. جورجیا هاردی شده تاپ سرچ ایرانی ها نمی دونم چکار زن طرف دارند
    اگه عکسشو نبینند که دیگه ول کن نیستند بزارید طرف راحت باشه بابا جان چه کاریه
    آدم موفقی هست دارن هاردی و کتار های زیادی ازش خوندم و تاثیر زیادی داشته روی من اگه از حق نگذریم.
    بر عکس دیگر نویسنده های آمریکایی، حرف هاش فقط به درد اونور آب نمیخوره و همه جا میشه ازش استفاده کرد.

  14. واقعا نویسنده عالی وموفقی هستش،من یکی ازخواسته هام دیدن ایشون ورفتن به کلاس ها وکاراگاه های
    موفقیت وکارآفرینیشونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا