guest-posts

تور ارزان ، مناسب ایرانگردان

سفر کردن روح انسان را جلا می دهد و می تواند خستگی را تا مدت ها برطرف کند. البته اینکه کجا و چگونه سفر کنیم هم بسیار مهم است. پیشنهاد ما این است که به ایرانگردی بروید و تورهای مناسب را برای دیدن کشور زیبا و پر از مناظر طبیعی و تاریخی امتحان کنید.

بیشتر از هر شهری مسافر و توریست به مشهد سفر می کند. پس اولین پیشنهاد ما برای شما تور ارزان مشهد می باشد که با خرید و تهیه آن بتوانید علاوه بر سفر به شهر مقدس مشهد و زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم، از سایر مکان های دیدنی مشهد نیز لذت ببرید. تور ارزان مشهد را با قیمت مناسب و امکانات بی نظیر تهیه کنید و چند روز به همراه خانواده به مشهد بروید.

پیشینه بیشتر آثار تاریخی در این شهر به پس از قرن ۸ هجری می‌رسد. از آن‌جمله می‌توان به مسجد گوهرشاد، میل اخنگان، مسجد هفتاد و دو تن، گنبد خشتی و مصلی طرق اشاره کرد. از شهر تاریخی توس بناهایی مانند گنبد هارونیه برجا مانده‌است. بازه هور نیز از قدیمی‌ترین بناهای موجود در محدوده شهر است که زمان ساخته‌شدنش را قرن سوم میلادی تخمین می‌زنند. آرامگاه افرادی چون نادرشاه و فردوسی و نیز مدارسی چون عباسقلی خان از دیگر آثار تاریخی موجود در شهر است.

ییلاقات اطراف مشهد، به خصوص شاندیز و طرقبه، زشک، نغندر، جاغرق، کوهسنگی، پارک جنگلی وکیل‌آباد و بوستان ملت و آبشار اخلمد از جمله مکان‌های تفریحی مورد توجه گردشگران هستند.

اگر به مشهد سفر کردید و قصد دارید به مکانی متفاوت بروید می توانید دومین مکان پر گردشگر در ایران را انتخاب کنید. بله درست حدس زدید جزیره زیبای کیش. پس از تهیه تور ارزان کیش و سفر به این جزیره زیبای خلیج فارس علاوه بر استفاده از امکانات و هتل های متنوع و بازدید از اماکن بسیار گردشگری، روی خرید اجناس باکیفیت هم می توانید حساب باز کنید و با دستی پر از جزیره برگردید. برای رفتن به یک سفر رویایی لازم نیست حتما خیلی هزینه کنید، می توانید با تهیه تور ارزان کیش امکانات لاکچری را در اختیار بگیرید.

یکسری از جاذبه های گردشگری کیش:

ساحل مرجانی جزیره

نمایشگاه دائمی استاد کیومرث صیاد

آب انبار سنتی

کشتی یونانی

اسکله بزرگ تفریحی کیش

مساجد

مجموعه درخت سبز

پارک دلفین

باغ پرندگان

شهر زیر زمینی کاریز

لاک پشت های دریایی

آکواریوم

گذر هنرمندان

شهر باستانی حریره

سافاری کیش

دیگه نوبتی هم باشه وقت سفر به بزرگترین جزیره خلیج فارس یعنی قشم میرسه. جزیره ای زیبا و بسیار بزرگ که اگر مایل نباشید که با ماشین شخصی به آن سفر کنید می توانید با تهیه تور ارزان قشم برید و این مکان زیبا و پرجاذبه را ببینید. میشه گفت شاید افرادی که دنبال یک سفر عالی و بدون مشکل و هتل های لاکچری ۵ ستاره هستند و تفریحات شیک و تروتمیز را می پسندند، سفر به قشم نتواند آنها را راضی کند. ولی قشم جاذبه های گردشگری فوق العاده ای دارد که خیلی از افراد اعتقاد دارند بهترین مکان برای سفر در ایران هستش. حال اگر شما هم از این دست افراد هستید با تهیه تور ارزان قشم به این جزیره زیبا بروید و از آن لذت ببرید.

دره ستارگان ، ژئوپارک قشم ، جنگل های حرا ، تنگه چاهکوه ، سد و روستای گوران ، دره تندیس‌ها ، جزایر ناز و هنگام و چندین مکان دیگر که پیشنهاد می کنیم دیدن آنها را از دست ندهید.

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا