کتاب های روانشناسی

کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی

صحبت کردن و حرف زدن چیزی فراتر از برقراری ارتباط میباشد، امروزه حرف زدن راهی برای تاثیر گذاری بر مخاطب، ایجاد فروش، برقراری ارتباط برای تبادلات آتی و بسیاری از موارد دیگر میباشد. تمامی اینها به این منظور میباشد که صحبت کردن به هنری ضروری تبدیل شده است که باید در آن تبحر پیدا کنید. کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی یکی از ده ها کتاب نوشته شده توسط این نویسنده و سخنران قهار آمریکایی میباشد که تنها بر روی قدرت بیان و یادگیری تکنیک های سخنوری تمرکز کرده است.

کتاب قدرت بیان نوشته برایان تریسی

با بخش کتاب های روانشناسی در سایت ویکی روان همراه باشید.

کتاب قدرت بیان
نویسندهانتشاراتموضوعقیمتتعداد صفحات
برایان تریسیاشکذرارتباط – سخنوری – اعتماد به نفس۱۱ هزار تومان۲۵۹ صفحه

اگر به دنبال این هستید که با ایجاد تحولی عظیم و مثبت قدرت بیان خود را ارتقا دهید، اگر به دنبال این هستید که با سنخوری خود دیگران از جمله، همکاران، همسر، خانواده، دوست و تمامی افرادی که با انها در ارتباط هستید را تحت تاثیر قرار دهید باید حتما کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی را مطالعه کنید.

در کتاب قدرت بیان می آموزید:

  • جلوی مخاطبان با اعتماد به نفس، خوش بین و راحت باشید
  • از همان ابتدای سخنرانی توجه مخاطبین را جلب کنید
  • برای مشارکت دادن شنوندگان از زبان بدن، ابزار و تکنیک های صوتی استفاده کنید
  • به صورت یکنواخت از نکته ای به نکته دیگر اشاره کنید
  • از شوخ طبعی، داستان، نقل قول و سوالات با مهارت استفاده کنید
  • تردید مخاطبین را از بین ببرید
  • سخنرانی را با اقتدار تمام کنید

در صورت یادگیری و تسلط بر موارد بالا میتوانید به یک سخنران تمام عیار تبدیل شوید که چه در سخنرانی برای جمع و چه تنها برای یک نفر از مهارت بالایی برخوردار است و به هدف اصلی خود که همان تاثیر گذاری میباشد دست یافته است.

کتاب قدرت بیان فراتر از اصول صحبت کردن است و قوی ترین اسرار را برای شما فاش میکند تا به کمک انها دیگران را با سخنرانی ها یتان تحت تاثیر قرار بدهید و نه تنها با دیگران ارتباط موثر برقرار کنید، بلکه با مهارت، ذهن آنها را در رابطه با مسائلی که برای موفقیت تان ضروری هستند تغییر دهید.

پیش از خرید و مطالعه کتاب قدرت بیان باید نسبت به ضرورت استفاده از آن علم پیدا کنید و بدانید که هر چند انسانی با دانش، متخصص و حتی دلسوز باشید بدون بهره از تکنیک های سخنوری نمیتوانید از آنها استفاده کنید. به قولی باید گفت: حرف بزن تا برنده شوی

توانیی شما در صحبت کردن با مخاطبین برای موفقیت تان ضروری است. خوب صحبت کردن می تواند احترام و توجه دیگران را به دنبال داشته باش، به ارزش شما در جمع بیفزاید و توجه افرادی را که میتوانند به شما کمک و دریچه هایی به رویتان باز کنند، جلب کند. توانایی خوب صحبت کردن، به دیگران ثابت میکند که شما با استعدادتر و با هوشتر از کسانی هستید که نمیتوانند به خوبی شما صحبت کنند.

فهرست مطالب کتاب قدرت بیان

  1. هنر صحبت کردن و فن بلاغت
  2. برنامه ریزی و آمادگی تسهیل شده است
  3. اعتماد به نفس و تسلط ذهنی، از بین بردن ترس از صحبت کردن میان جمع
  4. در برخورد با همه مخاطبیان قوی باشید
  5. تسلط در جلسات و مذاکرات در گروه های کوچک
  6. تسلط بر تریبون، تحت تاثیر قرار دادن مخاطبین زیاد
  7. تسلط صوتی، تکنیک های قوی صدا
  8. ترفندهای تجارت، تکنیک های سخنرانان برتر
  9. کنترل محیط
  10. سخنرانی را با موفقیت تمام کنید، مخاطبین را مشتاق رها کنید
  11. سخنرانی های ترغیب کننده تجاری

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا