رزرو تلفنی مشاوره روانشناسی ویکی روان: 02191099110

مشاوره جنسی، روابط زناشویی و سکس تراپی آنلاین، تلفنی و متنی

مشاوره جنسی آنلاین تلفنی و متنی ویکی روان بهترین انتخاب برای افرادی است که از اختلالات جنسی رنج می‌برند یا از متخصص امور جنسی پرسش دارند. مشاوره سکسولوژی ویکی روان توسط متخصص امور جنسی انجام می‌شود.

نتایج مشاورین درمانگر جنسی آنلاین خود را انتخاب کنید
نمایش بیشتر
مشاهده بیشتر
تجربه کاربران ما نظر کاربران از مشاوره در ویکی روان
چطور مشاوره آنلاین بگیرم؟ راهنمای گام به گام مشاوره

میتوانید در بین نام مشاورین ویکی روان جستجو کنید

یا بر اساس موضوع مشاوره، مشاور خود را انتخاب کنید

مشاوره آنلاین ویکی روان

مشاوره آنی امکان برگزاری جلسه مشاوره در زمان حال را ممکن می کند

می توانید یک جلسه مشاوره یا پکیج مشاوره با تخفیف بسیار ویژه تهیه کنید

مشاوره آنلاین ویکی روان

می توانید از سراسر دنیا، به صورت ریالی و ارزی هزینه جلسات مشاوره را پرداخت کنید

امکان پرداخت به صورت ارزی برای فارسی زبانان خارج از ایران، با استفاده از اکانت پی پال (PayPal)، مستر کارت (MasterCard) یا ویزا کارت (Visa card) میسر است

مشاوره آنلاین ویکی روان

بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزار جانبی، جلسات مشاوره به صورت ایمن در سایت برگزار می شوند

لینک ورود به اتاق جلسه داخل پروفایلتان در سایت قرار می گیرد

مشاوره آنلاین ویکی روان
تضمین کیفیت بالای فنی
تنوع در خدمت رسانی
نهایت امنیت
روانشناسان حرفه ای
ارتباط با تیم پشتیبانی برای برقراری ارتباط با ویکی روان و دریافت راهنمایی میتوانید از طریق لینک روبرو اقدام کنید

​منظور از مشاوره جنسی و زناشویی چیست؟

مشاوره جنسی، مشاوره جنسیتی یا مشاوره سکس تراپی، نوعی از روش گفتار درمانی است که توسط مشاور سکس تراپیست (sex therapist) برای کمک به متقاضیان در رسیدگی به عوامل پزشکی، روانشناختی، شخصی و یا بین فردی برای رضایت جنسی فراهم شده است. هدف از مشاوره جنسی و زناشویی کمک کردن به افرادی است که می‌خواهند به راحتی از چالش های جسمی و روحی برای داشتن یک رابطه زناشویی بهتر و لذت بخش تر عبور کنند.

کاربرد مشاوره روابط جنسی چیست؟

به علت عدم آگاهی از مشکلات امور جنسی است که مشاوره روانشناسی جنسی به یک موضوع خجالت آور و پیچیده تبدیل شده است. هر چند که سکس تراپی (Sex Therapy)، معمولا به زندگی زناشویی و روابط زن و شوهر پس از ازدواج ارتباط دارد، اما صرفا مشکلات آن به زندگی زناشویی محدود نمی‌شود. هر فردی، چه دختر چه پسر با رسیدن به سن بلوغ که همراه با تغییر هورمون است  با شرایط جدیدی رو به رو می‌شود که نیازمند دریافت آموزش و آگاهی های لازم از مشاور سکسولوژیست آنلاین یا تلفنی است. آموزش های جنسی، می‌تواند به زوج هایی که در شروع زندگی مشترک خود هستند کمک کند تا از رضایت جنسی بالاتری برخوردار باشند. مشاوره جنسی آنلاین و تلفنی، موجب رفع بسیاری از مشکلات زوج ها و افرادی است که تازه به سن بلوغ رسیده اند.

وجود عارضه های جنسی که بسیاری مربوط به موضوعات روانی است در نهایت سطح کیفی زندگی فرد را کاهش داده و فشارهای عصبی بسیاری به او وارد می‌کند. به همین دلیل است که مشاوره سکس تراپی علاوه بر مسائل فردی، بر مسائل غیرفردی هم تاثیر زیادی دارد!

مشاوره جنسی ایده آل برای زوجین

علاوه بر آموزش والدین و نوجوانان در مورد مسائل زناشویی، استفاده از مشاوره سکسولوژی می‌تواند برای زوج های جوان تاثیرگذار باشد. اغلب کسانی که به مشاوره نیاز دارند زوج های جوانی هستند که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند. مشکلاتی که در زوج های جوان دیده می‌شود این است که افراد در ابتدای زندگی خود شناخت مناسبی از زندگی مشترک و روابط جنسی ندارند. در زمانی که زوجین از مشاوره زناشویی و مشاوره جنسی آنلاین در مرکز مشاوره روانشناسی ویکی روان استفاده کرده اند؛ نتیجه گرفته ایم که روابط آنها مستحکم تر شده و میزان علاقه و محبت زوجین نسبت به یکدیگر افزایش پیدا کرده است.

افراد به علت خجالت زدگی و شرمندگی برای دریافت خدمات حرفه ای تر همچون روانشناسی جنسی اقدام نمی‌کنند. در صورتی که اختلالات جنسی از جمله مشکلات رایج در میان مردم است و امروزه درمان ها و روش های بسیار کارآمدی برای حل آنها وجود دارد. در سایت مشاوره روانشناسی ویکی روان، می‌توانید د جلسات مشاوره جنسیتی اطلاعات بیشتری در رابطه با اختلالات جنسی، زود انزالی، بی میلی و ... بدست آورید.

حتی اگر نمی‌توانید به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید، مشاوران و متخصصان ویکی روان در زمینه مشاوره سکس تراپی آنلاین، می‌توانند از طریق راه های ارتباطی مجازی به شما کمک کنند. علاوه بر آن مشورت گرفتن از مشاور آنلاین جنسی در این زمینه با افزایش سطح اطلاعات بهداشتی شما از بروز بیماری هایی مقاربتی جلوگیری می‌کند.

رایج ترین مشکلات جنسی چیست؟

یکی از انواع مشکلات جنسی رایج که افراد زیادی را به سمت مشاوره جنسی غیرحضوری می‌کشاند، مشکل نعوظ در مردان است. شاید بتوان آن را یکی از رایج ترین مسائل زناشویی در میان مردان و زنان دانست که مشکلات متعددی را از نظر روحی و روانی برای زن و مرد ایجاد می‌کند و البته بیشتر در سن میان سالی به بعد در مردان خود را نشان می‌دهد. در ادامه مشکلات جنسی رایج در جلسات مشاوره آنلاین سکسولوژی آورده شده اند:

  • دیرانزالی
  • زودانزالی
  • بی میلی در رابطه
  • خیانت و دگرخواهی
  • همجنس گرایی
  • تجاورگرایی
  • تنوع طلبی
  • سردی جنسی
  • بی معنی شدن ارتباط جنسی
  • تجربیات جنسی تلخ و خطر آفرین
  • تجربه سکس مقعدی و سوالات مرتبط با آن
  • پرده بکارت در خانم ها
  • ابهامات جنسی در مورد بدن خود
  • افزایش علم و آگاهی نسبت به ارتباط جنسی و جنس مخالف

تمام موارد بالا از موضوعات مشاوره سکسولوژی آنلاین و تلفنی در ویکی روان هستند.

چه کسانی به مشاوره جنسی نیاز دارند؟

برای اینکه متوجه شوید به کمک درمانگر جنسی (مشاور امور جنسی) نیاز دارید یا نه،  تجزیه و تحلیل کنید چه بخش هایی از زندگی شما در شرایط روحی و جسمی، بیشترین تاثیر را دارد! اگر کیفیت زندگی و سلامت عاطفی شما تحت تاثیر اختلال عملکرد قرار گرفته است، مراجعه به یک روانشناس جنسی ایده خوبی است. علاوه بر آن اگر عدم صمیمت جنسی  یا مشکل در برقراری ارتباط با شریک زندگی خود مواجه هستید می‌توانید به یک متخصص روان درمانی مراجعه کنید.

مشکلات جنسی می‌توانند بر تمام جنبه های زندگی فرد سایه بیندازند. به همین دلیل مشاوره آنلاین سکسولوژی از  روش های ایده آل برای رهایی از بسیاری از مشکلات فردی اجتماعی هستند.

کی به مشاوره سکس تراپی نیاز دارم؟

 اگر یک یا چند مورد زیر برای شما صدق می‌کند، کاندیدای شرکت در جلسات مشاوره روابط جنسی هستید:

  1. اگر سوالات جنسی ذهن شما را درگیر کرده است.
  2. اگر از ارتباط جنسی لذت نمی‌برید و کیفیت مناسبی ندارد.
  3. اگر قصد کنار گذاشتن خودارضایی را دارید.
  4. اگر مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اید.
  5. اگر از نزدیکی جنسی ترس دارید.
  6. اگر بعد از مدتی ارتباط جنسی مهیجی با همسرتان ندارید.

در موارد فوق بهترین کار کمک گرفتن از دکتر روانشناس جنسی است تا بدون قضاوت موضوع شما را بررسی کرده و راهکار ارائه دهد.

چه سوالاتی در جلسات سکسولوژی آنلاین پرسیده می‌شود؟

جای هیچ نگرانی نیست، مشاور روانشناس جنسی امین شماست و مسائل مطرح شده بین شما باقی می‌ماند. به همین دلیل ذهن خود را به جای روند جلسه بر روی درمان و دریافت سوالات ذهنی خود متمرکز کنید. سوالات جلسه سکس تراپی بر اساس موضوع مراجعه پرسیده می‌شود.

یک باور بسیار رایج درباره جلسات مشاوره سکس تراپی آنلاین و تصویری این است که مشاور از آنها می‌خواهد آلت تناسلی خود را نشان ندهد! این باور بسیار اشتباه است و درمانگر جنسی تنها با گفتار درمانی سعی در رفع مشکلات مراجعین خود دارد.

مشاوره جنسی غیرحضوری در ویکی روان چطور برگزار می‌شود؟

در ادامه به انواع جلسات مشاوره جنسی و سکسولوژی در سایت ویکی روان می‌پردازیم.

1- مشاوره سکس تراپی آنلاین چیست؟

مشاوره سکس تراپی آنلاین بر بستر اینترنت و از راه دور انجام می‌شود. افرادی که قصد دارند مشاوره در مورد مسائل جنسی به صورت تصویری برگزار کنند می‌توانند از خدمات مشاور آنلاین سکسولوژی در ویکی روان بهره ببرند. 

می‌تواند بدون نصب هیچ نرم افزار جانبی، از سراسر ایران و جهان با دکتر سکسولوژیست آنلاین خود در ویکی روان جلسه غیرحضوری برگزار نمائید.  حتی افرادی که قصد شرکت در جلسات مشاوره روانشناسی از خارج را  کشور دارند می‌توانند در ویکی روان از سکس تراپی آنلاین استفاده کنند.

هدف اصلی مشاوره جنسی آنلاین ویکی روان  حفظ  سلامت جنسی افراد در کنار سکس تراپ آنلاین است. به همین دلیل جلسات انفرادی یا با شریک جنسی متقاضی انجام می‌گیرد. معمولا افرادی از که از مشاور آنلاین  جنسی کمک می‌گیرند، تاثیرش در زندگی خود احساس می‌کنند.

2- مشاوره جنسی تلفنی

در جلسات مشاوره جنسی تلفنی، نیازی به حضور رو در رو نیست. ارتباط امن تلفنی بین مراجع و سکس تراپ تلفنی در جلسات مشاوره تلفنی جنسی بهترین روش ارتباط  است. این نوع مشاوره روابط جنسی بیشتر برای افرادی که امکان برقراری ارتباط اینترنتی را ندارند مناسب است.

اگر در دسته افرادی قرار دارید که مشاوره تلفنی گزینه راحت تری برای آنهاست، می‌توانید از خدمات مشاوره جنسی تلفنی ویکی روان از سراسر ایران استفاده کنید. بعد از تهیه جلسه، ارتباط تلفنی امن بین روانشناس جنسی و مراجع برقرار می‌شود. ارتباط تلفنی آسان ترین روش برای افرادی است که می‌خواهند داخل ایران مشاوره سکس تراپی صوتی برگزار کنند.

3- مشاوره جنسی متنی

اگر نمی‌توانید با روانشناس امور جنسی صوتی و تصویری صحبت کنید، مشاوره متنی جنسی و زناشویی بهترین انتخاب است. ماهیت جلسات مشاوره جنسی متنی در ویکی روان طرح پرسش های کوتاه از مشاور بوده و معمولا درمان حرفه ای در آن انجام نمی‌شود.

جلسات مشاوره متنی سکسولوژی در پکیج های 15و 30 دقیقه برگزار می‌شوند.

ویژگی های مشاور جنسی خوب چیست؟

ویژگی هایی که یک مشاور جنسی خوب را از سایر روانشناسان و سکسولوژیست ها متمایز می‌کند، داشتن تخصص در زمینه سکس تراپی آنلاین و آموزش های سکسلوژی است.  متقاضی شرکت در مشاوره اختلال های جنسیتی باید از  بروز بودن علم، پزشک و مشاور جنسی خود اطلاعات مناسبی بدست آورد. خصوصیت دیگر یک مشاور سکس تراپی خوب، این است که از ارتباط عمومی خوبی برخوردار باشد تا بتواند به بهترین شکل با مراجعان خود ارتباط کلامی و عاطفی برقرار کند. همچنین دکتر مسائل جنسی باید تجربه کافی در زمینه سکستراپی غیرحضوری داشته باشد.

بخش مشاوره موضوعات جنسی  ویکی روان، با در اختیار داشتن بهترین سکس تراپ ها، دکتر مسائل جنسی و مشاورین سکسولوژی توانسته به افرادی که در زمینه برقراری رابطه جنسی مشکل دارند، در مورد اهمیت و چگونگی یک رابطه موفق اطلاعات مفیدی در اختیار آنها قرار دهد.

چطور پاسخ سوالات جنسی خود را پیدا کنم؟

به جای جستجو در اینترنت برای یافتن پاسخ سوالات خود یاد شرکت در جلسات درمانگر جنسی رایگان (که معمولا کیفیت مناسبی ندارند) بهترین کار کمک گرفتن از متخصص سکسولوژیست آنلاین و تلفنی است تا مشکلی به مشکلات فعلی شما افزوده نشود. 

سکسولوژیست آنلاین یا تلفنی بدون هیچ قضاوتی به شما گوش می‌دهد تا پاسخ به سوالات جنسی شما انجام شود. تجربیات دوستان و اطرافیان ارزش آزمون خطا را نداشته و تنها به مشکلات فعلی شما می‌افزایند.

برای هر کاری از متخصص آن کمک بگیرید که مشاوره در مورد مسائل جنسی از آن مستثنا نیست.

مشاوره موضوعات جنسی چند جلسه است؟

تعداد جلسات سکس تراپی آنلاین و تلفنی به موضوع جلسه ارتباط دارد. گاهی سوالات با یک پاسخ ساده رفع می‌شوند، اما گاهی اختلالات جنسی نیاز به چند جلسه درمانی دارند.

با این حال تعداد دقیقی برای سکس تراپی تلفنی و آنلاین مشخص نیست. بهترین کار اطمینان به سکسولوژیست است تا روند جلسه مشاوره جنسی به خوبی طی شود.

چطور سکسولوژیست خوب در مرکز مشاوره جنسیتی ویکی روان  پیدا کنیم؟

در همین صفحه  ویکی روان مشاور سکسولوژیست غیرحضوری مناسب را پیدا کرده و در صفحه ایشان وقت مشاوره سکسولوژی اینترنتی یا تلفنی  از سراسر دنیا رزرو کنید. اگر خارج از ایران هستید با پرداخت ارزی یا معادل ریالی آن در کیف پولتان از خدمات سکسولوژی آنلاین و تصویری استفاده نمائید.

سوالات متداول

مشاوره جنسی یا سکسولوژی به جلساتی گفته می شود که در آن سکسولوژیست به بررسی و مشکلات جنسی و ارائه راهکارها جهت رفع آنها میپردازد. مشکلات و سوالات جنسی می توانند مربوط به آقایان یا خانم ها باشند