رادیو روانشناسی

رادیو روانشناسی پادکست ۱۴ | عکس پروفایل

دنیای مجازی زندگی امروز مارو در تمامی جنبه ها فرا گرفته، زندگی بدون اینترنت برای خیلی از ما امکان پذیر نیست و نمیتونیم حتی دمی با تصور بدون اینترنت سپری کنیم. خیلی جالبه که همین دنیای مجازی خیلی از اخلاق و ویژگی های ذاتی ما رو دست خوش تغییر قرار داده به طوری که در طی چند سال اخیر به یه آدم دیگه ای تبدیل شدیم. ارتباطات در این فضا قوانین خاصی به خودش گرفته چرا که با افرادی در ارتباط هستیم که کمترین شناختی از آنها ندارم و حتی نمیتونیم هویت آنها رو تائید تا تکذیب کنیم. یکی از موضوعات داغ این روزهای اینترنتی و میشه ماجرای عکس پروفایل نامگذاری کرد. عکس پروفایل میتونی حامی مطالب بسیار زیادی باشه که میتونیم از اونها به عنوان سر نخ استفاده کنیم.

در چهاردهمین پادکست از رادیو روانشناسی، سید محمد علی لوح موسوی، روانشناس و عضو تیم تحریریه ویکی روان در ادامه به بررسی موضوع عکس پروفایل در دنیای مجازی میپردازد.

با ویکی روان همراه باشید.

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا