کتاب های روانشناسی

آشنایی با کتاب کنترل ذهن اثر خوزه سیلوا

بدون شک در کنار یادگیری فنون کسب موفقیت و رسیدن به اهدافی که در زندگی داریم، کار کردن بر روی قدرت ذهن و تقویت تمرکزو باور پذیری در انسان از مهم ترین راه های رسیدن به خواسته هامون هست. خواسته هایی که برای رسیدن به نها تلاش میکنیم اما شاید تکنیک رسیدن به آنها را نمیدانیم. کتاب کنترل ذهننوشته خوزه سیلوا از آن آثاریست که با هدف تقویت قدرت ذهن و کمک به انسان برای پی بردن به قدرت درونی تدین و منتشر شده است.

با بخش کتاب های روانشناسی در سایت روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

کتاب کنترل ذهن
نویسندهانتشاراتموضوعقیمتتعداد صفحات
خوزه سیلوانسل نو اندیشکسب موفقیت۲۵ هزار تومان۳۶۷ صفحه

کتاب کنترل ذهن در کنار معرفی تمامی راه های رسیدن به موفقیت هایی که مد نظر داریدو میتواند با خواسته های دیگران متفاوت باشد، به شما می آموزد از چه قدرتی برخوردار هستید. تمامی نکات مطرح شده در کتاب کنترل ذهن علمی بوده و افراد بسیار زیادی نتایج مثبتی از آن گرفته اند.

کتاب کنترل ذهن بر اساس متد خوزه سیلوا طراحی شده و گام به گام خواننده را در جریان بهترین روش های رسیدن به خواسته هایش میگذارد. به یاد داشته باشید این کتاب تنها اثری رمان مانند نیست، بلکه باید در کنار یادگیری مفاهیم متد سیلوا تمامی آنها را تمرین کنید تا به تبحر خاصی برسید و به قولی آموزه های این اثر برایتان تثبیت شود.

کتاب مشابه: باورهای زیبای یک مرد ثروتمند

شاید تا قبل از چاپ کتاب دستان شفا بخش کمتر کسی خوزه سیلوا این شفادهنده از راه دور را میشناخت. ولی از زمانی که اولین کتاب خوزه سیلوا یعنی دستان شفا ترجمه شد بسیاری از ایرانیان با متد سیلوا آشنایی پیدا کردند و از آن در جهت کسب سلامتی و تندرستی استفاده نموده ان، به طوری که این کتاب در مدتی کوتاه، ده های بار تجدید چاپ شده است.

همه آفریده ها و عناصر کره زمین دارای نواخت و ارتعاش هستند، برای نمونه ارتعاش نور و صوت در شکل موج است و هر کدام از رنگ های طیف بینایی نیز ارتعاشی ویژه دارند. قلب خون را با نواختی آهنگین به سلول های بدن پمپاز میکند، همچنین دانشمندان به تازگی پی برده اند مغر امواجی سنجش پذیر را مرتعش میکند که بسته به بیداری و خواب، تنش و آرامش، تمرکز و آشفتگی و حتی بیماری و تندرستی ما تغییر می کنند. ارتعاش امواج مغز تحت تاثیر هیجان های گوناگونی چون داهره و انگیزش، تنش و آرامش یا به گفته بهتر، تحت تاثیر حال و هوای روانی ما قرار دارد. شگفتی اینجاست که انسان توانایی در دست گرفتن کنترل امواج مغز خود را داراست و تکنیک های متد سیلوا این مهارت را به سادگی در ما پرورش میدهند.

بیشتر تمرکز کتاب کنترل ذهن به نوشته خوزه سیلوا بر روی آگاهی انسان از قدرت ذهن و در مرحله بعد در دست گرفتن این قدرت میباشد.

به تمامی کسانی که واقعا به دنبال کسب موفقیت و رسیدن به آرامش در زندگی هستند توصیه میکنیم این کتاب را تهیه و مطالعه کنند و بارها و بارها آن را مطالعه و نکته برداری کنند چرا که کتاب کنترل ذهن اثری آموزنده و دستور العمل مانند است و نیاز به تمرین و ممارست بسیار دارد.

بخش های اصلی کتاب کنترل ذهن

  • بخش نخست: اصول اساسی متد کنترل ذهن سیلوا
  • بخش دوم: ساز و کار ذهن
  • بخش سوم: برنامه ریزی: گذشته، اکنون و آینده
  • بخش چهارم: توان افزایی
  • بخش پنجم: بهبود روابط با دیگران
  • بخش ششم: کار و پیشه
  • بخش هفتم: تغییر و دگرگونی

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا