روانشناسی کودک و نوزاد

بررسی موضوع خودمحوری در کودکان

کودکان در سنین ۲ تا ۶ سال تفکر خودمحوری در کودکان دارند یعنی خودرا محور و مرکز دنیا میدانند وبسیار خود محور هستند و بر این باورند که همه چیز در خدمتشان باشد و هرآنچه میخواهند مهیا شود ،هیچ منطقی پشت کارهایشان ازنظر ما نیست.

خودمحوری در کودکان

با سایت روانشناسیویکی روان همراه باشید.

این خودمحوری درکودکان طبیعی است و والدین به جای بحث و لجبازی باید بدانند که این مرحله برای رشد شخصیت کودک ضروری است اما مهم این است که آنها بدانند که باید برای عبور ازاین مرحله به کودک خود کمک کنند تا به مراحل بالاتر برسه وگرنه بزرگتر هم بشود خودمحوری اش ادامه می یابد .

کودکان را در فضاهای اجتماعی که خودتان هم غیر مستقیم نظارت دارید سوق دهید ،اجازه دهید که خودمحوری شان متعادل شود،بازی های دسته جمعی به کودکان بسیار کمک میکند.

برای کودکان خود وقت بگذارید ،یکی از امکاناتی که کودکانتان نیاز دارند وقت وانرژی ووجود خود شماست.

با کودکانتان همراه شوید هم به رشد شخصیتشان کمک کرده اید وهم خودتان با نشاط تر میشوید ودراین شلوغی های موجوده کنونی و با وجود استرس های محیطی خودتان نیز نشاط گرفته واز افسردگی دور میشوید.

بسیاری از افراد با بدنیا آمدن فرزندشان نگرانی هایی بابت کودک خود دارند، و میخواخند اورا به خوبی پرورش دهند.ما در سایت ویکی روان برای شما امکان خدمات مشاوره کودک و نوجوان، به شیوه تلفنی و انلاین قرار داده ایم تا با به آسانی نیاز خود را رفع کنید.

لحظاتتون کودکانه وشاد …

فرزانه نوریان

روانشناس بالینی

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا