مطالب آموزنده درباره ازدواج در ویکی روان

مشاور ازدواج مرد یا زن؟ کدام بهتر است؟

انتخاب از بین مشاور ازدواج زن یا مرد

انتخاب از بین مشاور ازدواج مرد یا زن بیشتر از کیفیت به سلیقه مراجعین ارتباط دارد. در موضوع مشاوره روانشناسی بعضی با روانشناس مرد راحت ترند و بعضی با مشاور خانم. اگر شما هم قصد شرکت در جلسات مشاوره ازدواج تلفنی و آنلاین را دارید اما نمی دانید مشاور ازدواج زن بهتره یا مرد این مطلب ویکی روان را از دست ندهید.

مشاور ازدواج مرد یا زن؟

با بخش مطالب مربوط به روانشناسی در ویکی روان همراه باشید.

قبلا در ویکی روان در مقاله روانشناس زن یا مرد درباره تاثیرگذاری جنسیت مشاور بر نتیجه نهایی صحبت کردیم. اما به نظر شما در موضوعات تخصصی تر جنسیت مشاور تاثیرگذار است؟

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
صديقه فنائی صديقه فنائی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
لیلا فراهانی لیلا فراهانی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
نیایش مسلمیان نیایش مسلمیان
مشاور روانشناس
از 120,000 هزار تومان
محمد رضا سعید فیروزه محمد رضا سعید فیروزه
دکترای روانشناسی
از 225,000 هزار تومان
بهشته طهماسبی زاده بهشته طهماسبی زاده
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
شیما شهرکی شیما شهرکی
دکتری روانشناسی
از 200,000 هزار تومان
لاله دستوری لاله دستوری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
سحر مدیری سحر مدیری
مشاور روانشناس
از 100,000 هزار تومان

مشاور ازدواج زن یا مرد؟

هنگامی که زوجین در حال بررسی مشاوره بعد از ازدواج هستند، موثرترین مشاور را برای موقعیت خاص خود می خواهند. زوج ها اغلب در ویکی روان می پرسند که انتخاب مشاور ازدواج زن از مرد بهتر است؟ اگر بدانید مشاور روانشناس کیست می دانید که هیچ قاعده کلی در مورد اثربخشی درمانگر زن و مرد وجود ندارد. با این حال، یک نکته ممکن است به شما کمک کند تا بهترین مشاور را برای شرایط منحصر به فرد خود انتخاب کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله ویژگی مشاور خوب برای ازدواج را در ویکی روان مطالعه کنید.

انتخاب مشاور ازدواج مناسب

معمولا، یکی از زوجین نسبت به مشاوره آنلاین ازدواج اشتیاق بیشتری دارد. زوج دیگر هم احتمالا در مورد مشاوره یا به طور کلی انواع مشاوره ازدواج تردید دارند. هنگام انتخاب مشاور روانشناس خوب، منطقی است که به طور خاص دیدگاه طرف مقابل را در نظر بگیریم.

فرض کنید مرد در مورد مشاوره ازدواج مردد است. شاید ترجیح می‌دهد با یک درمانگر مرد کار کند و احساس می‌کند که یک درمانگر زن دیدگاه او را به طور کامل درک نمی‌کند، یا ممکن است بترسد که مشاور زن با همسرش دست به یکی کرده باشد.

در عین حال، عکس این موضوع هم اتفاق می‌افتد. مشاوره ازدواج معمولا شامل بحث های صریح در مورد زندگی جنسی زوج هاست. برخی از مردان در مورد مسائل جنسی خود با یک درمانگر زن احساس راحتی بیشتری می کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است با یک درمانگر مرد احساس راحتی بیشتری داشته باشند. نکته مهم در انتخاب مشاور ازدواج مرد یا زن این است که قبل از قرار ملاقات، این موضوع را با شریک زندگی خود در میان بگذارید. اگر طرف مقابل به هر دلیلی ترجیح می دهد با یک مشاور زن یا مرد کار کند، این معمولا بهترین نقطه‌ شروع است. در بخش مطالب مربوط به ازدواج توضیحات کامل در این مورد داده شده است.

تاثیر جنسیت بر انتخاب مشاور ازدواج مرد یا زن

زمان مراجعه به مشاور ازدواج

یک مشاور ازدواج زن یا مرد خوب طرف کسی را نمی گیرد. او باید بی‌طرف باقی بماند و دیدگاه جنسیتی نداشته باشد. این معمولا بیشتر در مورد کیفیت، سبک و رویکرد کلی درمانگر است تا جنسیت او گفته می شود، گاهی اوقات تنها راه برای دانستن اینکه آیا یک مشاور مناسب است یا خیر، ملاقات با آن مشاور است. در ضمن تعداد جلسات مشاوره ازدواج ارتباطی به جنسیت مشاور ندارد!

بهتر است در جلسه اول مساله انتخاب مشاور ازدواج مرد یا زن، مطرح شود. پس از شنیدن وضعیت شما، درمانگر ممکن است توصیه کند که آیا ادامه کار با یک مشاور زن یا مرد برای شما بهتر است یا خیر.

در طول کار با یک مشاور، اگر شما یا شریک زندگی تان احساس می کنید که این فرد به هر دلیلی مناسب نیست، می توانید به سادگی جهت خود را تغییر دهید و با یک مشاور روانشناس آنلاین در ویکی روان جلسه برگزار کنید. در ویکی روان، ما در ابتدا شما را با یک مشاور زن یا مرد در صورتی که ترجیح دارید، ارتباط می دهیم. اما بعد از ملاقات با این مشاور، اگر او به نظر مناسب نمی رسد، ما خوشحال می شویم که شما را با یک درمانگر از جنس مخالف ارجاع دهیم.

مشاوران پیشنهاد برای مشاوره ازدواج:

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
نیلوفر نادعلی نیلوفر نادعلی
دکتری روانشناسی
از 112,500 هزار تومان
سید علیرضا مرتضوی سید علیرضا مرتضوی
دکترای روانشناسی
از 300,000 هزار تومان
میترا حبیبی میترا حبیبی
مشاور روانشناس
از 125,000 هزار تومان
مهرانگیز متقی مهرانگیز متقی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
بهاره محسنی بهاره محسنی
مشاور روانشناس
از 110,000 هزار تومان
فرح ناز حیاة غیبی حقیقی فرح ناز حیاة غیبی حقیقی
مشاور روانشناس
از 100,000 هزار تومان
شیما وفا شیما وفا
دكتراى روانشناسى
از 62,500 هزار تومان
مریم جاویدی مریم جاویدی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان

پیشنهاد ویکی روان برای انتخاب مشاور ازدواج مرد یا زن

حالا بهتر می دانید از بین مشاور ازدواج مرد یا زن کدام برای شما بهتر است. با این حال اگر نیاز به مشورت پیش از انتخاب دارید می توانید با تیم پشتیبانی آنلاین یا تلفنی ویکی روان در ارتباط باشید تا بهترین مشاور معرفی شود. بد نیست قبل از انتخاب مشاور ازدواج مرد یا زن مقاله ویژگی مشاور خوب چیست را مطالعه کنید.

شما می توانید از سراسر ایران و جهان در ویکی روان مشاوره ازدواج غیرحضوری برگزار نمائید. کافیست از دکمه زیر استفاده کنید:

لیست مشاوران ازدواج

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا