عشق

قرار اول چی بپوشم؟ (6 نکته اصلی)

برای قرار اول چه لباسی بپوشیم که بهتر به نظر بیام؟

لباس قرار اول اهمیت زیاده دارد و تاثیر زیادی بر طرف مقابل خواهد داشت، اصلا روی این ایده ها تکیه نکنید که شخصیت مهمه و ظاهر تمام ماجرا نیست، پوشش و لباس مان اولین تاثیر را بر دیگران می گذارد. به همین خاطر مراجعین بخش مشاوره روابط عاطفی انلاین زیاد سوال می پرسند قرار اول چی بپوشم و چه چیزهایی نپوشیم؟ در ادامه این مطالب سایت ویکی روان این موضوع را کاملا باز می‌کنیم.

برای قرار اول چی بپوشم؟

موقعیتی که می تواند شما را عصبی کند، تصمیم در مورد لباسی است که باید در روز قرار ملاقات بپوشید و همین امر باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما می‌شود. اولین قرار ملاقات فرصتی برای نشان دادن شخصیتتان و ایجاد اولین تاثیر مهم است، به همین جهت ما برخی از فرمول های ست لباس برای روز اولین قرار ملاقات را گردآوری کرده ایم که شما را ناامید نخواهند کرد.

در عصر تکنولوژی، به لطف برنامه‌های دوست‌یابی متعدد و تمایل مردم به معاشرت بیشتر، اولین قرار ملاقات اغلب بین شما و یک مسابقه عشقی بالقوه است، به همین دلیل برای پوشیدن لباس قرار اول، فشار زیادی را تحمل می کنید. اما نگران نباشید، به احتمال زیاد یک کمد پر از لباس دارید که بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

از بهترین شلوار جین گرفته تا بهترین لباس ها، هر آنچه که تصمیم می گیرید در اولین روز بپوشید، یک نکته کلیدی وجود دارد که باید به یاد داشته باشید، اینکه راحت باشید. البته در مقاله در قرار اول چه بگوییم هم توضیحاتی دادیم که می‌تواند آرامشتان را بیشتر کند.

پاسخ به سوال واسه قرار اول چی بپوشم به نوعی ذهنیت شما درباره تعریف رابطه عاطفی را نشان می‌دهد. پس یادتان باشد اصلا انتخاب لباس برای قرار اول موضوع بی اهمیتی نیست.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
حامد عامری حامد عامری
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
معصومه چوبین معصومه چوبین
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
مهناز شاه مرادی مهناز شاه مرادی
دکترای روانشناسی
از 125,000 هزار تومان
زهرا جعفری زهرا جعفری
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
محمد حسین خانی محمد حسین خانی
مشاور روانشناس
از 62,500 هزار تومان
فریبا روایی فریبا روایی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
یونس ترقی طلب یونس ترقی طلب
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
نیره آزادی نقش نیره آزادی نقش
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان

چند نکته درباره بهترین لباس برای قرار اول

اگر در چیزی که می پوشید راحت باشید، آرامش و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و با این فرمول بهترین احساس را در اولین روز قرار ملاقات خواهید داشت. از هر چیز نامناسبی پرهیز کنید، از لباس های چسبان که همیشه با آن ها راحت نیستید گرفته تا کفش هایی که ساییده می شوند، زیرا تمام شب احساس بدی خواهید داشت که ظاهرتان خوب نیست!

اما چند نکته برای انتخاب بهتر لباس قرار اول نیاز است:

  1. در محیط بسته قرار دارید تا محیط باز؟
  2. روز سر قرار می‌روید، عصر یا شب؟
  3. از سر کار می‌روید یا از خانه؟
  4. پیاده روی می‌روید یا رستوران و کافه؟
  5. یک قرار رسمی است یا قرار عادی و خودمانی؟

تمام این موارد در انتخاب بهترین لباس برای قرار اول تاثیر دارند، به خصوص برای خانم ها!

در اولین قرار معمولی چه بپوشیم؟

لباس قرار اول

انتخاب خانم ها برای لباس قرار اول با آقایان بسیار متفاوت است، به همین دلیل مردها کمتر می‌پرسند در قرار اول چی بپوشم؟؟؟ اما سعی می‌کنیم در این مطالب سایت مشاوره روانشناسی آنلاین ویکی روان، جامع به سوال برای قرار اول چه لباسی بپوشیم پاسخ دهیم.

البته اینکه در اولین قرار ملاقات چه بپوشید نیز بستگی به این دارد که به کجا می روید. قرار ملاقات در روز روشن معمولا غیر رسمی تر از قرار ملاقات عصرگاهی است، بنابراین پوشیدن یک تاپ شیک با شلوار جین یک گزینه بی‌خطر و مناسب است.

در صورت قدم زدن عاشقانه، پوشیدن کفش‌های بدون پاشنه نیز ایده خوبی است. اگر به یک لباس اضافی نیاز دارید، یک کت بلیزر شما را گرم نگه می دارد و ظاهرتان را زیباتر می کند که قطعاً نشانه خوبی است! وقتی صحبت از اکسسوری به میان می آید، می توانید به خودتان اجازه دهید کمی جسورتر باشید. اکسسوری ها روش خوبی برای تزریق شخصیت به ظاهر شما هستند بدون اینکه زیاده روی کنید.

در اولین قرار عصر چه چیزی بپوشیم

این بخش را برای خانم ها تنظیم کردیم، البته آقایان هم می‌توانند با خواند آن ایده های جالبی درباره اینکه تو قرار اول چی بپوشم بگیرند.

قرار ملاقات‌های عصرانه نیاز به کمی تلاش دقیق‌تر دارند. یک لباس با قدی متوسط عالی است، به خصوص اگر مستقیما از دفتر به سمت قرار ملاقات خود می روید. در یک مکان شیک‌تر ممکن است به یک جفت کفش پاشنه‌دار نیز نیاز داشته باشید.

به عنوان خانم حالا که می‌پرسید قرار اول چی بپوشم باید بهترین کفش‌های پاشنه‌دار را بررسی کنید، اما اگر فقط به یک کافه معمولی می‌روید، کفش‌های کتانی هم مناسب است. اگر لباسی مورد علاقه شما نیست، شلوار جین تیره‌تر را بدون هیچ گونه جزئیات ناراحت کننده، با یک بلوز زیبا و یک جفت صندل بنددار امتحان کنید. شلوار جین مام‌ استایل در همه شکل ها جذاب است روی کمر تنگ‌تر و روی ساق پا پهن می شود. به راحتی می‌توان آن‌ها را بالا و پایین کرد، بدون اینکه خیلی «کوتاه» به نظر برسند. به‌علاوه، از نظر زیبایی‌شناسی باحال و قدیمی‌اند که به شما چند امتیاز اضافی می‌دهد.

بهترین رنگ برای اولین قرار ملاقات چیست؟

قوانین به اصطلاح زیادی در مورد رنگ لباس برای اولین قرار ملاقات وجود دارد. حتی تحقیقاتی صورت گرفته که نشان می دهد مردان بیشتر جذب رنگ قرمز می شوند، اما اگر این رنگ مورد علاقه نباشد چه؟ ترندهای مد بهار/تابستان 2023 عالی هستند و رنگشان در فصل پیش رو نقش کلیدی دارد.

اگر می‌خواهید واقعاً سر و صدا ایجاد کنید، یا حداقل از طریق یک اکسسوری، رنگ‌های پررنگی را به لباس خود اضافه کنید، رنگ‌های روشن را انتخاب کنید.

رنگ لباس نشان دهنده اعتماد به نفس است و این کلید لباس پوشیدن در اولین روز ملاقات است. برخی از گرایش های رنگ مد در سال ۲۰۲۳ شامل رنگ های آبی و نارنجی و همچنین تمام رنگ های صورتی می‌شود.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
محمد امین چالاک محمد امین چالاک
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
فاطمه غواص معانی فاطمه غواص معانی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
سمیه بهاروند سمیه بهاروند
مشاور روانشناس
از 175,000 هزار تومان
مهران گلزاری امجد مهران گلزاری امجد
مشاور روانشناس
از 87,500 هزار تومان
فریناز خانی فریناز خانی
مشاور روانشناس
از 175,000 هزار تومان
رضوان شمس رضوان شمس
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
جواد صادق الحسینی جواد صادق الحسینی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
مریم جاویدی مریم جاویدی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان

پیشنهاد ویکی روان برای انتخاب لباس قرار اول چیست؟

خانم ها و آقایان دید متفاوتی به پرسش قرار اول چی بپوشم دارند. آقایان خیلی موضوع را سخت نمی‌گیرند و سریع تر انتخاب می‌کنند. اما انتخاب لباس قرار اول برای خانم ها کمی متفاوت است! در هر صورت نوع رابطه عاطفی و انتظارات شما از فرد مقابل تا حد زیادی به این موضوع و لباسی که برای قرار اول انتخاب می‌کنید وابسته است. در واقع تاثیر اول ما بر دیگران با ظاهر و البسه انجام می‌شود.

شما دوست عزیز می‌توانید از سراسر ایران و جهان در جلسات مشاوره آنلاین روابط عاطفی در ویکی روان شرکت کرده و با مشاور مورد نظرتان درباره بهترین انتخاب یا حل مشکلات رابطه فعلی در ارتباط باشید.

مشاوره روابط عاشقانه آنلاین

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

یک دیدگاه

  1. سلام بر شما.
    تن آدمی شریف است به جان آدمیت؟/نه!، همین لباس زیباست نشان آدمیت
    قرار اول همون روز خواستگاریه که اگر کسی شما رو واقعا بخواد بصورت رسمی و با خانواده خدمت خانواده شما حاضر میشه. این آدمیه که محترمه و در خانواده محترمی بزرگ شده و به شما هم پس احترام میذاره. کسی که پنهانی قرار میذاره و میخواد با لباس و لفاظی فریبتون بده چه آینده ای داره؟ اونم با همچین لباسهایی که این مشاوران به شما پیشنهاد دادن که معلوم نیست از کدوم کشور غربی الگو برداشتن و دارن به خورد شما میدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا