پرسش و پاسخ روانشناسی

ضعفم در برقراری ارتباط با خانم ها

سلام پدرام هستم از تهران، در ارتباط با خانم ها همیشه با مشکل مواجه میشم و اصول ارتباط برقرار کردن را نمیدانم و این مشکل باعث شده که نتوانم همسری برای خود انتخاب کنند. لطفا راهنمایی کنید. ممنونم.

لطفا با ویکی روان همراه باشید.

در جواب این دوست عزیز باید گفت که اولین قدم در ارتباط با خانم ها این است که:

-در ارتباط با خانم ها مودب باشید تا برتری خود را نسبت به آن شخص ثابت کنید. تحت هیچ شرایطی با صدای بلند صحبت نکنید چون باعث افزایش استرس طرف مقابل میگردد و بیانگر آن است که شما قادر به بحث منطقی نیستید.

ارتباط با خانم ها

-کنترل خود را از دست ندهید زمانی که شما کنترل اعصاب خود را از دست میدهید و از کوره در میروید نشان میدهید که قادر به کنترل احساسات و هیجانات خود نمیباشید همواره خونسردی خود را حفظ کنید.

-دشنام و ناسزاگویی در ارتباط با خانم ها و هر رابطه دیگری ممنوع میباشد برای بیان عقاید خودتان از واژه و لغات مناسب تری بهره بگیرید.

-وقت شناس باشید و به وقت دیگران احترام بگذارید.

– آب دهان نیاندازید اغلب مردها این کار را به طور ناخودآگاهانه انجام میدهند هیچگاه این را انجام ندهید مگر آنکه بخواهید ثابت کنید انسان بی نزاکتی هستید.

-نیازهای اورا جویا شوید به او نشان دهید که به آسایش و نیازهای وی اهمیت قائل هستید، این موضوع در ارتباط با خانم ها بسیار اهمیت دارد.

-در حضور یک خانم سیگار نکشید مگر آنکه از وی اجازه گرفته باشید.

و در آخر باید گفت که با رعایت این نکات ساده و هرچند کوتاه و مختصر به شما اطمینان میدهم که در ارتباط با خانم ها مشکلی نخواهید داشت و دیگران آرزوی معاشرت و ارتباط برقرار کردن با شما را خواهند داشت.

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا