شخصیت

اهمیت داشتن شخصیتی جذاب چیست؟

اگر از اهمیت داشتن اهمیت داشتن شخصیتی جذاب آگاهید میدانید که برای داشتن شخصیتی جذاب باید در بین مردم و دوستان و آشنایان باید موارد زیادی را در خودمان اصلاح کنیم و بر اساس قوائدی روانشناسی عمل کرد که در اینجا این موارد را از نظر روانشناسان چک کرده و به صورت مختصر و مفید آنها را در چند جمله بیان کرده ایم.

با ویکی روان همراه شوید.

اهمیت داشتن شخصیتی جذاب

همه افراد خواهان جذابیت در میان اطرافیان و دوستان خود هستند که با خوش مشرب بودن، خوش رو و شاد بودن می توان به این امر دست یافت …

شخصیتی جذاب داشته باشید

وی در ادامه درباره اهمیت داشتن شخصیتی جذاب گفت: از جمله موارد عوامل جذابیت در میان اطرافیان رضایت از داشته های خود، کمک به دوستان در هنگام نیاز، عشق ورزبدن به دوستان و اعضای خانواده و همچنین توجه و نگاه به چهره فرد مقابل در هنگام صحبت کردن با وی است که باعث اعتماد طرف مقابل به شما می شود.

منادی تصریح کرد: صداقت، خوش پوش و مرتب بودن همچنین پرهیز از دروغ، بدگویی و غیبت در مورد دوستان، هر چند که طرف مقابل شما فرد مورد اعتمادی باشد، ولی این احتمال وجود دارد که روزی بر اثر مشکلی با شما کدورت پیدا کند و این گفته هایتان را به دیگران منتقل کند.

این روان شناس و مشاور در پایان گفت: اعتماد به نفس و مثبت اندیشی می تواند نقش قابل توجهی در جذابیت شما در میان دوستانتان داشته باشد زیرا این رفتار شما موجب دلگرمی و در نتیجه ایجاد انگیزه و امید در میان دیگران می شود.

ویکی روان

ویکی روان محیطی صمیمی و مطمئن برای کسب اطلاعات کاربردی مرتبط با رشته روانشناسی میباشد. میتوانید سوالات و مشکلات شخصی خود را با ما در میان بزارید تا روانشناسان ما در کمترین زمان پاسخ گوی شما باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا