زنگ تفریح

محبوبترین روش های زیبایی دندان در دنیا

امروزه با پیشرفت علم پزشکی و دندانپزشکی روش های جدیدی برای زیبایی دندان به وجود آمده است که علاوه بر جنبه درمانی، لبخند زیبایی را به شما برای داشتن اعتماد به نفس کافی در ارتباط با دیگران هدیه می کند. در ادامه این مطلب قرار است محبوبترین روش های زیبایی دندان در دنیا به شما معرفی نماییم تا بتوانید با در نظر گرفتن بودجه، شرایط فک و دندان خود بهترین روش را انتخاب نمایید.

بهترین روش های زیبایی دندان کدام است؟

در معاینات اولیه توسط دندانپزشک برای هر بیمار روش متفاوتی برای ایجاد لبخند زیبا در نظر گرفته خواهد شد برخی از بهترین روش های زیبایی دندان شامل موارد زیر می باشد:

  • ایمپلنت دندان

  • ارتودنسی دندان

  • لمینت دندان

  • کامپوزیت دندان

  • بلیچینگ دندان

  • روکش دندان

ایمپلنت یا کاشت دندان چیست؟

یکی از بهترین روش های جایگزینی دندان های از دست رفته ایمپلنت یا کاشت دندان می باشد. برخی از بیماران به دلایل مختلف مثل پوسیدگی شدید و یا انجام چندین درمان ناموفق یک یا چند دندان خود را از دست داده اند، از این رو دندانپزشک برای ایجاد تعادل برای جویدن غذا و زیبایی از ایمپلنت دندان استفاده می کند. این روش درمانی که عملکردی دائمی و مشابه دندان های اصلی دارد با کشیدن دندان خراب، آماده سازی لثه، کاشت پایه ایمپلنت و قرار دادن تاج دندان بین 3 تا 9 ماه انجام می شود که نتیجه فوق العاده ای را برای بیمار به ارمغان می آورد. اگر اهل شیراز هستید می‌توانید در سایت دندانپزشکان ایران لیست بهترین متخصص ایمپلنت در شیراز را مشاهده کنید.

ارتودنسی دندان چیست؟

بسیاری از بیماران به دلایل ژنتیکی و فکی، دندان های نامنظمی دارند که علاوه بر ایجاد مشکل در رعایت اصول بهداشتی دندان که در نهایت موجب به خرابی کامل دندان می شود، ظاهری نامتعارف در هنگام لبخند نیز برای وی ایجاد خواهد کرد. یکی از بهترین روش های مرتب سازی دندان ها استفاده از ارتودنسی دندان می باشد. روش های مختلفی از جمله ارتودنسی شفاف، ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی فلزی، ارتودنسی دایمون و.. وجود دارد که بسته به شرایط قرار گیری دندان ها بهترین روش توسط دندانپزشک برای هر بیمار انتخاب خواهد شد. برای پیدا کردن متخصص ارتودنسی در تهران می‌توانید از قسمت نظرات سایت دندانپزشکان ایران استفاده کنید.

اورتودنسی دندان چیست

لمینت دندان چیست؟

یکی از محبوبترین روش های زیبایی دندان در دنیا لمینت های دندانی می باشد. این روش برای ترمیم و بهبود ظاهری دندان های جلویی فک بالا و پایین می باشد. در این روش زیبایی، لایه بسیار نازکی از روی دندان های بیمار برداشته شده و با مواد سرامیکی صاف و شفاف پوشش داده خواهد شد. در نظر داشته باشید برای عمر طولانی لمینت های دندان باید نزد دندانپزشک متخصص زیبایی مراجعه نمایید که از بهترین برندهای موجود در بازار استفاده می کند.

کامپوزیت دندان چیست؟

از دیگر روش های محبوب برای زیبایی دندان از لحاظ هزینه و زیبایی، کامپوزیت های دندانی می باشد. در این روش مواد کامپوزیت در یک جلسه بر روی دندان های اصلی بیمار قرار داده شده و با استفاده از دستگاه های دندانپزشکی فرم می گیرد. این روش در بین بیماران محبوبیت بیشتری نسبت به لمینت های دندانی دارد اما اینکه کدام روش می تواند برای دندان های شما مناسب تر باشد توسط دندانپزشک متخصص زیبایی تشخیص داده خواهد شد.

بلیچینگ دندان چیست؟

اگر جز افرادی هستید که دندان های مرتبی دارید ولی از رنگ دندان های خود خجالت می کشید، بهترین گزینه برای شما انجام بلیچینگ دندان می باشد. در این روش موادی بر روی دندان های جلویی فک بالا و پایین شما قرار خواهد گرفت که دندان های شما را تا چندین درجه سفید تر خواهد کرد این روش زیبایی دندان هزینه مناسبی دارد.

روکش دندان چیست؟

روکش های دندانی از روش های زیبایی و درمانی دندان می باشد که بیشتر برای بیمارانی کاربرد دارد که بر اثر انجام برخی درمان های دندانپزشکی مثل عصب کشی، درمان ریشه، ترمیم پوسیدگی، دیواره دندانی بسیار نازکی دارد و ممکن است بر اثر جویدن غذا دندان به صورت کامل شکسته و از بین رود از این رو دندانپزشک با قالب گیری دقیق از دندان روکشی سرامیکی را برای پوشش دندان ساخته تا علاوه بر محافظت از دندان از شکستگی دندان محافظت نماید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
نیلوفر نادعلی نیلوفر نادعلی
دکتری روانشناسی
از 112,500 هزار تومان
مهناز شاه مرادی مهناز شاه مرادی
دکترای روانشناسی
از 125,000 هزار تومان
پگاه عبادی پگاه عبادی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
مارال حقیقی کرمانشاهی مارال حقیقی کرمانشاهی
دکتری روانشناسی
از 150,000 هزار تومان
نسرین دشتبانیان نسرین دشتبانیان
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
سید علیرضا مرتضوی سید علیرضا مرتضوی
دکترای روانشناسی
از 300,000 هزار تومان
آنیتا کشاورز کرمانی آنیتا کشاورز کرمانی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
محمد امین چالاک محمد امین چالاک
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
پروفسور حسین باهر پروفسور حسین باهر
پروفسور
از 1,200,000 هزار تومان
یونس ترقی طلب یونس ترقی طلب
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
سمیرا رضایی سمیرا رضایی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
حمید رضا مهرابی بهار حمید رضا مهرابی بهار
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
زهرا جعفری زهرا جعفری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
مژگان افضلی مژگان افضلی
دکتری روانشناسی
از 62,500 هزار تومان
جواد صادق الحسینی جواد صادق الحسینی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
بهاره بوربور بهاره بوربور
دکتری روانشناسی
از 62,500 هزار تومان

بهترین دندانپزشک برای انجام روش های زیبایی دندان کیست؟

حال که تا حدودی با محبوبترین روش های زیبایی دندان در دنیا آشنا شدید، باید بدانید برای جلوگیری از عوارض ناشی از درمان باید به دندانپزشکی دارای سابقه و تحصیلات مرتبط مراجعه نمایید برای پیدا کردن بهترین دندانپزشکان زیبایی در شهر خود کافیست وارد سایت دندانپزشکان ایران شود. سایت ما به عنوان اولین مرجع معرفی بهترین دندانپزشکان در سراسر ایران می باشد. با مراجعه به سایت دندانپزشکان ایران می توانید علاوه بر مطالعه سوابق تحصیلی و کاری دندانپزشک از خدمات، بیمه های طرف قرارداد، شرایط اقساط و تخفیفات آگاه شوید و به صورت آنلاین تصاویر نمونه کار دندانپزشک را برای درمان زیبایی مورد نظر خود ببینید و مشاوره و نوبت رایگان نیز دریافت نمایید.

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا