ویدئو فردی

ویدئوی وین دایر برای کنترل ذهن

کنترل کردن ذهن همان چیزی است که ما را به اهدافمان می رساند. البته کار بسیار دشواری است، فقط کافیه سری به مقاله روش های کنترل ذهن در ویکی روان بزنید تا متوجه منظورمان شوید. البته در جلسات مشاوره آنلاین روانشناسی هم توضیحات کامل در مورد این تکنیک ها داده می شود.

کنترل ذهن با وین دایر

آقای وین والتر دایر (Wayne Walter Dyer) متولد ۱۰ مه ۱۹۴۰ – درگذشته ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵) نویسنده کتاب‌ های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. البته بعید است کسی اهل کتاب و کتابخوانی باشد و نام او را نشنیده باشد!

حتی در عبور گذری از کنار ویترین کتاب فروشی‌ ها و قفسه کتاب‌ های آنها، نام او را خواسته یا ناخواسته، بارها و بارها می‌ بینیم. او الهام بخش میلیون ها نفر برای رسیدن به موفقیت بوده است. وین دایر در این ویدئو به مزایای کنترل ذهن می پردازد و یک روش بسیار ساده برای انجام آن را معرفی می کند.

با هم به یک ویدئوی کوتاه از این استاد بزرگ تماشا می کنیم. با سایت مشاوره اینترنتی ویکی روان همراه باشید.

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا