خیانتخانم ها بخوانند

مردها خیانت را دوست دارند ؟

این روزها یکی از رایجترین دغدغه های زنان، پیشگیری از خیانت مردها می باشد. اهمیت این مساله به خاطر اتفاقات رایجی است که در جامعه متداول شده و زنان شاهد خیانت بسیاری از مردان جامعه خود هستند. بسیاری از این زنان نیز خودشان مورد خیانت همسر سابق یا همسر فعلیشان قرار گرفته اند. در این وضعیت قطعا زنانی هستند که خودشان با مردهای متاهل ارتباط برقرار کرده و عامل سبب ساز خیانت بوده اند. در ادامه به بررسی اینکه مردها خیانت را دوست دارند یا نه میپردازیم.

با ویکی روان همراه باشید.

واقعا مردها خیانت را دوست دارند ؟

تمامی این زنان به دنبال راه کارهای عملی جهت پیشگیری از خیانت همسرشان هستند. این مقاله به شما چندین راهکار عملیاتی را جهت جلوگیری از اتفاق خیانت توسط مردها و باقی ماندن عشق در زندگی ارائه میدهد که با اجرای آنن هیچ مردی حاضر به خیانت به همسرش نمی شود. این پیشنهادات را جدی بگیرید و آنها را با دوستانتان در میان بگذارید:

پیشنهاد ما:چگونه می‌‌توانم جلوی خیانت همسرم را بگیرم؟

  • به هیچ وجه با همسرتان از خیانت دیگران صحبت نکنید. بسیاری از زنان گمان می کنند با آوردن مثالهای خیانت از زندگی اطرافیان، مانع خیانت همسرشان می شوند. بگذارید حرمتها همیشه بین شما و همسرتان باقی بماند.
  • همسرتان را تهدید نکنید. تهدید مردها باعث جریحه دار شدن غرور آنها و لجبازی می شود. هرگز به همسرتان نگویید که اگر خیانت کند شما به نحو دیگری تلافی می کنید.
  • جستجو در وسایل شخصی همسرتان نشان دهنده اعتماد بنفس پایین شماست. هرگز در وسایل شخصی همسرتان خصوصا موبایل او جستجو نکنید.
  • حسادت را کنار بگذارید. زمانیکه به زن دیگری حسادت می ورزید همسر شما ذهنش درگیر آن زن می شود. مراقب حرفهایتان باشید.
  • در رختخواب بهترین باشید. اکثر زنانیکه مورد خیانت قرار گرفته اند از نظر روابط زناشویی عملکرد ضعیفی داشته اند. اگر مشکل دارید به مشاور یا سکسولوژیست مراجعه کنید.
  • اگر احساس کردید همسرتان به شما خیانت میکند هرگز به رویش نیاورید و به مشاور روانشناس مراجعه کنید. اقدام مستقیم شما به ضررتان تمام می شود
  • خیانت را پایان زندگی ندانید. حتی اگر با خیانت روبرو شدید می توانید با گرفتن مشاوره زندگیتان را دوباره بسازید.

به امید زندگی های عاشقانه فراگیر

ویکی روان

ویکی روان محیطی صمیمی و مطمئن برای کسب اطلاعات کاربردی مرتبط با رشته روانشناسی میباشد. میتوانید سوالات و مشکلات شخصی خود را با ما در میان بزارید تا روانشناسان ما در کمترین زمان پاسخ گوی شما باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا