ویدئو رابطهعشق

ویدئو | بعد از شکست عشقی چکار باید انجام بدیم

روزهای سخت و دشوار برای همه ما پیش اومده، پیش اومده که فکر کنیم زندگی دیگه معنایی نداره و نمیشه با این اوضاع اونو ادامه داد. شکست عشق یا همان شکست احساسی یکی از اون موارده که میتونه زندگی خیلی هامون و دست خوش تغییرات بزرگ کنه و ما رو به لاک خودمون بفرسته. اینکه دلیل این شکست عشقی چی بوده رو فعلا کاری نداریم، اما این خیلی خیلی مهمه که بعد از شکست عاطفی باید چکار کنیم و البته چکارهایی انجام ندیم.

برای تسکین این درد روحی راه هایی وجود داره که حتما باید ازشون آگاه باشین و به همش عمل کنید. در ادامه سید محمد علی لوح موسوی، روانشناس و عضو تیم تحریریه ویکی روان به بررسی کارهایی که باید بعد از شکست عشقی انجام بدیم یا از آنها پرهیز کنیم میپردازند.

اگر احساس میکنید که شکست عاطفی یا عشقی خورده اید، و به دنبال این هستید که شکست عاطفی و درمان آنرا بیابید، سایت ویکی روان با ارائه خدمات مشاوره شکست عشقی میتواند راهی مطمئن برای شما بیابد تا از زندگی خود لذت ببرید و در اینده رابطه خوبی را شروع کنید.

با ویکی روان همراه باشید.

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا