داروخانه سلامت

آب گرم را با لیمو ترش بنوشید

نوشیدن یک فنجان آب گرم با یک برش لیمو ترش تازه هنگام صبح برای تندرستی فواید زیادی به همراه دارد، اما باید مراقب دندان‌هاتان باشید. این نوشیدنی می‌تواند فواید بسیاری برای‌تان داشته باشد:

فواید نوشیدن لیمو با آب گرم

این نوشیدنی دستگاه گوارش را فعال و جگر را پاکیزه می‌کند.

با سایت روانشناسیویکی روان همراه باشید.

آب لیمو همچنین به دلیل داشتن ویتامین ث، سیستم دفاعی بدن را تقویت می‌کند. همچنین اگر بدن کسی دچار اختلال مزمن در تعادل اسید ـ باز باشد، آب لیمو به بازگرداندن این تعادل و ثبات آن یاری می‌رساند.

آب لیمو خاصیت سم‌زدایی نیز دارد و بطور طبیعی جزو مواد ادرارآور است و همین خاصیت سبب می‌شود که به بدن کمک کند تا مایعات را دفع کند.خاصیت دیگر آب لیمو شاداب و مرطوب نگه‌داشتن پوست است.

آب یک نیمه لیموی ترش صبح هر روز بسیار سودمند است. فقط از آن جهت که لیمو ترش یکی از اسیدی‌ترین مرکبات است و محیط دهان را اسیدی می‌کند، برای محافظت از دندان‌ها باید پس از نوشیدن، دهان را با آب شستشو داد.

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا