پرسش و پاسخ های روابط زناشویی

به همسرم شک دارم و او هیچ اقدامی نمیکند

یکی از رایج ترین مشکلات میان زوج های امروزی نوع رفتار آنها با دیگران در هر محیط و شکلی از قبیل فضای مجازی و یا استفاده از گوشی های همراه میباشد که نتیجه آن ابراز این است که به همسرم شک دارم و زندگی ما مثل قبل نیست. رفتارهایی که به سبب تغییر سبک زندگی ما به وجود آمده اند و بعضا ایجاد دردسر نیز کرده اند.

این رفتارها شاید بر اساس نیت بد نباشد اما به هر حال ذهن همسر را آشفته میکند و باعث ایجاد ذهنیت خیانت همسر میشود که باید برای جلوگیری از رشد آن و حل موضوع عر چه سریع تر اقدام شود.

در ادامه به بررسی پرسش یکی از بازدید کنندگان سایت روانشناسی ویکی روان میپردازیم که با مشکلی مشابه روبرو هستند و آن را با بخش مشاوره روانشناسی رایگان سایت در میان گذاشته اند.

با سایت ویکی روان همراه باشید.

به همسرم شک دارم

سلام من ۵ ساله ازدواج کردم. شوهرم خیلی با خانم های همکارش راحت و با افعال مجرد با هم صحبت میکنند چندین بار بهش تذکر دادم اما فایده ای نداشته بعضی وقتها گوشیشو نگاه میکنم میبینم همچنان به کارش ادامه میده. بنظر شما باید چکار کنم؟

پاسخ پرسش

سلام خدمت شما دوست گرامی

چیزی که خیلی حائز اهمیت هست اینکه حساسیت شما و تکرار در تذکر دادن باعث میشه رفتار ایشون تغییری نکنه و از طرفی مشخص نیست که این ارتباطها صرفا کاری هست یا مسئله دیگری هست و با فرضیه و حدس و گمان نمیشود قضاوت درستی کرد.

مسلما با قهر و طعنه و تذکر نتیجه ای عاید نخواهد شد بلکه باید حضور شما پررنگتر و از نظر عاطفی بیشتر به ایشون رسیدگی بشه.

فراموش نکنید که علت رفتارهای همسرتان ایجاد توجه است و بهتر است این توجه را شما به ایشون بدهید.

هر چقدر وجود شما کمرنگتر بشود دلایل ایشان برای رفتارشان قویتر میشود. اما برای حل قطعی این موضوع مشاور حضوری را برای شما پیشنهاد میکنیم

موفق باشید.

غزل عبادی

در صورت نیاز شما دوست عزیز میتواند با مراجعه به بخشمشاوره روانشناسیپرسش و یا مشکلات احتمالی خود را با مشاورین و متخصصینروانشناسیویکی روان در میان بگذارید.

مشاوره روانشناسی

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا