کتاب های روانشناسی

کتاب بهترین سال زندگی تو اثر دارن هاردی

شاید اسم دارن هاردی و کتاب بهترین سال زندگی تو را شنیده باشید، کار آفرین، ناشر و مدرس دوره های کسب موفقیت در کشور آمریکا به به دلیل آموزش مطالب بسیار کاربردی درباره راه های کسب موفقیت های گوناگون شهرت و البته ثروت بسیاری کسب کرده است. یکی از ویژه ترین آثار دارن هاردی کتاب بهترین سال زندگی توست که میتوانیم آن را در دسته کتاب های روانشناسی عمومی قرار دهیم.

با بخش کتاب های روانشناسی در سایت روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

بهترین سال زندگی تو
نویسندهانتشاراتموضوعقیمتتعداد صفحات
دارن هاردینگاه نوینکسب موفقیت۲۵ هزار تومان۲۶۵ صفحه

رسیدن به موفقیت که بیشتر مردم آن را رسیدن به پول و ثروت معنی میکنند راههای بسیاری دارد به گونه ای که نمیتوان برای آن مسیری عمومی متصور شد و این برای هر فرد متفاوت و خاص میباشد اما میتوان با رعایت و دنبال کردن قوانینی خاص رسیدن به موفقیت و اهداف تعیین شده را راح تر کرد.

کتاب بهترین سال زندگی تو به مطالعه بخش به بخش زندگی شما میپردازد و آن را بدون کم و کاست مورد مطالعه و بررسی قرار میدهد تا بتواند هر چه بهتر در رسیدن به اهداف کمک رسان باشد. اشتباه نکنید اثر بهترین سال زندگی تو یک کتاب مثل دیگر کتاب ها نیست که تنها به قوانین و باید های کسب موفقیت اشاره کند بلکه دستو العملیست امتحان شده برای نیل به اهداف.

با انتخاب اجرای این برنامه، خودتان را از بقیه یا دست کم ۹۷ درصد باقی مانده مردم جدا کرده اید. همان ها که به خواسته های زندگی شان توجهی نمیکنند و برنامه ای برای خود نمیچینند که زندگی شان را در جهت رسیدن به آن اهداف شکل دهند.

در تمامی مسیر یک ساله تعیین شده توسط دارن هاردی میبایست به قوانین آن پایبند باشید و تمرکزتون و حفظ کنید چرا که به قول دارن هاردی : مشکل مردم این نیست که شروع نمیکنند، مشکل آنها این نیست که برنامه ریزی نمیکنن بلکه مشکل ما اینه که ثابت قدم و متمرکز نیستیم و بعد از مدتی از هدفمون دور میشیم.

میبایست تمرین های این کتاب را روز به روز، هفته به هفته و ماه به ماه در جهت اهدافتان دنبال کنید. این کتاب بر اساس متد برنامه ریزی، عمل، بازبینی و ارتقا طراحی شده است که بیشترین نتیجه را به همراه خواهد داشت.

کتاب مشابه: باورهای زیبای یک مرد ثروتمند

به یاد داشته باشید رسیدن به موفقیت و اهدافی که در ذهن دارید پیش از همه چیز نیاز به چرایی قوی دارد، باید با تعیین چرایی زندگیتان خودتان را برای رسیدن به خواسته ها آماده کنید. کتاب بهترین سال زندگی تو میتواند یک انتخاب عالی و به یاد ماندنی برای شمایی باشد که برای رسیدن به زندگی ایده آل انگیزه دارد، شمایی که بارها تلاش کردید اما به جایی نرسیدید، شمایی که دیگه انگیزه ای برای شروع مجدد ندارید و یا اصلا نمیدونید از کجا باید شروع کنید.

طبق گفته دارن هاردی نویسنده این کتاب :

در این کتاب نشان تن میدهم که چگونه در چند ماه به چیزی برسید که بقیه در کل زندگی به آن میرسند. اگر انگیزه و شور فراوان برای دوباره طراحی کردن آینده تان دارید، این برنامه برای شماست.

خرید کتاب

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

یک دیدگاه

  1. با سلام ممنون از سایت خوب شما تشکر سیستم خلاhttps://parsvacuumpumps.com/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%A1-%D8%A2%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4-%DB%B2%DB%B5-%D9%85%D8%AA%D8%B1-%D9%85%DA%A9%D8%B9%D8%A8/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا