پرسش و پاسخ های ازدواج

احساس می‌کنم برای ازدواج سنم بالا رفته

یکی از بازدیدکنندگان سایت ویکی روان پرسشی در مورد بالا رفتن سن ازدواج را در بخش مشاوره روانشناسی مطرح کرده اند که آن را بررسی میکنیم.

پرسش: احساس می‌کنم برای ازدواج سنم بالا رفته. نمی‌توانم خوشحال باشم. علائم افسردگی در من قوت گرفته چه باید کنم؟

با سایت روانشناسیویکی روان همراه باشید.

پاسخ: خوشحال بودن فقط به واسطه ازدواج کردن نیست.

خیلی از کسانی که ازدواج کرده‌اند اکنون حال و روز خوبی ندارند و حسرت روزهای مجردی را می‌خورند.

به جای ازدواج می‌توانید در زمینه‌ های مختلف سعی کنید پیشرفت کنید.

مانند تحصیلات، هنر، علوم و فنون و محسنات مختلف. برای داشتن خواستگار و ازدواج هم لازم است آنها شما را بشناسند و برای شناختن شما لازم است ویژگی‌ های مثبت خود را بروز دهید تا آدم‌ هایی که مناسب ازدواج هستند متوجه آنها شوند یا اطرافیان‌ تان این صفات و ویژگی‌ ها را به اطلاع آنها برسانند.

عطیه رضایی

اخذ مدرک کارشناسی روانشناسی بالینی از دانشگاه خوارزمی فارغالتحصیل مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه علوم پزشکی ایران کسب رتبه سوم در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان پایاننامه کارشناسی ارشد: نقش میانجی ذهن آگاهی در ارتباط بین نظم جویی شناختی هیجان، مشکلات رفتاری و پیشرفت تحصیلی در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی نقص توجه بررسی رابطه متغیرهای دموگرافیک، اعتقادات مذهبی و باورهای معنوی با رضایت جنسی در زنان دانشجوی متأهل تدوین الگوی رضایت زناشویی بر پایه دلبستگی با نقش میانجی ترس از صمیمیت و مؤلفههای همدلی تألیف، ترجمه و ویراستاری کتاب: رضایی، عطیه غلبه بر افسردگی رابرت لیهی انتشارات ارجمند طرحهای پژوهشی: عنوان: مقایسه روایی تشخیصی ابزار کامپیوتری IVA و چکلیست رفتاری کودک ) CBCL ( جهت تشخیص ADHD در کودکان. سازمان: قطب علمی روانپزشکی و روانشناسی دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان. همکار اصلی. ارتباط ارزیابی شناختی مادران وسواسی با ارزیابیهای شناختی وسواسی و شدت علائم وسواس در نوجوانان سرآمد. سازمان: قطب علمی روانپزشکی و روانشناسی دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان. همکار اصلی. https://www.wikiravan.com/consultation/adviser/arezaei

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا