عشقمطالب آموزنده درباره ازدواج در ویکی روان

چرا دیگر نباید در جستجوی شریک زندگی خود باشیم؟

هفت میلیارد نفر در جهان وجود دارند و یک شریک زندگی برای پیدا کردن وجود دارد، درست است؟ شاید بله اما شاید نه. آیا شما هم در جستجوی شریک زندگی خود هستید؟

راه های جستجوی شریک زندگی چیست؟

با سایت روانشناسیویکی روان همراه باشید.

تحقیقات کاملا واضح نشان داده است که اعتقاد قوی به سرنوشت می تواند در واقع برای شما و موفقیت روابط شما مضر باشد. علتش همین است که:

ذهنیت این اعتقاد که شما باید در جستجوی شریک زندگی باشید مربوط به انواع تفکر ناسالم در مورد زندگی عاشقانه شما است.

بیایید بیشتر توضیح دهیم: شما در عشق فرو می روید و یک رابطه را شروع می کنید. تمام روابط، مراحلی دارند که تمایل دارید آنها را دنبال می کنند و زمانی که بیشتر وقت خود را صرف فکر کردن در مورد آن شخص خاص خود میکنید – به احتمال زیاد تنها چند ماه طول می کشد.

اما آنچه که واقعا مهم است، اینه که چه اتفاقی بعد از مرحلهجستجوی عشق می افتد. به عبارت دیگر: چه عکس العملی نشان میدهید زمانی که عیوب شریک زندگی شما نمود پیدا میکند؟

حتما بخوانید

افرادی که اعتقادات محکمی در سرنوشت دارند، بسیار مستعد دست دادن علاقه به شریک زندگی خود به نسبت دیگران هستند و احتمالا این اتفاق به خصوص زمانی که رابطه با شادی کمتری به نظر می رسد بیشتر اتفاق می افتد.

جستجوی شریک زندگی
جستجوی شریک زندگی

اما پیشنهاد ما در مورد جستجوی شریک زندگی:

همیشه از خودتان بپرسید چه نوع دیدی دارید؟ آیا اعتقاد دارید رخدادها پیش میآیند بر اساس زحمت و تلاشی که براشون خرج میکنیم یا هر چیزی بدون دخالت ما در نهایت اتفاق می افتد؟

سعی کنید بفهمید چه چیزهایی را میتوانید کنترل کنید و چه چیزهایی را نمیتوانید. ایمان بیاورید تنها با تمرین و ممارست میتوانید در چیزی مهارت پیدا کنید

بهتره کار بر روی روابط عاطفیتون و حتی جستجوی شریک زندگی رو به عنوان یک کار رمانتیک در نظر بگیرید حتی زمانی که شریک زندگی ندارید. بعد از مدتی تعریف شریک زندگی برای شما تغییر خواهد کرد، این اتفاق از کار کردن بر روی اصول رابطه، شریک زندگی و احساسات فردی و مشترکتون به دست می آید.

از اعتقادات بی جا پرهیز کنید. خیلی ها اعتقاد دارند شریک زندگی میتونه ذهن اونها رو بخونه حتی بدون اینکه کمترین ارتباطی برقرار کنند.

آگاه باشید تفاوت زیادی بین مردها و خانم ها در نوع نگرش به رابطه وجود دارد، حتی در نوع نگرش به روابط جنسی چرا که نیازهای جنسی و نوع نگرس به اونها هم با گذشت زمان تغییر خواهد کرد.

در صورت نیاز میتوانید از بخش مشاوره روانشناسی آنلاین سایت ویکی روان برای ارتباط با مشاورین و روانشناسان استفاده نمائید.

مشاوره روانشناسی تلفنی

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا