رادیو روانشناسی

رادیو روانشناسی پادکست سوم | گنج زندگی

سوالات بسیار زیادی تو زندگی برای ما پیش میاد، خیلی موضوعات در ظاهر هیچ جوابی ندارند. دلیل اصلیش اینه که هدف و خواسته روشنی نداریم، در حقیقت میشه گفت که گنج زندگیمون رو واضح تعیین نکردیم. برای رسیدن به موفقیت و مهم تر از اون رسیدن به آرامش باید با برنامه حرکت کنیم. باید بدونیم هر چیزی چطور به دست میاد.

شاید براتون جالب باشه که بدونین با داشتن برنامه ریزی منظم و پایبندی به اون برنامه ها میشه به راحتی و با خیال راحت به خواسته های ذهنیمون برسیم. البته در این مسیر هم مهمه که چه خواسته هایی رو در اولویت قرار دادیم. بعضی مواقع این خوده ما هستیم که بار فشار روانی زیادی رو روی دوش خودمون قرار میدیم و ناخواسته استرس و ناامیدی و وارد زندگی روزمره میکنیم. کاری که نتیجه نهایی اون لطمه وارد کردن به خوده ما و اطرافیانمون هست.

همانطور که در جریان هستید در تیم ویکی روان سعی میکنیم با تهیه تخصصی رادیو روانشناسی در پادکست های متنوع با موضوعات کاربردی و همکاری روانشناسان و متخصصین حوزه های مربوطه به مطالب کاربردی بپردازیم.

در ادامه به سومین پادکست رادیو روانشناسی با موضوع گنج زندگی گوش میدهیم که استاد لوح موسوی به مفهوم کشف گنج زندگی میپردازند.

با ویکی روان همراه باشید.

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا