موفقیت کاری

بررسی راههای کسب موفقیت کاری با فنگ شویی

فنگ شویی هنری باستانی و شرقی بوده که مربوط به قرار دادن هر وسیله در جای صحیح خود چه در منزل و چه در محیط کار است .هنگامی که انسان و محیط پیرامون او با هم هماهنگ باشند، نتیجه اش زندگی خوب و موفقیت برای ماست و هدف فنگ شویی هم رسیدن به همین موفقیت است. در ادامه به بررسی موضوع کسب موفقیت کاری با فنگ شویی میپردازیم.

با ویکی روان همراه باشید.

فنگ شویی (Feng Shui) قطعا راهنمایی ها و راهکردهایی دارد تا شما را به پیشبرد حرفه ی خود کمک کند و باعث شود تا انرژی های موفقیت را جذب کنید. نکته ی مهم این است که هم خانه و هم محل کارتان باید انرژی فنگ شویی خوبی داشته باشند، زیرا انرژی شخصی شما هم به خانه و هم به دفتر شما متصل است.

قبل از به کارگیری راهنمایی ها و درمان های فنگ شویی برای کسب موفقیت کاری با فنگ شویی ، اساس فنگ شویی خوب را بررسی کنید. شما برای ایجاد زیربنایی برای هر فنگ شوییی دیگر برای کارهای دراز مدت، به این دانش نیاز دارد.

برای کسب موفقیت کاری با فنگ شویی باید دو مورد را کاملا روشن کنید:

  • انرژی خاص موفقیت شغلی در زمینه کاری خودتان به چه چیزی شبیه است؟
  • اگر هدفتان موفقیت است ،خانه و محل کارتان را چگونه تغییر می دهید؟!

اجازه ندهید افکار منفی راهتان را مسدود کنند، مثلا اینکه فکر کنید برای ایجاد فنگ شویی در فضای اطرافتان به پول زیادی نیاز دارید. این درست نیست. فضای تمیز و جدید، هیچ ارتباطی با داشتن پول زیاد ندارد، اما این نشان دهنده ذهن یا شخصیتی است که آنچه میخواهد واضح و آماده است و میخواهد به آن دست یابد.

بخوانید: فنگ شویی و هماهنگی با طبیعت

انرژی خاص برای موفقیت شغلی تان چه شکلی است؟ شما به ساخت یک لنگر قوی بصری نیاز دارید تا با استفاده از ببینید که چگونه این انرژی در حرفه ی شما بوجود می آید و انرژی موفقیت بیشتری به سمت شما جذب می شود.

پس اگر شما یک نویسنده هستید، مثلا از عکس های نویسندگان موفق (خودتان هم می توانید باشید) استفاده کنیدو تصاویری از بهترین کنفرانس های نویسندگی که آرزو دارید به آن دعوت شوید نیز میتوانید در فضای خانه یا کار خود استفاده کنید. این ها فقط برای مثال مطرح شد، فقط خود شما از توانایی ها و علایقتان باخبر هستید.

موفقیت کاری و فنگ شویی

پس از تعیین این دو عامل مهم فنگ شویی برای کسب موفقیت کاری با فنگ شویی ، راهنمایی های فنگ شویی را از لیست زیر انتخاب کنید و مطمئن شوید که آن ها را در خانه و محل کار خود اعمال می کنید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
فریبا روایی فریبا روایی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
صفورا نصیری صفورا نصیری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
حامد عامری حامد عامری
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
مهناز شاه مرادی مهناز شاه مرادی
دکترای روانشناسی
از 125,000 هزار تومان
مینا فرهادی مینا فرهادی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
مژگان افضلی مژگان افضلی
دکتری روانشناسی
از 62,500 هزار تومان
آرزو محمدی آرزو محمدی
مشاور تغذیه
از 75,000 هزار تومان
شیما وفا شیما وفا
دكتراى روانشناسى
از 62,500 هزار تومان
مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
فاطمه روحی فاطمه روحی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
سمیه بهاروند سمیه بهاروند
مشاور روانشناس
از 175,000 هزار تومان
داود لکی داود لکی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
سید حامد واحدی اردکانی سید حامد واحدی اردکانی
دکترای روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
آرزو بختیاری آرزو بختیاری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
مهرانگیز متقی مهرانگیز متقی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
کورش مهدیون کورش مهدیون
مشاور روانشناس
از 150,000 هزار تومان
لاله دستوری لاله دستوری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان

استفاده از راهنما برای کسب موفقیت کاری با فنگ شویی

۱٫شمال، جنوب و شمال غربی خود را فنگ شویی کنید. در فنگ شویی،بخش های خاص باگوا (bagua، در فنگ شویی تمام انرژی هایی را که از محیط اطراف جذب می کند را آنالیز می کند) به بخش هایی از زندگی تان متصل می شوند. شمال، مستقیما با شغل شما ارتباط دارد، جنوب دارای انرژی شهرت و احترام است و فنگ شویی درست در شمال غربی می تواند باعث جذب افراد مفیدی به زندگی شما شود.

۲٫محل میز و تختتان را در موقعیت فرماندهی فنگ شویی قرار دهید. قرار دادن میز و تخت در محل فرماندهی باعث تقویت شدن انرژی شخصیتان می شود. این موقعیت وقتی که به آن به شدت نیاز دارید، چه در محیط کار و چه در زندگی شخصی، در نقطه ای قوی قرارتان می دهد. اگر می خواهید در حرفه ی خود موفق باشید، عادات افراد موفق در فیلد کاری خود، به ویژه در کارشان، همان کیفیت انرژی را برای خودتان به بهترین شکل ممکن ایجاد کنید.

۳٫برای کسب موفقیت کاری با فنگ شویی میبایست تمام نکات فنگ شویی را رعایت کنید تا همیشه انرژی تان تازه نگه داشته شود. تمام نکات فنگ شویی را مطالعه کنید، و مطمئن باشید که انرژیتان در تمام  لحظات آزاد و رها است.

انرژیتان را با کارهایی که دیگر مورد استفاده شما نیستند هدر ندهید. می توانید محل کار خورد را با درمان های سنتی فنگ شویی و نمادهای موفقیت، مانند اژدها یا اسب تزیین کنید.همچنین می توانید از وسایل شخصی خود استفاده کنید که انرژی قدرتمندی به شما می دهند.

وقتی که می گویم انرژیتان را آزاد و رها کنید، منظورم این نیست که وقتی می خواهید به سمت دفترتان حرکت کنید، هر روز صبح با عصایی قدیمی به آنجا بروید. (ممکن است اثر عکسی به همراه داشته باشد). خیلی محتاطانه از فنگ شویی استفاده کنید، ببینید تمام تکنیک های پاکسازی فنگ شویی را، از جمله در محل کار خود، می توانید اجرا کنید. وسایل را جابجا کنید، و روزتان را با تمیز کردن میز شروع کنید. این موارد ساده اغلب اوقات نادیده گرفته می شوند که تصویری بزرگ از موفقیت را می سازند.

در کسب موفقیت کاری با فنگ شویی وقتی که هر روز برایتان شروع جدیدی به حساب می آید: شروع به جذب انرژی های قدرتمند کرده اید، انرژی قوی برای تقویت هر بخش از زندگی خود، نه فقط محل کار. در نهایت، ما حرفه ای موفق، برای ایجاد حس تکامل و هدف زندگی مان می خواهیم که در واقع بسیار عمیق تر از موفقیت در حوزه ی انتخابی ماست.

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا