کتاب های روانشناسی

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

قدرت ذهن کارهای زیادی انجام میدهد و توانایی های بسیاری دارد میتواند انسان را بهترین دستاورها برساند. اما باید چگونگی استفاده از آن را بلد باشیم. در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل نویسنده مشهور آمریکایی، در کنار بررسی زندگی و سرگذشت افراد مشهور و ثروتمند گیتی به معرفی راه های رسیدن به موفقیت با استفاده از قدرت بی نهایت ذهن و قدرت تلقین میپردازد.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

با بخش کتاب های روانشناسی در سایت ویکی روان همراه باشید.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید
نویسندهانتشاراتموضوعقیمتتعداد صفحات
ناپلئون هیلسپهر ادبموفقیت در کسب و کار۱۵ هزار تومان۲۴۰ صفحه

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید دارای سیزده گام اصولی برای رسیدن به موفقیت مالی میباشد که در تمام این مراحل شما را راهنمایی میکند تا به هدف خود برسید. این یک رمان نیست، این کتابی برای سرگرمی و تفریح نیست، بلکه دستور العمل رسیدن به موفقیت هایی هست که تا به حال فقط در آرزوی نزدیک شدن بهشون بودید.

باید این کتاب و بارها و بارها مطالعه کنید تا تمام اصول و قواعد اون براتون جا بیوفته و بدون فکر و تامل بهشون عمل کنید. چرا که این کتاب حاصل سالها تحقیق و مطالعه زندگی موفق ترین افرادی هست که در عصر ما زندگی میکردند.

هنگانی که کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید در سال ۱۹۳۷ میلادی به چاپ رسید، به عنوان بزرگترین کتب الهام بخش زمان خود مشهور شد. کتاب هایی مانند، چگونه دوستان را مغلوب کنیم و بر دیگران تاثیر بگذاریم از دیل کارنگی و کتاب قدرت ذهن مثبت از فرمن وینسنت، برای زنان و مردان که به دنبال موفقیت در زندگی و شغل خود بودند.

مطالعه این کتاب جزو ضروریات زندگی شده بود و از این کتاب، بالغ بر بانزده میلیون نسخه فروش رفت. این کتاب به عنوان چراغ راه میلیون ها نفر معرفی شد که می خواستنداز فقر و بیچارگی و افسردگی نجات یابند و به سمت موفقیت و رونق برای خود، خانواده و در بعضی موارد کارمندانشان گام بردارند.

این کتاب را باید بارها و بارها با دقت بخوانید، چرا که افراد زیادی با خواندن آن میلیونر شدند و زندگی جدیدی را تجربه کردند. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نوشته ناپلئون هیل کتابیست که قدرت واقعی تو را نشان میدهد.

چه زندگی هایی تغییر میکرد اگر مردم می توانستند برای خود یک هدف مشخص داشته باشند و آن را دنبال کنند تا زمانی که در واقعیت به طور کامل به آن آرزو و هدف خود برسند.

فهرست مطالب کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

  1. قدرت ذهن فردی که در فکر همکاری با توماس ای ادیسون بود
  2. آرزو، اولین گام تمام دستاوردها
  3. ایمان، تجسم کردن و باور داشتن رسیدن به خواسته
  4. خود تلقینی، ابزاری برای اثر گذاری بر ذهن ناخود آگاه
  5. دانش تخصصی، تجارت یا مشاهدات شخصی
  6. قدرت تخیل
  7. طراحی (برنامه ریزی) سازمان یافته
  8. اراده کردن، چیرگی بر شک و تردید
  9. پایداری، تلاش مستمر برای تهییج ایمان لازم است
  10. قدرت خرد جمعی، قوی محرکه
  11. راز ارتقای نیروی جنسی
  12. ذهن ناخود آگاه
  13. مغذ، ایستگاه گیرنده و فرستنده فکر
  14. قلعه درایت
  15. چگونه نسبت به روح ترس ذکاوت به خرج دهیم
  16. کارگاه شیطانی

با مطالعه و احاطه بر تمامی مطالب بیان شده در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید میتوانید به آینده روشن و قابل ذکری دست پیدا کنید.

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا