مطالب آموزنده درباره ازدواج در ویکی روان

آشنایی با حقایق جالب درباره ازدواج

ازدواج به عنوان پلی برای رسیدن به مرحله های بالاتر زندگی همیشه مورد بررسی و مطالعه بوده است. ازدواج میتوان به خوشبختی و یا ناکامی افراد منجر شود که تاثیر فراوانی بر زندگی آنها خواهد گذاشت. در ادامه قصد بررسی حقایق جالب درباره ازدواج را داریم.

با ویکی روان همراه باشید.

موضوع ازدواج و شبکه های اجتماعی

هر کسی میتواند پست های ایده آلی درباره ازدواج و یا یک رابطه طولانی مدت در فیسبوک، توییتر یا شبکه های اجتماعی دیگر قرار دهد. اما زندگی مشترک در واقعیت چیز متفاوتی است. یکی از انواع حقایق جالب درباره ازدواج این است که ازدواج تنها عکس ها و گفته های پست شده در شبکه های اجتماعی نیست. و این یکی از نگرانی های ازدواج نمیباشد.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
کیومرث مروت کیومرث مروت
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
علیرضا مرادی علیرضا مرادی
مشاور حقوقی خانواده
از 75,000 هزار تومان
آرزو بختیاری آرزو بختیاری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
پریوش شیخ الاسلامی پریوش شیخ الاسلامی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
کورش مهدیون کورش مهدیون
مشاور روانشناس
از 150,000 هزار تومان
صديقه فنائی صديقه فنائی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
سحر مدیری سحر مدیری
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
محمد امین چالاک محمد امین چالاک
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان

در ازدواج بحث کردن نوعی هنر است

وقتی شما دو نفر با هم زندگی می کنید بحث کردن غیر قابل اجتناب می شود. زمانی که ساعت ها با هم و در کنار هم هستید نمی توان از بحث کردن اجتناب کرد. مهم نیست چقدر با هم زندگی کرده اید و یا این که چقدر هم دیگر را دوست دارید. بحث کردن یکی از حقایق جالب درباره ازدواج است.

گاهی اوقات پیش می آید که بنا بر دلایلی عصبانی می شوید و فریاد می زنید یا صدایتان را بلند می کنید. بیشتر بحث ها فقط چند دقیقه طول می کشد و خیلی زود همان روز فراموش می شود و اهمیت آن فقط در همان لحظه است. اگر همیشه فکر می کنید که باید حرف آخر را بزنید و همیشه حق با شماست درگیری ها تمامی نخواهند داشت. حتی بحث کردن درباره این که بیرون بردن زباله ها نوبت چه کسی است هم می تواند تبدیل به یک مشکل بزرگ شود.

ازدواج

میدانستید که استراحت کردن در کنار یکدیگر شاید در ظاهر رمانتیک باشد

چه چیزی رمانتیک تر از این است که بعد از یک روز سخت و طولانی در کنار همسرتان بخوابید؟ این مسئله به همان اندازه که آرامش بخش است خروپف ها و سروصداهایش نمی تواند رمانتیک و دوست داشتنی باشد. پشت تمام این تصاویر زیبا و رمانتیکی که در شبکه های اجتماعی می بینید این احتمال وجود دارد که یکی از دو نفر با خروپف و خس خس بخوابد. وقتی تصمیم گرفته اید با فردی زندگی مشترکی داشته باشید باید برای همیشه شب ها صدای خروپف او را هم تحمل کنید. این هم یکی دیگر از حقایق جالب درباره ازدواج!!!

یکی از آشنایی با حقایق جالب درباره ازدواج : گفتگوهای شبانه به خواب عمیق تبدیل می شود

بعد از کار به خانه آمدن و گذراندن ساعات خوبی از شب در کنار همسر می تواند بسیار رمانتیک و لذت بخش باشد. زن و شوهرهایی هستند که از این لحظات خود عکس های رمانتیکی در شبکه های اجتماعی پست می کنند.

در ظاهر تصور می شود که می توان درباره مسائل مهم روزانه و اهداف و رویاهایی که در زندگی تصمیم دارید به آن ها برسید گفتگو کرد اما واقعیت این است که هر دوی شما از سر کار آمده و خسته هستید. بچه داری و کارهای خانه به قدری شما را خسته می کند که ترجیح می دهید به خواب عمیق بروید تا این که بخواهید با هم گفتگو داشته باشید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
نسرین ترابی صائین نسرین ترابی صائین
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
آرزو محمدی آرزو محمدی
مشاور تغذیه
از 75,000 هزار تومان
زهرا جعفری زهرا جعفری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
سید حامد واحدی اردکانی سید حامد واحدی اردکانی
دکترای روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
مارال حقیقی کرمانشاهی مارال حقیقی کرمانشاهی
دکتری روانشناسی
از 150,000 هزار تومان
طاهره کیائی طاهره کیائی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
پگاه عبادی پگاه عبادی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
شیما وفا شیما وفا
دكتراى روانشناسى
از 62,500 هزار تومان

همیشه به هم ریختگی ها اجتناب ناپذیر می شود

شاید با دیدن پست های بعضی زوج ها که ادعا می کنند تمام کارهای خانه را با همکاری هم انجام می دهند فکر کنید که این مشارکت در خیلی از زندگی های مشترک وجود ندارد. درسته خیلی ها کارهای خانه را با مشارکت همدیگر انجام می دهند اما بیشتر ما دیدگاه کاملا متفاوتی به کارهای خانه داریم.

همان زوج هایی که به مشارکت در کارهای خانه معتقدند به قدری خسته از کار به خانه می آیند که ترجیح می دهند در همان به هم ریختگی و آشفتگی به خواب بروند نه این که خستگی خودشان را با جارو کشیدن خانه دو چندان کنند.

همیشه حقایق جالب درباره ازدواج میتواند شما را شگفت زده کند. زندگی به آن رمانتیکی که فکر میکردید نیست، اما این نوع نگرش و دید ماست که خیلی چیزها را تغییر میدهد.

ویکی روان

ویکی روان محیطی صمیمی و مطمئن برای کسب اطلاعات کاربردی مرتبط با رشته روانشناسی میباشد. میتوانید سوالات و مشکلات شخصی خود را با ما در میان بزارید تا روانشناسان ما در کمترین زمان پاسخ گوی شما باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا